Zwangere vrouw die kogel in buik kreeg aangeklaagd voor moord op ongeboren kind

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Zwangere vrouw die kogel in buik kreeg aangeklaagd voor moord op ongeboren kind

Bericht door taigitu » 04 jul 2019, 10:16

Gelukkig dat deze rechtszaak niet wordt doorgezet. Mede dankzij het publieke rumoer in deze.
Het vervallen van deze aanklacht kan eventueel in de toekomst dienen om soortgelijke drama's
van rechtsvervolging te stoppen. Dat is het enige positieve wat uit deze bizarre aanklacht voort komt.
Marshae Jones krijgt hopelijk nu de tijd en de rust om te rouwen over haar kindje,
en alles wat er daarna met haar is gebeurd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Zwangere vrouw die kogel in buik kreeg aangeklaagd voor moord op ongeboren kind

Bericht door univers » 04 jul 2019, 10:33

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80637
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Zwangere vrouw die kogel in buik kreeg aangeklaagd voor moord op ongeboren kind

Bericht door Tammy » 04 jul 2019, 10:54

Gusteman schreef :
Ik stel deze vraag aan jou, lieve Tammy, omdat jij (voor zover mij bekend) hier op dit forum de enige persoon bent die het stellige voornemen heeft om naar de VS te emigreren.
Dat emigreren gaat me niet lukken helaas maar de wens zal altijd blijven bestaan.

Je motivatie begrijp ik nu , bedankt voor de uitleg.
Had ik deze vraag gesteld onder Obama? Ik kan me niet van de indruk ontdoen (maar dat is niet meer dan een vermoeden, natuurlijk) dat onder Obama een rechter in een zuidelijke staat niet zulke uitspraken zou gedaan hebben ... en als dat dan toch zou gebeurd zijn dan had Washington daar heel sterk op gereageerd.
Dat betwijfel ik eigenlijk een beetje aangezien ik mij de “rode lijn” over Assad en zijn chemische wapens nog herinner.
En die “rode lijn “ kwam er en meneer Obama was stil.
Nu is dit dichter bij huis wie weet scheelt dat als Obama nog president was, wie weet.

Amerika is prachtig maar heeft ook zijn nare kanten , dat is overal helaas.
Ik sluit mijn ogen daar niet voor Gusteman, maar dat heb ik al een keertje verteld.
Mijn vaderland Italia is bella maar als je je bedenkt dat de Romeinen de christenen voor de leeuwen gooide dan word je daar ook niet vrolijk van.
Zwarte bladzijdes heeft elk land maar niet alleen in het verleden.
Ook heden en ook in de toekomst zullen die bladzijdes bestaan, wat heel jammer is en blijft.

En die American Dream ?
Ik weet als geen ander wat er met de oorspronkelijke bewoners is gebeurd.
Praat maar eens met ze Gusteman , hun verdriet is voelbaar.
Je kijkt ernaar als je met ze praat.

Bedankt voor je laatste wensen Gusteman.
Eens ben ik daar voor eeuwig , in het land wat Home is voor mij. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.


Plaats reactie