Vrouw filmt 'babydinosaurus' in haar achtertuin

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
4l13N

Vrouw filmt 'babydinosaurus' in haar achtertuin

Bericht door 4l13N » 25 apr 2021, 18:30

Een vrouw uit Florida heeft onlangs beelden gemaakt van wat volgens haar een dinosaurus is die door haar tuin rent. De bizarre waarneming, die plaatsvond in Palm Coast, Florida, op 17 april, werd later vermeld in een stuk van Fox News en heeft sindsdien honderdduizenden weergaven online verzameld. Het werd gemeld door Cristina Ryan, die onvermurwbaar blijft dat haar beveiligingscamera midden in de nacht een 'babydinosaurus' door haar tuin had opgepikt.

"Elk dier dat we kunnen bedenken dat 's morgens om 3:40 uur zou' wandelen ', zou niet zo lopen", zei ze.
"Misschien heb ik 'Jurassic Park' te vaak gezien, maar ik zie een roofvogel of een andere kleine dinosaurus!"

Het is moeilijk om precies te zeggen wat het wezen in de video zou kunnen zijn, maar er is gespeculeerd dat het veel waarschijnlijker is dat het een hond is of misschien een soort grote hagedis zoals een komodovaraan.

'Sommigen zeggen dat het een grote vogel is, maar dat slaat nergens op want wat het ook is, lijkt voorpoten te hebben,' zei Ryan. 'Dus ik weet het niet zeker? Ik blijf zelf bij de roofvogel.'

Je kunt de beelden hieronder zelf bekijken.

Afbeelding



https://nypost.com/2021/04/18/florida-w ... -backyard/

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vrouw filmt 'babydinosaurus' in haar achtertuin

Bericht door Fenna » 25 apr 2021, 20:27

Het lijkt meer op een soort gordeldier wat hin dit filmpje getoont word met een plastic beker of koker om zijn nek en deze hebben wel iets weg van een dino, maar op het filmpje zie ik niets bijzonders, geen dino in ieder geval. :wink:

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vrouw filmt 'babydinosaurus' in haar achtertuin

Bericht door univers » 25 apr 2021, 21:20

Wel toevallig dat het langskwam, toen ze de grond stond te filmen.
Volgens mij is het een kaal geplukte kip. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie