‘World of Warcraft heeft toppunt nog niet bereikt’

Plaats hier alles over je favoriete games , de nieuwste games , reviews en de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

‘World of Warcraft heeft toppunt nog niet bereikt’

Bericht door Tammy » 31 aug 2011, 05:21

Afbeelding

Ontwikkelaar Blizzard meent dat het PC-rollenspel World of Warcraft nog niet op zijn retour is. Het populaire online spel kent 11,4 miljoen betalende gebruikers, wat er ruim 600.000 minder zijn dan vorig jaar.


Volgens Michael Ryder, vicepresident van Blizzard, moet het lanceren van World of Warcraft in Brazilië ervoor zorgen dat de game op de kaart blijft staan als populairste online rollenspel.

“Er staan nog heel veel leuke dingen te gebeuren met World of Warcraft”, aldus Ryder tegen gamesite MCV.

“Naast de lancering in Brazilië hebben we ook onze demo-versie aangepast. Deze kon eerst tot tien dagen gespeeld worden, maar stopt nu pas wanneer de speler level twintig in de game heeft behaald.”

“Uit onderzoek blijkt dat wanneer spelers level twintig hebben bereikt ze vaak blijven doorspelen. Ze zijn dan over die leercurve heen en dit zorgt ervoor dat we kunnen blijven groeien.”

Bron: De Telegraaf.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wie speelt dit spel ook hier?
En hoeveel moet je betalen?
Hoe gaat dat in zijn werk? [think]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: ‘World of Warcraft heeft toppunt nog niet bereikt’

Bericht door The Grey » 31 aug 2011, 23:35

Nope, iemand heeft t een keertje geprobeerd bij mij.
Maar ik weiger maandelijks iets te betalen voor een game.
Werkt niet zo vind ik.
Verder was het volgens mij 30 euro per maand?

Van wiki:
World of Warcraft (vaak afgekort tot WoW) is een videospel. Het is een klassengebaseerde MMORPG. Dit houdt in dat de speler een eigen personage creëert en in een virtuele wereld (vrijwel) vrij kan rondlopen. Deze wereld wordt naast computergestuurde NPC's ook bewoond door de spelers: De wereld is altijd "online", afgezien van de momenten dat de servers onderhouden worden door Blizzard Entertainment. De virtuele wereld blijft bestaan, ongeacht of de speler deelneemt of niet. In het spel draait het er in principe om het personage verder te ontwikkelen.
Zie wikipedia voor de rest
-

Plaats reactie