Game Trailers

Plaats hier alles over je favoriete games , de nieuwste games , reviews en de laatste ontwikkelingen.
Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: Game Trailers

Bericht door Maxi » 11 feb 2017, 01:09

Crash bandicoot Nsane Trilogy. Een remaster/remake van de 3 originele crash bandicoot games van 20 jaar geleden. Geen fan van het genre(platform) maar dit is voor mij pure nostalgie, en voor kids een nieuwe ervaring.

trailer gameplay trailer

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Game Trailers

Bericht door Determinist » 02 mar 2020, 21:33

Het is bijna zover. Na 13 jaar wachten op een nieuwe Half-Life game van Valve komt 23 maart aanstaande Half-Life Alyx !!!!

Wat mij betreft heeft de Half-Life serie de grootste revoluties in de computer game wereld teweeggebracht.
Ik weet nog dat ik in 1998 voor het eerst Half-Life startte op mijn eerste PC nadat ik jarenlang volop gebruik maakte van mijn Commodore 64 en daarna de Amiga.
Sindsdien een grote fan en heb delen één en twee meerdere malen uitgespeeld.

En opnieuw lijkt Valve met Half-Life Alyx een revolutie te veroorzaken. Maar dan niet op het platte vlak.
Deze game is 100% puur en alleen speelbaar in Virtual Reality. Geen muis, geen toetsenbord, geen platte monitor.
Maar met een headset en handcontrollers !!!

Gelukkig ben ik al een tijdje in het bezit van een Valve Index headset en krijg ik automatisch van Valve de game Half-Life Alyx gratis.

Vandaag zijn er een aantal gameplay teasers uitgebracht en inderdaad...wow.

je wordt letterlijk in de Half-Life universum ingezogen en wordt je midden in de game geplaatst. De kwaliteit is subliem.

Ik kan niet wachten.









Gebruikersavatar
Rudolf I
Onderzoeker
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 apr 2014, 03:29

Re: Game Trailers

Bericht door Rudolf I » 23 jul 2022, 06:51

Ik denk er over om de game Stray te kopen.
Het gaat over een kat die gescheiden is van zijn familie, in een cyberpunk -wereld moet overleven en een mysterie moet oplossen alvorens de weg terug te vinden.

Bekijk de video in onderstaande trailer van Youtube:
We zien allemaal iets anders
kijken door dezelfde ruit
vogelpoep of universum
Het is maar waar je toe besluit.

-Ietsje later- Huub van der Lubbe, De Dijk

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Trailers

Bericht door Tammy » 05 dec 2023, 05:29

Trailer GTA6 vervroegd vrijgegeven, na lek op X.

De langverwachte trailer van de nieuwe GTA 6 is vervroegd vrijgegeven. Hoewel de officiële publicatie gepland stond om 15.00 uur vanmiddag, werd game-ontwikkelaar Rockstar gedwongen de officiële trailer eerder online te zetten, nadat iemand de trailer had gelekt op X, voorheen Twitter.

Lees verder via link :

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... ven-na-lek





Meer informatie op onderstaande link :

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/v ... de-10-jaar

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie