Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door taigitu » 15 dec 2021, 11:49

Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

TikTokker krijgt enorm veel aandacht…
door Tsenne Kikke - zaterdag 11 december 2021

‘Thatonetimetraveler’, een zelfverklaarde ‘tijdreiziger’ heeft zijn voorspellingen voor de laatste maand van het jaar uit de doeken gedaan,
en die klinken nogal sensationeel: op twee belangrijke dagen in december zullen zich gebeurtenissen voordoen die de wereld voorgoed zullen veranderen.

Die man, die zichzelf Noah noemt, beweert uit het jaar 2485 te komen via een teletijdmachine die gebouwd werd door zijn bedrijf op de kleine planeet Vadho. Begin dit jaar maakte hij naam toen hij in video’s op TikTok voorspelde dat er op 7 oktober van dit jaar een 'grote ontdekking' zou gebeuren op de bodem van de Atlantische Oceaan. Het account heeft inmiddels zo’n 1,3 miljoen volgers.

Superkrachten door energiegolven

Nu draaft de mysterieuze ‘tijdreiziger’ met twee specifieke dagen aan in december waarop grootse dingen zullen gebeuren.
"Op 20 december zullen acht mensen superkrachten krijgen door energiegolven van de zon," klonk het.

"En op 25 december staat iets groots te gebeuren dat de manier waarop de mensheid leeft voorgoed zal veranderen.
Die dag zal eeuwenlang herinnerd worden. Het zal het ultieme bewijs zijn dat ik een echte tijdreiziger ben. Vergeet die datum niet."

Zijn volgers reageerden met een kwinkslag:

- "Uiteraard, op 25 december is onze Verlosser geboren!".
- "Op kerstdag wordt Jezus voor de 2021ste keer geboren," grapte een ander.
- Een derde schreef: "De voorspelling is waar. Kerstmis wordt (al eeuwenlang) immers elk jaar gevierd."

Bovendien beweerde de 'tijdreiziger' dat "landen als Zweden, Noorwegen, het Verenigd Koninkrijk en Finland zich in 2027 zullen verenigen en een enorme macht zullen vormen.
Het zou kleinere landen kunnen inspireren om mee te willen doen teneinde grotere naties te vormen."

En in 2024 zal een 35.000 jaar oude bunker worden ontdekt. Die zou zich in Argentinië bevinden, "en bevat vele technologische geheimen uit de oudheid, een verborgen code, en meer."

Een andere belangrijke datum om te onthouden, volgens deze TikTok gebruiker, is 20 augustus 2022. "De hemel over de hele Aarde zal een heldere groene kleur krijgen. De reden dat de lucht groen wordt, is omdat een planeet niet al te ver van de Aarde ontploft die vol zit met groene rotsen. De groene lucht houdt ongeveer 5 uur aan en vervaagt dan langzaam."

En, in februari 2022 zal de legendarische stad Atlantis worden gevonden in de Atlantische Oceaan, die daarna een nieuwe hybride mens-vissoort zal huisvesten.

Och, blogs hoeven niet altijd over het thema 'Zelfkennis' te gaan...


https://www.spiritualia.be/blogs/tsenne ... stdag.html
We krijgen het deze maand druk met deze 'evenementen'.......
Zou 25 december iets te maken hebben met het kabinet Rutte 4....?
Een kantelpunt van ????? ......, het zal toch niet zijn dat Rutte een helder moment heeft en beseft dat hij weinig tot niets toevoegt aan "Rutte 4" en opstapt?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door Fenna » 15 dec 2021, 12:51

taigitu schreef:
15 dec 2021, 11:49
het zal toch niet zijn dat Rutte een helder moment heeft en beseft dat hij weinig tot niets toevoegt aan "Rutte 4" en opstapt?
Dat betaat niet bij Pinokkio.
Dat inlevingsvermogen ontbreekt bij hem.
:mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door Fenna » 15 dec 2021, 12:52

in februari 2022 zal de legendarische stad Atlantis worden gevonden in de Atlantische Oceaan
Dat hoop ik. ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door Tammy » 15 dec 2021, 13:15

Begin dit jaar maakte hij naam toen hij in video’s op TikTok voorspelde dat er op 7 oktober van dit jaar een 'grote ontdekking' zou gebeuren op de bodem van de Atlantische Oceaan. Het account heeft inmiddels zo’n 1,3 miljoen volgers.
En ?
Wat was de “ grote” ontdekking ?

Vraagje :

Ik zit niet in de TikTok wereld.
Krijgen deze mensen geld als je op hun video’s klikt ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door univers » 15 dec 2021, 14:25

Krijgen deze mensen geld als je op hun video’s klikt ?
Niet van mij, in ieder geval.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door Determinist » 15 dec 2021, 15:46

Tammy schreef:
15 dec 2021, 13:15
Krijgen deze mensen geld als je op hun video’s klikt ?
Tuurlijk.

Met 1.3 miljoen volgers kom je uit tussen de 2000 en 3000 dollar per post aan inkomsten.
Dus flink verdienen met van alles uit je duim te zuigen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door univers » 15 dec 2021, 16:02

Waar kan ik me aanmelden ?
Om mijn zakken te vullen. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door Tammy » 15 dec 2021, 20:04

Dus toch geld, bedankt voor de info Determinist.
Met al die “volgers” tikt dat toch aan.
Univers je moet er wel zelf wat voor doen he ? :mrgreen:

Taigitu, Rutte gaat niet opstappen hoor.
Die heeft zin in de komende 4 jaar. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door univers » 15 dec 2021, 20:23

Univers je moet er wel zelf wat voor doen he ? :mrgreen:
Daar ben ik te lui voor. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door Tammy » 15 dec 2021, 20:29

Dan ook geen geld Univers . :-P

Maar zonder gekheid, hoe komt het dat men deze man gelooft.
Gaat er geen lampje branden bij mensen ?

Ik sluit het onderwerp tijdreizen niet uit , maar daar zijn andere topics van te vinden hier op het forum.
Maar een tijdreiziger die op Tik Tok zit ?
Nee dat zie ik niet zitten.
Maar 1,3 mensen dus wel.
Apart.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door univers » 15 dec 2021, 20:49

Dan ook geen geld Univers . :-P
Makkelijk als je het hebt, maar maakt niet gelukkig.
Maar een tijdreiziger die op Tik Tok zit ?
Misschien reist hij wel hier mee,

Afbeelding
USS Nimitz ufo-incident: een getuigenis over een Tic Tac-ufo | Wetenschap: Onderzoek
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Illustere ‘tijdreiziger’ waarschuwt voor ‘kantelpunt voor de mensheid’ op kerstdag

Bericht door Tammy » 15 dec 2021, 22:45

Die ken ik pas sinds kort, wie weet zit ik er toch naast. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie