Mijnwerkers in Siberië hebben in de permafrost een vreemd beeld opgegraven van een engel met schild en zwaard

Vondsten uit het verleden....de geschiedenis aan het licht gebracht.
Van Toetanchamon en Pompeii tot hedendaagse opgravingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Mijnwerkers in Siberië hebben in de permafrost een vreemd beeld opgegraven van een engel met schild en zwaard

Bericht door univers » 02 feb 2023, 07:41

Mijnwerkers van de Elga-steenkoolafzetting (Yakut) in Siberië hebben een vreemd beeld opgegraven in de vorm van een vrouw met een zwaard en een schild, en erachter lijken vleugels te zijn, als een gevallen engel. Het beeld werd opgegraven door een graafmachine.

Afbeelding

Mijnwerkers tonen hun emoties en enthousiasme als ze naast het beeld staan. Als de vertaling klopt, zeggen ze dat ze niet kunnen beschrijven of vertellen wat het is en dat de speciale diensten nu per helikopter zullen arriveren om het beeld op te halen naar een onbekende locatie.

Verdere studie en onderzoek door experts kan nodig zijn om de betekenis van dit potentieel waardevolle oude artefact te bepalen, maar aangezien de speciale diensten erbij betrokken zijn, valt nog te bezien of we er in de toekomst iets over zullen horen.


Пишут, что в эльгинском угольном месторождении (Якутия) из зоны вечной мерзлоты шахтеры откопали странную статуэтку в виде женщины с мечом и щитом, а сзади как будто имеются крылья.
Ze schrijven dat mijnwerkers in de Elga-steenkoolafzetting (Yakutia) uit de permafrostzone een vreemd beeldje hebben opgegraven in de vorm van een vrouw met een zwaard en een schild, en er lijken vleugels op de rug te zitten

https://ufosightingshotspot.blogspot.co ... tatue.html
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Mijnwerkers in Siberië hebben in de permafrost een vreemd beeld opgegraven van een engel met schild en zwaard

Bericht door Fenna » 02 feb 2023, 09:01

Ben benieuwd.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Mijnwerkers in Siberië hebben in de permafrost een vreemd beeld opgegraven van een engel met schild en zwaard

Bericht door taigitu » 02 feb 2023, 09:17

OOOOOHHHH, hebben ze haar eindelijk gevonden?

Ik was haar al lange tijd kwijt........
Dus ze wordt nu thuis bezorgt, ik ga ruimte maken voor haar.
Wow, mijn dag kan niet meer stuk.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Mijnwerkers in Siberië hebben in de permafrost een vreemd beeld opgegraven van een engel met schild en zwaard

Bericht door univers » 02 feb 2023, 09:26

Dan heb jij engelen geduld. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Mijnwerkers in Siberië hebben in de permafrost een vreemd beeld opgegraven van een engel met schild en zwaard

Bericht door taigitu » 02 feb 2023, 14:35

univers schreef:
02 feb 2023, 09:26
Dan heb jij engelen geduld. :mrgreen:
Geduld heb ik steeds gekocht, anders had ik het niet gered. Alleen kunnen de kosten flink oplopen.
Het was alleen jammer dat ik het niet van het merk 'Engelen' kon vinden, maar ik heb het met deze gered, ja toch?

Afbeelding
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Plaats reactie