Cult-hit Syndicate komt terug

Plaats hier alles over je favoriete games , de nieuwste games , reviews en de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Cult-hit Syndicate komt terug

Bericht door Tammy » 14 sep 2011, 09:49

Afbeelding

Gamesuitgever Electronic Arts en ontwikkelaar Starbreeze Studios kondigen een nieuw deel van de cult-klassieker Syndicate aan. Het futuristische schietspel moet vanaf begin volgend jaar in de winkels liggen.

Afbeelding


Mikael Nermark van Starbreeze is erg trots om het nieuwste project van zijn studio eindelijk te onthullen. “We werken al jaren aan deze game en we zijn vereerd om een moderne versie van de cultgame neer te kunnen zetten.”

Afbeelding

De originele Syndicate is een tactisch computerspel uit 1993 waarin de speler er als cyberspion op uit gaat om zijn ‘syndicaat’ het grootste ter wereld te maken.

Starbreeze’s nieuwe Syndicate is een first person shooter die zich afspeelt in een futuristisch 2069. In een wereld zonder regerende macht strijden drie megacorporaties, Eurocorp, Cayman Global en Aspari een brute strijd om controle van de Amerikaanse markt.

“Het is ons doel om een uitdagend schietspel te maken voor zowel de moderne gamer als de fans van het origineel”, aldus Jeff Gamon van EA. “Fans zullen veel uit de eerste Syndicate herkennen, zoals wapens en locaties.

Het spel is ook met vier spelers tegelijkertijd te spelen en kent missies uit het origineel. Syndicate is vanaf begin 2012 verkrijgbaar voor de PC, PlayStation 3 en de Xbox 360.

Bron: De Telegraaf.

>>>>>>>>>>>>>>>

Liefhebbers hier ? :gamen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Cult-hit Syndicate komt terug

Bericht door MetalPig » 14 sep 2011, 09:54

Oeh, ik heb flink wat uurtjes doorgebracht met de originele Syndicate. De opvolger, Syndicate Wars, was te zwaar voor mijn oude PC-tje...

Deze nieuwe wordt een first person shooter, en daar ben ik niet zo'n fan van.

Gebruikersavatar
The Grey
Leraar
Berichten: 2368
Lid geworden op: 30 mar 2010, 20:47

Re: Cult-hit Syndicate komt terug

Bericht door The Grey » 14 sep 2011, 11:05

Want de orginele was een rts?
Ik denk dat het voor mijn tijd was :O
-

Gebruikersavatar
MetalPig
"Oh no, not again."
Berichten: 11945
Lid geworden op: 28 feb 2006, 11:18

Re: Cult-hit Syndicate komt terug

Bericht door MetalPig » 14 sep 2011, 11:10

The Grey schreef:Want de orginele was een rts?
Niet eens strategy, maar meer tactics...
The Grey schreef:Ik denk dat het voor mijn tijd was :O
1993... Is dat niet je geboortejaar? [joker]

http://en.wikipedia.org/wiki/Syndicate_(video_game)

Plaats reactie