Verdwijning van Madeleine McCann

Voor reportages m.b.t. mysterieuze zaken.
faithless
Student

Re: Verdwijning van Madeleine McCann

Bericht door faithless » 04 feb 2019, 10:41

MetalPig schreef:
30 jan 2019, 12:44
faithless schreef:
18 jan 2019, 19:15
heeft Scotland Yard geen enkele keer onderzoek gedaan naar de ouders of de politie in Portugal gevraagd naar hun onderzoek.
Waarom zouden ze? De zaak was in behandeling bij het politiekorps van Leicestershire, niet bij Scotland Yard.

Edit:
Oh wacht. Even verder gelezen en nu komt Scotland Yard wel in beeld, 3 jaar nadat de zaak gesloten was.

Scotland Yard werkt wel degelijk samen met de Portugese politie. Ze onderzoeken scenario's die niet in het originele onderzoek aan bod waren geweest. Onderzoek naar de McCanns viel onder het originele onderzoek.
Precies ja die niet in het originele onderzoek aan bod waren geweest, dus schuif al dat bewijs van het originele onderzoek maar van tafel, dat bewijs zei al genoeg.

MetalPig
Invisible Pink Unicorn

Bericht door MetalPig » 05 feb 2019, 09:35

faithless schreef:
04 feb 2019, 10:41
Precies ja die niet in het originele onderzoek aan bod waren geweest, dus schuif al dat bewijs van het originele onderzoek maar van tafel, dat bewijs zei al genoeg.
Ik vermoed ook dat de ouders er meer van weten, maar voor een veroordeling heb je sluitend bewijs nodig en dat was/is er niet.

Ik vraag dan wel af wat het motief van de ouders geweest zou kunnen zijn [think]

univers
Observer

Bericht door univers » 05 feb 2019, 11:16

Ik vraag dan wel af wat het motief van de ouders geweest zou kunnen zijn [think]
Juist.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Fenna
Kletskous

Bericht door Fenna » 05 feb 2019, 13:02

Ze vonden het normaal, zo stond in een van de eerste berichtgevingen, om de kinderen een slaapmiddel te geven zo dat zij uit konden gaan en de kinderen alleen thuis te laten.
Dat deden ze altijd zei het artsen paar.

Ik blijf bij mij vermoeden dat daarmee iets mis is gegaan en dat ze dat niet durven toegeven voor evt. reputatieschade of angst om beschuldigd te worden van moord door toediening van een sedatief middel.
.............................................................................................
Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen.
Khaled Hosseini.

univers
Observer

Bericht door univers » 05 feb 2019, 14:05

Over dosis ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Fenna
Kletskous

Bericht door Fenna » 05 feb 2019, 14:17

Yep
.............................................................................................
Beter gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen.
Khaled Hosseini.

faithless
Student

Bericht door faithless » 06 feb 2019, 20:19

MetalPig schreef:
05 feb 2019, 09:35
faithless schreef:
04 feb 2019, 10:41
Ik vermoed ook dat de ouders er meer van weten, maar voor een veroordeling heb je sluitend bewijs nodig en dat was/is er niet.

Ik denk ook eerder aan een "ongeluk".
Het sluitende bewijs is juist het probleem, de Politie in Portugal zat op een goed spoor denk ik.
Binnen 48 uur dat ze door de Portugese politie als verdachte waren aangemerkt vluchtte ze terug naar Engeland, vanwaar een campagne begonnen werd om heel het Portugese onderzoek te bagatelliseren en als leugens af te doen.

Plaats reactie