Wanneer Kamerleden, Kroonprinsessen, ministers en burgemeesters niet meer veilig zijn...

De plek voor onderwerpen die de samenleving betreffen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Wanneer Kamerleden, Kroonprinsessen, ministers en burgemeesters niet meer veilig zijn...

Bericht door Fenna » 15 jan 2023, 09:57

Feynman en/of Feiten — Ferd faalt & betaalt
https://www.geenstijl.nl/5168746/feynma ... t-betaalt/

Vrij artikel.
Wanneer Kamerleden, Kroonprinsessen, ministers en burgemeesters niet meer veilig zijn...
Afbeelding

Ooit was het een novum dat Geert Wilders moest onderduiken op legerkazernes, rondgereden wordt in gepantserde wagens en tegenwoordig woont in een of meerdere beveiligde panden. Een onacceptabele situatie die nooit is opgelost, en al ruim achttien jaar duurt. Het op een na langst zittende Kamerlid kan zich niet vrij bewegen. Dat blijft een schande.

Deze week mocht onze studentikoze Ferd Grapperhaus zijn kasteeltje verruilen voor een vergelijkbaar onderduikadresje. Dat voelt heel dubbel. Het is het zoveelste teken aan de wand dat onze rechtsstaat steeds verder wegzinkt. ....

Lees verder in link.
---------------
Ongeacht wat iemand van die kale biljartbal vindt, is het toch triest dat dit in dit "gave" land nodig is.
Het gezegde "Zachte heelmeesters, stinkende wonden" lijkt hier van toepassing.
Door het softe beleid is het hier en narco staat geworden waar de crimineel meer te zeggen heeft dan justitie.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wanneer Kamerleden, Kroonprinsessen, ministers en burgemeesters niet meer veilig zijn...

Bericht door Tammy » 15 jan 2023, 11:10

Nederland, dat zogenaamde “gave” landje……
Goed dat je dat woord gave tussen aanhalingstekens zet Fenna, want Nederland is allang niet meer wat men noemt gaaf.
Wat jij als reden opgeeft voor de teloorgang van dit land ben ik het helemaal mee eens.
De Italiaanse Maffia jagers en hun rechters hebben Nederland al ettelijke keren gewaarschuwd.

Maar Nederland is en zal altijd eigenwijs zijn.
Ooh zo bang om keihard op te treden tegen criminelen, want stel je voor dat je ze hard aanpakt.
Dat schijnt niet te kunnen.
Dat is altijd een probleem geweest in dit land.

Daar heb ik me eigenlijk al heel mijn leven over verbaasd.
De haast kinderlijke naïviteit op het gebied van criminaliteit, en ziehier het resultaat.
Zelfs Amalia word bedreigd, 18 jaar pas , wat een geweldig land is dit toch……..
Arm kind.

Nederland anno 2023, een land wat compleet dicht slibt wegens overbevolking op een veel te klein stukje grond, met alle problemen die daarmee samen hangen.
En Nederland waarin de criminelen het voor het zeggen hebben gekregen.
Daar hebben slappe partijen uiteindelijk voor gezorgd.

De wegkijkers, de Roodkapjes die de wereld door hun Efteling bril zagen.
Maar de wolf te laat zagen.

Niet goed opgelet in het sprookjesbos vroeger.
Dit is het resultaat.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Wanneer Kamerleden, Kroonprinsessen, ministers en burgemeesters niet meer veilig zijn...

Bericht door Fenna » 15 jan 2023, 11:49

:post: Tammy.
Tammy schreef:
15 jan 2023, 11:10
De Italiaanse Maffia jagers en hun rechters hebben Nederland al ettelijke keren gewaarschuwd.

Maar Nederland is en zal altijd eigenwijs zijn.
Precies. ;P!

Ik vind het ongelofelijk dom dat ze niet naar de deskundigheid van de Italianen hebben geluisterd.
Even had ik een stille hoop dat ze de ogen open kregen, maar helaas.

Hier kijken ze liever weg voor problemen en hopen met pappen en nat houden de boel te redden, maar dat werkt niet.
In dit land word altijd de put gedempt als het kalf verdronken is.
Dat zie je ook gebeuren met de asielzoekers.
Van alles komt binnen, controle is slecht en er word niet gehandhaafd.
De deur staat wagenwijd open voor allerlei gespuis.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wanneer Kamerleden, Kroonprinsessen, ministers en burgemeesters niet meer veilig zijn...

Bericht door Tammy » 15 jan 2023, 12:24

Ja Fenna ze hadden zeker naar de deskundigheid van de Italianen moeten luisteren.

Hieronder een video van de Italiaanse manier om de georganiseerde misdaad aan te pakken.
Men heeft het in de video ook over de onmenselijkheid van isoleren.
Wat van de onmenselijkheid van vermoord worden ?
De aandacht moet naar de slachtoffers gaan en niet naar de daders.


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80381
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Wanneer Kamerleden, Kroonprinsessen, ministers en burgemeesters niet meer veilig zijn...

Bericht door Tammy » 15 jan 2023, 13:06

Afbeelding
Het wrak van de auto van Falcone. Hij werd in die auto gereden ten tijde van de aanslag. Het wrak staat nu in de Scuola della Polizia Penitenziaria in Rome. Dat is de opleidingsschool van de penitentiaire politie.

Hieronder een interessant intervieuw van Maartje Nieuwenhuis, officier van justitie te Rome.
En ik denk dat het ook interessant is deze Italiaanse aanpak voor andere zware misdaden buiten de Maffia om in Nederland.
Nederland is dus wel in de weer met de Italianen zoals dit artikel laat zien, maar ik zie daar nog geen resultaat van in hier.

>>>>>>>>>>>>

Observaties van Maartje Nieuwenhuis, officier van justitie te Rome.

Wat kan Nederland leren van de Italiaanse maffia-aanpak? Tijdens een op 22 juni gehouden Ciroc-seminar hield LP-officier en liaison magistraat in Rome Maartje Nieuwenhuis onderstaande toespraak. “In grote maffiazaken gaat alles op naam en staan de collega’s juist met naam én foto in de krant. Een betere bescherming is er niet te vinden, zo krijg je de maatschappij achter je en dat biedt je bescherming.”

Lees verder via link :

https://magazines.openbaarministerie.nl ... leerschool

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie