Apple verontschuldigt zich voor ‘smakeloze’ reclamespot nieuwste iPad Pro na ophef

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Tammy
Forumbeheerster

Apple verontschuldigt zich voor ‘smakeloze’ reclamespot nieuwste iPad Pro na ophef

Bericht door Tammy » 10 mei 2024, 11:24

Afbeelding
In het reclamefilmpje verplettert een hydraulische pers muziekinstrumenten en andere symbolen van menselijke creativiteit.

Apple verontschuldigt zich voor ‘smakeloze’ reclamespot nieuwste iPad Pro na ophef.

Apple heeft zich verontschuldigd voor een reclamespotje voor de nieuwste iPad Pro, die dinsdag werd aangekondigd. In het filmpje suggereert het Amerikaanse technologiebedrijf volgens critici elke vorm van creativiteit de grond in te drukken. Apple erkent ‘de plank te hebben misgeslagen’, maar trekt de reclame niet in. Wel zou de spot niet meer op televisie komen.

Lees verder via link :

https://www.ad.nl/tech/apple-verontschu ... ~addb3201/

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ik vind smakeloos een te groot woord , ik zou liever het woord respectloos en arrogant willen benoemen voor deze reclamespot.
Want alles wat word geplet is gemaakt en uitgevonden en gebruikt door mensen door de eeuwen heen.
De mensheid is naast lelijke dingen ook gelukkig in staat om iets moois te maken.

Daar mag wel wat respect tegenover staan.
Dus ik ben het er wel mee eens dat er kritiek op deze reclamespot is gekomen.
Het is geen wereldramp natuurlijk maar Apple heeft soms last van een zekere uit de hoogte houding van kijk mij eens goed zijn.
Daar zijn ze groot mee geworden en ze zijn ook zeer goed maar soms is het wijs om die houding wat te laten varen denk ik.

Hoe kijken jullie hier tegenaan ?

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie