Meer privacy op WhatsApp: voortaan kun je je online-status verbergen en langer berichten wissen

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Meer privacy op WhatsApp: voortaan kun je je online-status verbergen en langer berichten wissen

Bericht door Tammy » 09 aug 2022, 12:48

Afbeelding

Meer privacy op WhatsApp: voortaan kun je je online-status verbergen en langer berichten wissen.

Chat-app WhatsApp wordt op meerdere fronten aangepast om de privacy van gebruikers beter te waarborgen.
Zo kun je verbergen dat je online bent en langer je berichten verwijderen.

Lees verder via link :

https://www.ad.nl/tech/meer-privacy-op- ... ~ad850647/

>>>>>>>>>>>>>>>>

Het verbergen van de online functie schakel ik meteen in als het beschikbaar word.
Want daar houd ik helemaal niet van.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Meer privacy op WhatsApp: voortaan kun je je online-status verbergen en langer berichten wissen

Bericht door Fenna » 09 aug 2022, 13:02

Tammy schreef:
09 aug 2022, 12:48
Het verbergen van de online functie schakel ik meteen in als het beschikbaar word.
Want daar houd ik helemaal niet van.
Omhoog
Maar dat bestaat toch al?

Ik kan ook niet zien als mijn zoon online is met Whatsapp en hij heeft dat al ruim een jaar.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Meer privacy op WhatsApp: voortaan kun je je online-status verbergen en langer berichten wissen

Bericht door Tammy » 09 aug 2022, 13:04

Nee dat is de functie gelezen met die blauwe vinkjes Fenna .
Tenminste als ik het goed heb.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Meer privacy op WhatsApp: voortaan kun je je online-status verbergen en langer berichten wissen

Bericht door Fenna » 09 aug 2022, 16:01

Tammy schreef:
09 aug 2022, 13:04
Nee dat is de functie gelezen met die blauwe vinkjes Fenna .
Tenminste als ik het goed heb.
Dat bedoel ik niet. :wink:
Als hij online is, is dat niet te zien.
Je ziet boven in het balkje ook niet wanneer hij voor het laatst online is geweest, of hij op dat moment online is, maar ook geen vinkjes helemaal niets terwijl je wel binnen een halve minuut en reactie krijgt.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Meer privacy op WhatsApp: voortaan kun je je online-status verbergen en langer berichten wissen

Bericht door Tammy » 10 aug 2022, 07:02

Dan weet ik het niet Fenna.
Ik ga eens verder kijken hoe het dan precies zit.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Meer privacy op WhatsApp: voortaan kun je je online-status verbergen en langer berichten wissen

Bericht door Tammy » 10 aug 2022, 07:47

Iets gevonden . [think]

>>>>>>>>>>>>>>>

WhatsApp krijgt deze maand instelling om 'nu online'-status te verbergen.

WhatsApp krijgt deze maand meerdere nieuwe privacyfuncties, waaronder de mogelijkheid om de 'nu online'-status te verbergen. Daarnaast kunnen gebruikers straks niet zomaar screenshots maken bij View Once-afbeeldingen en kunnen gebruikers groepsgesprekken stilletjes verlaten.

Gebruikers kunnen met de update kiezen aan wie ze de 'nu online'-status tonen, zegt Mark Zuckerberg op Facebook. Het verbergen van de 'laatst gezien'-status was al mogelijk, maar andere gebruikers zagen dan nog wel of iemand wel of niet actief was op WhatsApp. Volgens onder meer The Guardian kunnen gebruikers er straks voor kiezen dat iedereen de 'nu online'-status kan zien, of alleen bepaalde gebruikers, of niemand.



https://tweakers.net/nieuws/199738/what ... ergen.html

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie