Onopgelost mysterie "FASTWALKERS"

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Onopgelost mysterie "FASTWALKERS"

Bericht door univers » 01 jul 2020, 07:11

"Fastwalkers", het blijft een onopgelost mysterie! Wat zijn die objecten die met zo'n ongelooflijke snelheid door onze atmosfeer vliegen dat ze met het blote oog niet zichtbaar zijn.

Afbeelding

Fastwalker" is een term die wordt gebruikt door NORAD en strijdkrachten om niet-geïdentificeerde luchtverschijnselen te beschrijven die met hoge snelheid bewegen en / of van richting veranderen, ver voorbij wat de huidige ruimtevaarttechnologie kan.

Fastwalkers zijn pas de laatste jaren gesignaleerd en voornamelijk vastgelegd door amateur-drones van over de hele wereld.

Is het geheime geavanceerde ruimtetechnologie die door het leger wordt gebruikt of moeten we denken aan buitenaardse oorsprong?

De nieuwste fastwalker (afbeelding hierboven) werd op 28 juni 2020 in China gevangen -



Meer http://ufosightingshotspot.blogspot.com ... lkers.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Onopgelost mysterie "FASTWALKERS"

Bericht door gusteman » 03 jul 2020, 11:09

Als je elke momentopname in de video verhoudingsgewijs gaat uitvergroten zal je zien dat het een vliegtuig betreft.
Het kan ook een modelbouw toestelletje zijn, tegenwoordig behalen ze verbluffende resultaten met dergelijke tuigjes.

Maar dit 'mysterie' lijkt me alvast reeds opgelost te zijn. ;P!

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Onopgelost mysterie "FASTWALKERS"

Bericht door univers » 03 jul 2020, 14:10

Vind het knap dat jij dat ziet.
Kan je me ook vertellen wat voor type vliegtuig het is ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Onopgelost mysterie "FASTWALKERS"

Bericht door Gast1 » 03 jul 2020, 16:42

gusteman schreef:
03 jul 2020, 11:09
Als je elke momentopname in de video verhoudingsgewijs gaat uitvergroten zal je zien dat het een vliegtuig betreft.
Het kan ook een modelbouw toestelletje zijn, tegenwoordig behalen ze verbluffende resultaten met dergelijke tuigjes.

Maar dit 'mysterie' lijkt me alvast reeds opgelost te zijn. ;P!
Ik was iig niet onder de indruk ...

gusteman

Re: Onopgelost mysterie "FASTWALKERS"

Bericht door gusteman » 03 jul 2020, 21:29

univers schreef:
03 jul 2020, 14:10
Vind het knap dat jij dat ziet.
Kan je me ook vertellen wat voor type vliegtuig het is ?
Is niks knap aan hoor, dat kan jij ook.

In de video krijg je een opeenvolgende reeks momentopnamen, zogeheten 'stills'.
Je kan ofwel de video downloaden en de stills kopiëren ofwel bekijk je de video en zet je die telkens wanneer er een andere still komt even op pauze; je neemt dan een schermopname en slaat die op.
Daarna open je een programma (naar eigen keuze, hoeft niet semi professioneel te zijn of zo) voor fotobewerking en je 'knipt' die beelden waarbij je er telkens voor zorgt dezelfde afmetingen te gebruiken.
Het resultaat geeft jou een reeks van elkaar opvolgende uitvergrotingen die je naast elkaar kan leggen zodat je een duidelijk beeld krijgt van het onderwerp en hoe het zich verplaatst doorheen de lucht.

Voor wat betreft het 'geheimzinnige' aan de waarneming: er wordt de nadruk op gelegd dat het vliegend voorwerp zich aan een waanzinnige snelheid voortbeweegt.

Nu kan je iets gelijkaardigs bereiken op eenvoudige wijze:
je neemt een drone met camera en een modelvliegtuigje; je laat iemand de drone op stationaire plaats houden en laat er een modelvliegtuigje onderdoor vliegen, liefst enkele keren na elkaar waarbij je telkens verschillende manoeuvres maakt.
Achteraf neem je het stukje uit de video waarvan je denkt dat die de meest spectaculaire beelden zal opleveren, versnelt die maal 8 en slaat hem op.
Die video plaats je op YouTube met als titel - Onopgelost mysterie "FASTWALKERS" - en klaar is kees.

Welk type vliegtuig het is kan ik niet bepalen omwille van de slechte kwaliteit van de beelden maar ik ben er rotsvast van overtuigd dat dit nog maar eens een flut filmpje is van iemand die het leuk vindt om mensen op het verkeerde been te zetten.

My five cents.

Plaats reactie