Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door taigitu » 10 aug 2019, 12:57

Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?
Wil jij weten of je over een Zesde Zintuig beschikt?
Beantwoord de 25 vragen en kijk bij de uitslag!
Altijd al nieuwsgierig geweest of jij over een Zesde Zintuig beschikt?
Doe dan snel onderstaande test en kijk bij de uitslag in hoeverre jij een Zesde Zintuig hebt.

Beantwoord de 25 vragen met ‘ja’ of ‘nee’:

- Ik weet geregeld wie er aan de lijn is als ik gebeld wordt.
- Ik voel wanneer een dierbare in gevaar of in de problemen is.
- Als iets niet goed voor me is, voel ik dat van tevoren.
- Ik ben gevoelig voor sferen in ruimten.
- Als er mensen in mijn omgeving pijn hebben, voel ik de pijn.
- Ik voel verdriet van andere mensen.
- Ik heb vaak voorspellende dromen.
- Ik zie kleuren rondom mensen.
- Ik weet vaak wat een ander denkt.
- Ik voel het als iemand tegen me liegt.
- Ik kan niet naar gewelddadige beelden kijken.
- Ik heb een sterke klik met de natuur.
- Ik communiceer met mijn huisdier(en).
- Ik merk dat anderen positief op mijn aanrakingen reageren.
- Mensen luchten graag en gemakkelijk hun hart bij mij.
- Soms ervaar ik emoties die niet van mijzelf zijn, maar van iemand in mijn omgeving.
- Ik voel het wanneer iemand aan mij denkt.
- Ik heb grote interesse in het paranormale.
- Ik weet soms van tevoren dat er iets gaat gebeuren.
- Ik ervaar vaak het gevoel iets voor de tweede keer mee te maken.
- Ik reageer heftig op medicijnen/alcohol/drugs (ze hebben een negatief effect op me).
- Ik kan niet goed tegen te veel indrukken in één keer.
- Ik voel me opgejaagd in ruimten waar veel mensen zijn.
- Ik kan heel slecht tegen harde geluiden.
- Als iemand boos op mij is, ervaar ik die boosheid als pijn.

Uitslag:

0-5 keer ja:
je intuïtie is niet zo belangrijk voor je. Je let in het dagelijks leven niet zo heel veel op wat je gevoel je vertelt.

5-10 keer ja:
je intuïtie werkt actief voor je, maar je maakt er nog te weinig gebruik van.
Probeer wat meer op je gevoel te vertrouwen.

10-15 keer ja:
je hebt een sterk ontwikkelde intuïtie, waar je actief gebruik van maakt.
Het zou een uitdaging voor je kunnen zijn om dit verder te ontwikkelen. Met de juiste begeleiding kun je voor jezelf en anderen
al heel veel betekenen op het gebied van het geven van advies.

15 keer ja of meer:
je beschikt absoluut over een zesde zintuig.
Als je zou kiezen voor een goede begeleiding is het mogelijk om van je paranormale talent je beroep te maken.

Uiteraard is dit een beperkte test, maar het geeft je wel een indicatie!
Wil je meer weten, leg dan je vragen voor aan een van onze professionele consulenten via mediumchat of via medium bellen.

Uit ParaVisie Augustus 2014 - Tekst: Niels Brummelman

Afbeelding

Ik kan de link hier niet vermelden omdat dan zichtbaar o.a. een aantal coaches staan vermeld
waar contact mee kan worden opgenomen. Dus reclame?
Laatst gewijzigd door taigitu op 10 aug 2019, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door taigitu » 10 aug 2019, 15:29

Afbeelding Heeft elk individu een zesde zintuig?


Heeft elk individu een zesde zintuig?
Waarschijnlijk heeft elk individu - buiten de vijf normale zintuigen - nog een extra zintuig.
Misschien is niet iedereen zich hiervan bewust, maar zullen later - bij meer ontvankelijkheid - wel ontdekken dat ze deze speciale gave bezitten.
Sommige mensen zijn er vast van overtuigd dat zij een zesde zintuig hebben, anderen willen hierover gewoonweg niets weten, omdat ze er niet in geloven
en staan er sceptisch tegenover. Dit is waarschijnlijk de reden dat deze personen niet van ontvankelijkheid kunnen genieten.
Nochtans is het een psychische rijkdom een zesde zintuig te mogen bezitten... Daarom is het zeker de moeite waard om dit uit te proberen!

Is het normaal een zesde zintuig te hebben?
Wanneer iemand een zesde zintuig bezit, en buitenzintuiglijke waarnemingen heeft, wordt dit als paranormaal beschouwd.
Deze persoon wordt bij de paranormaal begaafde personen gerekend, omdat deze een speciale gave bezitten, zoals; het zesde zintuig.

Er zijn tevens ook mensen die deze gave bezitten en ze verdringen, uit angst voor niet normaal door te gaan.
Wees gerust lieve mensen, dit is nog meer dan normaal. Wees zeker niet angstig, maar wees blij deze gave te mogen bezitten!

Wie was de ontdekker van het zesde zintuig?
De bekendste onderzoeker op dat gebied was Dr. J. Rhine.
Hij heeft zich als eerste op de hele wereld serieus bezig gehouden met de fenomenen van het psychologisch onderzoek.
Hij had nadien ook de leiding in het parapsychologisch laboratorium van DU.

Is het zesde zintuig een buitengewoon zintuig?
Wie een zesde zintuig bezit heeft altijd buitenzintuiglijke waarnemingen en wordt daardoor buitengewoon en paranormaal begaafd.
Iets wat voor iedereen een fijne en aangename ervaring kan worden...

Normaal gezien heeft een mens vijf zintuigen: zien, horen, proeven, ruiken en voelen.
Wanneer men nu kennis verwerft buiten deze vijf zintuigen om dan spreekt men van buitenzintuiglijke waarneming.

- Men mag dan tezelfdertijd geen toegang hebben tot andere belevenissen. Dat wil zeggen: gewone alledaagse dingen en belevenissen
die al lange tijd waren gekend en niet behoren tot de paranormale belevenissen, maar gewoonweg tot de normale.
- Bij paranormale gebeurtenissen moet men ongestoord en zelfzeker te werk gaan en zonder afleiding,
want anders kan het zesde zintuig niet worden ontwikkeld... omdat het een buitenzintuiglijke waarneming is.

Hoe is de beleving van het zesde zintuig?
Een bepaalde indruk van iets hebben, of een plotseling weten of ingeving, een beklemmend gevoel krijgen, of een beeld of visioen.
Dit zijn dingen die voor een buitenstaander dan ook zeer moeilijk zijn te begrijpen, want de persoon zelf is er even druk mee bezig.

Het zijn een soort voorspellingen, die later nog gaan gebeuren, maar nog niemand iets van af wist. Dit is zeer ontroerend voor de persoon zelf.
Deze voelt zich op zulke momenten een rijk en gelukkig mens.

Ook helder zien, helder weten, helder horen en helder voelen zijn buitenzintuiglijke waarnemingen.
Ze zijn een teken dat het zesde zintuig werkt! Een buitenzintuiglijke waarneming kan optreden in de vorm van een intuïtie.

Kan men het zesde zintuig ontwikkelen?

Wanneer men het zesde zintuig wil ontwikkelen moet men in eerste instantie:


- Open en ontvankelijk zijn
- Zorgen voor zuivere positieve gedachten
- Kalm en rustig reageren en niets forceren
- Alles rustig op zijn beloop laten
- Geloven in de eigenschappen en talenten
- Zeker niet twijfelen
- Open staan voor intuïtie
- Niet oordelen over anderen
- Assertief zijn

Eindconclusie

Wanneer men intuïtief is ingesteld en meestal weet wat de toekomst zal brengen, omdat men vertrouwd is met het zesde zintuig,
dan kan men alle kanten uit om het geluk te zoeken en zelfs te vinden. Zo kan men nog zelden met nieuws worden verrast.
Want het was immers al geweten...!
Zo wordt het zesde zintuig een aangename en verrassende bedoening voor de paranormaal begaafde personen...!

Het is werkelijk een verrijking te weten een zesde zintuig te hebben. Aan iedereen nog vele mooie belevingen toegewenst!

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/sp ... ntuig.html
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door Fenna » 10 aug 2019, 16:26

Ik scoorde 21X ja en 4X nee.
Dit waren mijn nee's.
1)Ik kan niet naar gewelddadige beelden kijken. Staat te ver van mij af.
2)Ik voel het wanneer iemand aan mij denkt. Nog nooit gevoeld (misschien moeten ze mij niet :wink: )
3) Ik kan niet goed tegen te veel indrukken in één keer. De 3e en 4e geven mij op een of ander manier energie, ik kan er uitstekend tegen.
4) Ik voel me opgejaagd in ruimten waar veel mensen zijn.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door taigitu » 10 aug 2019, 16:34

Fenna schreef:
10 aug 2019, 16:26
Ik scoorde 21X ja en 4X nee.
Dit waren mijn nee's.
1)Ik kan niet naar gewelddadige beelden kijken. Staat te ver van mij af.
2)Ik voel het wanneer iemand aan mij denkt. Nog nooit gevoeld (misschien moeten ze mij niet :wink: )
3) Ik kan niet goed tegen te veel indrukken in één keer. De 3e en 4e geven mij op een of ander manier energie, ik kan er uitstekend tegen.
4) Ik voel me opgejaagd in ruimten waar veel mensen zijn.
Nou, de uitslag is duidelijk. Het wordt wel aangemerkt als een indicatie.
Maar door de link niet te plaatsen (reclame) moet je het zelf verder uit zoeken.... (grapje)
Ik doe hem later even in alle rust.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door Fenna » 10 aug 2019, 16:35

Je kan de link ook in een PB sturen. :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door Gast1 » 10 aug 2019, 16:37

Je bent mij nét voor Fenna.
21 x zelfs ... wow.
Ik plaats mijn tekst en uitkomsten ongewijzigd:
- Ik weet geregeld wie er aan de lijn is als ik gebeld wordt. Soms.
- Ik voel wanneer een dierbare in gevaar of in de problemen is. Soms.
- Als iets niet goed voor me is, voel ik dat van tevoren. Ja.
- Ik ben gevoelig voor sferen in ruimten. Ja.
- Als er mensen in mijn omgeving pijn hebben, voel ik de pijn. Ja.
- Ik voel verdriet van andere mensen. Ja.
- Ik heb vaak voorspellende dromen. Ja.
- Ik zie kleuren rondom mensen. Soms.
- Ik weet vaak wat een ander denkt. Soms.
- Ik voel het als iemand tegen me liegt. Ja.
- Ik kan niet naar gewelddadige beelden kijken. Soms.
- Ik heb een sterke klik met de natuur. Ja.
- Ik communiceer met mijn huisdier(en). Ja.
- Ik merk dat anderen positief op mijn aanrakingen reageren. Ja.
- Mensen luchten graag en gemakkelijk hun hart bij mij. Ja.
- Soms ervaar ik emoties die niet van mijzelf zijn, maar van iemand in mijn omgeving. Ja.
- Ik voel het wanneer iemand aan mij denkt. Ja.
- Ik heb grote interesse in het paranormale. Ja.
- Ik weet soms van tevoren dat er iets gaat gebeuren. Ja.
- Ik ervaar vaak het gevoel iets voor de tweede keer mee te maken. Ja.
- Ik reageer heftig op medicijnen/alcohol/drugs (ze hebben een negatief effect op me). Nee.
- Ik kan niet goed tegen te veel indrukken in één keer. Ja.
- Ik voel me opgejaagd in ruimten waar veel mensen zijn. Ja.
- Ik kan heel slecht tegen harde geluiden. Ja.
- Als iemand boos op mij is, ervaar ik die boosheid als pijn. Ja, maar die boosheid kan ik enkel ervaren als die mensen mij aankijken.
18 -19 x

Maar opgepast, bij het openen van de link kwam ik weer reclames tegen ...

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door Fenna » 10 aug 2019, 16:40

Altijd baas boven baas hè.
:wink:
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door taigitu » 10 aug 2019, 16:45

Fenna schreef:
10 aug 2019, 16:35
Je kan de link ook in een PB sturen. :wink:
Als je hulp nodig hebt.... waarom niet.
Afbeelding
Eerst even vragen aan WWW of dat mag?
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door taigitu » 10 aug 2019, 17:06

Afbeelding Intuïtie, een hogere vorm van intelligentie?

Albert Einstein zei:
“De intuïtieve geest is een heilig geschenk en het rationele verstand is een trouwe dienaar.
We hebben een samenleving gecreëerd die de knecht eert en het geschenk is vergeten.”

Mooie uitspraak. Mensen zijn van nature intuïtieve wezens en daar mogen we dankbaar voor zijn.
Intuïtie is een prachtig extra zintuig, maar veel mensen staan er ver vanaf, ze luisteren voornamelijk naar hun ego.

Over intuïtie wordt veel geschreven, zeker in spirituele kringen. Maar ook wetenschappers buigen zich over dit onderwerp.
Wat is het precies? Volgens Wikipedia kan het omschreven worden als een “ingeving”, een vorm van “direct weten”.
Het is bijvoorbeeld dat “slechte gevoel” dat aan ons knaagt, als onze rationele geest de verkeerde weg in slaat.
Wanneer we onze intuïtie negeren en ons laten leiden door een heersende overtuiging binnen een groep waar we deel van uitmaken
of waarmee wij ons verwant voelen. Of wanneer wensen en streven voorop staan.

Zesde zintuig

Intuïtie is niet hetzelfde als emotie.
Op de site ‘Ook zo gevoelig?’ staat: “Emoties werken vaak verstorend op je intuïtie.
Intuïtie is je zesde zintuig, waarmee je dingen weet zonder te weten waarom je ze weet. Het baseert zich op al je bewuste en
onbewuste ervaringen die in je geheugen zijn opgeslagen in de loop van je leven. Je hersenen combineren deze herinneringen,
kennen er een waarde aan toe en komen dan met een soort eindconclusie die je je dan bewust wordt.”

Toch zijn er veel mensen die vinden dat intuïtie een slechte raadgever is, omdat volgens hen goede beslissingen vragen om kennis,
argumenten, ratio en logica. Deze scheiding tussen intuïtie en ratio is onterecht; alsof het niet kan samengaan.
Het is eerder het tegenovergestelde: ze horen bij elkaar.

Het onbewuste laten begaan

Bruce Kasanoff: “Als je niet meer doet dan in een stoel zitten en vertrouwen op je intuïtie, train je niet veel intelligentie.
Maar als je diep in een onderwerp duikt en vele mogelijkheden bestudeert, train je de intelligentie van het instinctieve buikgevoel
dat je vertelt wat wel – en niet – belangrijk is.”


Econoom Holm Friebe
beweert zelfs dat intuïtie een hogere vorm van intelligentie is:
“We nemen de beste beslissingen als we zo veel mogelijk relevante feiten intellectueel verwerken en vervolgens een intuïtieve beslissing nemen.
Ons onbewuste – of noem het voor mijn part tao – is er een meester in grote massa’s complexiteit alvast voor ons te verteren,
ons de juiste aanwijzingen te geven en beslissingen te souffleren […]
We zouden het moeten laten begaan. Het kent ons beter dan wij onszelf.”


Friebe en filosoof Michel Dijkstra vinden dan ook dat we in probleemsituaties niet moeten handelen, maar afwachten.
In onoverzichtelijke omstandigheden is het vaak beter helemaal niets te doen, totdat je de situatie beter kunt inschatten.
Dat kan ik nu inzien, maar jaren geleden was dat wel anders. Mijn ‘action bias’ was zogezegd goed ontwikkeld 🙂
Beslissingen nam ik snel. Een eigenschap die op zich prettig is en waarvoor mijn omgeving ook vaak aplaudiseerde.
Nu werkt voor mij de tijd en de ruimte nemen. Beslissingen voelen meer uitgebalanceerd; een betere balans tussen ratio en intuïtie.

Leren luisteren naar intuïtie

Onze intuïtie heeft meestal gelijk, maar in onze cultuur hebben we geleerd er niet (openlijk) naar te luisteren.
We zijn daardoor ‘ongeoefend’ en kunnen vaak geen onderscheid maken tussen intuïtieve ingevingen en ‘hersenspinsels’ in ons hoofd.

Hoe kunnen we beter leren luisteren naar onze intuïtie? Door onszelf beter te leren kennen en dichter bij onszelf te blijven.
En dat begint met leren meer aandacht te hebben voor alle signalen die we uit ons lichaam krijgen.
Mindfulnessbeoefening helpt daarbij. Naast lichaamssignalen leren we opmerkzaam te zijn voor onze gedachten en gevoelens,
voor automatische patronen en reacties en beperkende overtuigingen. We ontwikkelen ons bewustzijn,
waardoor er steeds meer innerlijke ruimte kan ontstaan en daardoor meer verbinding met de intuïtie.

Door dichter bij onszelf te blijven, zijn we beter in staat op onze intuïtie te vertrouwen.
“Als je erop vertrouwt dat je intuïtie je zal vertellen wat je moet doen als zich iets voordoet, maak je je minder druk
over mogelijke beren op de weg. Als je vertrouwen hebt dat je intuïtie je als de tijd rijp is een antwoord
op je probleem zal geven, pieker je minder.”


Gebruikte bronnen:


Artikel ‘Intuition Is The Highest Form Of Intelligence’ Bruce Kasanoff
Artikel ‘Pleidooi voor het niet-doen’ Marco Kamphuis
Site: Ook zo gevoelig?
Site Wikipedia

Bron: Published by Rudi Korthuis on 22 mei 2017
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Osiris
Wetenschapper
Berichten: 4726
Lid geworden op: 01 apr 2013, 07:53

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door Osiris » 10 aug 2019, 20:39

Eveneens 21 uit 25 Ja , de 4 andere soms.
:wink:
The only thing that never changes is, that everything is constantly changing

gusteman

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door gusteman » 10 aug 2019, 22:19

taigitu schreef:Ik kan de link hier niet vermelden omdat dan zichtbaar o.a. een aantal coaches staan vermeld
waar contact mee kan worden opgenomen. Dus reclame?
Natuurlijk kan je die plaatsen, je doet dat door gewoon het woord 'bron' in te kapselen in een url link die verwijst naar de bewuste webpagina.

De coaches waarnaar je verwijst staan op de bron website, niet op het forum.
Zolang jij zelf geen namen ven personen of bedrijven plaatst kan niemand dit beschouwen als publiciteit.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door univers » 10 aug 2019, 22:29

Hoeveel punten heb jij Guus. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.


gusteman

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door gusteman » 11 aug 2019, 10:39

univers schreef:
10 aug 2019, 22:29
Hoeveel punten heb jij Guus. :mrgreen:
Nou, beste univers, dit veronderstelt dat ik aan die 'test' zou hebben meegedaan, en aangezien ik een open boek ben waar het 'paranormale gaven' betreft hoeft het niemand te verwonderen dat ik niet aan die test heb meegedaan.
Ik moet je dus het antwoord schuldig blijven.

Offtopic: Ik vind daarnaast de reactie van Gast1 wel veelzeggend, er rekening mee houdend dat ze afkomstig is van iemand met een hoog empatisch gehalte.
Dat opent een interessant boek. :mrgreen:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door univers » 11 aug 2019, 10:42

dat ik niet aan die test heb meegedaan.
Waarom denk je dat :mrgreen: er achter stond ?
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

gusteman

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door gusteman » 11 aug 2019, 10:53

Vooraleer de vraag te stellen of iemand een zesde zintuig heeft lijkt het zinvol om eerst de vraag te stellen of zo'n zesde zintuig wel bestaat.

Elke test die werd uitgevoerd op basis van objectieve argumenten heeft aangetoond dat een zesde zintuig enkel bestaat in de menselijke fantasie.

Vijf leerlingen van de school Kindsheid Jesu in Hasselt (Limburg, Vlaanderen) hebben in 2012 als proefproject ervoor gekozen om een zoektocht op te starten naar dat zesde zintuig.
Met hun beperkte middelen en afhankelijk van de wil tot medewerking van de door hen aangesproken personen kwamen zij tot de conclusie dat een zesde zintuig niet bestaat.

Hun project stellen ze zelf voor op deze webpagina van Skepp.

Ik maak me sterk dat ik, in samenhang met dit onderwerp, bezwaarlijk kan worden verdacht van het voeren van publiciteit wanneer ik mee geef dat Skepp een prijs uitlooft voor iedereen die er in slaagt om aan te tonen dat zij/hij/het beschikt over één of andere vorm van paranormale gave ... maar die prijs stemt wel tot nadenken, voornamelijk omdat tot op vandaag nog niemand erin geslaagd is om die te claimen.

Ergo: een 'zesde zintuig' test? Mmmmhhh neen, bedankt.

gusteman

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door gusteman » 11 aug 2019, 10:56

univers schreef:
11 aug 2019, 10:42
dat ik niet aan die test heb meegedaan.
Waarom denk je dat :mrgreen: er achter stond ?
Net daarom vond ik het raadzaam om er een ernstig antwoord op te geven; ik vind dit onderwerp veel te belangrijk om er grapjes over te maken.

Wereldwijd lopen er honderden miljoenen mensen rond die (op allerlei vlakken en dus ook waar het 'paranormale gaven' betreft) er rotsvast van overtuigd zijn dat hetgeen hen door hun fantasie wordt voorgehouden ook daadwerkelijk de realiteit is.

Behoorlijk onrustwekkend, niet?

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door univers » 11 aug 2019, 11:01

Ik begrijp wat je bedoeld. :hands:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Doe de zelftest: Heb jij een Zesde Zintuig?

Bericht door Tammy » 11 aug 2019, 11:03

Taigitu plaats de bron maar in afwachting van de nieuwe regels.
Precies wat Gusteman al zei.
Vanaf hier weer ontopic.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie