Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Plaats hier alles wat met computers, internet , mobieltjes en eventuele problemen te maken heeft. En de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Bericht door Tammy » 11 sep 2012, 09:14

Afbeelding

Apple onthult mogelijk volgende week woensdag zijn nieuwste iPhone. Veel Amerikaanse media lieten weten dat zij een uitnodiging voor een persevenement op 12 september hebben ontvangen.

The Wall Street Journal gaf een omschrijving van de uitnodiging. Daarop is prominent het getal 12 te zien dat een schaduw werpt op het cijfer 5, mogelijk een verwijzing naar de iPhone 5. 'Hij is er bijna', luidt de begeleidende tekst.

Naar de nieuwste iPhone is lang uitgekeken. Vorig jaar stelde Apple veel fans teleur door slechts met een opgefriste versie van de in 2010 uitgebrachte iPhone 4 te komen. Volgens kenners krijgt de nieuwe telefoon een groter maar dunner scherm.

De druk op Apple om met een succesvolle nieuwe telefoon te komen, is groot. De concurrentie met vooral Samsung, wereldwijd marktleider in smartphones, is feller dan ooit. De iPhone is het belangrijkste product van de Amerikaanse technologiereus.


Bron: AD.nl

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Bericht door Tammy » 11 sep 2012, 09:16

Ok, wie ligt er morgenvroeg al voor de deur van de winkel ? :mrgreen:

Mijn man, dochter en schoonzoon hebben de iPhone 4 en vinden het geweldig.
Ik houd het bij mijn Nokia E171, ik haat touchscreen. [joker]

Wie gaat deze nummer 5 kopen? :rolleys:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Bericht door tofu_kronos » 13 sep 2012, 20:10

Ik misschien, maar ik ga geen geld weg gooien. Ik wacht effe met alle dure aankopen tot na 21 december.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Bericht door Tammy » 14 sep 2012, 05:19

Waarom na die datum Tofu ? :roll:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Bericht door tofu_kronos » 15 sep 2012, 10:30

Dan is het de apocalypse.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Bericht door Tammy » 15 sep 2012, 14:36

Hmm apart. :uhhhm:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Bericht door Tammy » 21 sep 2012, 13:44

'Hollandse invasie in Oberhausen om iPhone 5' .

Afbeelding

Oberhausen - Bij een Apple-verkooppunt in het Duitse Oberhausen, dicht bij de grens met Nederland, is vrijdag een stormloop gaande op de nieuwe iPhone van Apple. Een Duitse website schat dat enkele duizenden Nederlanders naar Oberhausen zijn gekomen: invasie van Hollanders, kopt de site. In Nederland is het apparaat nog niet te krijgen.

Het is nog altijd dringen geblazen bij de Apple Store in de Duitse stad Oberhausen. Eerder vrijdagochtend zouden mensen met elkaar op de vuist zijn gegaan in afwachting van de nieuwe iPhone 5. Ook zijn er mensen flauwgevallen. Twitteraars melden eerder dat de politie de verkoop stil gaat leggen als er geen einde komt aan het geduw en getrek in de enorme massa. Daarvan is vooralsnog geen sprake. Wel staan er nog altijd mensen in de rij voor de winkel, die om negen uur zijn deuren opende. "Het schiet niet echt op hier in #Oberhausen. Als we aan de beurt zijn zal de iPhone 6 al uit zijn. #iphone5nl", twittert iemand vanuit de rij.

Duitse media schrijven over lange rijen in Keulen, Stuttgart, Dresden, Hamburg en München, waar de iPhone vrijdag voor het eerst wordt verkocht. Ver voordat de winkels opengingen, stonden er bij de winkels al rijen. Donderdagavond verzamelden zich al de eerste iPhone-fans in Oberhausen. Midden in de nacht stonden er naar schatting al duizend mensen te wachten.

De verkoop van de iPhone zorgt voor een wereldwijde manie onder Apple-fans. "Wat een gekte voor een iPhone5 :-( #Oberhausen “@Jaaploos: Alles loopt uit de klauwen hier, voel een soort hoek van Holland moment aankomen” , twittert iemand. Een ander: "Mensen vallen hier flauw."

Sydney was de eerste stad waar de telefoon te koop was. In landen als de Verenigde Staten, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk ligt de iPhone vanaf vrijdag in de winkels. In Nederland is de telefoon over een week verkrijgbaar.

Bron: De Telegraaf.



Kijk hieronder voor het filmpje.

http://www.telegraaf.nl/s/12974395


<<<<<<<<<<<<<<<<<

Ik ben zo blij met mijn Nokia E71. :lekkapuh: :rolfl:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Barrel

Re: Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Bericht door Barrel » 21 sep 2012, 14:28

Ik wacht op de Nokia Lumia 920; spreekt me meer aan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Bericht door Tammy » 21 sep 2012, 14:37

Wat is dat voor iets Barrel ?
Ik moet begin volgend jaar weer abonnement verlengen, kan ik een nieuwe uitzoeken.

Wacht, ik ga even Googlen.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Apple onthult 12 september nieuwste iPhone

Bericht door Tammy » 21 sep 2012, 14:44

http://tweakers.net/reviews/2725/hands- ... one-8.html

Zo te zien touchscreen?
Niks dus voor mij.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie