Game Reviews en Game Releases

Plaats hier alles over je favoriete games , de nieuwste games , reviews en de laatste ontwikkelingen.
Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Maxi » 13 mar 2016, 20:33

Universe Sandbox 2.

Naar mijn mening is het geen game. Er is niet echt een doel. Je kan chaos creëren, je kan je eigen zonnenstelsel creëren en het kan leerrijk zijn als het universum je interesseert.


Early access on Steam

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Tammy » 01 nov 2017, 06:04

Ik speel al jaren niet meer maar Mario en Zelda op de Nintendo vond ik geweldig.
Was voor mijn dochter maar die vond gamen niet echt leuk, dus nam mama het over. :mrgreen:
Dit is dus pure nostalgie voor mij. :grin:

Afbeelding

recensie | In Super Mario Odyssey gooit Nintendo’s mascotte er behoorlijk met de pet naar. Letterlijk dan, want figuurlijk is deze game een hoogvlieger van jewelste.

Super Mario Odyssey is niet alleen de eerste échte Mario in jaren (‘echt’ als in een onvervalste platformgame), maar stiekem ook de eerste werkelijk fonkelnieuwe blockbuster die Nintendo exclusief voor hun nieuwe Switch-console uitbrengt. Zelda verscheen namelijk óók nog in een Wii U-versie, titels als Mario Kart Deluxe en Splatoon 2 -hoe smakelijk ook- riekten toch naar opnieuw opgewarmde maaltijden.

Odyssey is dus Nintendo’s creatieve openingssalvo dat moet tonen wat de Switch allemaal wel niet vermag. Dat brengt torenhoge verwachtingen met zich mee, en de lat lág dankzij baanbrekers als Super Mario 64 en Super Mario Galaxy toch al hoog. Maar de fans mogen een sprong in de lucht maken en de aandeelhouders van Nintendo kunnen opgelucht ademhalen, want deze Mario is misschien wel de allerbeste van het hele stel.

Lees HIER het volledige artikel.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Tammy » 24 aug 2020, 19:10

Om met George Cloony te spreken : Up in the Air ! :rolleys:
En wat gaat de techniek hard en wat ziet het er mooi uit.

Afbeelding

Microsoft Flight Simulator 2020 is overweldigend gedetailleerd .

De nieuwe Flight Simulator is ambitieus in de overtreffende trap. Met kunstmatige intelligentie zijn heuvels, rivieren en bebouwing zo gedetailleerd mogelijk nagemaakt.

Microsoft Flight Simulator was ooit, in 1982, een reeks witte lijnen op een zwart scherm. Lang was de luchtvaartsimulator niet te ontwijken: eerst in kleur en daarna naar ‘echt’ 3D in de jaren ‘90. Het raakte zelfs in gebruik als lesmachine voor piloten. En… opeens verdween de reeks. Veertien jaar lang.

De aankondiging van Microsoft Flight Simulator (2020) was een enorme verrassing. Maker Asobo moet jaren in stilte hebben gewerkt, geholpen door de enorme kracht van Microsofts Bing-zoeknetwerk.

Lees verder via link :

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/08/24/sc ... g-a4009611


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tet
Einzelgänger
Berichten: 3059
Lid geworden op: 28 apr 2012, 16:25

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Tet » 24 aug 2020, 20:46

Ziet er geweldig uit ;P!
truth is stranger than fiction

Gebruikersavatar
Rudolf I
Onderzoeker
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 apr 2014, 03:29

Re: Game Reviews en Game Releases

Bericht door Rudolf I » 21 sep 2023, 13:52

Cities Skylines II komt binnenkort uit... Beloofd erg mooi te worden.

Het grafische element van spellen wordt echt steeds hoger.
We zien allemaal iets anders
kijken door dezelfde ruit
vogelpoep of universum
Het is maar waar je toe besluit.

-Ietsje later- Huub van der Lubbe, De Dijk

Plaats reactie