Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Voor reportages die betrekking hebben op wetenschappelijke zaken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door taigitu » 27 feb 2019, 10:35



Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Nee, dit wordt je niet vertelt door een of andere goeroe, dit wordt je vertelt door een wetenschapper.
Het is wetenschappelijk bewezen dat iedere cel in ons lichaam licht bevat.
Niet een klein beetje, nee heel sterk licht.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door Gast1 » 27 feb 2019, 19:03

Ah, nou doet de video het taigitu.

Wij zijn zeker lichtwezens.

gusteman

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door gusteman » 28 feb 2019, 12:43

taigitu schreef:
27 feb 2019, 10:35
Nee, dit wordt je niet vertelt door een of andere goeroe, dit wordt je vertelt door een wetenschapper.
Het is wetenschappelijk bewezen dat iedere cel in ons lichaam licht bevat.
Niet een klein beetje, nee heel sterk licht.
Gebaseerd op onderzoeken van één wetenschapper, Dr Fritz-Albert Popp die onderzoek deed naar wat hij zelf biofotonen heeft gedoopt.

Heel sterk licht ???

Als dit zo zou zijn, hoe komt het dat ik mijn eigen lichaam niet kan zien wanneer ik verblijf in een volledig verduisterde kamer?

Misschien wel doordat een menselijk lichaam slechts 15% lichaamseigen cellen bevat? De rest bestaat voornamelijk uit 60% water en 25"bacteriën?

Of misschien doordat het menselijk oog deze zwakke straling (200 - 800 nm, vergelijkbaar met zwak ultraviolet) niet kan waarnemen?

Maar als dat zo is, hoe kan je het dan hebben over "heel sterk licht"?

Gast1

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door Gast1 » 28 feb 2019, 17:56

gusteman schreef:
28 feb 2019, 12:43
Als dit zo zou zijn, hoe komt het dat ik mijn eigen lichaam niet kan zien wanneer ik verblijf in een volledig verduisterde kamer?
Serieus? :shock:

Excuus, maar de bulderlach overkomt mij.

:rolfl:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door univers » 28 feb 2019, 18:01

Als dit zo zou zijn, hoe komt het dat ik mijn eigen lichaam niet kan zien wanneer ik verblijf in een volledig verduisterde kamer?
Vergeten het licht aan te doen ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.


Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door Vitharr » 28 feb 2019, 18:05

Als dit zo zou zijn, hoe komt het dat ik mijn eigen lichaam niet kan zien wanneer ik verblijf in een volledig verduisterde kamer?
Ben je dan wel volledig naakt? Bij mij werkt het wel. Iedereen wend spontaan zijn hoofd af. Zo oogverblindend ben ik blijkbaar. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....


Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door univers » 28 feb 2019, 18:12

Afbeelding :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door Gast1 » 28 feb 2019, 18:12

Momenteel 'voel' ik zelfs het licht in mij groeien. ;P!

Oeps, ik had het plaatje van Uni hierboven nog niet gezien ... maar mis ik nou iets op dat plaatje?
Dadelijk eens even checken ... :grin:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door univers » 28 feb 2019, 19:01

Zit een rits van achteren. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door Vitharr » 28 feb 2019, 21:19

In een darkroom gevonden zeker? (en nee, ik bedoel geen doka!) :mrgreen:

En dan zie je Gast1 iets schrijven als:



Het zal die Babelse toren wel zijn. :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

Mypos
Leraar
Berichten: 1783
Lid geworden op: 18 dec 2017, 00:53

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door Mypos » 01 mar 2019, 03:05

gusteman schreef:
28 feb 2019, 12:43
taigitu schreef:
27 feb 2019, 10:35
Nee, dit wordt je niet vertelt door een of andere goeroe, dit wordt je vertelt door een wetenschapper.
Het is wetenschappelijk bewezen dat iedere cel in ons lichaam licht bevat.
Niet een klein beetje, nee heel sterk licht.
Gebaseerd op onderzoeken van één wetenschapper, Dr Fritz-Albert Popp die onderzoek deed naar wat hij zelf biofotonen heeft gedoopt.

Heel sterk licht ???

Als dit zo zou zijn, hoe komt het dat ik mijn eigen lichaam niet kan zien wanneer ik verblijf in een volledig verduisterde kamer?

:rolfl: :rolfl: :rolfl:

Gast1

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door Gast1 » 01 mar 2019, 07:25

Vitharr schreef:
28 feb 2019, 21:19
In een darkroom gevonden zeker? (en nee, ik bedoel geen doka!) :mrgreen:
"nee "nee "nee
Vitharr schreef:
28 feb 2019, 21:19
En dan zie je Gast1 iets schrijven als:



Het zal die Babelse toren wel zijn. :mrgreen:
[think] ............. "nee "nee "nee

Die Babelse toren is de toren in Babylon en ziehier de Babylonische spraakverwarring.
Ik kreeg gisterenavond een ander gevoel, bij 'Corry' krijg ik weer een ander gevoel. *1*

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door taigitu » 01 mar 2019, 11:10

“Het menselijk lichaam bestaat uit licht”

1 mei 2014

Wetenschappers komen langzamerhand tot de ontdekking dat we niet alleen uit atomen en moleculen bestaan,
maar letterlijk wezens van licht zijn. Onze weefsels zenden onder andere biofotonen uit.
De Russische embryoloog Alexander Gurwitisch publiceerde in 1923 over zwakke fotonenstraling (licht)
afkomstig uit levend weefsel. Deze straling bleek een stimulerend effect te hebben op de celdeling van nabijgelegen weefsel.

In de jaren zeventig publiceerde Fritz-Albert Popp van de Universiteit van Marburg over een zeer zwakke straling
die hij biofotonen noemde. Sindsdien claimt Popp dat het gehele metabolisme afhankelijk is van licht.

Het klinkt misschien vergezocht dat ons lichaam licht uitstraalt.
De biofotonen die het menselijk lichaam uitzendt zijn niet zichtbaar met het blote oog,
maar kunnen wel met moderne instrumenten worden gedetecteerd.

Het blijkt dat cellen van veel levende organismen biofotonen gebruiken om te communiceren.
Een studie uit 2010 toont aan dat communicatie tussen cellen door middel van biofotonen is vastgesteld bij onder meer planten,
bacteriën en niercellen. Ook ons DNA zendt licht uit en zou zelfs afhankelijk zijn van biofotonen.

Biofotonen zijn elementaire deeltjes die worden uitgezonden door een biologisch systeem.
Men vermoedt dat ze het resultaat zijn van het energiemetabolisme in onze cellen.
De hoeveelheid biofotonen die wordt uitgezonden blijkt net als ons metabolisme te variëren.

Onderzoek heeft aangetoond dat meditatie invloed heeft op de hoeveelheid fotonenstraling die wordt uitgezonden door het lichaam.
Mensen die geregeld mediteren zenden minder licht uit dan mensen die nooit mediteren.
Dat heeft volgens de onderzoekers te maken met het aantal reacties tussen vrije radicalen in het lichaam.
Mensen die rozewortel gebruiken, een kruid dat stress vermindert, zonden tijdens een studie interessant genoeg minder fotonenstraling
uit dan de placebogroep. Het onderzoek verscheen in het tijdschrift Phytotherapeutic Research.

Het oppervlak van ons lichaam bevat cellen die in staat zijn om energie en informatie uit ultraviolette straling op te slaan.
Onderzoekers schreven in 1993 in het Journal of Photochemistry and Photobiology dat menselijke cellen een efficiënt systeem bevatten
om fotonen te vangen.

De wetenschap begint te erkennen dat het menselijk lichaam energie en informatie uit zonlicht kan ontvangen en uitzenden.
Er wordt steeds meer onderzocht verricht naar de invloed van de zon en de maan op fotonenstraling.
Een studie heeft laten zien dat de getijdenkracht, die wordt veroorzaakt door de zon en de maan,
bepaalde eigenschappen van plantengroei op aarde reguleert.

Zelfs onze intenties zijn gebaseerd op biofotonen, zo blijkt uit een stuk in het tijdschrift Investigación clinica getiteld
‘Evidence about the power of intention’. Intentie kan worden gezien als een gedachte om iets te bereiken.
Gedachten kunnen alles om ons heen beïnvloeden, waaronder ook mensen.
Lichtdeeltjes (biofotonen) die worden uitgezonden door ons lichaam lijken de drijvende kracht achter intenties te zijn.

Onze intenties opereren als coherente frequenties die in staat zijn om moleculaire structuren of materie te veranderen.
Het is aangetoond dat de energie van gedachten de omgeving kan veranderen, aldus de auteur in het tijdschrift.

Kortom: we zijn meer dan de atomen en moleculen waar ons lichaam uit bestaat.
We zijn wezens die licht uitzenden, communiceren met licht en bestaan uit licht.

Lees meer en zie de bronnenlijst op deze site:
GreenMedInfo: http://www.greenmedinfo.com/blog/biopho ... e=1#_ftn17

https://www.ninefornews.nl/het-menselij ... uit-licht/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Wij zijn letterlijk en figuurlijk Lichtwezens.

Bericht door univers » 01 mar 2019, 11:31

:post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie