Leven op Mars: verleden, heden, toekomst? ​ Aaron Engelhart

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Leven op Mars: verleden, heden, toekomst? ​ Aaron Engelhart

Bericht door univers » 18 mar 2021, 21:26

Was er ooit leven op Mars? Wacht er leven om vandaag ontdekt te worden? Zou er op dit moment leven op Mars kunnen ontstaan ​​- "opstarten" terwijl je dit bekijkt? Aaron Engelhart, universitair docent genetica, celbiologie en ontwikkeling aan de Universiteit van Minnesota, onderzoekt deze vragen en legt het verleden, het heden en de toekomst uit van hoe wetenschappers hebben geprobeerd ze te beantwoorden. Aaron Engelhart is een expert in moleculaire evolutie op Mars en elders in het zonnestelsel. Hij onderzoekt hoe het leven op Mars zou kunnen beginnen, is er een kans dat leven op Mars tot op de dag van vandaag overleeft, hoe zouden we ernaar zoeken en wat zou het vinden van leven op Mars ons kunnen leren over leven elders. Aaron is ook adviseur van een sciencefictionfilm over het kwaadaardige rijk dat de aarde aanvalt vanaf Mars



Een reis van ongeveer zes maanden, Mars is een moeilijk doelwit om te bereiken, maar dat is precies wat we van plan zijn te doen. In deze presentatie van ons Evening with the Stars-evenement 2017 legt NASA Glenn-onderzoeker Dr. Aaron Weaver ons plan uit om mensen voor het eerst sinds het einde van Apollo een vreemde wereld te laten verkennen.



Hallo vrienden, ik ben Fahad Equbal en ik heet jullie welkom op mijn kanaal Competitive Physics. Opnieuw ben ik hier met een nieuwe reis. Deze keer gaan we naar Mars. De vierde planeet vanaf de zon, Mars, die als een rode stip aan de nachtelijke hemel verschijnt, is een stoffige, koude woestijnwereld met een heel dunne atmosfeer. Vernoemd naar de Romeinse god van de oorlog

Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie