Helikopters van het stille en zwarte type: hightech en topgeheim

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Helikopters van het stille en zwarte type: hightech en topgeheim

Bericht door univers » 08 dec 2021, 08:43

Er zijn veel verhalen over wat berucht bekend staat als 'zwarte helikopters' op het gebied van complottheorieën. Twee van de grootste vragen rond het fenomeen zijn: (a) wie heeft de technologie en de macht om met dergelijke vaartuigen te vliegen; en (b) van waaruit opereren ze? Er zijn goede redenen om aan te nemen dat het fenomeen zijn oorsprong vond in niemand minder dan Area 51. Die gevoeligheid werd vrijwel zeker gedreven door het feit dat het programma zijn oorsprong had in het hart van Area 51. Een van degenen die bepaalde, geclassificeerde gegevens over dit specifieke programma in Nevada was een complottheoreticus genaamd Jim Keith. De kwestie van de stille helikopters was er een die Keith bijzonder intrigeerde. Helikopters staan ​​immers bekend om hun diepe, dreunende dreun. Dus een helikopter tegenkomen die bijna geruisloos is - of misschien zelfs helemaal stil - zou inderdaad geweldig zijn. Bij het najagen van de verhalen van de stille helikopters, werd Keith herhaaldelijk in de richting van Nevada gewezen. Inmiddels ken je het specifieke stuk Nevada. In februari 1995 publiceerde het Las Vegas Review-Journalkrant publiceerde een artikel met de titel "Ex-werknemer beschrijft stealth-helikopter." Het is geschreven door een journalist genaamd Susan Greene. In een reactie op dit alles zei Keith: “Volgens verklaringen van een voormalige werknemer op de Groom Lake Air Force Base werd al in 1990 een zwarte budget-stealthhelikopter getest in deze faciliteit. De codenaam voor de helikopter was 'TEK, ' wat stond voor 'Test en Evaluatie Project K.'”

meer :https://mysteriousuniverse.org/2021/12/ ... op-secret/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Helikopters van het stille en zwarte type: hightech en topgeheim

Bericht door Tammy » 08 dec 2021, 10:17

Ik weet nog dat dat Stealth vliegtuig verscheen.
Allemachtig wat vond ik die mooi en nog steeds.
Ik ben geen ingenieur of wetenschapper maar ik denk dat de crash in Roswell voor veel vooruitgang heeft gezorgd qua technologie.
Ik geloof dat er buitenaardse technologie word gebruikt voor veel zaken als dit soort onderwerpen.
Maar dat denk ik al tientallen jaren.
I know, ik kan dat niet bewijzen maar na al die jaren wat ik aan informatie heb gezien kom ik tot deze conclusie.
In wezen is het ook heel logisch, tenminste wel in mijn wereld.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Helikopters van het stille en zwarte type: hightech en topgeheim

Bericht door univers » 08 dec 2021, 10:42

I know, ik kan dat niet bewijzen maar na al die jaren wat ik aan informatie heb gezien kom ik tot deze conclusie.
Er komen steeds meer bewijzen boven tafel.
Geduldig afwachten.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Helikopters van het stille en zwarte type: hightech en topgeheim

Bericht door Tammy » 08 dec 2021, 11:08

Yep Univers er zit niks anders op.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie