5 meest mysterieuze ontdekkingen gemaakt om je geest te verbazen

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

5 meest mysterieuze ontdekkingen gemaakt om je geest te verbazen

Bericht door univers » 31 mei 2020, 23:04

Afbeelding

5 meest mysterieuze ontdekkingen gedaan in Antarctica om je te verbazen. Vandaag bekijken we deze 5 meest mysterieuze ontdekkingen die op Antarctica zijn gedaan.

Gezien als een van de laatste onontdekte landmassa's op aarde, heeft Antarctica een groot aantal geheimen die onderzoekers in de moderne tijd nog proberen te ontdekken.





https://beforeitsnews.com/paranormal/20 ... 48955.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: 5 meest mysterieuze ontdekkingen gemaakt om je geest te verbazen

Bericht door gusteman » 03 jun 2020, 09:51

Wat mijn geest telkens weer verbaast is enerzijds de inventiviteit van diegenen die zich bezig houden met het manipuleren van beelden, maar vooral de evidentie waarmee de makers er van uit gaan dat een oplettende toeschouwer zich zal laten misleiden.

Gemanipuleerde beelden? Ja, inderdaad, kijk maar eens naar de eerste video (5 Most Mysterious Discoveries ....blablabla) en zet de video op pauze op 3:29 ..... kijk dan eens naar de schaduwen van het figuurtje en de sneeuwscooter.
De schaduw van het figuurtje loopt zo goed als Noord - Zuid terwijl die van de sneeuwscooter duidelijk Noord/West - Zuid/Oost gaat.
Waaruit volgt dat de zon (de lichtbron die de schaduwen doet ontstaan) op ongeveer vijftig meter van de twee af staat. :shock:

Voor mij nogmaals voldoende reden om de rest van de video niet meer te bekijken ... ik heb een hekel aan knoeiwerk [jaja]

Plaats reactie