Nessie spotter filmt twee Loch Ness monsters

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
4l13N

Nessie spotter filmt twee Loch Ness monsters

Bericht door 4l13N » 07 sep 2019, 07:34

Eoin O'Faodhagain had een live webcam van Loch Ness bekeken toen hij iets vreemds in het water zag.
De beelden die hij heeft vastgelegd, die hieronder te zien is, tonen twee zwarte objecten die door het water naar de onderkant van het beeld bewegen. (Het witte object verderop is absoluut een boot.)

"De dag van de waarneming was extreem winderig, zoals je kunt zien aan de bomen die heen en weer bewegen," zei Eoin. "Toen ik de twee vreemde vormen eerst zag, stonden ze aan weerszijden van elkaar en niet achter elkaar, in dezelfde algemene richting."

"Nooit gedacht dat het twee bulten waren van het ene dier, de waarneming gaf me die indruk niet."

"De twee vreemde vormen waren identiek aan elkaar, en dat gaf me ook de indruk dat het twee afzonderlijke objecten waren. Ik schrok nogal van twee mogelijke Nessies op de webcam."

"Ik vind het een beetje een zeldzaamheid om dit te bekijken."

Gezien het gebrek aan resolutie en duidelijkheid van de video is het echter onwaarschijnlijk dat de twee objecten ooit op een of andere manier definitief zullen worden geïdentificeerd.



https://www.dailyrecord.co.uk/news/scot ... t-18773767

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13660
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Nessie spotter filmt twee Loch Ness monsters

Bericht door Fenna » 07 sep 2019, 10:08

Sorry hoor maar de beelden kloppen niet.
De bewegingen zijn niet sychroon.
Het tweede object lijkt meer op een varende boot dan een zwemmend beest en de voorste beweegt helemaal niet.
En zoals bij zoveel van deze filmpjes zijn ze erg vaag.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie