Mensachtige figuur begraven in het zand van Mars gevangen door Perseverance Rover

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Mensachtige figuur begraven in het zand van Mars gevangen door Perseverance Rover

Bericht door univers » 18 jun 2021, 20:41

p beelden gemaakt door Perseverance Mars Rover is een mensachtige figuur te zien die begraven ligt in het zand van Mars.

Afbeelding

Er moet in het verleden iets gebeurd zijn waardoor deze mensachtige figuur onder het zand verstrikt raakte.

NASA's Mars Perseverance-rover verwierf de beelden met behulp van zijn Right Mastcam-Z-camera op 14 april 2021 (SOL53).

De beelden tonen niet alleen een mensachtig hoofd/gezicht en handen/vingers die uit het zand steken, maar het is ook een teken van vorig leven op Mars.



http://ufosightingshotspot.blogspot.com ... ds-of.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Mensachtige figuur begraven in het zand van Mars gevangen door Perseverance Rover

Bericht door Tammy » 19 jun 2021, 10:21

Je ziet inderdaad op het eind van het filmpje iets wat op een menselijk gezicht lijkt.
Tenminste zoals ik het zie.
Maar geen skelet maar gewoon een vol gezicht zeg maar.
Wat natuurlijk onmogelijk is op Mars als je buiten bent zonder bescherming , en ik weet niet hoelang dit daar al ligt.

Dit is voor mij een schaduw/licht rotsformatie.
Tenminste zo kijk ik er tegenaan.
Zal voor iedereen anders zijn.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Mensachtige figuur begraven in het zand van Mars gevangen door Perseverance Rover

Bericht door Witte wel » 19 jun 2021, 13:40

Vele kunstgaleriën hangen tegenwoordig vol met werken waar men iets in moet zien. Of niets natuurlijk.
Fantasie is ook iets hè.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Mensachtige figuur begraven in het zand van Mars gevangen door Perseverance Rover

Bericht door Fenna » 19 jun 2021, 15:35

Ik vind het helemaal niets op een menselijk figuur lijken en het is het zoveelste wazige beeld waar allerlei dingen in gezien kan worden.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie