Vierpotig donker wezen werd op Mars gespot door NASA's Rover

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Vierpotig donker wezen werd op Mars gespot door NASA's Rover

Bericht door univers » 26 apr 2021, 08:13

Afbeelding

Zoals de titel suggereert, is deze foto gemaakt door de Mars Opportunity Rover, en je kunt meteen zien waarom het op zijn zachtst gezegd zoveel aandacht kreeg.

Dit vierpotige dier kwam uit het niets tevoorschijn en terwijl het langs de camera schoot, konden de camera-experts het niet helpen om het te vergelijken met een beer van onze planeet.

Afbeelding

We weten natuurlijk dat dit vrijwel onmogelijk is, maar het is interessant om te zien of dergelijke overeenkomsten zijn opgetreden tussen leven op Mars en leven op aarde.

We weten dat de buitenaardse wezens die op Mars leefden grotendeels humanoïde waren, dus waarom zouden wezens die op beren lijken ook niet op Mars leven?

Afbeelding

De foto zelf is ook best goed, in tegenstelling tot de meeste anderen die er zijn, kun je duidelijk de omtrek zien en het feit dat het niet alleen een willekeurige cameraprobleem is. Natuurlijk waren er sceptici die dit gewoon een typisch geval van het pareidolie-effect noemden, maar dat is op zijn zachtst gezegd onbeduidend, omdat we deze mensen een echt buitenaards wezen konden geven en ze nog steeds redenen zouden vinden om te klagen aan het einde van de dag.

Afbeelding

Veel experts hebben verklaard dat dit eigenlijk een van de laatste overblijfselen van de Rode Planeet zou kunnen zijn, hoewel dat zeer onwaarschijnlijk is gezien het aantal ontmoetingen dat we tot nu toe op Mars hebben gevonden.

Dus, welke is het? Is het onze verbeelding of is er meer aan de hand dan op het eerste gezicht lijkt?

https://mysteriousthing.com/four-legged ... asas-rover
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Vierpotig donker wezen werd op Mars gespot door NASA's Rover

Bericht door univers » 26 apr 2021, 08:14

Vind het meer op een keeshond lijken. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Vierpotig donker wezen werd op Mars gespot door NASA's Rover

Bericht door Fenna » 26 apr 2021, 08:26

:mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Vierpotig donker wezen werd op Mars gespot door NASA's Rover

Bericht door Witte wel » 26 apr 2021, 08:43

Ik zie nergens, ook niet als ik doorlink en ook niet als ik zoek bij NASA, een verwijzing naar NASA. In mijn ogen dus onzin.
Als het wel van NASA komt dan moeten ze de ongediertebestreiding laten komen want dan komt er ongedierte de grote Marshal binnen.
;P!
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Plaats reactie