Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door univers » 25 dec 2021, 14:11

Dat is een behoorlijk opruiende vraag om te stellen. Wat betreft het antwoord op de vraag, dat is ook net zo controversieel. Wat je kijk op het hiernamaals ook is (of op het ontbreken van een hiernamaals), er lijkt een zekere mate van interesse te zijn - achter gesloten deuren - als het gaat om wat er met ons gebeurt nadat we sterven. Ik zag dit het duidelijkst gedemonstreerd toen ik onderzoek deed en mijn boek van augustus 2010 schreef, Final Events: and the Secret Government Group on Demonic UFOs and the Afterlife . Het boek was gericht op een kleine ( zeer kleine, voor de meeste tijd) groep in de Amerikaanse regering, die de Collins Elite werd genoemd, en die bezorgd was dat het UFO-fenomeen echt demonisch van aard was, en dat nadat we sterven we ga naar een soort vanMatrix- achtige wereld waar onze zielen worden geoogst van een soort vreemde energie die de wezens van de onderwereld voedt. Geen leuk scenario, op zijn zachtst gezegd. Hoe meer en meer ik met mensen aan de binnenkant sprak, ik begon te beseffen dat er niet alleen mensen in het Pentagon waren die deze theorie in belangrijke mate vreesden en die probeerden de situatie te stoppen; maar ze hadden geen idee hoe ze het moesten stoppen. En ze wisten niet hoe ze de rest van ons moesten vertellen.

Lees verder :https://mysteriousuniverse.org/2021/12/ ... ad-for-us/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Kristof Piessens » 25 dec 2021, 14:49

onbewust, in ogenschouw genomen, voeden mensen een energetische matrix.
Maar eigenlijk gaat het om het voeden te stoppen maar hoe ? de denkwijze tot die zaken zouden het best eens in een totaal andere context kunnen gezien worden, het is niet 'de vrees voor' maar 'de vrees om'....
In spirituele context zie je dit als volgt; ik doe geen vlieg kwaad, ik communiceer graag, maar iemand heeft een plannetje om mij iets in de schoenen te schuiven, of die persoon er zich van bewust van is dat dit gevolgen heeft voor de persoon die zichzelf als mens ziet speelt geen rol, als het plan is geslaagd beseft hij/zij ook niet dat zijn/haar energie om verkeerde redenen is gebruikt en dan kom je op de grens tussen wat een billijke straf is voor iets wat je zelf niet hebt gedaan, de dader komt er mee weg maar heeft wel een onuitwisbare herinnering aan die daad dat later na de dood hem/haar wordt gepresenteerd, rechtzetting en/of toegeven dat het niet correct was om dit te doen komt dan ook te laat, dat had je bij leven al moeten inzien en de betrokkenen hiervan toch nog die waarheid uit te leggen...

Nu ja, de wereld van vandaag staat bol van tegenstrijdige informatie, filter daar maar eens waarheid en fictie van elkaar, vaak balanceert het tussen de realistische aanname dat invloed uitoefent op het wel en wee van de mensheid, maar in omgekeerde richting quasi onmogelijk is.

De crux zit hem met betrekking tot energie om daar voeding aan te geven of niet, ga er maar uit hoe meer mensen geen voeding meer geven aan die energie, de baseline van de collectieve sterkte sterk gaan beginnen afnemen.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door univers » 25 dec 2021, 15:00

Zonder energie, bestonden wij niet.
Als je overlijdt, gaat je innerlijke energie, je "IK", (ik noem het maar) naar andere dimensie.
Nu ja, de wereld van vandaag staat bol van tegenstrijdige informatie, filter daar maar eens waarheid en fictie van elkaar,
Luister naar je innerlijke, en ga op je eigen gevoel af.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Osiris » 25 dec 2021, 15:34

univers schreef:
25 dec 2021, 14:11
Dat is een behoorlijk opruiende vraag om te stellen. Wat betreft het antwoord op de vraag, dat is ook net zo controversieel. Wat je kijk op het hiernamaals ook is (of op het ontbreken van een hiernamaals), er lijkt een zekere mate van interesse te zijn - achter gesloten deuren - als het gaat om wat er met ons gebeurt nadat we sterven. Ik zag dit het duidelijkst gedemonstreerd toen ik onderzoek deed en mijn boek van augustus 2010 schreef, Final Events: and the Secret Government Group on Demonic UFOs and the Afterlife . Het boek was gericht op een kleine ( zeer kleine, voor de meeste tijd) groep in de Amerikaanse regering, die de Collins Elite werd genoemd, en die bezorgd was dat het UFO-fenomeen echt demonisch van aard was, en dat nadat we sterven we ga naar een soort vanMatrix- achtige wereld waar onze zielen worden geoogst van een soort vreemde energie die de wezens van de onderwereld voedt. Geen leuk scenario, op zijn zachtst gezegd. Hoe meer en meer ik met mensen aan de binnenkant sprak, ik begon te beseffen dat er niet alleen mensen in het Pentagon waren die deze theorie in belangrijke mate vreesden en die probeerden de situatie te stoppen; maar ze hadden geen idee hoe ze het moesten stoppen. En ze wisten niet hoe ze de rest van ons moesten vertellen.

Lees verder :https://mysteriousuniverse.org/2021/12/ ... ad-for-us/
Zit David Icke er waarschijnlijk toch niet zo ver naast met de duistere krachten als reptilians en greys,
die vanuit een andere frequentie/dimensie , via menselijke hybrids (voorheen Royals, nu Great Reset ) een volledig technologische matrix willen opleggen/creeren.
En daarmee onze ziel definitief willen afsnijden van het werkelijke hiernamaals, wat het alomvattend bewustzijn is, waar alles mogelijkheid is en niet te controleren of ketenen valt, door een groepering of entiteit.

De virtuele illusie/simulatie waar we nu al in leven.


Geloof dat de Matrix films meer waarheid bevatten dan de meesten ooit zullen geloven :wink:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Osiris » 25 dec 2021, 15:41

Interview met Nederlander Jorn Luka ( Trueman Show ), waar Icke verder in detail treedt over bovenstaand gegeven.

https://davidicke.com/2021/12/19/jorn-l ... the-video/

Als je de lange zit tenminste kunt opbrengen :mrgreen:

PS Nederlandse ondertiteling is niet altijd even correct vertaald.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door univers » 25 dec 2021, 15:48

Zit David Icke er waarschijnlijk toch niet zo ver naast met de duistere krachten als reptilians en greys,
die vanuit een andere frequentie/dimensie , via menselijke hybrids (voorheen Royals, nu Great Reset ) een volledig technologische matrix willen opleggen/creeren.
Dan denk ik ook aan, The Man in Black.
Zien eruit als mensen, maar mijn gevoel zegt anders.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door univers » 25 dec 2021, 15:50

Als je de lange zit tenminste kunt opbrengen :mrgreen:
Moet me aanmelden, kan het niet zien.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Osiris » 25 dec 2021, 19:29

univers schreef:
25 dec 2021, 15:50
Als je de lange zit tenminste kunt opbrengen :mrgreen:
Moet me aanmelden, kan het niet zien.
Hmm vreemd, zie alleen aanmelding voor nieuwsbrief, gewoon wegklikken.

Directe link misschien wel dan?

https://www.jornluka.com/the-trueman-sh ... avid-icke/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door univers » 25 dec 2021, 21:26

;P!
Ga vannacht kijken, duurt bijna 4 uur.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Kristof Piessens » 27 dec 2021, 06:41

univers, het luisteren naar je innerlijke omvat meer dan alleen dat, van de wereld houden doe je met je ziel, verstand en geest...

De eerste 2 uur heb ik de podcast al beluisterd, resterende zal voor een ander moment zijn, maar tot nu toe vertelt hij wel interessante zaken....

Maar mijn idee zegt dat er niet echt op gerekend werd wat 'vrije wil' als spirituele wet inhoudt, als je denkt dat gray/reptilians de aarde willen overnemen doen ze dat via hun energie, met hun mentale, geestelijke vermogens, als ze fysiek hier op aarde verschijnen kan hun lichaam niet ontsnappen aan de wet van 'vrije wil' en zijn ze verplicht hier te blijven, dat is de reden waarom ze nooit in fysieke vorm hun werk doen.

Wat er nu gebeurd is dat de mens de macht van de 'vrije wil' weggeeft en accepteert dat er een nieuwe wereld ontstaat dat een hybride vorm is.
''Vrije wil' heeft niets met dwang te maken of met leiden te maken, maar op een nietsontziende manier iets najagen waarvan de oorzaak van de fout bij zichzelf in ontkenning gevonden dient te worden, perfectie is geen perfectie maar men wil wel perfectie verlangen van een gedrag dat gelijksoortig is als hun eigen gedrag, de context alleen al is de werkelijke waarde weten van de 'wil' zelf, want er is geen wil dat zonder beslissingen/keuzes uitgevoerd kan worden.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Osiris » 27 dec 2021, 09:34

Kristof Piessens schreef:
27 dec 2021, 06:41
univers, het luisteren naar je innerlijke omvat meer dan alleen dat, van de wereld houden doe je met je ziel, verstand en geest...

De eerste 2 uur heb ik de podcast al beluisterd, resterende zal voor een ander moment zijn, maar tot nu toe vertelt hij wel interessante zaken....

Maar mijn idee zegt dat er niet echt op gerekend werd wat 'vrije wil' als spirituele wet inhoudt, als je denkt dat gray/reptilians de aarde willen overnemen doen ze dat via hun energie, met hun mentale, geestelijke vermogens, als ze fysiek hier op aarde verschijnen kan hun lichaam niet ontsnappen aan de wet van 'vrije wil' en zijn ze verplicht hier te blijven, dat is de reden waarom ze nooit in fysieke vorm hun werk doen.

Wat er nu gebeurd is dat de mens de macht van de 'vrije wil' weggeeft en accepteert dat er een nieuwe wereld ontstaat dat een hybride vorm is.
''Vrije wil' heeft niets met dwang te maken of met leiden te maken, maar op een nietsontziende manier iets najagen waarvan de oorzaak van de fout bij zichzelf in ontkenning gevonden dient te worden, perfectie is geen perfectie maar men wil wel perfectie verlangen van een gedrag dat gelijksoortig is als hun eigen gedrag, de context alleen al is de werkelijke waarde weten van de 'wil' zelf, want er is geen wil dat zonder beslissingen/keuzes uitgevoerd kan worden.
De mens is zelf verantwoordelijk voor het weggeven van die vrije wil aan de nu heersende krachten.
Dat proces is al honderden jaren gaande,door ( psychologische ) manipulatie en dwang, elke keer in kleine stappen.
Het weggeven van het grootste spirituele goed , naast liefde.

De entiteiten ( reptilians etc ) kunnen nu nog niet in volledig fysieke vorm de aarde overnemen, vanwege het aardse trillings/frequentie niveau ( te hoog ), wel zijn de hybride vormen aanwezig.
Er is een omgekeerde terra forming gaande, de klimaathoax , waar steeds meer CO2 moet verdwijnen,waardoor het normale plantenleven en daarmee voedselvoorziening gaat verdwijnen ( Gates/hybrid ).
De push naar GMO productie ( Gates/hybrid ).

Eveneens word de aardse trilling door technologie steeds meer aan veel lagere trillingsniveau van deze reptillians aangepast, word al een compleet grid gevormd rond de aarde van 5G ( later 6 en 7 G ) satellieten , een matrix ( Musk/hybrid ).
De huidige mens zal hier niet in huidige vorm kunnen overleven, vandaar ook de genetisch/synthetisch/technologische transformatie ( tevens population controll/depopulation ), via vaccinaties, die slechts weinig zullen overleven, de overgebleven ,volledig onder technologisch controle slaven.
Robotisering ( Gates/Musk hybrids )

Als dit proces voltooid word zal er weinig tot geen vrije wil meer bestaan, een hive mind, de spirituele zielsconnectie is dan technologisch afgesneden.
De A.I. zal alles overnemen volgens de reptillian agenda.
Dan zal het vanwege veel lagere aardse trillingsfrequentie wel mogelijk zijn dat de reptillians en consorten fysiek hun intrede doen, nadat hun hier aanwezige hybrids alles geprepareerd hebben.

Dit is die Great Reset agenda ( Klaus Schwab/hybrid ), waar de fake pandemic,fake virus,fake testen,fake vaccinaties, maar ook het hele fake klimaatgebeuren onderdeel van zijn , net als het transgender/no gender verhaal.
Alles word kunstmatig, geen voortplanting meer in normale zin, daarom is er geen gender meer nodig.
Sperma aantallen bij mannen neemt al jaren drastisch af, de menstruatie en geboorteproblemen door de vaccins bij vrouwen, nemen immens toe.

Alles hangt af van degenen ,die dit doorzien en dit misschien nog tegen kunnen houden.
De resterende tijd hiervoor is zeer beperkt, tot aan 2030.

Die resterende 2 uur van David Icke geven hier meer duidelijkheid in :wink:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Osiris » 28 dec 2021, 22:35

Iets wat met bovenstaande te maken kan hebben.

De originele satan werd in de Sumerische geschriften Marduk genoemd , degene die in opstand kwam tegen zijn familie en mede 'goden' die over de aarde heersten ( Annunaki ), de afvallige ( lucifer ).
Hij wilde alleenheerschappij over de aarde, wat hij transformeerde tot een poel des verderfs.
Om hem te stoppen werd een verschrikkelijk wapen ingezet, wat een groot deel van het midden-oosten wegvaagde ( nucleair ? ).
Het bijbelse Sodom en Gomorra verhaal, maar ook terug te vinden in de oudste Indiase geschriften.
Marduk werd gevangen genomen en verbannen (Bijbelse put/pit ), maar zwoor terug te keren.
De levensspanne van Annunaki waren tienduizenden tot honderdduizenden jaren lang, niet te vergelijken met een mensenleven.

Toen IS een aantal jaren geleden Palmyra bombardeerde , vernietigden ze tevens de tempel en poort van Marduk.
Daarna ging het gerucht een tijdlang rond, dat wereldwijd een zelfde soort 'poorten' ( portals naar een andere dimensie ? ) opgericht zouden worden, 1000 stuks totaal.
Dit om de terugkeer van Marduk mogelijk te maken ( vanuit die put/pit ).

Als er een leven na de dood is, moet de ziel intact blijven en daar een andere vorm aannemen.
Wat nu gaande is in de wereld kan de ziel vernietigen , iets wat Marduk zeker zou willen, voor menselijk ras dan geen leven na de dood meer mogelijk, maar de eeuwige hel .

Verschillende namen en symboliek voor een zelfde soort verhaal, wat zijn oorsprong dus in lang vervlogen geschiedenis heeft.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Kristof Piessens » 29 dec 2021, 07:05

Met dit laatste bericht zou dat een tijdelijke proces zijn, wat betreft de vrijlating maar eens een de tijd hiervoor voorbij is is het voor eeuwig en altijd en zou er een vredestijd komen van duizenden jaren, edoch gaat het om iets geheel anders waar veel mensen niet van begrijpen dat dit de sleutel is tot zich onttrekken van de krachten die ze (on)gewild voeden...
Nochtans is geen reden tot vertwijfeling van de gebeurtenissen...

Zoals de meesten denken aan het 'alles mag, niets moet' credo...is het verhaal een kwestie van 'alles moet, niets mag' credo geworden.

Het verschil is me wel duidelijk ook bij jullie ?
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Fenna » 29 dec 2021, 08:41

:post: Kristof.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Osiris » 29 dec 2021, 09:57

Mee eens dat het om een tijdelijke vrijlating van die duistere krachten gaat, tot ongeveer 2030.
We nu zitten in die 7 jaar verdrukking en onderdrukking.

De ultieme bedoeling van het menselijk ras is m.i. het collectieve bewustzijn wat in juiste zin, de gehele planeet naar een hoger bewustzijnslevel had moeten tillen ( frequentie/resonantie ).
Zoals gesteld, is het ego stuk van het menselijk ras ( niet bij allen ) wat daar een streep door trekt , wat al veel vaker tot vernietiging van de oude grote beschavingen geleid heeft.
Tot op heden zijn er elke keer weer nieuwe kansen geweest, echter deze keer verwacht ik het voor de toekomst niet meer.

De vrede en harmonie, die ontstaat nadat rond 2030 ( waarschijnlijk eerder , 2028 ) de grote kosmische zuivering/correctie ( zogenaamde terugkeer van christus in bijbelse zin ) heeft plaatsgevonden , zal niet vanuit de menselijke perceptie zijn,maar vanuit de aardse.
De mens zal daarna niet meer aanwezig zijn, waardoor de planeet die vrede en harmonie zal ervaren, ecosystemen zullen zich dan naar verloop van tijd herstellen, nieuwe levensvormen ontstaan.
Verwacht niet dat de zielen , die intact gebleven zijn ( de bijbelse weggevoerde 144.000 en degenen/onschuldigen , die weer ' tot leven gewekt ' worden tijdens/na die zuivering ), hier terug incarneren, maar elders voortgaan in een andere hoedanigheid.

Of we als huidig menselijk ras nog in staat zijn die oude voorspelling ( niet alleen bijbels ) collectief een andere wending te geven , komende jaren , weet ik niet.
Het valt of staat met de vrije wil/keuze om er iets ( collectief ) moois/zuivers van te maken of alles ( via eigen ego ) naar vernietiging te brengen. :peace:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Osiris » 29 dec 2021, 10:39

Wat betreft de Reptilian levensvorm.
Al eerder werd beschreven in ' The Emerald Tablets of Toth , the Atlantian ' , dat deze op aarde aanwezige Reptilians nagenoeg uitgeroeid werden, echter niet volledig, ze gingen ondergronds.

In onze tijd is bekend dat de elite hybriden ( Royals en hooggeplaatsten ) al decennia bezig zijn met ondergrondse immense bunkers om een ' veilig ' heenkomen te hebben.
Onder het mom van het ontsnappen van rampen, nucleair, zon gerelateerd of klimatologisch.

Uiteraard weten ze op hoog niveau van die voorspellingen, mochten hun plannen niet lukken, zullen zij net als voorheen, weer een ondergrondse vlucht maken.
Echter als ook hier weer die bijbelse interpretatie klopt ( zij zullen zich verbergen in 'grotten' ) dan zal het ze deze keer niet helpen, volgens die interpretatie , om in een later stadium bovengronds te komen en wederom een bepalende factor te kunnen zijn in het evolutionaire proces.
Zij zullen eveneens niet kunnen ontkomen aan dat ' laatste oordeel '.

Klaus Schwab's woorden ; ' we have a very short window of opportunity ', voor die Great Reset.
In bijbelse zin ; ' De duivel stuurt zijn beest met gramschap , want hij weet dat zijn tijd kort zal zijn '.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Kristof Piessens » 08 jan 2022, 15:30

Was een beetje aan het denken over de evolutie dat nu zich in bijbelse zin zou voltrekken, oorspronkelijk is het plan meerdere malen doorheen de geschiedenis door de egoblokkering tot vernietiging heeft geleid, ondanks de hernieuwde kansen is de bedoeling van de mens altijd iets anders geweest dan de bedoeling was, alleen al de simplisme waarmee de mens probeerde te leven is de insteek van de bedoeling verloren gegaan door het onbegrip van de bedoeling zelf.
Nou, denk aan het woord god, je kunt er hier geen voorstelling bij maken net als bij het woord satan, bij beide is de interpretatie door het ego een miskenning van wat de oorspronkelijke bedoeling was.

Nemen we GOD als uitgangspunt, dan hebben we het hier over een kracht dat geen behoeften heeft noch verwachtingen koestert en weet dat de aarde in de ogen van GOD een specifiek rol speelt met betrekking tot de mens, wat hebben de kosmonauten/aliens(buitenstaanders) hier mee te maken ?

Nemen we SATAN als uitgangspunt, dan hebben we het hier over een kracht dat behoeftes heeft, verwachtingen koestert en weet dat de aarde in de ogen van SATAN geen specifiek rol speelt met betrekking tot de mens dat de aarde mag claimen als bezitsvoorwerp.

Dat laatste is door kosmonauten/aliens alleen al een verregaande verlies in de 'vrije wil' immers de aarde was na de laatste eerste beschavingen immers als een 'vrije wil' zone ingesteld, net omdat de reden van de 'vrije wil' ook het aspect vrijwilligheid inhield en er na intrede geen terugkeer mogelijk is, als de keuze om dat te doen duidelijk is.

Mensen waren bedoeld als instrument te dienen van GOD, maar het stootte op een weerstand door middel van het egoblokkering, geen wonder dat de evolutie een uitkomst dreigt te krijgen waarin geen plaats meer zal zijn voor de mens zoals wij ze nu hedendaags kennen.

Mensen hebben dankzij het 'ego' meer de neiging om het geregelde leven naar zijn/haar hand te zetten door middel van controle op de gedachten van de mensen of controle over mensen.

De 'vrije wil' echter gooit roet in het eten van SATAN want dat is diens bedoeling ook maar kan weinig dwingen om alle mensen in dezelfde stramien van leven te sturen, en haat iedere vorm van heiligheid zoals het huwelijk tussen man en vrouw, wat naar mijn idee toch de hedendaagse tendens weerspiegelt in de genderverwarring, en aanvaard niets om er lering uit te trekken.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Kristof Piessens » 09 jan 2022, 10:59

Eindelijk de video verder uitgekeken, het punt is de simulatie van onze wereld, de wereld van de zintuigen, de cult een kracht die de wereld van een hoog bewustzijn in een val heeft gebracht van laag freguente gebieden waarin een tegengestelde kracht werk doet, algemeen gezien willen ze iets doen waarvan een overgroot deel van de mensheid al dan niet graag in willen geloven...
Maar miljarden mensen onder een gecentraliseerd besturing onder controle brengen vergt een enorme organisatie, daarom zal vermoedelijk rond 2024 a 25 de cult de controle beginnen te verliezen, als steeds meer en meer mensen in slagen in te zien wat er op het spel staat en dat de macht van je eigen zelfindentificatie niet in autoriteit noch in positie noch in status ligt maar in de bewustzijnsverhoudingen over de zaak zelf.

In ieder geval de sleutel van macht ligt bij de mens zelf, de weggeven macht terugclaimen om in bewustzijn te stijgen zal een 'must do' worden, doen wat juist is dan in te gaan op het opgelegde gedrag...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Weet de Amerikaanse regering iets over leven na de dood? En is het slecht voor ons?

Bericht door Osiris » 09 jan 2022, 12:54

Kristof Piessens schreef:
09 jan 2022, 10:59
Eindelijk de video verder uitgekeken, het punt is de simulatie van onze wereld, de wereld van de zintuigen, de cult een kracht die de wereld van een hoog bewustzijn in een val heeft gebracht van laag freguente gebieden waarin een tegengestelde kracht werk doet, algemeen gezien willen ze iets doen waarvan een overgroot deel van de mensheid al dan niet graag in willen geloven...
Maar miljarden mensen onder een gecentraliseerd besturing onder controle brengen vergt een enorme organisatie, daarom zal vermoedelijk rond 2024 a 25 de cult de controle beginnen te verliezen, als steeds meer en meer mensen in slagen in te zien wat er op het spel staat en dat de macht van je eigen zelfindentificatie niet in autoriteit noch in positie noch in status ligt maar in de bewustzijnsverhoudingen over de zaak zelf.

In ieder geval de sleutel van macht ligt bij de mens zelf, de weggeven macht terugclaimen om in bewustzijn te stijgen zal een 'must do' worden, doen wat juist is dan in te gaan op het opgelegde gedrag...
:post:
Zo zie ik het dus ook, alleen de eigen frequentie/trilling omhoog brengen om uit die opgelegde ( maar ook zelf geaccepteerde ) lage trilling te komen.
Als collectief de aardse trilling omhoog brengen en zo de gecreeerde matrix te doorbreken.

Wat nu tevens gaande is die miljarden terug te brengen naar een aantal wat te controleren en domineren valt, door die duistere kracht, depopulatie.
En dat moeten velen nog onder ogen gaan zien en gaan beseffen dat het daadwerkelijk nu speelt.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Plaats reactie