Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door taigitu » 28 jul 2019, 10:17

Ik weet dat er mensen zijn die op verschillende manieren, bijvoorbeeld een bijna dood ervaring,
een 'kijkje' hebben mogen nemen in een vorig leven. En dat er ervaringen zijn die, na controle,
ook als bewezen kunnen worden bevestigd.

Hieronder een orakel, voor mij is dit orakel gewoon vertier zonder dat ik daar een 'waarheid' aan vastplak.

Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Afbeelding

Wie was jij in een vorig leven?
Je eeuwige ziel heeft nog andere levens geleid, die je huidige carrière, je gezondheid, relaties, je familie en je levenslessen beïnvloeden.
Doreen Virtue en Brian L. Weiss hebben samen deze orakelkaarten gecreëerd om op een gemakkelijke, veilige en vriendelijke manier boodschappen
uit en over je vorige leven te onthullen. Deze mooie kaarten met handleiding zullen je helpen je eigen gedragspatronen te begrijpen,
zodat je negatieve blokkades kunt opheffen, meer kunt genieten, je beter voelt en meer liefde ervaart.

Stel drie vragen voor een completer beeld.....

Klik op de link: https://angelwingsorakels.nl/vorige-levens/
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door taigitu » 28 jul 2019, 10:19

Eerste antwoord:
Eens een ridder, altijd een ridder.
Deze kaart toont je dat je je van binnen een ridder voelt.
Of je nu een man of vrouw bent in dit leven, je hebt het hart en de geest van een ridder.
Hoogst waarschijnlijk ben je lang gefascineerd geweest door verhalen en afbeeldingen van ridders.
Misschien heb je ridderbeelden verzameld, ridderbehang gebruikt, en jezelf als ridder verkleed tijdens een gekostumeerd feest.

In relaties en op je werk wil je graag de zwakkeren en kwetsbaren verdedigen.
Misschien kies je een beroep waarbij je de rol van beschermer op je neemt.
Het is van wezenlijk belang dat je alleen werkt voor organisaties waar je helemaal in gelooft.
Als ridder ben je loyaal naar degenen die je respect verdienen, anders ben je niet gelukkig.

2e antwoord:
Deze kaart laat je zien dat je in vorige levens hebt geleden onder een oorlog, of daarin werd gedood.
Je onbewuste vertelt je of je een soldaat, een officier, of een burger was die een slachtoffer was tijdens een slag.
Die tijd in je leven kan je tot een pacifist hebben gemaakt. Of je kunt heel bang zijn geworden voor conflicten
en je kunt niet tegen gewelddadigheden van welk soort ook, of tegen luide stemmen.
De angst voor conflicten weerhoudt je van het verdiepen van relaties, omdat je hiervoor je ware gevoelens
echt met elkaar moet delen.

Omgekeerd kan het vorige leven je hart ook met boosheid hebben gevuld en met wraakgevoelens.
In dat geval heb je moeite om je kalmte in bedwang te houden.
Dat kan er zelfs toe leiden dat je de neiging hebt om altijd pogingen te doen vrede te brengen.
Als je die natuurlijke strijdlust hebt, is het belangrijk om die in vreedzame en opbouwende banen te leiden –
door bijvoorbeeld actief te zijn in een beweging die staat voor positieve en sociale verandering,
of door advocaat te worden die opkomt voor de underdog.

Derde antwoord:
Het leven dat van betekenis is voor je vraag, houdt het leven in een commune in, zoals in een nonnen- of monnikenklooster,
of in een stam. In je aardse behoeften aan onderdak, kleren en voedsel was voorzien.
En hoewel je een functie had in de gemeenschap, je vervulde je verantwoordelijkheden voor de groep en niet ten voordele van jezelf.

In je huidige leven heb je misschien zorgen over geld, je verdiensten, spaargelden en rekeningen.
Je voelt je misschien niet gesteund omdat je ziel gewend is om te worden ondersteund door het systeem van de gemeenschap.
Ontdek het evenwicht en de harmonie tussen je persoonlijke behoeften en die van de groep, tussen geven en nemen,
om te worden opgenomen in dit leven. Begrijp hoe je in deze cultuur past en hoe de groep je kan helpen om je persoonlijke doelen
en verlangens en je persoonlijke groei te bevorderen. En denk er aan, niemand is alleen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door Gast1 » 28 jul 2019, 10:45

Ik bemerk dat ik volgens mij 'iets' niet gedaan heb, wat de bedoeling was:
Ik sloot me af van mijn omgeving en sloot mijn ogen, de drie vragen zouden zich in mijn 'onderbewuste' vormen en ik trok een wel heel opmerkelijke kaart:
Afbeelding

Deze kaart geeft aan dat je moeder in dit leven in je vorige levens ook bij je was. Dit is eigenlijk een heel gewone gebeurtenis.
De relatie moeder-kind is emotioneel en fysiek belangrijk.
Als je in dit leven geniet van een gezonde en liefhebbende relatie met je moeder, werden jullie vermoedelijk naar elkaar toegetrokken omdat jullie dol op elkaar waren.
Maar, als de relatie problemen heeft gegeven, geeft dat aan dat je het lot in evenwicht moet brengen door vergevend te zijn.

Je gevoelens ten aanzien van je moeder hebben direct betrekking op je gave om je volheid te laten zien, omdat de Energie van een Moeder alles te maken heeft met ontvangen.
Als je je belemmerd voelt door je moeder, ben je hoogst waarschijnlijk heel controlerend geworden, hetgeen je weerhoudt om hulp van anderen, of van het universum, te ontvangen.

Deze kaart vraagt je dus om persoonlijker met je moeder te worden.
Misschien wil je nu ook in regressietherapie voor je vorige leven gaan, als aanvulling op andere therapeutische methoden.
En dat zijn dan weer van die 'niet-te-geloven' momenten, geloof het of niet.
Mijn Moeder bevond zich vooral vorige zondag in een zeer diepe depressie.
Die depressie was al langer het geval, maar verleden zondag was ze daarin zo diep gezonken dat ze er niet meer uit leek te komen.
De blik in haar ogen kende ik niet en de wijze waarop ze bepaalde zaken zei, kende ik ook niet.
Alsof we vreemden voor elkaar waren, waarbij ze zei dat ze er helemaal alleen voor stond.

Wat er toen gebeurde is privé, maar op de maandagavond daarna sprak ik haar telefonisch.
Ik sprak zoals ik niet eerder gesproken had, volledig tegen mijn 'Natuur' in, waarbij ik heel veel energie verloor.
Tijdens -en al meteen- dat gesprek, sprak mijn Moeder alsof ze 180 graden draaide in haar vertelsels.

Ze pakte zich geheel op, deed nu ineens de dingen waarvan het ook beter was dat ze die zou moeten doen (onze en ook doktersadviezen) en ...
in plaats van mij niet uit te laten praten, wachtte ze nu netjes en gaf keurig korte antwoorden.
Toch hoopte ze dat die 'Gast1 van vroeger' weer terug zou komen zoals hij toen was ...

Ik heb die illusie meteen weggenomen en uitgelegd dat dat onmogelijk is.
Ik ben een optelsom, een optelsom van al mijn vorige levens en de resultante van opgedane inzichten, zo zei ik haar ...
Ze scheen het te begrijpen ...

Welk een orakel ... dit topic!

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door Susan » 28 jul 2019, 11:06

taigitu schreef:
28 jul 2019, 10:17
Ik weet dat er mensen zijn die op verschillende manieren, bijvoorbeeld een bijna dood ervaring,
een 'kijkje' hebben mogen nemen in een vorig leven. En dat er ervaringen zijn die, na controle,
ook als bewezen kunnen worden bevestigd.

Hieronder een orakel, voor mij is dit orakel gewoon vertier zonder dat ik daar een 'waarheid' aan vastplak.

Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Wie was jij in een vorig leven?
Je eeuwige ziel heeft nog andere levens geleid, die je huidige carrière, je gezondheid, relaties, je familie en je levenslessen beïnvloeden.
Doreen Virtue en Brian L. Weiss hebben samen deze orakelkaarten gecreëerd om op een gemakkelijke, veilige en vriendelijke manier boodschappen
uit en over je vorige leven te onthullen. Deze mooie kaarten met handleiding zullen je helpen je eigen gedragspatronen te begrijpen,
zodat je negatieve blokkades kunt opheffen, meer kunt genieten, je beter voelt en meer liefde ervaart.

Stel drie vragen voor een completer beeld.....

Klik op de link: https://angelwingsorakels.nl/vorige-levens/
.......................................................................................................................................
[think]
Dit stond toch al bij het Paranormale?

viewtopic.php?f=34&t=16885

Is dit dan niet het zelfde wat je ook al eens eerder daar had geplaatst....?

taigitu schreef:
28 jan 2018, 17:35

Wie was jij in een vorig leven? Je eeuwige ziel heeft nog andere levens geleid, die je huidige carrière, je gezondheid, relaties,
je familie en je levenslessen beïnvloeden. Doreen Virtue en Brian L. Weiss hebben samen deze orakelkaarten gecreëerd om op
een gemakkelijke, veilige en vriendelijke manier boodschappen uit en over je vorige leven te onthullen.

Deze mooie kaarten en hun beschrijvingen zullen je helpen je eigen gedragspatronen te begrijpen, zodat je negatieve blokkades
kunt opheffen, meer kunt genieten, je beter voelt en meer liefde ervaart.

Hier de link naar dit orakel: https://www.orakels.net/orakelkaarten/j ... kelkaarten
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door taigitu » 28 jul 2019, 11:19

Susan schreef:
28 jul 2019, 11:06

Dit stond toch al bij het Paranormale?

viewtopic.php?f=34&t=16885

Is dit dan niet het zelfde wat je ook al eens eerder daar had geplaatst....?
Ja, je hebt gelijk.
Dat was zo'n acht jaar geleden......
Wat mij betreft mag die oude topic weg gehaald worden en deze laten staan.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door Susan » 28 jul 2019, 11:31

taigitu schreef:
28 jul 2019, 11:19
Susan schreef:
28 jul 2019, 11:06

Dit stond toch al bij het Paranormale?

viewtopic.php?f=34&t=16885

Is dit dan niet het zelfde wat je ook al eens eerder daar had geplaatst....?
Ja, je hebt gelijk.
Dat was zo'n acht jaar geleden......
Wat mij betreft mag die oude topic weg gehaald worden en deze laten staan.
??
Acht jaar geleden in januari 2018...?

Orakelen - Wie was jij in een vorig leven?
Bericht door taigitu » 28 jan 2018, 17:35
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door Kristof Piessens » 28 jul 2019, 11:32

Afbeelding

Deze kaart geeft aan dat je een betekenisvol leven had in Griekenland of Rome dat van invloed is op de situatie waar je een vraag over hebt. Je hebt misschien opgemerkt dat de Grieks-Romeinse architectuur, cultuur en spiritualiteit je aantrekt. Misschien heb je zelfs streken in het Middellandse Zeegebied bezocht die als vreemd bekend voelden. Vaak wanneer we een plaats bezoeken waar we in andere levens hebben gewoond, ervaren we een gevoel van deja-vu.

Tijdens je Grieks-Romeinse leven had je ervaringen en relaties die de basis vormen voor de situatie in je huidige leven. Je hebt zelfs de kennis uitgedragen die je in dat leven hebt verkregen. Nu je je helemaal bewust bent van je verbinding met Griekenland en Rome, besteed tijd aan het onderzoeken van deze oude culturen en de spiritualiteit die met deze plaatsen is verbonden. Jouw onderzoek brengt inzicht en herinneringen teweeg en je gaat jezelf en de situatie beter begrijpen.

Ja, klopt wel al een beetje voel me ook aangetrokken tot architectuur, cultuur en spiritualiteit plus voor een groot stuk ook gefascineerd door geschiedenis, maar heb tot op heden die gebieden nog niet bezocht, denk dat ik dat wel zal doen tijdens de komende jaren, grieks - romeins vertelt mij enkel dat ik leefde in de overgang tussen de griekse naar de romeinse tijd...hierbij denk ik aan griekenland, italie, sicilie en voor een stuk de overkant aan egypte...persoonlijk gezien nooit bezocht of er vakantie doorgebracht, schiet natuurlijk de vraag over; waarom ?
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door taigitu » 28 jul 2019, 11:41

Susan schreef:
28 jul 2019, 11:31

Acht jaar geleden in januari 2018...?

Orakelen - Wie was jij in een vorig leven?
Bericht door taigitu » 28 jan 2018, 17:35
Je hebt alweer gelijk.
Ik nam mijn inschrijfjaar op het forum over.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door univers » 28 jul 2019, 11:45

Wie was jij in een vorig leven
Een Orakel. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door Gast1 » 28 jul 2019, 12:11

Susan schreef:
28 jul 2019, 11:06
[think]
Dit stond toch al bij het Paranormale?

viewtopic.php?f=34&t=16885

Is dit dan niet het zelfde wat je ook al eens eerder daar had geplaatst....?
... mij was dat niet opgevallen, doordat het hier nu weer opnieuw aan de orde komt, werd ik daar -Orakelen: Wie was jij in een vorig leven- op geattendeerd.
Het was hierom, dat ik daardoor dit bijzondere kaartje trok ...

En zo beleefde ik iets heel aparts bij mij van binnen.
Met alle respect voor jou terechte opmerking lieverd.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door Susan » 29 jul 2019, 14:37

Gast1 schreef:
28 jul 2019, 12:11
Susan schreef:
28 jul 2019, 11:06
[think]
Dit stond toch al bij het Paranormale?

viewtopic.php?f=34&t=16885

Is dit dan niet het zelfde wat je ook al eens eerder daar had geplaatst....?
... mij was dat niet opgevallen, doordat het hier nu weer opnieuw aan de orde komt, werd ik daar -Orakelen: Wie was jij in een vorig leven- op geattendeerd.
Het was hierom, dat ik daardoor dit bijzondere kaartje trok ...

En zo beleefde ik iets heel aparts bij mij van binnen.
Met alle respect voor jou terechte opmerking lieverd.
Het doet er verder niet toe Gast1, mooie kaart had je zeg.

En verder...het is een 'spel' wat gespeeld wordt en och, dubbele topics...een meer of minder maakt hier niet uit.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door Gast1 » 29 jul 2019, 14:55

Inderdaad een mooie -en treffende- kaart Susan.

Hetzelfde deed ik nu nog een keer:
Afbeelding

Je bent artistiek en creatief en je moet dit tot uitdrukking brengen.
Daarom heb je deze kaart gekozen.

Het geeft ook aan dat je in je vorige leven(s) met kunst te maken had, hetgeen een verklaring is van je talenten nu.
Je talenten heb je zonder extra scholing te hebben gehad. Je bent een natuurtalent.

Het is belangrijk om in dit leven je artistieke kant te laten zien.
Dit kan leiden tot baan, of een hobby die je graag wilt.
Gelieve die 'baan' onmiddellijk te ignoreren.
Wat vind je -je kent mij een beetje- van het overige?

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door Susan » 29 jul 2019, 20:49

Gast1 schreef:
29 jul 2019, 14:55
Inderdaad een mooie -en treffende- kaart Susan.

Hetzelfde deed ik nu nog een keer:


Je bent artistiek en creatief en je moet dit tot uitdrukking brengen.
Daarom heb je deze kaart gekozen.

Het geeft ook aan dat je in je vorige leven(s) met kunst te maken had, hetgeen een verklaring is van je talenten nu.
Je talenten heb je zonder extra scholing te hebben gehad. Je bent een natuurtalent.

Het is belangrijk om in dit leven je artistieke kant te laten zien.
Dit kan leiden tot baan, of een hobby die je graag wilt.


Gelieve die 'baan' onmiddellijk te ignoreren.
Wat vind je -je kent mij een beetje- van het overige?
[/quote]
Wat ik er van vind? Dat wat ik een aantal jaren geleden al eens vond: Ga weer tekenen, daar heb je aanleg voor.
Dit als 'tegenhanger' voor alle spanningen die ik hier uiteraard niet nader hoef toe te lichten,toch?
Desnoods neem je wat lessen...alléén om wat technieken te leren!...hierdoor krijg je er mogelijk nóg meer plezier
én ontspanning door.
(teken datgene wat je rondom je ziet, niet alleen 'gebouwen'enz die volgens
strakke lijnen getekent moeten worden, maar ga vogels, bomen, bloemen neer zetten...)
En....zingen....!
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door univers » 29 jul 2019, 20:57

Suus. :post:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door 4l13N » 03 aug 2019, 13:21

taigitu schreef:Stel drie vragen voor een completer beeld.....
Ik snap het niet. Welke vragen moet ik stellen en waar?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door univers » 03 aug 2019, 13:36

Ik snap het niet. Welke vragen moet ik stellen en waar?
Klik op de link: https://angelwingsorakels.nl/vorige-levens/
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

4l13N

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door 4l13N » 03 aug 2019, 13:57

univers schreef:
03 aug 2019, 13:36
Ik snap het niet. Welke vragen moet ik stellen en waar?
Klik op de link: https://angelwingsorakels.nl/vorige-levens/
Er staan geen vragen op die site. Er staat alleen “Stel 3 vragen na elkaar voor een completer beeld.”. Welke vragen?

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1556
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door Kristof Piessens » 03 aug 2019, 14:20

4l13N schreef:
03 aug 2019, 13:57
univers schreef:
03 aug 2019, 13:36
Ik snap het niet. Welke vragen moet ik stellen en waar?
Klik op de link: https://angelwingsorakels.nl/vorige-levens/
Er staan geen vragen op die site. Er staat alleen “Stel 3 vragen na elkaar voor een completer beeld.”. Welke vragen?
Die vragen moet je zelf stellen, die vragen komen niet vanzelf op het scherm zoals je zou verwachten.
Stel de vragen zoals je ze zou stellen aan een ander mens maar dan voor jezelf om het antwoord van de kaarten te krijgen.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door taigitu » 03 aug 2019, 14:38

4l13N schreef:
03 aug 2019, 13:57
univers schreef:
03 aug 2019, 13:36
Ik snap het niet. Welke vragen moet ik stellen en waar?
Klik op de link: https://angelwingsorakels.nl/vorige-levens/
Er staan geen vragen op die site. Er staat alleen “Stel 3 vragen na elkaar voor een completer beeld.”. Welke vragen?
Je kan nadat je een eerste vraag hebt gesteld en een antwoord hebt ontvangen
een aanleiding hebben gekregen om een tweede vraag te stellen die je eerste
antwoord wat breder (verduidelijken) kan maken.
En zo ook kan je een derde vraag stellen op de eerste twee antwoorden.

Een voorbeeld even uit de losse pols:
Klik voor je eerste vraag. Later klik je opnieuw voor een tweede vraag en zo ook voor de derde vraag.
Je kan eventueel je antwoorden even op wegzetten in je eigen Word en later compleet plaatsen op het forum.

Dus klik op de link van het orakel en stel je vraag, zeg gewoon hardop of in stilte wat je wil weten:

1. Ik vraag iets over een een huis wat ik graag zou willen kopen samen met een partner.?
Daar komt een antwoord op.
Maar het verduidelijkt nog niet goed wat ik wel of niet kan/moet ondernemen hierin.
Er is onduidelijkheid of ik dit samen moet doen of beter alleen?

2. Zo stel ik een tweede vraag, namelijk of mijn relatie stevig genoeg is voor zo'n grote beslissing.
Daar komt dat tweede antwoord op. Het zegt 'spreek je eigen waarheid'...
Hier zou bedoeld kunnen zijn dat ik niet alle duidelijke vragen, aangaande
die grote gezamenlijke aankoop van beiden, heb gesteld aan mijn partner. Voor welke reden dan ook,
misschien uit angst dat hij nee zou zeggen....? Zo kan ik een derde vraag stellen.

3. Een derde vraag zou kunnen zijn hoe ik mij op moet stellen om eerlijk
de vragen te stellen aan mijn partner die ik nog niet heb durven stellen....?
En als antwoord kan dat antwoord mij bepaalde verwijzingen geven, of zelfs stellen
dat ik het tijd moet geven.
Je gaat te snel.... Dus neem de tijd om alles goed te onderzoeken zodat je weet
wat wel of niet kan. Het kan dure fouten voorkomen.

4l13N, dit is zoals ik het altijd doe als ik meer wil weten.
Een soort van discussie met het orakel na het eerste antwoord.
Wat je er verder mee doet, of dat je iets verder hier mee komt als je serieus
je vragen stelt, is geheel aan jou.
Je stelt een vraag, en daarmee start je iets op. Ben je serieus, neem dan ook de antwoorden
serieus. De tijd wil je nog weleens later hierin verrassen. Je kan het eerst wegzetten als
'ik kan hier niets mee' terwijl je er later misschien aan herinnerd wordt door iets wat op je pad komt.
Orakel je als 'dat is grappig', dan kan je ook een grappig antwoord verwachten.
Maar doe er mee wat je zelf wilt, zonder jezelf iets op te leggen.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gast1

Re: Orakelen: Wie was jij in een vorig leven

Bericht door Gast1 » 03 aug 2019, 18:06

Susan schreef:
29 jul 2019, 20:49
Wat ik er van vind? Dat wat ik een aantal jaren geleden al eens vond: Ga weer tekenen, daar heb je aanleg voor.
Dit als 'tegenhanger' voor alle spanningen die ik hier uiteraard niet nader hoef toe te lichten, toch?
Desnoods neem je wat lessen...alléén om wat technieken te leren!...hierdoor krijg je er mogelijk nóg meer plezier
én ontspanning door.
(teken datgene wat je rondom je ziet, niet alleen 'gebouwen' enz die volgens
strakke lijnen getekend moeten worden, maar ga vogels, bomen, bloemen neer zetten...)
En....zingen....!
Ik denk dat ik maar eens met dat laatste dien te beginnen.
Dank voor de tip lieverd.

Plaats reactie