Twee miljoen gamers testten 'Star Wars: The Old Republic'

Plaats hier alles over je favoriete games , de nieuwste games , reviews en de laatste ontwikkelingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80276
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Twee miljoen gamers testten 'Star Wars: The Old Republic'

Bericht door Tammy » 19 dec 2011, 15:13

Afbeelding

De bètaperiode van de nieuwe MMORPG 'Star Wars: The Old Republic' kan rekenen op een grote belangstelling. Maar liefst twee miljoen gamers hebben de nieuwe game uitgetest. Dat werd bekengemaakt op een conferentie.

Eric Brown, topman van uitgever Electronic Arts, maakte het nieuws bekend op de 'Global Media and Communications'-conferentie. Tijdens het laatste weekend van de testperiode werd er gemiddeld twaalf uur gespeeld, door 725.000 ingelogde spelers. Op piekmomenten waren er tot 250.000 gamers op hetzelfde moment online.

'Star Wars: The Old Republic' ligt in Europa vanaf 22 december in de winkelrekken. Het spel is al jaren in ontwikkeling, waardoor het een van de langverwachtste releases van het jaar is.

De bètaperiode van de nieuwe MMORPG 'Star Wars: The Old Republic' kan rekenen op een grote belangstelling. Maar liefst twee miljoen gamers hebben de nieuwe game uitgetest. Dat werd bekengemaakt op een conferentie.

Eric Brown, topman van uitgever Electronic Arts, maakte het nieuws bekend op de 'Global Media and Communications'-conferentie. Tijdens het laatste weekend van de testperiode werd er gemiddeld twaalf uur gespeeld, door 725.000 ingelogde spelers. Op piekmomenten waren er tot 250.000 gamers op hetzelfde moment online.

'Star Wars: The Old Republic' ligt in Europa vanaf 22 december in de winkelrekken. Het spel is al jaren in ontwikkeling, waardoor het een van de langverwachtste releases van het jaar is.

De bètaperiode van de nieuwe MMORPG 'Star Wars: The Old Republic' kan rekenen op een grote belangstelling. Maar liefst twee miljoen gamers hebben de nieuwe game uitgetest. Dat werd bekengemaakt op een conferentie.

Eric Brown, topman van uitgever Electronic Arts, maakte het nieuws bekend op de 'Global Media and Communications'-conferentie. Tijdens het laatste weekend van de testperiode werd er gemiddeld twaalf uur gespeeld, door 725.000 ingelogde spelers. Op piekmomenten waren er tot 250.000 gamers op hetzelfde moment online.

'Star Wars: The Old Republic' ligt in Europa vanaf 22 december in de winkelrekken. Het spel is al jaren in ontwikkeling, waardoor het een van de langverwachtste releases van het jaar is.

Bron: HLN.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80276
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Twee miljoen gamers testten 'Star Wars: The Old Republic'

Bericht door Tammy » 27 dec 2011, 07:28

Flashmob voor Star Wars: The Old Republic

Ter promotie van de online pc-game Star Wars: The Old Republic werd eerder deze week een flashmob georganiseerd op het Time Square in New York. Voorbijgangers keken raar op toen uit het niets Jedi Knights en Sith Warriors opdoken.


Bij een flashmob komt een groep mensen op een openbare plek samen, doen vervolgens iets ongebruikelijks en gaan vervolgens weer ieder hun eigen weg.

Bij deze flashmob werden ligthsabers getrokken om het gevecht aan te gaan. De ultieme strijd tussen de Galactic Republic en de Sith Empire. Voordat de eerste klap wordt uitgedeeld ‘bevriest’ het beeld en staan de deelnemers stok stil. Ook toeschouwers werden betrokken bij het schouwspel.

Star Wars: The Old Republic ligt sinds 20 december in de winkel.

Bron: De Telegraaf.

[youtube-2]http://www.youtube.com/watch?v=6wjf_lWxqyI&hd=1[/youtube-2]

:nice: :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: Twee miljoen gamers testten 'Star Wars: The Old Republic'

Bericht door Maxi » 27 dec 2011, 13:34

ondanks ik een enorme fan ben van SF films en regelmatig game. ben ik eigenlijk niet wild van Star Wars... ik lig er dus niet wakker van.
Laatst gewijzigd door Maxi op 28 dec 2011, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.

tofu_kronos

Re: Twee miljoen gamers testten 'Star Wars: The Old Republic'

Bericht door tofu_kronos » 27 dec 2011, 18:35

Ik ook niet, ik wacht al sinds de geboorte van jesus op diablo 3. Andere games raken me nie. Ok misschien skyrim dan.

Plaats reactie