Laptop advies

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
janvriend
Student
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2019, 12:15

Laptop advies

Bericht door janvriend » 29 okt 2019, 10:15

Hallo allemaal,
Ik ben benieuwd of jullie tips hebben voor de aankoop van een nieuwe laptop. Ik ben al even gaan googlen en kwam bv. op deze site: https://knibble.nl/laptop daar moet ik toch een juiste laptop kunnen uitfilteren, maar weet niet precies op welke specificaties ik moet letten. Iemand tips? Alvast bedankt!

gusteman

Re: Laptop advies

Bericht door gusteman » 30 okt 2019, 09:34

Hoi, janvriend.

Vooreerst: welkom op dit forum, ben benieuwd naar jouw inbreng in het onderwerp: "Hallo, allemaal, ik ben janvriend" waar je dan één en ander vertelt over jezelf zodat de andere forumleden een beeld hebben over het nieuwe lid, zijn/haar interesses enzovoort. :wink:
Dit is trouwens een soort van traditie op dit forum ... waar nogal wat waarde wordt gehecht aan tradities. [jaja]

En dan nu to the point: waarom denk jij dat je op dit Mysterie & Wetenschap Forum moet zijn om geholpen te worden in jouw keuze van specificaties bij de aanschaf van een laptop?

Of ben je op zoek naar een laptop met mysterieus/wetenschappelijke eigenschappen of zo?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Laptop advies

Bericht door univers » 30 okt 2019, 09:39

Sorry. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Plaats reactie