Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Vondsten uit het verleden....de geschiedenis aan het licht gebracht.
Van Toetanchamon en Pompeii tot hedendaagse opgravingen.
Frank51

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Frank51 » 28 jan 2015, 21:45

:grin: Die mogen alvast komen oefenen...

Frank51

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Frank51 » 28 jan 2015, 21:55

Onder de Tempelberg (Temple Mount) liggen ook gigantische stenen:

Afbeelding

Afbeelding

Geen cement tussen de stenen!
Voor technische analyse: http://earthbeforeflood.com/megalithic_ ... salem.html

Lijkt enorm op het platform in Baälbek

http://earthbeforeflood.com/files/jerarch--18-_1.jpg

Frank51

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Frank51 » 28 jan 2015, 22:12

Die gaten dienden om hun houten stellingen in vast te maken.
Sommige stukken hout zijn zelfs versteend:

Afbeelding

:shock: :shock: wat zou willen zeggen dat de oorspronkelijke stenen er meer dan 100.000 jaar liggen?

It is good seen (anybody can see) on these three photos, for what purpose the holes were manufactured. Construction (building) boards were inserted (put, fixed) into them. Now all of them have petrified or turned to stone (changed into flint) that speaks about an extreme antiquity of this wall - the age of the megaliths is hardly more young then 100 thousand years. It can quite amount and some million years, as in Tihuanako

Frank51

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Frank51 » 28 jan 2015, 22:34

Tot nu toe vond ik slechts 1 referentie naar deze bouwwerken en wie ze gemaakt kon hebben, namelijk
in de vertaling van de Soemerische Kleitabletten:

De grootste bomen die hij ooit zag groeiden daar in het ceder bos.
Daar boven een bergvallei maakte hij de oppervlakte glad met een krachtstraal
Grote stenen van de heuvelrug vervoerden de helden en sneden deze op maat
Om het platform voor de ruimteschepen te maken werden de stenen gedragen en geplaatst

Tevreden bekeek Enlil het gecreëerde werk
Een onvoorstelbaar bouwwerk was het inderdaad,
een structuur voor altijd
Hij wenste een woonplaats voor hem zelf op de kam van de berg


Tempelberg? Of eerder Acropolis?

Het is natuurlijk zo dat de mainstream wetenschap de vertaling van Sitchin verwerpt..
Tot nu toe heb ik geen enkel bewijs gevonden dat er in de vertaling zaken staan die totaal niet kunnen kloppen.

In den Beginne van Bram Vermeulen zullen jullie wel kennen zeker?

Gast1

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Gast1 » 29 jan 2015, 09:00

Ja, dat ken ik: "In den Beginne, van Bram Vermeulen."
Wauw, prachtig materiaal Frank.
Dit 'bewijsmateriaal' liegt er niet om en het staaft mijn 'weten' dat er 1000-den jaren geleden, met mogelijk wat wij de vroegste culturen noemen (Soemerië) noemen, fantastische en tot nu toe onverklaarbare technieken zijn geweest.
Het is zelfs niet onmogelijk dat de Soemerische cultuur een van de laatste 'hoge technologische culturen' waren van een hele reeks.

Van dit materiaal wat je hier geplaatst hebt, zou ik nog wel meer willen zien.
Klasse!!

Frank51

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Frank51 » 29 jan 2015, 11:35

Gast1 schreef:Ja, dat ken ik: "In den Beginne, van Bram Vermeulen."
Wauw, prachtig materiaal Frank.
Dit 'bewijsmateriaal' liegt er niet om en het staaft mijn 'weten' dat er 1000-den jaren geleden, met mogelijk wat wij de vroegste culturen noemen (Soemerië) noemen, fantastische en tot nu toe onverklaarbare technieken zijn geweest.
Het is zelfs niet onmogelijk dat de Soemerische cultuur een van de laatste 'hoge technologische culturen' waren van een hele reeks.

Van dit materiaal wat je hier geplaatst hebt, zou ik nog wel meer willen zien.
Klasse!!

Danku Gast1. ;P! Het doet me plezier om zaken te kunnen delen met elkaar. De wereld zit vol mysteries en is ontzettend boeiend om die proberen op te lossen. De overheid zal dit niet aan onze neus hangen, wat zij eventueel ontdekt hebben. Wij als kleine burger moeten alles zelf uitzoeken

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door univers » 29 jan 2015, 12:27

De overheid zal dit niet aan onze neus hangen, wat zij eventueel ontdekt hebben. Wij als kleine burger moeten alles zelf uitzoeken
Je denkt toch niet dat ze je wijzer maken dan je bent.
Het volk moet je dom houden.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door MetalPig » 29 jan 2015, 14:53

Frank51 schreef:Het is natuurlijk zo dat de mainstream wetenschap de vertaling van Sitchin verwerpt..
Tot nu toe heb ik geen enkel bewijs gevonden dat er in de vertaling zaken staan die totaal niet kunnen kloppen.
Dat komt doordat je alleen bevestging van je geloof zoekt.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door MetalPig » 29 jan 2015, 14:55

univers schreef:
De overheid zal dit niet aan onze neus hangen, wat zij eventueel ontdekt hebben. Wij als kleine burger moeten alles zelf uitzoeken
Je denkt toch niet dat ze je wijzer maken dan je bent.
Het volk moet je dom houden.
Wat heeft de overheid er mee te maken dan? Denk je echt dat die alle wetenschappelijke publicaties bekijken en tegenhouden wat ze niet uitkomt?
En als dat al zo is, dan zou het van belang zijn om tegen te houden hoe mensen duizenden jaren geleden stenen stapelden?

Ik ben blij dat ik nog helder genoeg kan denken om niet in dat soort fantasieen te vervallen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door univers » 29 jan 2015, 15:57

Wat heeft de overheid er mee te maken dan? Denk je echt dat die alle wetenschappelijke publicaties bekijken en tegenhouden wat ze niet uitkomt?
Daar ben ik 200% zeker van.
En als dat al zo is, dan zou het van belang zijn om tegen te houden hoe mensen duizenden jaren geleden stenen stapelden?
De eigen portemonnee.

Ik ben blij dat ik nog helder genoeg kan denken om niet in dat soort fantasieen te vervallen.
Houden zo!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Gast1 » 29 jan 2015, 16:48

MetalPig schreef:
Frank51 schreef:Het is natuurlijk zo dat de mainstream wetenschap de vertaling van Sitchin verwerpt..
Tot nu toe heb ik geen enkel bewijs gevonden dat er in de vertaling zaken staan die totaal niet kunnen kloppen.
Dat komt doordat je alleen bevestiging van je geloof zoekt.
Klopt.
Doe ik ook altijd en daarna kijk ik er altijd heel kritisch naar.
Ik overdenk het en probeer te relativeren maar ook buiten de kaders te denken.
Soms kan ik daar dagen, zo niet weken of zelfs jaren mee bezig zijn ...

Niets mis mee toch?
Anderen zoeken hun bevestiging in de (ahum) 'wetenschap'.

Frank51

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Frank51 » 29 jan 2015, 18:47

MetalPig schreef:
univers schreef:
De overheid zal dit niet aan onze neus hangen, wat zij eventueel ontdekt hebben. Wij als kleine burger moeten alles zelf uitzoeken
Je denkt toch niet dat ze je wijzer maken dan je bent.
Het volk moet je dom houden.
Wat heeft de overheid er mee te maken dan? Denk je echt dat die alle wetenschappelijke publicaties bekijken en tegenhouden wat ze niet uitkomt?
En als dat al zo is, dan zou het van belang zijn om tegen te houden hoe mensen duizenden jaren geleden stenen stapelden?
Ik ben blij dat ik nog helder genoeg kan denken om niet in dat soort fantasieen te vervallen.
Nee jij zit in een afgesloten denktunnel gecreëerd door de maatschappij en alles daarbuiten is fantasie. Geloof me vrij,
die 'fantasten' waarover jij spreekt zijn meestal pure realisten. De realiteit is al meer dan fictie genoeg.
De overheid heeft er alles mee te maken. Het zijn zij die bepalen welke informatie de media kan en mag vrijgeven voor het publiek.
Als je dan toch zo helder denkt zou je dat al lang moeten doorhebben.

Kga een voorbeeld geven. Buitenaards leven bestaat niet 100% zeker volgens de wetenschappers omdat er nog 'geen bewijs voor gevonden is'. Wie een beetje verstand heeft, of 'helder denkt', wéét dat buitenaards leven bestaat. Daarvoor moet je geen fantast te zijn.

Als de overheid dan toch alles vrijgeeft, kun je eens gaan kijken wat ze in de Hall Of Records (onder sfinx) verbergen?
http://beforeitsnews.com/alternative/20 ... 46518.html

Frank51

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Frank51 » 29 jan 2015, 19:01

MetalPig schreef:
Frank51 schreef:Het is natuurlijk zo dat de mainstream wetenschap de vertaling van Sitchin verwerpt..
Tot nu toe heb ik geen enkel bewijs gevonden dat er in de vertaling zaken staan die totaal niet kunnen kloppen.
Dat komt doordat je alleen bevestging van je geloof zoekt.
Geloof is iets heel anders meiske
Ik 'denk' iets omdat ik het kan staven met feiten of aanwijzingen . Ik ga altijd op zoek naar de waarheid, ook al vind ik de uitkomst niet altijd plezant. Er kan altijd twijfel zijn over iets en dat kan zo blijven totdat je bewijzen genoeg hebt om het 'mysterie' op te lossen. Een opgelost mysterie is geen mysterie meer maar een feit. Het probleem is dat de overheid soms zodanig veel bewijzen/aanwijzingen tegenhoudt OF desinformatie verspreidt, dat wij als normale burger moeten gissen naar de waarheid. En stel dat wij toch denken de waarheid gevonden hebben, worden we afgewimpeld als fantasten of complottheoristen!

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door MetalPig » 30 jan 2015, 09:13

Frank51 schreef:Ik 'denk' iets omdat ik het kan staven met feiten of aanwijzingen . Ik ga altijd op zoek naar de waarheid, ook al vind ik de uitkomst niet altijd plezant.
Die indruk wek je niet.
Je komt hier met je zogenaamde feiten en vraagt ons om weerwoord. Als je echt op zoek was naar de waarheid dan zou je dat weerwoord al lang zelf gevonden hebben.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door MetalPig » 30 jan 2015, 09:16

Frank51 schreef:Kga een voorbeeld geven. Buitenaards leven bestaat niet 100% zeker volgens de wetenschappers omdat er nog 'geen bewijs voor gevonden is'. Wie een beetje verstand heeft, of 'helder denkt', wéét dat buitenaards leven bestaat. Daarvoor moet je geen fantast te zijn.
'volgens de wetenschappers'... Jaja. Alsof jij je verdiept in wat de wetenschap te melden heeft, laat staan dat je het hier accuraat kunt reproduceren.

Gast1

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Gast1 » 30 jan 2015, 10:18

Feitelijk gezien zijn wij mensen en alles wat er leeft op deze Aarde, van oorsprong ‘buitenaards’.
Al dat wat zich hier op Aarde bevindt, vindt zijn of haar oorsprong in de ruimte.
Dat er buitenaards leven is, is zo zeker als dat er water zich in het buitenaardse bevindt.
Al het water alhier op Aarde komt ook vanuit het buitenaardse.
De gunstige omstandigheden hebben geleid tot het vele Aardse leven, voor zover wij het wetenschappelijk kunnen verklaren.

De … ‘wetenschap’ … heeft het heel lang voor onmogelijk gehouden, dat er leven kan bestaan zonder zuurstof.
Inmiddels weet de wetenschap dat voor enkele levensvormen zuurstof zelfs dodelijk is. Ook hier op Aarde.

Het aantal planeten in het universum is zo ongelooflijk groot, dat gezien de wet van de getalssterkte leven dus absoluut mogelijk is op tal van planeten en dat dat ook enorm kan verschillen zoals het zich hier op Aarde manifesteert.

Sterker nog, het heelal krioelt van het leven.
Wij eenvoudige zielen echter, beperken ons in on denken en weten.

Ik ben het met Frank51 dus 100% EENS.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door univers » 30 jan 2015, 10:24

:post: ;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tardis
Tijdreiziger
Berichten: 4799
Lid geworden op: 27 jan 2006, 15:34

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door Tardis » 30 jan 2015, 10:40

Dit topic gaat over de grootste uitgehouwen steen. Typisch M&W dat buitenaards leven er weer met de haren bijgesleept wordt. :-|
Tardis valt meestal in de categorie `overig', is dus nauwelijks in een hokje te plaatsen en moeilijk te doorgronden. Klik op de link voor mijn gebruiksaanwijzing. :wink:
https://www.16personalities.com/infj-personality

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door univers » 30 jan 2015, 10:45

Typisch M&W dat buitenaards leven er weer met de haren bijgesleept wordt.
De mogelijkheid bestaat, staat nergens dat het zo is.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Grootste gehouwen steen ter wereld ontdekt

Bericht door MetalPig » 30 jan 2015, 11:48

univers schreef:
Typisch M&W dat buitenaards leven er weer met de haren bijgesleept wordt.
De mogelijkheid bestaat,
Dat kun je ook nog ter discussie stellen.

Plaats reactie