Gebouwen op Mercurius gevonden in NASA-foto's

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Gebouwen op Mercurius gevonden in NASA-foto's

Bericht door univers » 26 sep 2022, 13:02

Gebouwen op Mercurius gevonden in NASA-foto's, 100% gebouwd door intelligent leven, UFO Sighting Daily News.

Afbeelding
Afbeelding
De twee bovenstaande foto's zijn hetzelfde, ik heb kleur toegevoegd zodat je het gebouw kunt zien.

Locatie van ontdekking: Mercury
NASA Missie: Mariner 10
Foto-ID: PIA00068
Exacte locatie op Mercurius: Tolstoj Quadrangle H-8
NASA Foto: http://photojournal.jpl.nasa.gov/jpeg/PIA00068.jpg

Dit is de 3e foto die Ik vond structuren op Mercurius. Deze foto is geen zwart-wit foto, maar een infrarood foto. De Mariner 10 had een " filterwiel met 8 standen ". Met elk filter kan de camera een ander soort foto maken. Infrarood stelt u in staat om dingen te zien die het menselijk oog niet kan zien.

Deze structuren zijn niet gisteren gebouwd, maar hebben er waarschijnlijk duizenden jaren of meer gestaan. Tijd is van weinig belang voor oude buitenaardse wezens, omdat ze niet ouder worden zoals wij. Hun anatomie is volledig onder hun controle, waardoor ze kunnen beslissen hoe oud ze zijn, hun uiterlijk kunnen veranderen en meer. Dus het bouwen van een structuur die zo massief is... hoewel het honderden jaren kan duren... heeft voor hen ook weinig gevolgen. Ik nam de originele foto en vergrootte deze +200% waardoor dit ongelooflijke uitzicht op het oppervlak van Mercurius mogelijk was. Ik vraag me af of een van de twijfelaars of sceptici dit heeft geprobeerd? Of hebben ze het te druk met betaald worden door de NSA om negatieve feedback, opmerkingen en dergelijke op internet achter te laten als er daadwerkelijk bewijs komt? Ik weet dat jullie sceptici betaalde NSA-medewerkers zijn!

[youtube-2][/youtube-2]

meer : https://www.ufosightingsdaily.com/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie