Je geld is nooit meer veilig op de bank

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Je geld is nooit meer veilig op de bank

Bericht door univers » 15 feb 2022, 11:38

Nog voordat het social credit system volledig operationeel is zien we in Canada al wat overheden met je geld kunnen doen.

Het ene moment beschik je over een goed gevulde bankrekening en het volgende moment kan je nergens meer bij.
De implicaties van wat er nu in Canada gebeurt zijn enorm.
Van het ene op het andere moment is de burger zo goed als alle rechten kwijt en heeft de overheid carte blanche om te doen wat het wil.
Waar velen misschien al wel rekening mee hadden gehouden is dat het leger op een gegeven zou worden ingezet, maar niet met wat er nu gebeurt met het geld van de demonstranten.
De overheid heeft zichzelf het recht gegeven om bankrekening van demonstrerende truckers te bevriezen en geld dat via donaties is opgehaald om hen te ondersteunen in beslag te nemen.

https://www.niburu.co/financieel/17141- ... op-de-bank

Trudeau voert Martial Law in

https://www.niburu.co/buitenland/17140- ... ial-law-in
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Je geld is nooit meer veilig op de bank

Bericht door univers » 15 feb 2022, 11:58

het eind is in zicht.

Afbeelding
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13548
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Je geld is nooit meer veilig op de bank

Bericht door Fenna » 15 feb 2022, 12:53

Verbaasd mij niets.
Kunnen ze met ons, de ongevaccineerden, ook doen.

QR en vaccinatie gegevens staan via je burgerservicenummer geregistreerd bij de overheid en iedereen die een BSN nummer heeft en geen vaccinatie heeft genomen word als een dwarsligger gezien, als ongehoorzaam burger.
Klinkt voor sommige brave burgers als wappiepraat, maar dat is het niet.
Ik heb geen vaccinatie genomen vanwege allergieën en de risico's die daar voor aan kleven.
Denk je dat ik nog een oproep heb gehad voor een booster?
Echt niet.
Het is bekend dat ik mij niet laat vaccineren bij GGD omdat ik niet geregistreerd sta als vaccineerder.
Het is een klik op de knop om te zien of jij een dissident bent of niet.
En aangezien ze alles van je weten omdat alles gedigitaliseerd is is het makkelijk om ook jou bankrekening te blokkeren of erger, leeg te halen.
Ze kunnen je net als in China weigeren een hypotheek te geven, een lening, een huurhuis weigeren of geen verzekering kunnen afsluiten simpel omdat ze het kunnen.

Google kijkt ook naar woordkeuze.
Alles wat op de socials word geschreven en gedeeld word, ook foto's, in apps, Instagram, Facebook, mail etc. word gecheckt.
Woorden als bom, jihad, terrorist, aanslag en zo nog een aantal, worden er automatisch uitgevist en word je gecheckt of je een potentiële bedreiging kan zijn.
Ook wat jou keuzes zijn met aankopen op het internet, waar jij het vaakst boodschappen doet, wat jou bank is, GPS tracking, ze weten alles.
Soms denk ik wel eens om weer helemaal analoog te gaan om dan in ieder geval moeilijker te traceren zijn.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie