Game Reviews en Game Releases

Plaats hier alles over je favoriete games , de nieuwste games , reviews en de laatste ontwikkelingen.
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Game Reviews en Game Releases

Bericht door Tammy » 20 sep 2011, 12:50

Review: Dead Island (X360/PS3/pc)

Afbeelding

Hoe ze het doen, het is een raadsel, maar zombies blijven gamemakers inspireren tot het maken van spellen. Nu ligt Dead Island in de winkels, een open wereld rollenspel waarin je het dus tegen zombies in plaats van orks en kobolds mag opnemen.

Afbeelding

Het spel opent met de speler die wakker wordt in zijn hotelkamer op het paradijselijke eiland Banoi. Het hele eiland is echter overrompeld door zombies, dus het is aan jou om uit te vogelen wat er precies aan de hand is en om zo snel mogelijk van dit eiland te raken.

Afbeelding

Fallout met zombies .

Zoals gezegd is de spelwereld in Dead Island volledig open. Je kunt dus gaan en staan waar je wilt, maar je moet natuurlijk wel uitkijken voor al die zombies die je naar het leven staan. Je begint in een klein bungalowresort aan de kust, waar je enkele andere overlevenden vindt, maar al snel ga je de stad in en reis je door de jungle om missies te vervolledigen die je van deze mensen krijgt.

De game laat zich het beste omschrijven als een soort van Fallout met zombies. Spelers zien de wereld vanuit de eerste persoon en vechten gebeurt voornamelijk met slag- en steekwapens. Er zijn her en der wel vuurwapens te vinden, maar deze zijn zeldzaam en ook de munitie is schaars. Jammer genoeg gaan de wapens die je vindt ook nog eens snel stuk, dus je moet altijd oppassen en op zoek zijn naar voorwerpen waarmee je de hersens van een zombie kunt inslaan.

Afbeelding

Knutselen .

Het is mogelijk om her en der wapens te repareren, aan te passen of zelfs te maken. Hiervoor verzamel je onderdelen en voor je het weet ben je in de weer met een hakmes dat zombies elektrocuteert of een honkbalknuppel dat tactisch met uitstekende spijkers is uitgerust.

Ondertussen ga je ook in level omhoog naarmate je zombies omlegt of missies uitvoert. De verdiende ervaringspunten kun je weer steken in nieuwe persoonlijke kenmerken, zoals de mogelijkheid om sneller te helen van verwondingen of meer schade te doen met bepaalde soorten wapens.

Dit alles werkt erg goed. De ontwikkelaars hebben flink afgekeken bij andere RPG's, maar daardoor voelt het geheel gestroomlijnd aan waardoor je constant het idee hebt vooruitgang te maken.

Foutje .

Toch plagen een paar minpuntjes de game wel. Ten eerste is het spel niet geweldig mooi te noemen. Nu heb je een volledig open spelwereld, dus dat is wel te begrijpen, maar het dient wel gezegd te worden.

Daarnaast wil de game nog wel eens kuren hebben waardoor je ineens vast komt te zitten, of waardoor bepaalde voor een missie cruciale personen ineens verdwijnen. Het zijn ergerlijke foutjes die er gewoon niet in hadden mogen zitten.

Wel leuk is het multiplayer-aspect. Tijdens het spelen zie je constant de namen van andere spelers in beeld die in hetzelfde hoofdstuk en zich in hetzelfde deel van de spelwereld bevinden. Het is mogelijk om meteen in hun spellen te springen om zo samen de hordes zombies te lijf te gaan. Een leuk extraatje voor als je het even gehad hebt in je eentje.

Gevaar .

Dead Island is een zeer boeiende game geworden die - ondanks de niet bepaald originele invalshoek - vooral voor fans van rollenspellen erg aan te raden is. De makers hebben goed afgekeken bij concurrenten, wat bijdraagt aan de speelbaarheid. Ook hebben zij goed het gevoel van constant gevaar door alle zombies om je heen weten te simuleren. Er zijn wat minpuntjes, maar als de opzet van het spel je aanspreekt, is Dead Island het absoluut waard om in elk geval eens te proberen.

Bron: De Telegraaf.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews

Bericht door Tammy » 20 sep 2011, 13:00

Review: Gears of War 3 (Xbox 360)

Afbeelding

'Voor de fans'. Het is een zinnetje dat iets te vaak wordt gebruikt om games te omschrijven, en het betekent vaak dat alleen bepaalde mensen plezier uit dat spel kunnen halen. Bij het derde deel in de Gears of War-serie is dat echter net even anders.

Afbeelding

Hoewel in deel twee de kwaadaardige Locust uit hun onderaardse domein zijn verdreven, gaat het nog steeds niet lekker met de mensen op de planeet Sera. De Locust zijn dan wel bijna uitgeschakeld, een nieuwe dreiging zorgt ervoor dat de mensheid alleen her en der in kleine kolonies nog te vinden is. De Lambent, gemuteerde Locust, blijken namelijk te talrijk te zijn om effectief te bestrijden. Oh, en dan blijkt ook nog eens dat de vader van hoofdrolspeler Marcus Fenix nog leeft...

Nieuwsgierig .

Het spel op zich is niet echt veranderd ten opzichte van eerdere delen. We hebben het nog steeds over een third person shooter waarbij dekking nemen cruciaal is. Je loopt door de levels, vindt her en der vijanden en vervolgens is het zaak om de tegenstand uit te roeien zonder zelf voor je smoel geschoten te worden. De vijanden zijn nu wel iets anders: de Lambent hebben namelijk foefjes die de Locust uit eerdere delen niet hadden, zoals het afvuren van een giftig goedje. Ook ontploffen ze als ze dood gaan, dus zelfs na de laatste kogel zijn ze nog gevaarlijk.

Afbeelding

Wel beter dan in deel één en twee is de variatie in omgevingen waar je als speler doorheen moet. Bevond je je in deel één vooral in duistere industriële omgevingen en speelde deel twee zich voornamelijk ondergronds af, ditmaal zie je echt grote en verschillende stukken van de planeet Sera, waar de game zich afspeelt. Zo begint de game op een enorm schip, al verandert de setting al gauw naar een bijna verlaten stad alwaar je je een weg door een stadion moet werken. Dit soort variatie zorgt ervoor dat je constant nieuwsgierig blijft naar wat er nog meer op komst is.

Ook een stuk beter in GoW3 is het verhaal. Hoewel de dialogen nog steeds zo uit een domme actiefilm lijken te komen, wordt wel heel goed en effectief het gevoel gewekt dat de mensheid op zijn laatste benen loopt. Alle karakters zijn wel klaar met deze oorlog en hebben eigenlijk er geen trek meer in. Dit gevoel speelt in bepaalde delen van het spel een grote rol. Daarbij voelt het aan het einde van de game echt alsof er een verhaal is afgerond, iets dat niet erg vaak meer in game gebeurt.

Afbeelding

Online .

Natuurlijk is er ook nog de multiplayer, en ook deze is flink opgepoetst. Er is een compleet nieuwe spelmodus toegevoegd, Beast Mode genaamd. Hierin kruipen spelers in de huid van Locust en moeten zij alle mensen in een level omleggen. Leuk is dat je ook als aparte Locust als tickers (een soort van zelfmoordbeesten) kunt spelen.

De Horde-modus, waarin je het met een groep opneemt tegen golven steeds sterker wordende vijanden, is ook flink uitgebreid. Zo is het nu mogelijk om telkens een basis op te bouwen met verdiend geld. Door het uitbreiden van deze basis hebben de monsters het moeilijker en kun jij ze makkelijker uit de weg ruimen.

Uiteraard zijn de standaard deathmatch-modi ook aanwezig. Deze zijn flink verbeterd omdat er nu gebruik wordt gemaakt van dedicated servers. Hierdoor heeft de persoon die het spel heeft gestart, niet meer het enorme voordeel dat hij in GoW2 had.

In het diepe .

Er valt eigenlijk niet zo heel veel aan te merken op GoW3. Het enige minpuntje is toch wel dat de game niet echt zijn best doet om het allemaal begrijpelijk te houden voor mensen die de eerste twee delen niet gespeeld hebben. Er is wel een korte video die als uitleg dient voor het verhaal, maar echt veel leer je daar niet van. Daarnaast is er in de multiplayer een 'casual' modus zodat beginners met elkaar kunnen spelen, maar eens je daar uitgegroeid bent, wordt je alsnog in het diepe gegooid. Als je dat niet erg vindt, is er genoeg om van te genieten, maar je moet er wel even wat tijd instoppen voor je echt alles eruit kunt halen wat erin zit.

Dat valt echter prima in het thema 'voor de fans'. Dit derde deel is namelijk echt puur gemaakt voor de mensen die maar geen genoeg van het universum de gameplay van Gears of War kunnen krijgen. Nergens worden echt grenzen verlegd, maar als je de eerste delen al vet vond, dan zul je met GoW3 zeker uit je dak gaan. De singleplayer is behoorlijk lang (een uurtje of 8 ben je wel kwijt aan de campagne) en op online gebied zijn de opties enorm uitgebreid.

Blind halen .

Laat er geen twijfel over bestaan: Gears of War 3 is een topspel. Het speelt net zo strak als zijn voorgangers, maar is uitgebreider en beter afgewerkt. Het is een beetje jammer dat je al wel Gears of War-fan moet zijn om alles echt te kunnen waarderen, maar gezien de populariteit van de reeks zal dat toch een enorm publiek zijn. Nieuwkomers zullen overigens zeker wat vinden om van te genieten, maar de verhaallijn en kern van de gameplay vergt enig voorwerk. Mocht je al enige affiniteit hebben met de serie, dan kun je ook deel drie weer blind in huis halen.

Bron: De Telegraaf.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews

Bericht door Tammy » 24 sep 2011, 11:19

Preview: 'Kuifje: Het Geheim van de Eenhoorn'.


Afbeelding

Kuifje is niet samen met Hergé gestorven. Verre van zelfs. Dit najaar komt er met 'The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn' ('De Avonturen van Kuifje: Het Geheim van de Eenhoorn') zelfs een animatiefilm uit die werd geregisseerd door Steven Spielberg. Op 21 oktober, een week voor de release van de film, komt ook het gelijknamige game uit. HLN.be trok naar het kasteel van Cheverny, beter bekend als Molensloot, om het spel een eerste keer uit te testen.


Afbeelding

Het verhaal in 'De avonturen van Kuifje: Het Geheim van de Eenhoorn' is gebaseerd op de gelijknamige film, die op zijn beurt gebaseerd is op drie Kuifje-albums: 'De krab met de gulden scharen', 'Het geheim van de eenhoorn', en 'De schat van Scharlaken Rackham'. In de singleplayer kruip je in de huid van de jonge journalist en zijn kompanen terwijl je de verhaallijn uit de boeken volgt. Hoewel het spel zich voornamelijk richt op jonge spelers tussen 8 en 12, zullen ook oudere spelers zich, vooral in gezelschap, erg met het spel kunnen amuseren.


Afbeelding

Verfrissend.

De besturing is erg vlot, en de manier waarop het spel in beeld wordt gebracht doet denken aan de oude 'Prince of Persia 3D', of om nog verder terug in de tijd te gaan: 'Aladdin' op Super Nintendo. Dat we zo ver terug in de tijd moeten gaan om een vergelijking te maken is echter niet slecht. Deze manier van spelen brengt iets verfrissend tussen al het 'first person' en 'third person'-geweld. Van het grafische gedeelte zal je als doorwinterde gamer niet achterovervallen, maar de kleine details doen het hem wel.


Afbeelding


Je kan het spel spelen als een rambo, recht op je tegenstander afgaan en hem een pak rammel verkopen, maar dat is uiteraard niet hoe Kuifje in elkaar zit. Het is een leuke uitdaging om manieren te vinden om je tegenstanders te verrassen en buiten westen te krijgen op andere manieren. Zo kan je je in een ton verstoppen, zorgen dat een kroonluster op je belager valt of je tegenstanders elkaar laten uitschakelen. Wanneer een tegenstander bewusteloos is, cirkelen er trouwens sterretjes rond zijn hoofd. Een leuke manier om stripelementen in het spel te krijgen.


Afbeelding


Droomwereld.

Het spel kan ook samen gespeeld worden op dezelfde console. Hiervoor is een coop-modus ontworpen. Deze avonturen spelen zich af in de droomwereld van Kapitein Haddock, waardoor er enkele dingen niet volledig kloppen. Zo is er naast een witte ook een zwarte Bobby, en een van de Jansen's is volledig in het wit gekleed. Dit is echter leuk gevonden, want op die manier kunnen de spelers hun eigen karakter onderscheiden zonder aan het erfgoed van Hergé te tasten.

De eerste keer je een coop-missie speelt, moet je het doen met de twee personages die beschikbaar zijn. Dat is ook nodig, aangezien elk personage zijn eigen sterktes en zwaktes heeft. Na je enkele missies voltooid hebt, kan je de missies herspelen met een personage naar keuze. Dit zorgt ervoor dat je dezelfde puzzels toch op andere manieren moet oplossen.

Bewegingssensoren.

Ten derde is er ook nog een Challenge-spelmodus. Hierin neem je het op tegen de computer in disciplines zoals zwaardvechten, al kan je ook een vliegtuig besturen of kogels afvuren terwijl je in de zijspan van een moto zit. Binnen een bepaalde tijd moet je dan anderen hebben neergesabeld of neergeschoten. Deze spelmodus is vooral erg leuk met Xbox Kinect of PlayStation Move.

Geluid.

Trouwens, in de film werd de stem van Kuifje ingesproken door Jelle Cleymans, maar in het spel is dat niet zo. Die werd ingesproken door Michaël Pas, net zoals in de animatiereeks op tv. Dit geeft het spel naar ons gevoel toch net dat tikkeltje extra herkenbaarheid. Nu we het toch over geluid hebben: dat zit wel goed. De makers zijn erin geslaagd om een soundtrack te creëren die nu nog altijd in ons hoofd rondspookt en bijgevolgd geneuried wordt.

Bron: HLN .

[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=mWdjNt6D ... r_embedded[/youtube-2]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews

Bericht door Tammy » 24 sep 2011, 11:29

Recensie 'Resistance 3': Sterk verhaal zuigt je mee in wanhopige strijd tegen aliens .


Afbeelding


De shooter 'Resistance 3' verschijnt enkel voor de PlayStation 3, en bij dergelijke exclusieve titels weet je dat je een game krijgt die tot in de puntjes verzorgd is. Dat moet een shooter ook wel om het verschil te maken in een genre met erg straffe concurrentie.


Afbeelding



'Resistance 3' opent meteen met een sterke comic book-achtige intro, die qua stijl een beetje doet denken aan die van 'Infamous 2'. Opmerkelijk: terwijl de filmpjes in games al jaren proberen zo goed mogelijk op echte films te lijken, wijken ze daar, nu de technologie voorhanden is, steeds vaker van af.

Afbeelding


Sterk verhaal.

Grote troef van 'Resistance 3' is het sterke verhaal, dat zich afspeelt in een alternatieve versie van de vorige eeuw. De game start in 1957, enkele jaren na het einde van 'Resistance 2'. Het buitenaardse ras Chimera heeft het merendeel van de mensheid gefrituurd, en het handjevol overblijvers probeert met de moed der wanhoop te overleven, tot er een nog groter onheil opduikt. De aliens hebben namelijk een wormgat geopend, waardoor de aarde stilaan bevriest. Je mag twee keer raden waar dat wormgat zich bevindt: Jup, je mag weer naar New York.

Het avontuur draait rond Joseph Capelli, die tegen wil en dank in New York probeert te geraken om te redden wat er nog te redden valt. De lineair opgebouwde game verloopt dus grotendeels als een film waarin je zelf meespeelt, en dankzij de focus op een enkel personage voel je je ook betrokken in de strijd. En die strijd is vrijwel uitzichtloos. De stoere patriottische praat van veel andere shooters is ver weg, wanneer je door desolate straten en vernielde huizen rent, en een briefje vindt waarin een meisje aan de Kerstman meldt dat ze familieleden is verloren, en dat ze graag groene krijtjes zou hebben voor kerst.


Afbeelding

Bij dergelijke onderdelen zit je natuurlijk op een dunne lijn tussen geloofwaardigheid en pathetiek, en soms gaat de game er ook wel over. Dat is bijvoorbeeld het geval wanneer Capelli voor een gevecht moet afscheid nemen van zijn zoontje, en het kind ocharme een handschoentje verliest. Geef dat kind toch zijn handschoen terug! Maar nee, meneer houdt het ding gewoon bij. Dergelijke momenten zijn echter de uitzondering die de regel bevestigen, want in de meeste andere situaties kan de uitzichtloosheid van de hele missie echt op je gemoed gaan werken - ook wel dankzij de opvallend aanwezige soundtrack en vooral door de erg verzorgde omgevingen. Overal vind je namelijk oude meubels, wagens en andere objecten die de geloofwaardigheid van het scenario echt versterken.

Gameplay.

Qua gameplay zijn er echter niet veel verrassingen te melden. Je beschikt opnieuw over de sterke (en zichzelf automatisch upgradende!) wapens van de vorige games, en tenzij je het spel op 'gemakkelijk' speelt, moet je goed opletten dat je niet zonder munitie valt. Je krijgt op de juiste momenten nieuwe geweren en granaten, waardoor je genoeg tijd hebt om de eigenschappen van de verschillende tuigen onder de knie te krijgen. De Auger, het geweer waarmee je door muren kan schieten, blijft alleszins zalig om nietsvermoedende aliens om zeep te helpen.


Afbeelding


De gevechten, de dialogen en de andere opdrachten wisselen elkaar goed af, waardoor 'Resistance 3' niet snel gaat vervelen. Ook enkele enorme tegenstanders, die de rol van 'boss' spelen, gooien geregeld wat olie op het vuur. En mensen, wat zijn die tegenstanders toch lelijk! De makers hebben er duidelijk nog een schepje bovenop gedaan, en een flinke portie 'gore' in de game gestopt. Liefhebbers van vetzakkerij kunnen zich vast wel iets voorstellen bij de woorden 'shotgun' en 'dichtbij'. Handig is nog dat de Chimera altijd de pijp uitgaan met een verschrikkelijke schreeuw, zo weet je meteen dat je die lelijkaards te grazen hebt genomen. De AI is namelijk goed uitgewerkt, en de vijanden bewegen vaak.

Verder ondersteunt de game 3D-displays en de PlayStation Move-bewegingscontroller. De Move lijkt op het eerste gezicht wel handig om snel te mikken, maar wij vonden hem uiteindelijk toch te moeilijk te hanteren voor heel precieze schoten.

Meerdere spelers.

Een naar onze mening nog enorm pluspunt van de 'Resistance'-reeks is dat je de verhaallijn met twee tegelijk in splitscreen kan spelen, zowel on- als offline. Verder heb je natuurlijk ook de erg uitgebreide multiplayer, die weliswaar minder spelers telt dan in 'Resistance 2'. Cool daarbij is dat je vaardigheden kan gebruiken in de multiplayer, minder cool is dat je daardoor als beginner meteen genadeloos wordt afgeknald. Om echt goed te worden, moet je dus wel flink wat oefenen, iets waar we niet echt tijd voor hebben. De partijen die we al hebben geprobeerd, startten alleszins erg snel.

Samengevat is 'Resistance 3' dus zeker een topper, vooral dankzij het meeslepende verhaal dat prima wordt ondersteund door de soundtrack en vooral de desolate omgevingen waardoor je loopt. De singleplayermissie had misschien wat langer mogen duren, maar wie die modus heeft uitgespeeld, wacht nog veel meer gameplezier in de multiplayer.

Bron: HLN.

[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=A4xuAARk ... r_embedded[/youtube-2]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: Game Reviews

Bericht door Maxi » 24 sep 2011, 18:09

Resistance onlangs gekocht, vind hem een beetje tegenvallen. het eerste deel heb ik enorm veel gespeeld online. Ik vind dat ze online teveel proberen met extra krachten en speciale skills...

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews

Bericht door Tammy » 02 okt 2011, 04:56

Review: The Sims Social (Facebook)

Afbeelding

Zynga heeft lange tijd Facebook gedomineerd met spelletjes als FarmVille en CityVille, maar aan die alleenheerschappij komt nu een einde. Met The Sims Social wist Electronic Arts binnen korte tijd 50 miljoen spelers te trekken.

Afbeelding

The Sims Social kun je zien als een afgeslankte versie van de normale Sims-games. Je hebt geen grote wereld waarin je rond kunt dwalen. Alles draait om jouw eigen huisje. Ter afwisseling kun je op bezoek gaan bij vrienden die zich ook wagen aan de game.

Afbeelding

Zoals een Sims-game betaamt, kan de speler een eigen personage aanmaken. Geslacht, uiterlijk, kleding en persoonlijkheid mag zelf bepaald worden. Qua persoonlijkheden is er keuze uit nerd, atleet, creatieveling, slechterik, socialista, rocker, romanticus, introvert en tycoon.


Afbeelding

Je hoeft je niet te vervelen .

De Sims hebben, zoals fans gewend zijn, bepaalde levensbehoeften. Om ze gelukkig te houden, is het belangrijk om te zorgen dat ze regelmatig eten, naar het toilet gaan, douchen, slapen, plezier maken en sociaal contact hebben. Zijn de meters vol, dan is de Sim super gemotiveerd om verschillende taken uit te voeren.

Er is in The Sims Social genoeg te doen voor de Sims. Zo kunnen vaardigheden ontwikkeld worden door opdrachten uit te voeren op bijvoorbeeld de computer, schildersezel, fornuis en gitaar. Ook zijn er links in het scherm missies te vinden die stap voor stap uitgevoerd moeten worden.

Elke keer dat je een opdracht uitvoert kost dat één energiepunt. Dit geldt overigens niet voor de basishandelingen met betrekking tot de levensbehoeften. Elke speler heeft 15 energiepunten. Is de energiebalk leeg, dan moet de speler wachten tot deze vanzelf weer volloopt of kunnen er energierepen gebruikt worden om de boel te versnellen

Hoe wordt je steeds beter? .

Voor elke uitgevoerde opdracht krijgt de speler iets terug. Door te praten met vrienden krijg je zogenaamde ‘Social Points’, bij vaardigheden krijg je ervaringspunten (XP) en geld (Simoleons) en voor elke nieuwe vaardigheid wordt de speler beloond met Lifetime Points. Met de XP en Lifetime Points stijg je in niveau en worden spullen vrijgespeeld.

Met de Social Points en Simoleons kan in de winkel nieuwe spullen gekocht worden of extra’s kamers gebouwd worden. Er zijn in de winkel ook hele speciale items te vinden die SimCash kosten. Deze SimCash kun je niet verdienen met spelen, maar alleen kopen met echt geld via de creditcard of PayPal.

Verslavend leuk .

Het is erg Nederlands om dit te zeggen, maar het mooie aan The Sims Social is dat het geen cent hoeft te kosten. Zolang je de SimCash links laat liggen, is alles gratis. De game zorgt voor frisse wind in het aanbod van Facebook-spelletjes en in tegenstelling tot Zynga-games ben je niet verplicht om bergen vrienden te hebben om verder te komen in het spel. The Sims Social is heerlijk om even snel tussendoor te spelen, maar let wel op dat je niet stiekem verslaafd raakt.

Bron: De Telegraaf.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews

Bericht door Tammy » 02 okt 2011, 05:09

Review: The Gunstringer (Xbox 360) .

Afbeelding


Het succes van de Kinect-bewegingssensor lijkt Microsoft volledig verrast te hebben. Dat kun je althans concluderen uit het gebrek aan grote games voor het nieuwe platform sinds de lancering. Gelukkig is er nu The Gunstringer, een nogal opvallend spelletje voor mensen die de camera in huis gehaald hebben.

Afbeelding

In de game kruipt de speler niet in de huid van het hoofdkarakter zelf, ook The Gunstringer genaamd, maar is hij juist een poppenspeler die met zijn handen het mannetje bestuurt. The Gunstringer is namelijk een marionet en het spel is opgezet als een western poppenshow waarin hij op zoek gaat naar zijn oude bende. Deze heeft hem namelijk verraden, dus dat wordt knokken!

Afbeelding

Pistool .

De game zelf is een schietspel waarin de speler The Gunstringer met twee handen bestuurt. De hoofdrolspeler loopt vanzelf, maar met de linkerhand kan hij naar links en naar rechts bewogen worden, terwijl de rechterhand als geweer dient. Schieten gebeurt door doelwitten eerst te markeren door er met de cursor overheen te gaan, om ze vervolgens neer te schieten door de rechterhand snel omhoog te bewegen, alsof je met een pistool schiet.

Afbeelding

Het principe is dus heel simpel, maar het werkt goed. Af en toe zijn er speciale momenten, zoals waarbij je een partijtje moet boksen, of met twee geweren tegelijk moet schieten. In die gevallen gebruik je beide armen hiervoor en neemt het spel de rest van de besturing op zich.

Omdat het een Kinect-game is, wordt het allemaal niet te moeilijk gemaakt. De game is goed te doen op de normale moeilijkheidsgraad, al is er wel een hardcore-modus voor de masochisten.

Aangekleed .

Nu is het leuk dat de game op zich goed werkt, maar wat The Gunstringer echt maakt is alles wat er omheen zit. Het geheel is echt aangekleed als een poppenshow, met goedkope sets gemaakt van huishoudvoorwerpen en een publiek dat joelt en klapt en zelfs soms te zien is tijdens het spelen. Het maakt de game erg charmant en een genot om naar te kijken. Aan het einde van elk level krijg je zelfs een recensie te zien.

Een beetje jammer is wel dat de game adverteert dat je het ook zittend kunt spelen, maar daar heeft de Kinect toch wel moeite mee. Het is duidelijk dat de camera niet goed ledematen van elkaar kan onderscheiden tenzij je recht voor het apparaat staat.

Daarnaast is de game wel redelijk kort. Een leveltje duurt gemiddeld een minuut of vijf en in een uurtje of drie tot vier heb je ze allemaal wel gezien. Gelukkig is de game vriendelijk geprijsd (€40) en je krijgt er ook het downloadbare spelletje Fruit Ninja Kinect bij, dus dat valt nog wel te overzien.

Sympathiek .

The Gunstringer is een erg leuke game voor mensen die een Kinect in huis hebben gehaald, maar juist zitten te wachten op leuke games. Het zal niet in de top tien-lijstjes aan het einde van het jaar voorkomen, maar de paar uur die het duurt om doorheen te komen, levert wel veel lol op. Daarbij helpt het dat de game een sympathiek prijskaartje heeft dat goed bij het sympathieke uiterlijk van het spel past.

Bron: De Telegraaf.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews

Bericht door Tammy » 21 mar 2012, 06:55

Diablo III verschijnt op 15 mei .

Afbeelding

Bijna vier jaar na de officiële aankondiging ligt Diablo III vanaf 15 mei dan eindelijk in de winkel. Dat geeft Blizzard vandaag bekendgemaakt. Liefhebbers kunnen nu ook een reservering plaatsen voor de pc-game die over twee maanden verschijnt.

“Na jaren van hard werken door ons ontwikkelteam en maanden van bètatesten door duizenden spelers wereldwijd, gaan we nu naar de finish. We kijken er naar uit om de komende twee maanden de game verder op te poetsen en vanaf 15 mei de ultieme action rpg-ervaring af te leveren aan gamers over de hele wereld,” aldus Mike Morhaime, medeoprichter van Blizzard.

Diablo III verschijnt voor €59,99 zowel op dvd als digitaal voor de pc en Mac. Wie een jaarabonnement heeft op World of Warcraft krijgt de game gratis. De speciale editie bevat, naast een exemplaar van Diablo III, een documentaire op dvd en blu-ray, de soundtrack, een boek met 208 pagina’s aan artwork, een speciale 4GB usb-stick en bijpassend doodshoofdhouder en exclusieve in-game items voor Diablo III, World of Warcraft en StarCraft II: Wings of Libert.

Bron: De Telegraaf.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door tofu_kronos » 24 mar 2012, 08:51

:nice: Werd eens tijd ook zeg. Wacht al meer dan 10 jaar.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Tammy » 12 jan 2013, 05:53

En was het iets Tofu ? :rolleys:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

tofu_kronos

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door tofu_kronos » 12 jan 2013, 06:49

Nope game niet meer zoveel als vroeger.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Tammy » 12 jan 2013, 06:51

Ok. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Tammy » 12 jan 2013, 08:16

Angry Birds-film komt in 2016 uit.

Afbeelding
Henri Holm van Rovio Entertainment met Angry Birds-speelgoed.

De film rond de populaire gamereeks Angry Birds draait naar verwachting in de zomer van 2016 in de bioscopen. Dat maakt ontwikkelaar Rovio Entertainment bekend.

De Angry Birds-film wordt door Rovio zelf gefinancierd en gemaakt. John Cohen, die eerder onder meer Despicable Me voor zijn rekening nam, heeft getekend als producer. David Maisel, oud-voorzitter van Marvel Studios, neemt de taak van uitvoerend producent op zich.

CEO Mikael Hed van Rovio is helemaal in zijn nopjes met dit 'dreamteam'. 'Deze twee professionals hebben de juiste vaardigheden en visie om geweldige dingen te bereiken', stelt hij.

Succes .

Het is de eerste keer dat Rovio de stap naar het witte doek maakt. Eén ding is zeker: als de film net zo'n succes wordt als de games, zit het Finse bedrijf gebeiteld. Angry Birds heeft sinds de release van het eerste spel in 2009 de harten van miljoenen mensen veroverd. De verschillende games zijn inmiddels in totaal al meer dan een miljard keer gedownload en overal ter wereld vliegt de Angry Birds-merchandise de schappen uit.

Gamers lijken nog geen genoeg te krijgen van de voortdurende strijd tussen biggen en vogels. Ook het nieuwste spel, Angry Birds Star Wars, doet het uitstekend. De game was binnen een recordtijd van 2,5 uur de bestverkochte app in de Amerikaanse App Store.

Bron: AD.nl

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Tammy » 29 okt 2014, 01:32

Afbeelding



Game of Thrones-game nog dit jaar uit .

Het eerste deel in de aankomende reeks spellen gebaseerd op de tv-serie Game of Thrones zal nog dit jaar te spelen zijn. Dat heeft ontwikkelaar Telltale Games bekendgemaakt.

Tellatle maakte eerder al twee seizoenen met spellen rond de populaire strip- en tv-serie The Walking Dead. Deze werden bijzonder goed onthaald.

Over het eerste Game of Thrones-seizoen is nog niet veel bekend, afgezien van dat spelers niet de gebeurtenissen uit de serie zullen naspelen. In plaats daarvan wordt het verhaal verteld van andere personages dat synchroon loopt met de tv-serie en de boeken waarop deze gebaseerd is.

BRON,


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


Voor de liefhebbers misschien ? :wink:
Ik heb deze serie nog nooit gezien maar ga hem wel een keer bekijken.
Lijkt me heel mooi.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3059
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Tet » 29 okt 2014, 11:33

Tammy schreef:Ik heb deze serie nog nooit gezien maar ga hem wel een keer bekijken.
Lijkt me heel mooi.
Dat moet je zeker doen Tammy.
Je loopt al 40 afleveringen achter, dus chop chop :aliensmile:
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Tammy » 30 okt 2014, 02:55

I know Tet. :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Draadloosstroom

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Draadloosstroom » 03 mar 2015, 14:25

Volgen een paar reviews diek gemaakt heb voor inthegame.nl :)

Draadloosstroom

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Draadloosstroom » 03 mar 2015, 14:26

Wat doe je als je met 15 man op een GameDesigner school zit en aan een eindproject moet gaan werken ? Simpel je gaat een game ontwikkelen binnen een genre zoals het nog nooit gezien is. Het resultaat KarmaFlow The Rock Opera Game. Een Puzzel Platform genre verhuld in een metal jasje. Met een euforische game omgeving gecombineerd met de muziek is dit een bijzondere game of je nu wel of niet van de muziek houdt.

Karmaflow: The Rock Opera is een game met een enorme fantasierijk thema en decor hierdoor komt het spel bij de eerste indruk over als een euforisch geheel. Alsof je in een compleet andere wereld stapt. Wat normaal is in het normale leven is abnormaal in het spel.
Je zou haast denken dat de mensen achter Basecamp Games de ideeën , personages en de omgevingen effe zo uit hun mouw schudde. Maar ik kan je vertellen dit is niet het geval. Een game maken gebaseerd op een Rock Opera hoe de fuck ga je dat doen ??? Ja dat was mijn aller eerste gedachte toen ik over dit project hoorde. Basecamp Games heeft er een zoals hun zeggen Puzzel Platform Game van gemaakt, echter kan het ook wel gezien worden als een Indiegame.
Wat het speciaal maakt is het feit dat het spel om Karma draait. De personage heet ook toepasselijk Karmakeeper het karma dat heb je nodig om objecten te manipuleren.
Voordat ik echt gaan reviewen en ik mijn ongezouten mening ga geven eerst de minimale specs en wat standaard info die je bij elke game wel hebt.
Ontwikkelaar: Basecamp Games
Uitgever: Basecamp Games
Genre: Puzzel Platform Game
Platformen: PC (Console versies wordt over na gedacht)
Adviesprijs: Regular €14,95 Deluxe €24,95. Via Steam aan te schaffen.
OS: Windows XP / Vista / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10
Processor: Intel Core 2 Duo 2,4 GHz or AMD Athlon X2 4800+
Geheugen: 2GB RAM
Grafisch: ATI Radeon HD 3850 512 MB of NVIDIA GeForce 8800 GT 512 MB
Ruimte: 6GB
In eerste instantie heb ik een versie gespeeld waar veel Bugs nog in zaten , echter zijn deze verholpen met een Update die Basecamp Games heeft uitgebracht. Dit bleek een ware verbetering voor het spel te zijn. Mij is verteld dat met deze update 95% van de bugs weg waren.
Zodra je het spel start wordt je mee genomen in een Intro dat gezongen wordt de zang is goed al moet ik eerlijk zeggen dat ik verder hier niet op gelet heb wat er gezongen werd. Je zult ervaren dat de verhaal lijn ingezongen is wat het spel iets aparts geeft. Zodra je het spel in gaat zit je meteen in de huis van de Karmakeeper. Het is een fantasie wezentje in een nog fantasierijkere leven die je kan manipuleren door Karma punten te verzamelen. Deze punten verzamel je door de karma punten van rond vliegende en rond lopende wezentjes te pakken en van wortels.
Ik heb alleen het eerste level tot nu toe gespeeld omdat ik verder weinig tijd heb gehad nog om het spel te spelen. Wat me vooral opviel was de ambient mist die rond hangt in de map. In het eerste level moet je veel van de ene naar de andere boom springen door middel van het activeren van wortels die je omhoog brengen. Echter ben ik verschillende keren naast gesprongen omdat ik niet precies zag waar ik heen moest dit kan je ook terug zien in de gameplay die er van gemaakt heb.
In het eerste level kom je een guardian tegen, deze komt in elk level voor en verteld je wat zijn verhaal is en hoe je hem kunt helpen. Elke guardian vecht zijn eigen oorlog uit zijn zijn wereld. Je helpt hem door puzzels op te lossen en ze te lokaliseren.
Zoals je denk ik wel merkt schrijf ik deze review tijdens het gamen en het valt me op na een tijdje gespeeld te hebben dat er eigenlijk vrij weinig Rock dan al niet metal te horen is. Je hoort het als je een achievement hebt behaald of als je bij een bepaald punt bent gekomen. Maar verder is het vooral een softer deuntje op de achtergrond wat verder wel lekker weg speelt.
Des ter verder je voortgang in het spel wordt hoe kleurrijker het spel eigenlijk wordt. Je ziet dat het design van de achtergrond goed past bij de Euforische / fantasie-achtige settings die het spel weergeeft. De puzzels zijn wel wat makkelijk en het kost dan ook niet al te veel moeite om verder te raken in het spel. Wel moet je goed opletten wat je moet doen doordat de puzzels die je moet voltooien omgevingspuzzels zijn waardoor je soms nog wel eens iets kan missen. Voornamelijk de objecten die karma nodig hebben moet je op letten. Deze helpen je verder in het spel.
Elk voorwerp heeft weer een eigen aantal Karma nodig echter is dit makkelijk af te leiden door het nummer dat wordt weergegeven op de rug van Karmakeeper de bolletjes er omheen geven aan hoeveel Karma je nog over hebt.
De Karma punten zijn vooral hard nodig op het einde van elk level , waar je de kwaadaardige vijand van de guardians moet verslaan.
Eind Conclusie:
Karmaflow ziet er goed uit en de gameplay is ook goed te noemen lekker duidelijk en niet al te moeilijk. Ondanks dat de gameplay goed te noemen is is de variëteit binnen de gameplay beneden maats en mis ik ook de mogelijkheid om tussen door te saven, ondanks dat er vele checkpoints aanwezig zijn. Des al niet te min valt er verder weinig te klagen over het spel. De graphics zien er goed uit en het spel is speelbaar om de meeste computers. Al zou het wel mooi zijn als je dood gaat in het spel doordat je mis springt of iets verkeerds doet bij de Puzzels.
Later dit jaar zal Karmaflow: The Rock Opera Videogame ACT II uitbrengen, zodra deze uit komt zal ik ook deze reviewen.
Positief:
* Makkelijke en duidelijke besturing
* De atmosfeer die het spel uit
* De gameplay zelf
* Graphics zien er goed uit
Verbeter Punten:
* Teveel mist in level 1
* Geen save systeem alleen checkpoints
* Wat simpele gameplay
En om deze review af te sluiten hier wat awesome gameplay van Karmaflow !
[MEDIA=youtube]ToDUDh9SSIg[/MEDIA][MEDIA=youtube]Fl3_YCMy4o8[/MEDIA]

Draadloosstroom

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Draadloosstroom » 03 mar 2015, 14:31

[Review] Hands on Codemaster's F12014

F1 2014 is een arcade based F1 spel gefabriceerd door Codemasters.
Ik als autosport fan en F1 fan ben dan ook al jaren niet happy met de F1 games die gemaakt zijn. Waar je vroeger de F1 series van EA Sports had en niet te vergeten Geoff Crammond bekend van de Grandprix series. Heb je nu ja Codemasters.
De grote vraag is dan ook is F1 2014 een goed F1 spel of niet ? Ja dat is het, Nee dat is het niet. Het is maar waar je van houdt.


Ik ben een verstokte F1challenge 99-02 speler. Een F1 game dat al uit kwam in 2003 en nog altijd door vele race fans de F1 game wordt beschouwd. Voornamelijk door de vele aanpas opties maar niet te vergeten de mods en tracks die nog altijd volop gemaakt worden door modders. Ja ik was ook een van deze modders in de hoogtijdagen 2005 - 2007.
Met dit in het achterhoofd heb ik F1 2014 mogen aanschouwen, mogen proeven mogen ruiken. T doosje rook naar plastic het smaakte naar plastic en ja de covers waren mooi , net als de cover op de CD overigens.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Zodra je het spel geïnstalleerd hebt en je start het mag je als bij de meeste games je naam invullen prachtig allemaal. Hierna moet je een proef ronde rijden op het circuit van Monza. Hier bepaald het spel zelf op wat voor niveau je het spel zou moeten spelen. Leuk bedacht aangezien de meeste mensen zichzelf onderschikken. Je kan deze test vaker doen naarmate je het spel speelt. Dit kan in de carreer mode.


Ik heb gekozen om ook daadwerkelijk een carrière te beginnen , echter is dit niet verplicht en kan je een Grand Prix rijden. Wat ik ook gedaan heb voor de twee rondjes op het circuit van Monaco.
Een volledig Grand Prix seizoen heeft ook alles in zich vrije trainingen, de kwalificatie setup zoals die nu is.
Met Q1 , Q2 en Q3. En de race die je zelf kan bepalen hoelang je deze wilt laten duren. Minimaal is dit 15 rondes inclusief verplichte pitstop zoals dat in de hedendaagse F1 ook gebeurt. Er zijn ook speciale opdrachten voor je om bijvoorbeeld op je banden en brandstof te letten. Echter negeer ik dit omdat ik die dingen niet leuk vind.

Wat leuk is is dat de coureur ook emotie laat zien vanuit de cockpit als hij geraakt wordt door een andere coureur. Echter lijkt het of de AI stoïcijns rondjes rijdt de echte emotie die je ziet als op je TV zie je niet. Ook is de setup die je kan aanpassen niet echt zoals ik het gewend ben. Maar de meeste mensen gamen om dat ze F1 leuk vinden en het rijden willen ervaren.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Het grote gemis bij F1 2014 en dat maakt het spel niet echt interessant om te kopen is het ontbreken van de historische F1 wagens. Bij F1 2013 waren deze wel aanwezig en kon je het opnemen tegen oude helden. Bij F1 2014 lijkt het wel of ze dit hebben vergeten. Ondanks dat ze riepen vorig jaar bij F1 2013 een vurige wens van de Community in vervulling te hebben laten gaan.

Wat mij betreft zou Codemaster er goed aan doen om in 2015 o.a. de Formule Renault 2.0, Formule 3 en de GP2 er bij te betrekken zodat je een realistische carriere hebt. Dit is namelijk wel het geval bij F1C.


Hier onder nog een paar rondjes en daarna was ik de race beu !
Pluspunten:
+Mooie Graphics
+AI werkt vrij goed
+Realistisch Grand Prix Weekend
+Realistische Circuits + wagens

Minpunten:
- Alt Tab werkt niet , beeld veranderd dan naar 800x600 als je terug gaat
- Het spel is niet of nauwelijks modbaar
- Besturing laat soms te wensen over
- V6 Hybride geluid
- Voorspelbare uitslagen
- Een kopie van F12013 maar dan iets beter

Conclusie:
Voor de Formule 1 fan die nog nooit eerder een F1 game heeft gespeeld of voor de zo nu en dan race gamer is dit een uitstekend spel. Het is duidelijk het ziet er goed uit en het is niet al te moeilijk om er in te komen. Speciale settings e.d. hoef je niet in te stellen. Tis een spel voor het grote publiek wat goed is !

Ben je echter van de oude garde die ten tijden van GP3 /GP4 / F12002 / F1C al hard bezig was met racen en niet te vergeten met het modden van de game dan heb ik spijtig nieuws. Ook F1 2014 is niet wat het moet zijn en tot die tijd raadt ik aan om F1C of GP4 gewoon te blijven spelen aangezien beide spellen nog een levendige community hebben waar ook het huidige F1 Seizoen allang gemod is.

Draadloosstroom

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Draadloosstroom » 03 mar 2015, 14:36

[S.O.G.Review] F1 2002

We bombarderen de zondag voortaan tot S.O.G. Review time. Ofterwijl "Sunday Oldschool Gaming Review". Waarom ik dit doe, gewoon omdat de games vroeger toch wel beter waren en je bij de games van vroeger meestal toch wel dat geweldige gevoel krijgt van toen was alles beter.

We beginnen de eerste S.O.G. Review met F1 2002. Een spel dat ik sinds 2002 speel en sinds die tijd ook koester. Een van de eerste F1 games die ik kapot gespeeld heb. En ook de game waar ik achter kwam dat ik zowaar design skills had van scratch af complete F1 seizoenen fabriceren. Ja ik hou van deze game.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
F1 2002 werd in Juni 2002 door EA Sports uitgegeven. Het was het volgende vervolg in hun reeks F1 Games.
De game werd goed ontvangen door de pers en door de F1 fans. Voor iedereen was het spel toegankelijk. Voor de echte die hard F1 gamers die zijn eigen auto tot op 0.004% op de vering kon afstellen. Tot de gewone racer die gewoon een lekker potje wou racen tegen andere.
De game beschikte over verschillende game modussen.

Zo was het mogelijk om gelijk aan de bak te gaan in een race, maar kon je ook eerst een coureurs opleiding doen waarbij je verschillende F1 wagens kon vrij spelen zoals de 2 en 3 seater van Minardi en Arrows een speciale liverie van de Arrows met een vleugel op de voorvleugel (Verstappen Monaco 2001) en je kon de Safety en de Medical car vrij spelen. Echter kon je dit ook doen door een file simpel aan te passen !
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Het meest geniale was waarschijnlijk nog wel de online modus die je had. Hier werd veel gebruik van gemaakt en complete competities werden er online verreden jaren achter me kaar. Want ja wat is er nou leuker om te racen tegen andere wereldwijd ?
Er was toen echter een kleine probleempje Kabel internet kwam net pas op ADSL was te zwak en vele hadden dus ADSL of zelfs internet tikken nog dat bevorderde het racen online niet maar het was altijd GE-WEL-DIG.

F1 2002 was ook bij een hele andere groep mensen geliefd, namelijk de modders. De mensen die de game deden voorzien van nieuwe tracks, van nieuwe mods zoals nieuwe F1 seizoenen en andere race klassen. En niet te vergeten de vele grafische updates die zeker op het begin om de haverklap gereleased werden door de makers.
Een greep uit de Mods die zijn uitgebracht, waarvan ik zelf 2004 en 2009 Seizoen heb gereleased.
F1 1995 (CTDP)
F1 2002 (RH)
F1 2003 (RH)
F1 2004
F1 2005
F1 2006
F1 2009
BPR Endurance GT
GTR 2002
M3 Challenge
Alfa Romeo 147 Challenge
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Na ruim 12 jaar is het spel nog altijd populair onder een groep mensen online racen is niet meer mogelijk via het EA netwerk. Mensen zijn nog altijd gecharmeerd van het spel de soepelheid, het vloeiende en de sfeer die heel het spel uitademt. Ik zelf ben nog altijd zeer gecharmeerd als ik F12002 weer eens speel het werkt soepel op Windows 7 en Windows 8.x. Voor mij is het een gevoel van vervlogen tijd , een tijd die ik ervaar als zéér prettig en waarbij de games aan het begin stonden van een revolutie die je nu ziet.

Was er dan toch niks op aan te merken ? Jawel de spel is zeer gevoelig als je teveel Mods of custom cars ingame plaats de graphics wil hij dan nog wel eens door mekaar halen waar door je een raar beeld krijgt. En de game wou nog wel eens crashen als hij het even niet meer wist.
Voor mij blijft dit een van de beste F1 games , echter had er nog veel meer in gezeten als EA Sports F1C 99-02 niet een jaar na F12002 had gerelased. Oh en om wat sfeer te laten proeven hier onder een paar filmpjes !

Plaats reactie