Voorspellingen voor 2018

Voor alle andere reportages.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Voorspellingen voor 2018

Bericht door Fenna » 04 jan 2018, 10:45

Cornelius schreef:Toevallig was het 1 januari volle maan en kon ik mij, gehuld in mijn heksenkostuum, 's nachts naar een afgelegen plek in de Loonsche en Drunensche duinen begeven om me daar in trance te brengen als voorbereiding op een sessie schouwen in de toekomst. Ik doe dat niet graag, maar dit topic dwong me er haast toe. Ik hield het een beetje kort daar ginds in het woud, want het was verhipte koud.
Ik zag hoe Geert Wilders, gelijk crimineel Peter la S., een nieuwe identiteit kreeg aangemeten waarna hij zich als bananenkweker vestigde op Vanuatu.
Fred Teeven schoor Wilders helemaal kaal en deed hem een pruik op, gemaakt van het hoofdhaar van Karadzic.
Wilders hoopt dat zijn bananen in Nederland gretig aftrek zullen vinden omdat door de opwarming van de aarde steeds meer vrouwen in ons land 's zomers bananenrokjes zullen gaan dragen.
Een zware dennenappel viel op mijn hoofd en, verkleumd als ik was, had ik geen zin meer mij opnieuw in trance te brengen door honderd maal met de bezemsteel op mijn hoofd te bonken.
We zullen op 31 december 2018 zien of mijn voorspelling is uitgekomen. Als dat niet het geval is dan is Wilders toch ingegaan op het voorstel van Thierry om diens huisbutler te worden.
Hoe dan ook: eind goed, al goed.
:rolfl: :rolfl: :rolfl:
Ik zie het helemaal voor me.
Wilders met la Serpe in de cocaïne bananen.
En meisje met bananenrokjes. :hahaha:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13579
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Voorspellingen voor 2018

Bericht door Fenna » 04 jan 2018, 10:53

univers schreef:
Neem volgende keer een bezem mee. :mrgreen:
Kan hij Corelius 100x mee op z'n kanis bonken :knots:
door honderd maal met de bezemsteel op mijn hoofd te bonken.
:mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Cornelius

Re: Voorspellingen voor 2018

Bericht door Cornelius » 04 jan 2018, 20:03

Witte wel schreef:Haha, Cornelius. Mooie beleving heb jij bij ons in de Loonsche en Drunensche duinen. Dat maak ik nou nooit mee he als ik daar wandel. En ik kom er toch regelmatig.
Ik denk dat ik dan ook maar eens een kostuum moet gaan aantrekken en dat ik dan als Kobold ga. Ik zie mij dan als Pumuckl en zal mijn ondeugendheid eens de vrije loop laten gaan. Misschien komen we elkaar nog eens tegen. Een heks en een kobold, zou wel een beleving zijn denk ik.
Dolle pret. :mrgreen: :mrgreen:
Ja, het is vaak druk in die Drunensche duinen. Vooral aan de zuidrand liggen wat verlaten dassenburchten en het is daar een komen en gaan van allerlei klein volk waaronder ook kobolden. Toen ik er laatst wandelde stak een of ander aardmannetje zijn hand boven de grond. Gelukkig vond ik in mijn broekzak een verdwaalde pepernoot die ik hem/haar toestopte. Er steeg meteen een luid gekir op.
Als ik weer eens freelance heks moet spelen zal ik goed opletten of ik Pumuckl zie.
Ik wil je wel nog even waarschuwen voor het werkschuwe koboldvolk dat in de nabij gelegen Efteling zijn intrek heeft genomen. Het is tuig van de bovenste plank. Ze bestaan het om bij bezoekers fopspenen uit babymondjes te trekken. Ze gebruiken die spenen als badmutsen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Voorspellingen voor 2018

Bericht door univers » 04 jan 2018, 20:29

:mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Voorspellingen voor 2018

Bericht door oktagon » 05 jan 2018, 18:30

Mijn ervaring op de Drunense duinen per eind december 1953,was een duik ( op bevel) op mijn mitrailleur in de opleiding tot sergeant; een voortand zat in de weg en er brak een stuk af (hourrah).
Werd geen sergeant,doch radiotelefonist en jeepchauffeur voor de cc.

Wat de overige verwachtingen voor 2018 zijn,ik mis toename van de wereldbevolking met minimaal 25-35% binnen een jaar of veertig(dus ca 2,5 tot 3 milliard of meer mensjes);dit is niet af te remmen,mutatie tot een vriendelijker soort zal alleen lukken door robottisering,niet op natuurlijke wijze.

Bijgaande grote problemen zijn oorlogen op diverse Aardegebieden,voedselproductie,vervuiling,etc.

De vermelde verwachtingen zijn meestal die van een of enkele jaren en verder onderhevige aan landelijk politieke maatregelen.
:peace: :cheers:
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie