Laptop advies

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
janvriend
Student

Laptop advies

Bericht door janvriend » 29 okt 2019, 10:15

Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd of jullie tips hebben voor de aankoop van een nieuwe laptop. Ik ben al even gaan googlen en kwam bv. op deze site: https://knibble.nl/laptop daar moet ik toch een juiste laptop kunnen uitfilteren, maar weet niet precies op welke specificaties ik moet letten. Iemand tips? Alvast bedankt!

gusteman
Professor

Re: Laptop advies

Bericht door gusteman » 30 okt 2019, 09:34

Hoi, janvriend.

Vooreerst: welkom op dit forum, ben benieuwd naar jouw inbreng in het onderwerp: "Hallo, allemaal, ik ben janvriend" waar je dan één en ander vertelt over jezelf zodat de andere forumleden een beeld hebben over het nieuwe lid, zijn/haar interesses enzovoort. :wink:
Dit is trouwens een soort van traditie op dit forum ... waar nogal wat waarde wordt gehecht aan tradities. [jaja]

En dan nu to the point: waarom denk jij dat je op dit Mysterie & Wetenschap Forum moet zijn om geholpen te worden in jouw keuze van specificaties bij de aanschaf van een laptop?

Of ben je op zoek naar een laptop met mysterieus/wetenschappelijke eigenschappen of zo?
Vragen bij mijn reactie? Ik antwoord je hier (klik).
De wetenschap wéét dat ze niet alles weet. Maar het feit dat de wetenschap niet alles weet betekent niet dat je elke lacune naar believen kan invullen met een sprookje naar keuze. (Dara Ó Briain)

univers
Observer

Re: Laptop advies

Bericht door univers » 30 okt 2019, 09:39

Sorry. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie