Makers succesvolle The Witcher-game beginnen eindelijk aan vervolg

Plaats hier alles over je favoriete games , de nieuwste games , reviews en de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80664
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Makers succesvolle The Witcher-game beginnen eindelijk aan vervolg

Bericht door Tammy » 22 jan 2024, 12:09

Afbeelding

Makers succesvolle The Witcher-game beginnen eindelijk aan vervolg.

MSTERDAM - Gamers kunnen zich alvast verheugen op geweldige verhaallijnen en het opjagen van gevaarlijke monsters. De makers van de gameserie The Witcher beginnen dit jaar écht te werken aan een vervolg. Dat heeft topman Adam Badowski van de Poolse ontwikkelaar CD Projekt tegen persbureau Reuters gezegd.

Lees verder via link :

https://www.telegraaf.nl/financieel/505 ... an-vervolg

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13676
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Makers succesvolle The Witcher-game beginnen eindelijk aan vervolg

Bericht door Fenna » 22 jan 2024, 12:38

Vind wel jammer dat in de tv serie Henry Cavil ermee gestopt is.
Ik vind het nooit leuk dat een andere acteur een rol overneemt meestal haak ik dan af omdat je gewend raakt aan een bepaald acteerwerk van iemand.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Makers succesvolle The Witcher-game beginnen eindelijk aan vervolg

Bericht door Kristof Piessens » 22 jan 2024, 19:53

Ik heb die serie ook onlangs op enkele dagen op een avond aan 2 a 3 afleveringen per keer uitgekeken, tot ik even wat informatie opzocht of er nog een seizoen kwam of de productie van nieuwe seizoenen stopte na het laatste seizoen..van veel series tot nu toe zijn er gemiddeld 2 tot 3 seizoenen gemaakt (vaak nog met open einde) omdat er weinig kijkers voor waren of omdat de productiekost te hoog werd om nog meer seizoenen te draaien...
Van deze serie in dit topic gesteld komt er nog 1 seizoen maar dat is zeker nog wachten tot 2025 eer die beschikbaar zijn op netflix...

Altered Carbon is ook gestopt na 2 seizoenen, nochtans lag er veel klaar voor een derde seizoen maar de redenen hebben vaak met financiële kant te maken en met eventuele te lage kijkcijfers wat voor deze serie toch het geval zou geweest zijn...

Nu verslind ik de star trek seizoenen van 1969...de eerste uitzendingen van die serie...maar ik vind het enorm boeiend om de evolutie van de kleding doorheen de tijd te aanschouwen alsook ook hoe het filmtechnisch een evolutie doormaakt doorheen de tijd...ben eens benieuwd welke sprongen ze maken tussen de seizoenen van de latere jaargangen dat de serie gefilmd/geproducet werd...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Makers succesvolle The Witcher-game beginnen eindelijk aan vervolg

Bericht door Kristof Piessens » 22 jan 2024, 20:09

Fenna schreef:
22 jan 2024, 12:38
Vind wel jammer dat in de tv serie Henry Cavil ermee gestopt is.
Ik vind het nooit leuk dat een andere acteur een rol overneemt meestal haak ik dan af omdat je gewend raakt aan een bepaald acteerwerk van iemand.
Afhaken na de eerste aflevering is oke, maar heb geen idee wat de hoofdrol wissel betekend in het geheel van de serie zelf, misschien zou ik ook kunnen afhaken als de rolwissel geen vergelijkbare acteur oplevert die er bijna als een dubbelganger uitziet...het zal ongeveer een benadering zijn om geen al te grote verschillen in de wissel te zien tijdens de afleveringen van het volgende seizoen...kortom...het is nog te vroeg maar ben wel nieuwsgierig naar de verhaallijn van dat nieuwe seizoen gelet op de laatste aflevering van het vorige seizoen kun je al enigszins raden waarover dat gaat gaan...
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Plaats reactie