Charmant én briljant: Nintendo schiet weer in de roos met ‘The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom’
- Tammy
- Forumbeheerster
Charmant én briljant: Nintendo schiet weer in de roos met ‘The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom’
Eindelijk is het zover: Prinses Zelda heeft haar eigen game. Want hoewel de serie al decennia de naam ‘Legend of Zelda’ draagt, gaat het verhaal doorgaans over Link die de prinses moet redden. Nu zijn de rollen eens omgedraaid. Het resultaat is een bijzonder verrassende game. Prinses Zelda heeft immers niet de kracht en de skills van Link, en dus moet ze op een andere manier de vele monsters in dit verhaal verslaan.
Lees verder via link :
https://www.hln.be/games/charmant-en-br ... ace9ce4a5/
>>>>>>>>>>>>>>>
Heerlijk dit weer te zien want ik was vroeger compleet verslaafd aan Zelda a Link to the Past.
Dit lijkt erop, ik kan het niet meer spelen anders kocht ik het meteen compleet met Nintendo set.
Dit is echt leuk.
Somewhere, something incredible is waiting to be known.
Carl Sagan.
- Tammy
- Forumbeheerster
Re: Charmant én briljant: Nintendo schiet weer in de roos met ‘The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom’
Kijk nou toch hoe enig !
Somewhere, something incredible is waiting to be known.
Carl Sagan.