'Revolutionaire' PlayStation Vita verschijnt op 22 februari

Plaats hier alles over je favoriete games , de nieuwste games , reviews en de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

'Revolutionaire' PlayStation Vita verschijnt op 22 februari

Bericht door Tammy » 21 okt 2011, 16:17

Afbeelding
Aankondiging van de PlayStation Vita.

Sony meldt dat de draagbare spelconsole PlayStation Vita vanaf 22 februari in de winkels ligt.

De PS Vita heeft een oled-aanraakscherm vooraan, een touchpad achteraan, twee analoge sticks, bewegingssensoren en twee camera's. Hij kost 249,99 euro voor het wifimodel en 299,99 euro voor een toestel met ook 3G-mogelijkheden.

Games.

Sony laat weten dat er meer dan 80 games in ontwikkeling zijn voor de Vita. Het gaat onder andere om 'LittleBigPlanet', 'Wipeout 2048', 'Resistance: Burning Skies', 'Uncharted Golden Abyss', 'Assassin's Creed', 'FIFA' en 'Call of Duty'. Het toestel draait ook toepassingen voor sociale media zoals Facebook, foursquare, Skype en Twitter.

Verwachtingen.

Hoewel veel kenners sceptisch reageren op de komst van nog een nieuwe draagbare spelconsole, gelooft Sony rotsvast in het toestel. 'De PlayStation Vita is een geweldig apparaat en biedt bovendien de beste ervaring op gebied van portable gaming', zegt baas Jim Ryan van Sony Computer Entertainment Europe.

'De PS Vita's revolutionaire mix van functies en eigenschappen gecombineerd met de toegang tot social media levert een platform voor gamers om op een gehele nieuwe manier te gamen en in verbinding te staan met vrienden en de wereld om hen heen.'


Bron: Ad.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80277
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 'Revolutionaire' PlayStation Vita verschijnt op 22 februari

Bericht door Tammy » 21 okt 2011, 16:19

Ik die alleen de Super Nintendo speelde weet niet wat er aan deze Vita zo byzonder is. :mrgreen:

Wie kan mij dat uitleggen?
Dan ga ik toch nog een beetje mee met de tijd....... :-P [joker]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie