2 facebooks

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
tofu_kronos

2 facebooks

Bericht door tofu_kronos » 15 sep 2013, 21:15

Vraagje waarom zijn er twee facebooks. Ik vraag dat omdat als ik op mijn windows laptop op facebook reageer bij sommige topics, en ik wil ze terug kijken op mijn apple ipad kan ik vervolgens niks vinden en andersom ook niet. Voorbeeld ik plaat op mijn ipad een reactie op een startrek poll, wie is de beste kapitein. Ik kan 2 keer stemmen op mijn laptop en op mijn ipad, beide zelfde email adres. Het tweede vreemde op mijn laptop zie ik op dat topic 238 reacties, en op mijn ipad 456 reacties. Maar denk je dat er maar 1 dezelfde persoon tussen zit nee, absoluut niet ik heb ze naast elkaar gelgd en een fucking uur lopen scrollen. Conclusie voor veel topics zijn er 2 facebooks.

Draadloosstroom

Re: 2 facebooks

Bericht door Draadloosstroom » 18 sep 2013, 21:48

Wat is Apple ?

Ja er zijn verschillende versies, ik zie dit ook met mn Facebook op mn foon, waar ik heb het meest gebruik en op de PC , soms staat dingen er ineens wel of er zijn veel meer reacties.

Geen idee waar dat vandaan komt.

tofu_kronos

Re: 2 facebooks

Bericht door tofu_kronos » 18 sep 2013, 23:38

Heb voor de gein een paar keer facebook op ipad en laptop tegelijkertijd geopend. 1 keer verscheen er bij beide kritiek op Obama, op mijn laptop bleef ie staan. Maar op mijn i pad was ie binnen 1 sec verdwenen, die kritiek. Daarnaast merk ik dat op mijn ipad ik meer hd ruimte in bezit neem dan dat ik daadwerkelijk aan programma's heb.


Volgende keer toch maar een samsung galaxy tab.

Draadloosstroom

Re: 2 facebooks

Bericht door Draadloosstroom » 20 sep 2013, 18:13

Apple werkt samen met de NSA dus daar moet je sowieso vanaf stappen :)

tofu_kronos

Re: 2 facebooks

Bericht door tofu_kronos » 20 sep 2013, 18:38

Dat hoorde ik dus een maand na aankoop, dat jobs voordat hij apple starte bij de nsa werkte en met hun geld schijnbaar apple op hebben gericht.

Draadloosstroom

Re: 2 facebooks

Bericht door Draadloosstroom » 20 sep 2013, 20:05

Is informatie die ik al op school hoorde in 2006... vind het maar een eng idee dat zoiets kan.

Plaats reactie