Jaren terug op de Nintendo Zelda, waar ik compleet aan verslaafd was en Mario maar daarna niks meer.
En nooit op de computer.
Wie wel hier en wat voor soort games vinden jullie mooi?
Ik moet wel zeggen dat het er tegenwoordig levensecht uitziet.

Heb thuis nog een Amiga 1200 staan helemaal nog origineel met opstart schijfjes ,schrik niet werkgeheugen 2 mbKuikentje schreef:ach ja, ik vergat nog Twintris en Oh No More Lemmings op Amiga
(ik heb de Amiga naar de haaien geholpen)
Barrel schreef:Ik heb nog een werkende ZX Spectrum 128 KB! En dat was al een late opvolger van de ZX Spectrum 48kb. En toch geweldige spelen op gespeeld. Heb via een emulator nog wel eens gespeeld, maar vraag me dan toch af wat we er destijds aan vonden.
Kent iemand wellicht Tir Na Noch nog? Of Saboteur, op die 48kb computer, met zachte keys, en alle mogelijke basic commandos al op het toetsenbord ...
devilsword schreef:hey maxi,
Misschien heb ik goed nieuws voor je:
FF13 deel 2:
mogelijkheid tot monsters in je team
nonlineaire wegen naar je eindmissie doel
steden en npc's om tegen te praten en sidequests.
open wereld met steden als hubs.
Alles wat tegenviel aan ff13 hebben ze verbeterd en het vechtsystem is verbeterd.
voor de rest wacht ik op battlefield 3, diablo 3, starcrafts nieuwste deeltje en guildwars 2
modern warfare sprak me nooit aan. Is wel leuk, zo'n over de top knalfestijn maar battlefield is altijd leuker qua realisme plus.... de singleplayer duurt vet lang voor een single player shooter!
hier stond een Amiga 500 maar door een glas Cola is die nu op de storthoopaquarius schreef:Heb thuis nog een Amiga 1200 staan helemaal nog origineel met opstart schijfjes ,schrik niet werkgeheugen 2 mbzit ook nog een adapter bij voor de stroom .
dat waren nog eens tijden ........
zelf programmetjes in elkaar flansen leuk