Graancirkel Barbury Castle.

Hier kan je alle mysterieuze zaken plaatsen zoals Graancirkels, Bermuda Driehoek, Nazca Lines, en nog veel meer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
shaffy
Onderzoeker
Berichten: 457
Lid geworden op: 24 sep 2012, 22:48

Graancirkel Barbury Castle.

Bericht door shaffy » 05 okt 2012, 00:30

Dit is een eigen fantasie waaraan geen enkele waarde aan gekoppeld is. Graancirkels die niet door mensen zijn gemaakt gaan ons petje te boven zoals de Barbury Castle. Ik vond het alleen erg boeiend om er wat mee te doen en de toevalligheden die ik daarin tegenkwam voor mij passend zijn.
Over deze graan cirkel is veel geschreven, waaronder een website die in gekleurde vakken het getal pi eruit haalden.
Dit bracht me op een idee om deze gekleurde vakken omhoog in een cirkel te verwerken.

Deze tekening is op de pc gemaakt. Inspiratie; graancirkel Barbury Castle.
Afbeelding

Barbury Castle graancirkel in de buurt van Wroughton, Wiltshire, Verenigd Koninkrijk. gerapporteerde 1 juni 2008, 300 meter in diameter.
Afbeelding

Beetje stoeien met lijntjes enzo werd ik wat suffig, uit me roes 'hoorde' ik bermuda driehoek en melkwegstelsel. Wat ik daarmee moest wist ik nog niet maar dacht meteen weer aan de radar. Schepen en vliegtuigen die in het verleden spontaan verdwenen, radars van slag, methaangas, spiraal (verslag piloten).
behalve op Bermuda driehoek waar het kompas naar het echte noorden wijst, ipv naar het magnetische noorden

Door mijn indruk; Bermuda driehoek (buiten de melkwegstelsel om) ging ik ervan uit dat de graancirkel de aarde weergaf. De aarde telt 4 lagen, de graancirkel ook.
Afbeelding

De cirkels zijn onderbroken met hoeklijnen, waar dienen dan deze sprongen in de radius voor? Magnetisch golfgetal? Signalen? dan kom ik weer bij de radar uit; onderbrekingen door magnetisch veld.

Ging googlen op getal pi 3.1415926535 radius en stuitte op een artikel; http://lightworkers.org/blog/34229/2008 ... 4159265358 Daarin wordt de graancirkel vergeleken met een Ratchet patroon.
Certainly CARET is using the same 90-degree segments as in the 1991 Barbury Castle formation. The difference in the CARET document has different thickness in the arcs, where there are jumps in radius. And the CARET arcs are a different thickness in 90-degree sectors
Afbeelding

Boven en onder: Ratchet patroon naar Palo Alto CARET (Commercial Toepassingsonderzoek voor Buitenaardse Technologie) Q4-86 Onderzoeksrapport, Laboratorium Linguistic...Dat was ergens in de jaren 80.

De wereldbol had ik samengevoegd met de graancirkel en ging op virtuele wereldreis. Ik zocht de plaatsen die overeen kwamen met de versprongen lijnen.

Afbeelding

Afbeelding

Op de bodem van de Bermuda driehoek ontdekte ik een vierkant fundering of iets in die geest.
Afbeelding
Een andere ontdekking is dat op de zeebodem 2000 m diep in de Bermuda driehoek 2 piramides zijn gevonden van dik glas en groter dan de bekende Gizeh http://eindtijdnieuws.blogspot.nl/2012/ ... bodem.html. Dit was pas geleden; 29-3-2012.
Afbeelding

Voor de kust van Japan, bijna precies tegenover de Bermudadriehoek , is de Dragon's driehoek bekend voor gelijkaardige paranormale storingen. Net als de Bermuda Driehoek, is de Dragon’s driehoek niet op een officiële wereldwijde kaarten. http://www.paranormal-encyclopedia.com/ ... -triangle/

Afbeelding

Dragons trangle en Bermuda driehoek liggen op dezelfde breedtegraad, dus op dezelfde diagram lijn.

Afbeelding

Ascension Island.
Afbeelding
Darwin’s best bewaarde geheim.

Onder Bermuda driehoek in een rechte lijn en ten hoogte van de eerste sprong bevind zich een klein eilandje midden in de Atlantische oceaan, duizend mijlen van de kust Afrika en nogeens duizend van de warme kust Zd Amerika. Ooit was deze eiland verwoest door ratten en andere ongedierte, dus een kaal rotsachtige woestenij. Charles Darwin toverde deze eiland in een ware paradijs door willekeurig assortiment aan planten uit de hele wereld die hij verzamelde voor dat eiland.

ook wel Hemelvaart genoemd.

Jamestown
Afbeelding
Daar waar de kleine bol staat en bij de 2e sprong (waar het oneindige begint; getal pi achter de komma) op die hoogte ligt St.Helena Island

St.Helena Island
Afbeelding
Deze staat bekend vanwege de hoogste trap ter wereld. ook wel jacobsladder genoemd. Symbool hemelpoort. (wiki) Jacob had deze droom toen hij op de vlucht was voor zijn tweelingbroer Esau, van Beër Sjeva naar Haran. In deze droom zag hij hoe engelen via deze ladder van de aarde naar de hemel opklommen en weer afdaalden. Bovenaan de ladder zag hij JHWH die Jacobs nageslacht het land Kanaän beloofde. De plaats waar dit gebeurde noemde hij Bethel, wat Huis van God betekent.

Costa rica

Afbeelding

Een van de vreemdste mysteries in de archeologie werd ontdekt in de Diquis Delta van Costa Rica. Vanaf 1930 werden honderden stenen ballen gevonden. Ze variërend in grootte van enkele centimeters tot meer dan twee meter in diameter. Sommige wegen 16 ton.
Afbeelding
Namibië.
Afbeelding

Namibië.
Afbeelding
Fairy Circles gevonden in de zandwoestijn graslanden van Namibië in zuidelijk Afrika. Tienduizenden ronde fairy Circles die kale plekken op de grond veroorzaken, De cirkels zijn van 2 tot 12 meter in diameter. In 2005 zijn ze voor het eerst opgemerkt.

Rio grande gap.
Afbeelding

Afbeelding
Nazca lijn vis afbeelding op de bodem van Rio Grande Gap.

Moonless Mountain.
Afbeelding

Way Down heeft een boek geschreven over de moonless mountain en andere eilandjes. Onder de zeespiegel zouden militaire onderzeeërs hun basis hebben gevestigd voor geheimzinnige doeleindes. Meer hierover…
http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=169396

Vreemd genoeg en per toeval zag ik ten hoogte van de tweede cirkel in de diameter van Bermuda driehoek en niet ver van moonless Mountain af een klein eilandje of een uitgedoofde vulkaan onder de zeespiegel. Er staat geen naamplaats bij wat erg vreemd is. Foto, recht erboven vanuit de lucht gezien.
Afbeelding

Zo ziet het eruit onder de zeespiegel;
Afbeelding

Dit is ook onder de zeespiegel;
Afbeelding

2 gebouwen zichtbaar;
Afbeelding

Wat ik omgekaderd heb lijkt op een vliegtuig…een onderwater vliegtuig?
Afbeelding

Screenprint vanuit de andere kant en nogsteeds onder water;
Afbeelding

Ik zou niet weten wat dit is.
Afbeelding

Op afstand;
Afbeelding

Een geheime locatie onder de zeespiegel?





Ten slotte

We weten inmiddels dat alles aan trillingen zijn onderheven. Ik heb daarom een vermoeden dat de graancirkels door trillingen worden gemaakt. Getuigen zagen lichtbollen boven graanvelden hangen en binnen no time ontstonden de mooiste creaties zonder enige schade aan het gewas te brengen. Hier een mooi filmpje hoe figuren door trillingen ontstaan;



We kunnen alleen niet vooruit denken welk creaties wij willen tonen. Een lichtbol zie ik als een soort van geheugen krachtbundel dat bij een hoger intelligentie of engel hoort die met een speciale reden ons boodschappen brengen, dit doormiddel van een bepaalde trilling dat specifiek bij een boodschap hoort. Zoals bij de graancirkel Barbury Castle dat op tig manieren uit gelegd kan worden. Nu probeer ik na te gaan welk verband het melkwegstelsel heeft.

Melkweg; zwarte gat in het centrum daaromheen een spiraal met veel sterren o.a. Orion Nebula is veel protonplanetaire stofschijven rond jonge sterren. Deze stofschijven bevatten CO2, methaan, water en silicaten. Oké Methaangas komt dus ook voor in de kosmos net als in de Bermuda driehoek.

Zwarte gaten staan bekend als zwaarte kracht. Het slurpt alles op wat maar in de buurt van het zwarte gat komt. Waarom dan niet in gedachte de zwaarte van een object wegnemen, zodat het zo licht wordt als een veertje ? De bouw van de piramide zou enigszins met een tijdelijke zwaartekracht vermindering te maken kunnen hebben (ik probeer alleen maar een voorstelling te maken, niks van aantrekken). Waarom ik zo denk is omdat Orion Nebula bekend staat verbonden te zijn met de piramide van Gizeh. Dat komt mooi uit want toevallig bestaat de gordel van Orion uit 3 planeten in 3 formaten. Alnitak Mintaka /Alnilam. De 3 ronde cirkels in de graancirkel zijn ook in 3 verschillende afmetingen. Op de zeebodem van de Bermuda driehoek waar 2 piramides zijn gesignaleerd met behulp van een sonar zou dan ook in verbinding met Orion kunnen zijn.

Aardig om te lezen is deze link; http://frei111.de/pages/pyramiden.html theorie Erich v. Däniken over de piramide van Gizeh en het getal pi.

De jager uit de Griekse mythologie had ik getekend - op mijn manier - omdat het bij de gordel van Orion hoort.
Afbeelding


Eindresultaat;

De startpunt werd ingezegend door een kaal rotsachtige eiland Hemelvaart eiland. Een beginstadia dat resulteert in een weelderige paradijs door ons spirituele groei. Onze onzichtbare vrienden die om ons en onze planeet geven Jacobsladder (trap tussen hemel en aarde) geven zich steeds meer prijs dat ze er zijn mysterieuze boodschappen als voorproef dat zij zich reeds tussen de mensen begeven met hun hoog ontwikkelende kennis en ons zullen bijstaan in de natuurwetten(sprongen in de radius). De tijd is aan gebroken dat er meer openkaart gespeeld zal worden en alles wat geheim is zal meer boven water komen (laatste sprong in de radius). Angst komt uit de mens zelf, zoals de kennis nog ontbreekt dat er niets mystieks is aan de Bermuda driehoek als dat de verdwijningen door de methaangassen worden veroorzaakt..

Het enige eindresultaat dat we het ooit zullen begrijpen is wanneer het ontelbaar, ongrijpbaar onbepaalbaar samenvalt. Weergegeven in de 3 planeten.

Gisteravond ging het mis met afbeeldingen laden of het liep vast en daardoor ontbraken er enkele afbeeldingen. Nu nog wat moeite gehad maar uiteindelijk gelukt :grin:

Groetjes shaffy
Voorspelling van Nostradamus, ik zou opgraven 123.584 romeinse munten en 680.00 goudstaven.
Mijn vondsten tot op heden zijn; 307.900 blik-clipjes en 6000 roestige spijkers

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Graancirkel Barbury Castle.

Bericht door Tammy » 06 okt 2012, 11:20

Allereerst mijn complimenten voor je schilderskunst Shaffy, ik sta werkelijk paf. :grin:
Allemachtig wat doe je dat mooi zeg. [clap] [clap]

En wat een prachtige topic. ;P!

Ik begin bij het eerste stukje.
Ik wist niet van die pyramides in zee.
Is er al een expeditie naar toe gegaan?

En zijn ze groter dan die in Egypte staat? :shock:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
shaffy
Onderzoeker
Berichten: 457
Lid geworden op: 24 sep 2012, 22:48

Re: Graancirkel Barbury Castle.

Bericht door shaffy » 06 okt 2012, 11:42

Dank je :grin:

Ik heb hier een recente link over de gevonden glazen piramide;

http://www.wijwordenwakker.org/content. ... P1733&l=NL

Groetjes shaffy.
Voorspelling van Nostradamus, ik zou opgraven 123.584 romeinse munten en 680.00 goudstaven.
Mijn vondsten tot op heden zijn; 307.900 blik-clipjes en 6000 roestige spijkers

Gast1

Re: Graancirkel Barbury Castle.

Bericht door Gast1 » 06 okt 2012, 12:04

:shock:

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Graancirkel Barbury Castle.

Bericht door Tammy » 06 okt 2012, 13:25

Dank je, ga ik dit weekend rustig bekijken. :hands:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Graancirkel Barbury Castle.

Bericht door univers » 05 jun 2022, 16:06

Past hierbij.
Zes oude gigantische stenen bollen teruggevonden uit de Diquís-delta, Costa Rica

Afbeelding

De oude, enorme stenen bollen in Costa Rica in de Disqus-delta, in het zuiden van Costa Rica, worden beschouwd als uniek bewijs van de geavanceerde sociale, economische en politieke instellingen die bestonden tussen 500 en 1500 na Christus.

De functie van de enorme Pre-Columbiaanse stenen bollen, die in diameter variëren van 0,7 m tot 2,57 m, heeft experts al lang geboeid.

Afbeelding
INAH-onderzoekers onthullen dat ze zes antieke stenen bollen uit het Chiriqui-tijdperk (800-1550 AD) hebben opgegraven, waarvan er twee "uitgebreide operaties" hebben ondergaan als gevolg van degradatie.

De Disqus-beschaving liet de Pre-Columbiaanse petrosferen achter. Eerder werden tijdens opgravingen 300 stenen bollen ontdekt. De bollen zijn gevonden op vier verschillende archeologische vindplaatsen in het gebied.

Veel stenen bollen zijn oost-west georiënteerd en vertegenwoordigen zonsopgang en zonsondergang, wat aangeeft dat de Disqus-beschaving zich bezighield met astronomie.

De Diquis-beschaving was een Costa Ricaanse pre-Columbiaanse inheemse samenleving die bloeide van 700 tot 1530. In de Boruca-taal betekent de term "diqus" "grote wateren" of "grote rivier". De Diquis maakte deel uit van de Grotere Chiriqui-beschaving en omvatte het zuiden van Costa Rica en het westen van Panama.

Een binationaal project onder toezicht van het federale ministerie van Cultuur, in samenwerking met het Nationaal Instituut voor Antropologie en Geschiedenis (INAH) en het Nationaal Museum van Costa Rica (MNCR), onderzoekt, bewaart en herstelt de oude stenen bollen van het Disqus-deltagebied in het zuiden van het Midden-Amerikaanse land.

Afbeelding

Op de Finca 6, een archeologische vindplaats in het kanton Osa, concentreerden wetenschappers zich op twee regio's die aanzienlijke schade hadden opgelopen. Toen wetenschappers merkten dat variaties de stenen bollen in temperatuur en vochtigheid in de omgeving en extreme weersextremen, waaronder orkanen, overstromingen en stormen, hadden beschadigd, concludeerden ze dat de bollen "uitgebreide chirurgie" nodig hadden.

Wetenschappers waarschuwen ook dat de sporen die zijn achtergelaten door het bananenbedrijf dat de velden in Midden-Amerika in de twintigste eeuw exploiteerde, een bedreiging vormden voor de oude stenen bollen.

De organisatoren van het binationale initiatief, Isabel Medina-González, archeoloog en restaurateur van de ENCRyM-INAH, en Javier Fallas Fallas, de MNCR, merkten op dat de als B en D geïdentificeerde sferen grotere inspanningen vereisten op basis van het 'levensverhaal van elk een.

Als preventieve conserveringsstap begon de volledige conservering-restauratieprocedure in de bollen B en D, met een diameter van respectievelijk 1,91 en 1,92 meter, met het blootleggen ervan.

“ De interventie omvatte het reinigen en stabiliseren van het oppervlak door middel van randen en patches van verrijkte kalkzandmortel, om de hardheid iets te verhogen en het aanbrengen van beschermende lagen met deze mortels op de relevante plaatsen”, voegde Isabel Medina-González toe.

"Vervolgens werd de volumetrische en chromatische re-integratie uitgevoerd om de elementen opnieuw te begraven met lagen geotextiel, grind en zand eromheen.

"We hebben geverifieerd dat dit een homogenisering van temperatuur en vochtigheid mogelijk maakt, contact met de zuurgraad van de kleigrond vermijdt en de groei van vegetatie in de omgeving voorkomt", aldus Javier Fallas.

Hij verklaarde ook dat deskundigen werken aan het voorkomen van toekomstige schade aan de sferen van Costa Rica door tijdelijke bescherming te bieden. Dit wordt bereikt door dit seizoen dakbedekking over de getroffen gebieden te plaatsen.

De bollen van de Disqus-rivierdelta zijn een voorbeeld van het vermogen van inheemse beeldhouwers. De site staat sinds 2014 op de Werelderfgoedlijst vanwege het uitzonderlijke universele belang.

https://newstangail24.com/six-ancient-g ... e-spheres/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie