vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

De plek voor die wetenschappen waarbij niet wordt, of kan worden, voldaan aan wetenschappelijke criteria.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Tardis » 21 dec 2018, 20:14

In reactie op mijn opmerking dat Egyptologie onder de noemer pseudowetenschap valt en mijn opmerking dat de piramidebouwers zouden hebben kunnen weten hoe je gesteente vloeibaar moet maken om het te kunnen gieten in iedere gewenste vorm, plaats ik hieronder een filmpje dat laat zien dat gesteente te manipuleren is zonder het te hoeven hakken.

Het bewijs daarvoor betreft een zandstenen schakelketting die aan een granieten schakel is opgehangen.

Een stuk zandsteen kun je in theorie nog uithakken tot een reeks schakels, zoals een schakelarmband of halsketting van zilver of een ander metaal, je kunt een zandstenen schakel niet zomaar ophangen aan een ander stuk steen zoals graniet. Om dat voor elkaar te krijgen zul je ofwel de granieten schakel, ofwel de zandstenen schakel moeten manipuleren tot een kleiachtige substantie zodat je die schakel kunt openen en om de andere schakel heen kunt buigen en die plastische schakel weer te koppelen tot een gesloten ring. Als die kleiachtige substantie daarna uithardt heb je dus twee verschillende soorten steen die in elkaar steken.

Het bewijs dat men in staat was om dit te doen wordt geleverd in een tempel in India. Maar zolang we moeten gissen naar hoe men dit gedaan heeft en niet met zekerheid kunnen beweren dat de megalieten die de piramidebouwers en de Olmeken (de voorlopers van de Maya, Azteken en Inca's) gebruikten voor hun bouwwerken valt het plastisch maken van gesteente in de prehistorie naar mijn smaak nog onder pseudowetenschap.

De bijzondere ketting komt vanaf 5:13 ter sprake.



In India zijn andere voorbeelden te geven van gesteente dat zo glad is afgewerkt dat het er alle schijn van heeft dat het niet is uitgehakt, maar plastisch was toen het werd bewerkt. Denk in dit verband ook aan de gigantische sarcofagen in het Serapeum in Egypte. Die zien er naar mijn idee ook uit alsof het kunststeen is dat plastisch was toen het werd gevormd.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Osiris » 22 dec 2018, 08:18

Het antwoord word eigenlijk al gegeven in de video zelf en heb dat al eerder gepost.
Door gebruik van bepaalde specifieke geluidstrillingen/golflengtes de magnetische velden er omheen manipuleren,zodat de moleculaire structuur van de gebruikte stof verandert ( plastisch/vloeibaar, zelfs lichter in gewicht word ).
Hierdoor makkelijker te bewerken en te vervoeren/verplaatsen.
Eénmaal voltooid het proces omkeren om het weer de originele moleculaire structuur te laten aannemen.

Er waren in vroegere tijden geen hoogovens,die de immense temperaturen konden creeren om het hardste gesteente, zoals graniet te laten smelten.

Alchemisten hielden zich in vroegere tijden al bezig met zogenaamde 'verhittingsprocessen' om tot een steeds zuiverder 'product' te komen..
Het zogenaamde lood in goud veranderen,wat altijd wetenschappelijk als een fysiek proces gezien werd,maar eigenlijk veel meer te maken had met een geestelijk esoterisch proces.
Ook zij hadden niet de beschikking over immense hittebronnen.

Stukjes en beetjes van die kennis schijnen terug te vinden zijn in klassieke muziekstukken van grote meesters.
, maar daaraan gelinkte heilige geometrie eveneens in geschilderde kunstwerken van andere grote meesters.

Is die kennis werkelijk verloren gegaan of nog in zeer beperkte kringen bekend,wie zal het zeggen.

De Egyptische Ankh werd ook gezien als een attribuut waar trillingen mee gecreeerd werd om zieken te genezen of zelfs uit de dood terug te halen.
In onze tijd zijn er tal van energetische wijzes van healing,afkomstig uit de oudheid, die eveneens met trillingen of energieen werken ( denk aan handoplegging of klankschalen ).

Een simpel muziekstuk kan de gemoedstoestand veranderen van een luisteraar, waardoor die zich beter of slechter gaat voelen al naar gelang de eigen resonantie met die muziek.
Wat dus ook een manipulatievorm is.

De kunst is dus bij al deze genoemde processen de juiste trilling te creeren qua toonhoogtes en golflengtes en de resonantie te weten van het te beinvloeden object.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Osiris » 22 dec 2018, 08:37

Ons magnetisch veld om de aarde houdt de fysieke wereld zoals we die kennen bij elkaar met een collectieve trilling op een bepaalde toonhoogte.
Zou deze verdwijnen of radicaal veranderen dan valt alles letterlijk uit elkaar, terug naar de basis kosmische elementen of word er iets heel anders gecreeerd.
'Het 'woord' van God ' ( geluid/trilling ).

Wie weet of dat magnetisch veld altijd hetzelfde is geweest ...
En totaal andere werelden ons zijn voorafgegaan,waar nu niets meer van terug is te vinden,juist omdat die toonhoogtes/gollengtes in onze tijd niet meer waarneembaar zijn,
waar we niet meer mee resoneren [think]
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Tardis » 22 dec 2018, 11:39

Osiris schreef:
22 dec 2018, 08:18
Door gebruik van bepaalde specifieke geluidstrillingen/golflengtes de magnetische velden er omheen manipuleren,zodat de moleculaire structuur van de gebruikte stof verandert ( plastisch/vloeibaar, zelfs lichter in gewicht word ).
Hierdoor makkelijker te bewerken en te vervoeren/verplaatsen.
Eénmaal voltooid het proces omkeren om het weer de originele moleculaire structuur te laten aannemen.
Als het zo eenvoudig is, laat dat dan maar eens zien. Als het lukt geloof ik je en anders niet.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Osiris » 22 dec 2018, 13:13

Zal allesbehalve beweren dat het eenvoudig is, weet hoe het werkt met healingen, omdat ik daar zelf mee werk, that's it.
Daarnaast is die kennis hoe dat precies in zijn werk gaat, dus of in die tijd verloren gegaan,aangezien latere bouwwerken vaak ook jammerlijk mislukt zijn, of verborgen gehouden.
Welke tonen/golflengtes op welke resonantie (product eigen trillingslevel ) weet ik dus ook niet.

Maar wat ik al aangaf dat je op kleinere vlakken dus wel ziet wat het voor impact het kan hebben en verwijst naar die zelfde soort methodes.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door univers » 22 dec 2018, 13:20

Als het zo eenvoudig is, laat dat dan maar eens zien. Als het lukt geloof ik je en anders niet.
Probeer het eens met een pendel, neem de pendel tussen je duim en wijsvinger.hou je arm gestrekt, de pendel neemt de positieve energie van op,
hij gaat draaiende bewegingen maken met de klok mee.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Tardis » 22 dec 2018, 13:25

Wat heeft een pendel er nou mee te maken.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door univers » 22 dec 2018, 13:36

Dat alles om ons heen energie is.
De pendel dient enkel om het zichtbaar te maken.

Je hebt ook mensen die met energie dingen kunnen verplaatsen.
Ik probeerde het ook. vergeefse moeite.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Tardis » 22 dec 2018, 13:45

Ik kan wel met energie dingen verplaatsen. Gewoon een duwtje geven. :wink:

Wat ik bedoelde te zeggen is dat er wel gemakkelijk beweerd wordt dat het mogelijk is om met geluid (trillingsfrequenties) materie in een bepaalde trilling te krijgen waardoor het smelt, gewichtsloos wordt etc. En dat er niemand is die er in is geslaagd om te laten zien dat dit inderdaad kan. Dus dan zijn het kletspraatjes.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Osiris » 22 dec 2018, 14:16

Tardis schreef:
22 dec 2018, 13:45
Ik kan wel met energie dingen verplaatsen. Gewoon een duwtje geven. :wink:

Wat ik bedoelde te zeggen is dat er wel gemakkelijk beweerd wordt dat het mogelijk is om met geluid (trillingsfrequenties) materie in een bepaalde trilling te krijgen waardoor het smelt, gewichtsloos wordt etc. En dat er niemand is die er in is geslaagd om te laten zien dat dit inderdaad kan. Dus dan zijn het kletspraatjes.
En dat van iemand die zelf komt met het vloeibaar maken van gesteente in een tijd dat dat onmogelijk was, terwijl niemand er in geslaagd is dat te doen ??
Dan meet je zelf met 2 maten.

Ik weet wat energetisch healing werk kan doen uit eigen ervaring.
Maar die ervaringen geloof je bij voorbaat toch niet.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door univers » 22 dec 2018, 14:18

Ik weet wat energetisch healing werk kan doen uit eigen ervaring.
Maar die ervaringen geloof je bij voorbaat toch niet.
Ik wel. :hands:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Osiris » 22 dec 2018, 14:31

Iedereen kent het verhaal van een kristal glas kapot zingen.
Waarom dat niet zo simpel is,laat staan het transformeren van het glas heeft dus met die exacte toonsoort en frequentie te maken;

https://www.nemokennislink.nl/publicati ... -wijnglas/

En hoe ze dat wel exact in het verleden voor elkaar kregen,zou ik net zo graag willen weten.
Weet intuitief dat het op die wijze is gegaan,maar kan het, net als met zoveel andere zaken, niet ( wetenschappelijk ) aantonen.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Kristof Piessens » 22 dec 2018, 17:24

Tardis schreef:
22 dec 2018, 13:45
Ik kan wel met energie dingen verplaatsen. Gewoon een duwtje geven. :wink:

Wat ik bedoelde te zeggen is dat er wel gemakkelijk beweerd wordt dat het mogelijk is om met geluid (trillingsfrequenties) materie in een bepaalde trilling te krijgen waardoor het smelt, gewichtsloos wordt etc. En dat er niemand is die er in is geslaagd om te laten zien dat dit inderdaad kan. Dus dan zijn het kletspraatjes.
Niet altijd kletspraatjes, weet alleen dat het niet eenvoudig is om te achterhalen hoe men dat deed, heb ongeveer wel een idee dat ik ooit gelezen heb in een boekenreeks van neale donald walsh, de essentie is zuiver terug te voeren op de manier waarop je met materie binnen een universum omgaat en daaraan vorm geeft en is uitgesproken geestelijk, mentaal, creatief van aard, dan is de discussie weer is er design (ontwerp) of evolutie (willekeurig uit niets) aan de basis van dit universum, heel wat denkfouten spelen me parten met betrekking tot de huidige wetenschappelijke rol binnen het geloof waarin geen onderscheid is tussen feit en fictie aangaande het kader van de werkelijkheid.

Op dit punt binnen het kader van dit topic weet ik enkel dat ze geen verklaring kunnen vinden voor de ontdekking van graniet met daarin een onbekende element in vervat/gevangen zit/is.

Ik doe geen beweringen hieromtrent, alleen dat het ergens niet onmogelijk is om vaste materie (steen) om te zetten naar iets vloeibaar en eenmaal in vorm terug uit te harden, met de huidige technieken (machines en dergelijke) is dat alleen mogelijk bij metalen maar niet voor steen.

Dan kun je alleen maar gissen naar die HOE ? vraag, om een wereld te scheppen waarin de waarde van rijkdom in geestelijk, mentale zin veel groter was en de techniek ook in die zin de sleutel vormt naar wat men vermoedt dat de heel oude bouwwerken door ontstaan zijn.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Tardis » 22 dec 2018, 22:58

Osiris schreef:
22 dec 2018, 14:16
En dat van iemand die zelf komt met het vloeibaar maken van gesteente in een tijd dat dat onmogelijk was, terwijl niemand er in geslaagd is dat te doen ??
Dan meet je zelf met 2 maten.
Nee, ik meet niet met twee maten want ik stel vast dat gesteente vloeibaar gemaakt MOET zijn, zonder te claimen hoe dat dan kan zijn gebeurd. Dat laatste doe jij wel en ik nodig je uit om te laten zien dat wat jij beweert echt kan. Dus dat het zacht maken van gesteente geen chemisch proces was maar iets met frequenties van geluid. Ik geloof dat namelijk niet op voorhand, maar je kunt me overtuigen van je gelijk als je kunt laten zien dat je met geluid gesteente kunt laten smelten of laten zweven.
Ik weet wat energetisch healing werk kan doen uit eigen ervaring.
Maar die ervaringen geloof je bij voorbaat toch niet.
'Energetische healing' is niet hetzelfde als met geluid gesteente laten smelten. Dus vraag ik me af wat healing er mee te maken heeft. En ja, ik heb 15 jaar geleden een Reiki cursus gevolgd als aanvulling op wat ik met handoplegging 25 jaar daarvoor deed voor mensen die rugklachten of hoofdpijn hadden. Het hielp, de pijn verdween vrij snel en zonder bijwerkingen. Ik ben er vrij bedreven in. Met andere woorden je moet niet alvast invullen wat ik wel en niet zou kunnen geloven. Ik doe niet aan geloof, ik wil weten en bewijzen zien.
Laatst gewijzigd door Tardis op 22 dec 2018, 23:08, 3 keer totaal gewijzigd.
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Tardis » 22 dec 2018, 22:59

*sorry, dubbele post*
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door univers » 23 dec 2018, 00:39

Maar die ervaringen geloof je bij voorbaat toch niet.
Het bewijs dat hij je wel geloofd.
'Energetische healing' is niet hetzelfde als met geluid gesteente laten smelten. Dus vraag ik me af wat healing er mee te maken heeft. En ja, ik heb 15 jaar geleden een Reiki cursus gevolgd als aanvulling op wat ik met handoplegging 25 jaar daarvoor deed voor mensen die rugklachten of hoofdpijn hadden. Het hielp, de pijn verdween vrij snel en zonder bijwerkingen. Ik ben er vrij bedreven in. Met andere woorden je moet niet alvast invullen wat ik wel en niet zou kunnen geloven. Ik doe niet aan geloof, ik wil weten en bewijzen zien.
De laatste drie wil ik ook " Ik doe niet aan geloof, ik wil weten en bewijzen zien ".
Ik ben gestopt met handoplegging, van wegen mijn osteoporose, mijn handen gingen pijn doen, vandaar dat ik tegenwoordig de pendel en stenen.
Maar heeft niets met vloeibaar maken van gesteente.
Ik geloof dat namelijk niet op voorhand, maar je kunt me overtuigen van je gelijk als je kunt laten zien dat je met geluid gesteente kunt laten smelten of laten zweven.
Ik zie eerder dat met geluid je stenen kunt verbrokkelen.
Voor vloeibaar maken heb je toch hitte nodig, dan denk ik aan lava, is maar een idee.
Hoe ze het doen? ik heb wel ideeën, dan laat ik mijn fantasie op hol slaan, hitte is tenslotte ook energie.
Ik heb ook geprobeerd om met energie vuur te maken, is mij tot op heden nog steeds niet gelukt, krijg er pijn in mijn duim en wijsvinger, wordt op ten duur wel warm, maar vuur, ho maar. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Kristof Piessens » 23 dec 2018, 09:04

Vraag me al een poosje af, als steen een andere toestand (vloeibaar) kende vóór uitharding, wat dat graniet met onbekende bolletjes in bewijst, zou in mijn opinie toch duiden op iets anders en eigenlijk de meest overtuigende bewijs dat evolutie zoals men ze be(ge)dacht heeft tegenspreken, overduidelijk !


Toch zint me iets niet, als dit hele universum uit zichtbare en onzichtbare energie en uit geluid/frequentie bestaat, moet er wel een voorbedachte situatie zijn want in niets kan er niets bestaan en normaliter kan niemand zich buiten dat universum begeven want daar is niets, dus zijn de telescopen zoals ze nu gebouwd en gebruikt worden volledig nutteloos...


Vloeibaar gesteente zou wel eens de basis zijn geweest voordat de eerste mens ontstond en waren de condities anders dan de condities die we nu kennen, hogere zuurstof bvb, weinig tot geen vervuiling etc..


De enigste vraag die bij mij werkelijk toe doet is het volgende;


Hoe wisten de eerste mensen dan hoe ze moesten bouwen, of woningen maken voor behuizing (in te wonen of gebruiken voor energievoorziening) welke kennis had je hier voor nodig ? Zo volgt uit deze vraagstelling het volgende uit...dat toen de pyramides van gizeh ontstonden of in bouw was dat water wel 1 van de basiselementen was dat in overvloed aanwezig was in die zin denk ik dat in die tijden de waterhuishouding totaal anders was dan nu het geval is...zo denk ik dat in die tijden opslagplaatsen waren van alle water zodat er meer land beschikbaar was dan nu het geval is...volgt uit deze redenering dat er iets gebeurd moet zijn dat de hele waterhuishouding ontsnapte uit de bekende opslagplaatsen (mogelijk gebruikten ze de ruimte tussen de wolken en het dak om water in op te slaan dat ontsnapte (vandaar de verhalen van de zondvloeden wereldwijd))
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: vloeibaar gesteente als bouwmateriaal

Bericht door Osiris » 23 dec 2018, 09:42

Bij deze mijn excuses voor de invulling Tardis.
Juist als je als healer bezig bent ( geweest ) zou je moeten weten dat er veel meer mogelijk is met trillingsenergieen.

Reiki is daar één van.

Zal daar dan wat uitgebreider op in gaan met eerder genoemde voorbeelden.

Zo'n 20 jaar geleden de eerste 2 cursussen gevolgd, de derde zou ik nooit gaan doen,volgens zeggen van mijn toenmalige Reikimaster.
Wist toen niet waarom ze dat zei,was nogal gedreven om ook die derde te voltooien.
Maar ze had gelijk, het was al veel krachtiger aanwezig.

Heb destijds tijdens een spirituele reis door Nepal een klankschaal aangeschaft bij een Tibetaanse sjamaan,die zo bleek a.d.h.v. Nederlandse krantenknipsels die hij niet kon lezen,maar wel bewaard had,
regelmatig naar Nederland gehaald was voor klankschaal workshops en concerten.
Deze gebruikte ik regelmatig bij behandelingen.

Als eerste voorbeeld iets wat bij mezelf gebeurde; had aan een bandschaafmachine een deel van mijn vinger geraakt,dusdanig dat de huisarts er aan te pas moest komen vlak voor het weekend.
Deze stelde dat het wel enkele weken ging duren voor de wond weer dicht zou zitten, moest na het weekend terugkomen om verband te verschonen.
In het weekend met de Reiki en klankschaal in de weer geweest.
Toen het verband verschoond moest worden,wist de huisarts niet wat hij zag,de wond zat dicht en al grotendeels genezen,had er geen 'rationeel medische' verklaring voor.

Een ander voorval ;
Bij een stel waar ik destijds mijn motor gestald had, was iets gebeurd.
De vouw vertelde dat haar vriend vastgezet was in Roemenie .
Hij was buitenland vrachtwagen chauffeur en 10 jaar geleden bij een ongeluk betrokken geweest,wat niet zijn schuld was.
Had dat destijds afgekocht bij een corrupte agent om verder te kunnen.
Echter stond dat ongeluk blijkbaar toch ergens in de boeken en werd hij 10 jaar later bij een volgende rit aldaar opgepakt en vastgezet ; dood door schuld waar een lange gevangenisstraf op stond.
De vriendin was behoorlijk hysterisch,aangezien hij aangegeven had in briefwisseling dat toestand erbarmelijk was en hij overweegde om zelfmoord te plegen.
Pogingen om hem vrij te krijgen stranden op bureaucratie.
Toen voorgesteld om haar te behandelen om wat rust bij haar te creeren, dit was ergens in November.
Tijdens behandeling zei ik totaal onverwachts dat hij voor kerst terug zou zijn,waar ik zelf van schrok.
Ze zei dat het onmogelijk was, vertelde haar dat ze dan elke dag maar in gedachten moest houden dat hij voor eind van het jaar terug zou zijn.
Daarna ook niet meer over gehad,totdat ik een telefoontje kreeg op Kerstavond.
Hij was die dag thuisgekomen, nadat een bureaucratische termijn was verstreken en Roemenie in gebreke was geweest en ze hem vrij moesten laten.
Je snapt dat ik het toen niet droog heb kunnen houden.

Een ander voorval; iemand met behoorlijke rugklachten en psychische stoornissen kwam via via bij mij terecht, kende hem van de sauna.
Tijdens behandeling ontdekte ik een plek onderin de rug,vlak bij ruggegraat die behoorlijk koud voelde,ben daar langere tijd bezig geweest totdat het warm werd.
Na de behandeling vertelde hij dat daar een niet kwaadaardig gezwel had gezeten, wat verwijderd was.
Vroeg hem om later feedback te geven wat het misschien nog meer teweeg gebracht had.
Een week later vertelde hij dat de pijn verdwenen was,maar dat hij ook totaal anders zat.
Zijn woorden ; ' het lijkt alsof je mijn ruggegraat recht gezet hebt '.
Misschien dat vervorming was ontstaan door eerder genoemd gezwel.

Als laatste.
Iemand die recentelijk was geopereerd aan een een aneurysme vlak bij de ruggegraat.
Daarna had hij vreselijke hoofdpijnen en hoge bloeddruk,artsen konden niet achterhalen waarom.
Hij was iemand die het niet prettig vond om aangeraakt te worden,dus hield mijn handen erboven.
Had ook de klankschaal even op zijn lichaam geplaatst en aantal keren met stok er rond gedraaid.
Tijdens behandeling zij hij letterlijk; dat hij voelde dat er iets links in de maagstreek aan het omdraaien was.
Pas na de behandeling vertelde hij dat , om bij aneurysme te komen ,al zijn organen er uit waren gehaald om er bij te komen. en later weer teruggeplaatst.
Hij had het idee dat één van die orgaan dus omdraaide tijdens behandeling.
Zij hoofdpijn was verdwenen en de hoge bloeddruk, later bleek dat dat orgaan niet goed was teruggeplaatst, beknelling van de bloedtoevoer ernaar toe de klachten veroorzaakten.

Mijn overtuiging is dus dat trillingen/energieen en geluid is daar ook één van, niet alleen energetische velden ( bijvoorbeeld auravelden ) kunnen veranderen maar duidelijk ook fysiek/stoffelijk dingen kunnen veranderen.

Nogmaals mijn ervaring dus in combinatie met wat ik weet vanuit de oude culturen.
Zij waren op een heel andere manier bezig met dit soort gegeven, dan wat wij doen in onze tijd.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie