'Google lanceert eigen muziekwinkel'

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80666
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

'Google lanceert eigen muziekwinkel'

Bericht door Tammy » 21 okt 2011, 16:11

Technologiebedrijf Google zou van plan zijn om in de komende weken een eigen online muziekwinkel te openen. Die zou geïntegreerd worden met Google Music Beta, het online opslagplatform voor muziek. Dat meldt de website van de Amerikaanse krant New York Times.

Google zou momenteel aan het onderhandelen zijn met de grote platenfirma's om hun muziek aan te bieden in de nieuwe winkel van de zoekgigant. Geen van beide partijen wenst op het gerucht te reageren, maar het gerucht is tegelijkertijd ontstaan in de wandelgangen van verschillende platenlabels.

Strijd.

De nieuwe muziekwinkel moet de strijd aangaan met iTunes van Apple en de muziekwinkel van Amazon. De nieuwe dienst zou ook geïntegreerd worden in Google Music Beta, een gratis opslagdienst voor muziek die vijf maanden geleden werd aangekondigd. Oorspronkelijk was het plan al om van Google Music Beta een muziekwinkel te maken, maar bij de aankondiging viel er bij de topmannen van Google veel kritiek te horen. De platenmaatschappijen wilden namelijk niet op een normale manier meewerken aan het project.

Bron: Ad.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Wat moet ik me hier precies bij voorstellen?
Kan je daar dan ook muziek downloaden zoals bij Limewire wat het bij mij nooit goed deed? [think]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: 'Google lanceert eigen muziekwinkel'

Bericht door tofu_kronos » 21 okt 2011, 16:53

Hier zul je waarschijnlijk voor betalen. google is tenslotte een legitiem bedrijf. Ook zullen ze de nieuwe muziek winkel waarschijnlijk koppelen aan youtube.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80666
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 'Google lanceert eigen muziekwinkel'

Bericht door Tammy » 21 okt 2011, 16:55

Ok.

Maar Youtube filmpjes /muziek zijn gratis.
Dus kijk ik daar wel naar.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie