Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Voor reportages m.b.t. mysterieuze zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Bericht door univers » 10 jun 2022, 19:34

Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom - terwijl artsen antwoorden zoeken via een nieuw nationaal register
Mensen onder de 40 jaar die worden aangespoord om hun hart te laten onderzoeken
Kan mogelijk risico lopen op Sudden Adult Death Syndrome (SADS)
SADS is een 'overkoepelende term om onverwachte sterfgevallen bij jongeren te beschrijven'
Een 31-jarige vrouw die vorig jaar in haar slaap stierf, heeft mogelijk SAD's gehad

Mensen onder de 40 jaar worden aangespoord om hun hart te laten controleren omdat ze mogelijk risico lopen op Sudden Adult Death Syndrome.

Het syndroom, dat bekend staat als SADS, is dodelijk geweest voor allerlei soorten mensen, ongeacht of ze een fitte en gezonde levensstijl hebben.

meer : https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... dying.html

Wat is SADS? Gezonde jonge mensen die sterven aan Sudden Adult Death Syndrome

meer : https://www.dailytelegraph.com.au/lifes ... abbc5d4Wat is SADS? Gezonde jonge mensen die sterven aan Sudden Adult Death Syndrome
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Bericht door Osiris » 11 jun 2022, 07:39

univers schreef:
10 jun 2022, 19:34
Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom - terwijl artsen antwoorden zoeken via een nieuw nationaal register
Mensen onder de 40 jaar die worden aangespoord om hun hart te laten onderzoeken
Kan mogelijk risico lopen op Sudden Adult Death Syndrome (SADS)
SADS is een 'overkoepelende term om onverwachte sterfgevallen bij jongeren te beschrijven'
Een 31-jarige vrouw die vorig jaar in haar slaap stierf, heeft mogelijk SAD's gehad

Mensen onder de 40 jaar worden aangespoord om hun hart te laten controleren omdat ze mogelijk risico lopen op Sudden Adult Death Syndrome.

Het syndroom, dat bekend staat als SADS, is dodelijk geweest voor allerlei soorten mensen, ongeacht of ze een fitte en gezonde levensstijl hebben.

meer : https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... dying.html

Wat is SADS? Gezonde jonge mensen die sterven aan Sudden Adult Death Syndrome

meer : https://www.dailytelegraph.com.au/lifes ... abbc5d4Wat is SADS? Gezonde jonge mensen die sterven aan Sudden Adult Death Syndrome
Gevaccineerd of niet gevaccineerd ?
Want dat onderzoeken ze dan weer ( toevallig uiteraard ) net niet.
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Bericht door Osiris » 23 jun 2022, 16:45

Ach ja , in het land der blinden is éénoog koning, of zoiets.... [doh]

https://www.niburu.co/het-complot/17526 ... e-oorzaken
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Bericht door Vitharr » 23 jun 2022, 17:12

The syndrome is rare in most areas around the world but occurs in populations that are culturally and genetically distinct. It was first noted in 1977 among southeast Asian Hmong refugees in the United States and Canada. The syndrome was again noted in Singapore when a retrospective survey of records showed that 230 otherwise healthy Thai foreign workers living in Singapore died suddenly of unexplained causes between 1982 and 1990.

Bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Sudden_ar ... h_syndrome
1977, en dan nog een link met coronavaccinaties suggereren...
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Bericht door Osiris » 23 jun 2022, 20:03

Kan m.i. zeker gesuggereerd worden.
Als het immuunsysteem steeds verder aftakelt door de zogenaamde vaccins, zullen er allerlei ziektes,
die misschien al jaren amper meer voorkwamen,ineens weer opduiken.

Als het eigen immuungeheugen niet meer of veel minder werkt,worden er geen antistoffen meer aangemaakt voor iets wat in het verleden de normaalste zaak was.
Er is door o.a. Bakhti al gewaarschuwd voor o.a. tbc, die weer in grote getale zou opduiken rond het Middelandse zeegebied om exact dezelfde reden.

Maar dat is mijn bescheiden mening :peace:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Bericht door Vitharr » 24 jun 2022, 12:08

Osiris schreef:
23 jun 2022, 20:03
Kan m.i. zeker gesuggereerd worden.
Als het immuunsysteem steeds verder aftakelt door de zogenaamde vaccins, zullen er allerlei ziektes,
die misschien al jaren amper meer voorkwamen,ineens weer opduiken.
SADS duikt niet ineens weer op.
Osiris schreef:Als het eigen immuungeheugen niet meer of veel minder werkt,worden er geen antistoffen meer aangemaakt voor iets wat in het verleden de normaalste zaak was.
Er is door o.a. Bakhti al gewaarschuwd voor o.a. tbc, die weer in grote getale zou opduiken rond het Middelandse zeegebied om exact dezelfde reden.
Het aantal vermeende SADS gevallen is niet significant gestegen.

Een belangrijke voorwaarde voor SADS is dat bij autopsie geen aanleiding voor het hartfalen wordt gevonden. Myocarditis leidt dus bijvoorbeeld ook niet tot SADS.
Morgen is vandaag ook gisteren....

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Bericht door Tammy » 24 jun 2022, 17:21

Osiris schreef :
Als het immuunsysteem steeds verder aftakelt door de zogenaamde vaccins, zullen er allerlei ziektes,
die misschien al jaren amper meer voorkwamen,ineens weer opduiken.

Als het eigen immuungeheugen niet meer of veel minder werkt,worden er geen antistoffen meer aangemaakt voor iets wat in het verleden de normaalste zaak was.
Er is door o.a. Bakhti al gewaarschuwd voor o.a. tbc, die weer in grote getale zou opduiken rond het Middelandse zeegebied om exact dezelfde reden.

Nee hoor Osiris , de reden dat TBC weer opduikt hier is niet doordat de Corona vaccins ons immuunsysteem verzwakken.
Dat komt doordat we een massa immigratie hebben sinds 2015 van mensen die uit landen komen waar de gezondheidszorg en ook gebrek aan vaccinaties voor allerlei ziektes niet te vergelijken zijn met ons op dit continent.
Een krant ( ik weet niet meer welke ) had een artikel daarover en ik ben de strekking van dat artikel nooit vergeten.

Het was als dit:

Een oude vijand rammelt aan de poorten van Europa……….

Ik vond het luguber daarom herinner ik het mij nog.
Die oude vijand was Tuberculose Osiris en het was voordat Corona er was.
Dus ook ver voor de vaccins.

Ik heb zelf een borstkas foto moeten maken in Rotterdam ter voorbereiding voor alles wat er daarna zou komen aan operaties en behandelplannen enz die ik zou ondergaan.
Men wilde zeker weten dat ik geen Tuberculose vroeger had gehad , wat ik niet heb gehad maar ze wilde 100 procent zeker weten.
En littekenweefsel laat dat zien.
Is academisch ziekenhuis dus ze testen van alles als er een nieuw behandelplan komt.
Want mijn immuunsysteem zou bij een therapie naast mijn operaties dusdanig naar beneden gaan dat ik heel kwetsbaar zou zijn voor Tuberculose.
Mijn longen en borstkas moesten ok zijn.

Ik moest lachen weet ik nog en zei: Tuberculose is allang weg hier hoor.
Is iets van de jaren 30 riep ik nog grijnzend.
Maar ik zat fout.

Want Tuberculose was aan een opmars bezig maar niet door de Corona vaccins Osiris.
Het was begin 2018.

Die therapie heb ik na mij te hebben ingelezen thuis meteen geweigerd.
Vonden ze niet leuk want de ampullen waren al besteld maar dat kon mij niks schelen.
Want Tuberculose was niet het enigste wat ik kon oplopen.
Ik heb gewoon de operaties gedaan en zonder die therapie erbij, zo ging het ook.

Je hebt gelijk als je zegt dat als je immuunsysteem minder word en niet goed werkt je open kan staan voor allerlei ziektes.
Zeker ook Tuberculose.
Maar de opmars van Tuberculose op het Europese continent komt niet van de Covid-19 vaccins.
Die opmars was al lang daarvoor begonnen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Bericht door Osiris » 24 jun 2022, 20:29

Tammy schreef:
24 jun 2022, 17:21
Osiris schreef :
Als het immuunsysteem steeds verder aftakelt door de zogenaamde vaccins, zullen er allerlei ziektes,
die misschien al jaren amper meer voorkwamen,ineens weer opduiken.

Als het eigen immuungeheugen niet meer of veel minder werkt,worden er geen antistoffen meer aangemaakt voor iets wat in het verleden de normaalste zaak was.
Er is door o.a. Bakhti al gewaarschuwd voor o.a. tbc, die weer in grote getale zou opduiken rond het Middelandse zeegebied om exact dezelfde reden.

Nee hoor Osiris , de reden dat TBC weer opduikt hier is niet doordat de Corona vaccins ons immuunsysteem verzwakken.
Dat komt doordat we een massa immigratie hebben sinds 2015 van mensen die uit landen komen waar de gezondheidszorg en ook gebrek aan vaccinaties voor allerlei ziektes niet te vergelijken zijn met ons op dit continent.
Een krant ( ik weet niet meer welke ) had een artikel daarover en ik ben de strekking van dat artikel nooit vergeten.

Sinds wanneer zit Nederland rond het Middelandse Zee gebied ???

We worden het blijkbaar nergens meer eens over , dacht dat ik eigenwijs was [doh]
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Bericht door Osiris » 24 jun 2022, 20:48

Btw in de Jensen uitzending heeft hij het ook nog eens over de polio die ' terugkomt ' en de apenkolder, weer gepushed gaat worden door WHO ( na 41 minuten ) [doh]

Ook hier word dat Sudden Death Syndrome genoemd.

Goh, wat toevallig allemaal, net als die nog steeds onverklaarbare oversterfte na vorig jaar zomer en na januari/februari dit jaar.
Geen idee hoe het komt , maar absoluut onmogelijk dat het van de net daarvoor uitgerolde vaccinatierondes komt, kan absoluut niet [doh]

https://jensen.nl/
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Gezonde jonge mensen sterven plotseling en onverwachts aan een mysterieus syndroom

Bericht door Tammy » 24 jun 2022, 20:59

Osiris schreef :
Sinds wanneer zit Nederland rond het Middelandse Zee gebied ???
Met het woord HIER in mijn zin bedoel ik Europa, dus ook wij.

Het duikt op rond het middellandse zeegebied Osiris omdat men daar aan komt.
Weet je wel over zee ?
Dat zijn de poorten van Europa in dat toenmalige artikel.
En zo verspreid het zich verder , tot aan hier.
Dat is toch logisch ?
We hadden toen ook gevallen in Nederland.

Dat heeft niks te maken met eigenwijsheid.
Zo was het gewoon.
Voor Corona en de vaccinaties dus.

https://www.kncvtbc.org/over-tuberculos ... nederland/


https://www.rivm.nl/sites/default/files ... _V2_TG.pdf

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie