Willem Alexander

Voor alle andere reportages.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Willem Alexander

Bericht door Fenna » 30 sep 2022, 21:07

https://panorama.nl/artikel/486348/koni ... -in-zn-zak
Koning Willy krijgt extra geld wegens inflatiecorrectie, houdt de knaken in z'n zak
Afbeeldingphoto upload

Waar een hoop Nederlanders de thermostaat een paar tikkies omlaag zetten, proberen te besparen op boodschappen en allerlei andere manieren zoeken om met de torenhoge inflatie om te gaan, krijgt de koning extra geld. Tienduizenden euro's extra zelfs.

Inflatie in Nederland is inmiddels een monster van een probleem. Vooral de oplopende prijzen voor gas en elektriciteit spelen veel mensen parten, maar ook een hoop dingen in de supermarkt worden duurder. En ondertussen probeert de politiek de boel met ducttape - en prijsplafonds, verhoging van het minimumloon et cetera - te fiksen. Te laat en niet genoeg, is veelgehoorde kritiek op het beleid.
Ondertussen heeft ook de koninklijke familie op Prinsjesdag te horen gekregen wat de crises betekenen voor de portemonnee, namelijk een inflatiecorrectie. Vorig jaar kregen ze gezamenlijk nog 48,2 miljoen euro, schrijft NU.nl. Dit jaar wordt er ruim 50 miljoen gestort op de royale rekeningen van de Oranjes.

Salaris Willem-Alexander....

Lees verder in link.
Ik kan het boe geroep heel goed begrijpen.
Een goed koning geeft om zijn volk, maar hij heeft maling aan ons burgers, dat is altijd al zo geweest met al die Oranjes en zal immer zo blijven.
Afschaffen die hap.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: Willem Alexander

Bericht door Witte wel » 30 sep 2022, 22:30

Prins Bernhard de 2de.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Willem Alexander

Bericht door univers » 01 okt 2022, 10:25

Ook zo'n hoerenloper ?
Als ik de verhalen van mijn opa hoorden, was rooie Hendrik ook een schuinsmarcheerder.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Willem Alexander

Bericht door Fenna » 01 okt 2022, 10:30

univers schreef:
01 okt 2022, 10:25
Ook zo'n hoerenloper ?
Als ik de verhalen van mijn opa hoorden, was rooie Hendrik ook een schuinsmarcheerder.
Zeker weten.
Die heeft heel wat zaadjes gezaaid.
Denk dat Wimpie dat de kans niet voor krijgt want hij zit behoorlijk onder de plak.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie