'Call of Duty: Modern Warfare 3' breekt verkooprecords

Plaats hier alles over je favoriete games , de nieuwste games , reviews en de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80276
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

'Call of Duty: Modern Warfare 3' breekt verkooprecords

Bericht door Tammy » 12 nov 2011, 07:40

Op de eerste verkoopdag in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië zijn van het videospel 'Call of Duty: Modern Warfare 3' 6,5 miljoen exemplaren verkocht. Producent Activision Blizzard spreekt in een mededeling van de grootste lancering in de geschiedenis van de entertainmentsector.

"Wij geloven dat de lancering van Call of Duty: Modern Warfare 3 de grootste lancering ooit is in de geschiedenis van het entertainment", verklaarde topman Bobby Kotick van Activision Blizzard in een mededeling.

Groter dan Harry Potter.

De eerste verkoopsdag, op dinsdag, leverde volgens het bedrijf een omzet van 400 miljoen dollar op. Ter vergelijking: de recordfilm 'Harry Potter en de Halfbloed Prins' realiseerde in het openingsweekeinde een omzet van 394 miljoen dollar.

De nieuwe uitgave van het oorlogsspel brak ook het record van zijn voorganger in de reeks, 'Call of Duty: Black Ops', dat vorig jaar 360 miljoen dollar had opgeleverd na de eerste verkoopsdag.

Bron: HLN.

>>>>>>>>>>>>

Ok, wie van de gamers hier heeft hem al in huis? :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: 'Call of Duty: Modern Warfare 3' breekt verkooprecords

Bericht door Maxi » 17 nov 2011, 19:30

me

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80276
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: 'Call of Duty: Modern Warfare 3' breekt verkooprecords

Bericht door Tammy » 18 nov 2011, 03:27

En is het wat Maxi ? :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: 'Call of Duty: Modern Warfare 3' breekt verkooprecords

Bericht door Maxi » 18 nov 2011, 18:45

Ja hoor. Ik had er wel meer van verwacht. Ik vind MW2 beter.


Bij een shooter doe ik meestal eerst de campaign mode. Dat is weer erg kort, je hebt het spel dus "uit" in enkel dagen, als je door speelt op 2 dagen. Maar dit is normaal in het genre. Grafisch ziet het er allemaal weer wat mooier uit, en in dit spel is elke missie "actie, actie, actie"
Wat ik persoonlijk wel goed vind. Langs de andere kant is er niet veel "nieuwe" dingen in het spel en gelijkt alles op voorgaande delen.

In tegenstelling tot andere games vind ik de multiplayer belangrijker dan de singleplayer. Qua gamplay is dit net het zelfde als MW2, enkel wat meer killstreaks, wapens, perks en andere dingen. De onlinemaps vind ik echter wat minder, daarom vind ik MW2 beter.

Plaats reactie