De '16Personalitiestest' ...

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1551
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: De '16Personalitiestest' ...

Bericht door Kristof Piessens » 20 jan 2019, 10:13

Gast1 schreef:
20 jan 2019, 09:59
Waarschijnlijk niet Kristof.
Herken je je in de uitslag en waarom stel je jezelf die vraag?
Ongeveer, ik stelde die vraag aan mezelf omdat ik natuurlijk niet weet welke invloed de laatste ontwikkelingen (door mijn ass) op mijn gemoed heeft.
Ten slotte door je eigen levenswandel ben je maar geworden wie je bent, deze factor bepaald namelijk voor een deel je persoonlijkheid en dat kan door de vragen in de test op een eerlijk mogelijke manier in te vullen, en kan de persoonlijkheidstype veranderen, in de basis ben ik bemiddelaar maar later wil ik de test opnieuw doen en heb ik een ander persoonlijkheidtype en kan dan een vergelijk maken tussen die twee...

De zaak is voor mij dat ik luister en emotie in deze altijd buiten beschouwing laat, maar het duurt lang eer ik op een vraag een antwoord kan geven zelfs op dat moment wanneer mij dat gevraagd wordt, geen wonder dat ik dan in mijn omgang met anderen het bloed vanonder de nagels haal, terwijl zijn ze wel verwittigd dat ik ass heb en niet onmiddelijk kan antwoorden, en winden ze zich zodanig op dat ze direct een antwoord verwachten.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gast1

Re: De '16Personalitiestest' ...

Bericht door Gast1 » 20 jan 2019, 10:18

Ik begrijp je heel goed en herken het.
Daarom schreef ik al in de opening van dit topic:
Gast1 schreef:
18 jan 2019, 07:17
Zou ik die test echter gedaan hebben in de periode mei tot september 2015 of december 2016, dan had die er heel anders uitgezien.
;P!

Plaats reactie