wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door taigitu » 29 aug 2022, 10:09

Er bestaat zoiets als dubbele getallen of cijfers.
Nu had ik vorige week twee dagen achter elkaar de cijfers 888.
En als dezelfde cijfers vaker verschijnen in situaties dan wordt ik nieuwsgierig.
Het zal iedereen overkomen maar niet iedereen zal dan kijken wat het eventueel
voor je zal betekenen. Dus......

Een link die me dit kan vertellen:
https://www.wetvanhartcoherentie.nl/wp- ... x600-c.jpg
Engelengetallen: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Afbeelding

Zie jij overal steeds herhalende nummers verschijnen? Is het steeds 11:11 of 12:12 als je toevallig op de klok kijkt?
Of kijk je prompt op je kilometerteller als je 111.111 kilometer erop hebt zitten en het 11 graden is? Het is geen toeval, wel synchroniciteit,
want al deze getallen hebben namelijk een betekenis, een betekenis voor jou. En niet zo zeer omdat we als mensen overal maar geneigd zijn
om een verklaring voor te willen geven. Nee, deze engelengetallen zijn signalen van het universum.

We zijn constant omringd door patronen, zichtbare en onzichtbare. Deze patronen dragen allemaal belangrijke informatie mee die ons in staat
stellen ons leven te leiden. Het zijn geen toevalligheden, zoals ze vaak worden afgedaan. Dit heeft alles te maken met de kosmos die ons een signaal wil afgeven.


Betekenis engelengetallen 888


Engelengetal 888 vertegenwoordigt de eigenschappen van nummer 8 en verdrievoudigd de krachten hiervan. Nummer 8 heeft betrekking op zelfredzaamheid,
realiteit, rijkdom in alle vormen, betrouwbaarheid en geven en ontvangen.

Nummer 888 brengt een aanmoedigende boodschap uit het universum over. Deze boodschap wil je vertellen dat je moet luisteren naar je intuïtie om je doelen
te kunnen bereiken. Dit signaal uit de kosmos bevestigt je prestaties, succes, streven naar vooruitgang, vooruitgang en verworvenheden.

Investeer in jezelf en je dierbaren, want dit zal je toekomstige welvaart verzekeren. Het universum en de engelen zullen je altijd ondersteunen,
maar het is je eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat je het juiste werk en de nodige inspanning levert. Je wordt aangemoedigd om je volledige potentieel te benutten.

Wanneer je 888 vaker dan gebruikelijk ziet, geeft dat aan dat er overvloed op komst is. Deze overvloed kan zich manifesteren in de vorm van geld,
maar ook in andere vormen, zoals gemoedsrust, liefde of geborgenheid. Daarnaast kan het zijn dat je een onverwachte beloning zult ontvangen
voor prestaties in het verleden. Karma wordt in natura terugbetaald. Engelennummer 888 geeft aan dat het universum je ondersteunt bij het bereiken van je levensdoel.
Via de link kan je de uitleg van vele getallen bekijken.
Misschien wordt je verrast, nu of later.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door univers » 29 aug 2022, 10:19

12:12, voor mij een bekend getal.
12-12-2012, is ons zonnestelsel, in een negatief gedeelte van de Melkweg gekomen.
Vanaf de ruimte krijgen we sinds 2012 enkel maar negatieve energie, je kan het aan alles merken.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door taigitu » 29 aug 2022, 15:13

univers schreef:
29 aug 2022, 10:19
12:12, voor mij een bekend getal.
12-12-2012, is ons zonnestelsel, in een negatief gedeelte van de Melkweg gekomen.
Vanaf de ruimte krijgen we sinds 2012 enkel maar negatieve energie, je kan het aan alles merken.
Even jouw getallen hier geplaatst:
12:12= opgeteld een 6. De 6 is het getal van gezelligheid en leidt op een hoger niveau tot het zoeken en verlangen naar een spirituele gemeenschap en/of onvoorwaardelijke liefde.
12.12 betekent: het zou goed voor je zijn om een levensstijl te ontwikkelen met meer spirituele discipline
Best herkenbaar bij jou, volgens mij. Het spirituele gedeelte.

Ik kom met mijn geboortedatum uit op 22: De 22 is het getal van de bouwmeester. De 22 wijst ons erop dat de tijd rijp is om co-creator van het leven te worden, als je dat wilt. Het is een oproep om op een positieve manier je visioen of droom te gaan realiseren.
Ik herken dit van mij ook op gezondheidsniveau.
Getallen en hun betekenis
Getallen zijn sinds mensenheugenis van invloed geweest op ons dagelijks leven. Getallen zijn nodig voor waardebepalingen en zonder getal zouden we geen geld hebben. Ons bestaan zonder getal is haast ondenkbaar. Getallen hebben ook een esoterische betekenis; daarover is veel geschreven in boeken over numerologie. In dit artikel vindt u voornamelijk de betekenis van getallen en meester-getallen.
In de gouden tijd van Atlantis ontving Aartsengel Metatron van de Goddelijke Bron de betekenis van de wetenschap der getallen. Hij leerde de mensheid dat elk getal een machtige kosmische kracht is.
"Getallen zijn kosmische energieën. Elk getal heeft een unieke trilling die invloed heeft op iedereen die daar verbinding mee maakt."
De betekenissen van de getallen in dit artikel zijn tot stand gekomen door gechannelde informatie van de spirituele lerares Diana Cooper.

Nummerologie
In de numerologie draait alles om getallen en hun invloed op ons leven. Zo heeft ieder mens een levensgetal, of hij zich daar bewust van is of niet. Je levensgetal vindt je door je geboortedatum op te tellen. Bij voorbeeld: 17-7-1970 = 17+7+1+9+7=41=5. Ben je dus op 17 juli 1970 geboren is je levensgetal 5. In de numerologie kun je meerdere getallen op een bepaalde manier optellen, waarvan de uitkomst specifieke betekenissen kunnen hebben. Zo kun je b.v. je lotgetal berekenen of je zielengetal.
Letters hebben ook ieder hun eigen getal; dus heeft je naam ook een getal wat van invloed is op je leven. Ook huisnummers vallen hieronder. Elk huis wordt gekleurd door zijn eigen getal en geeft energie aan bepaalde gebeurtenissen. Of neem bijvoorbeeld het getal op je nummerbord van je auto of motor. Zo kun je op vele manieren met getallen spelen. Omdat er al veel geschreven is over de numerologie wordt er in dit artikel verder niet op ingegaan. Voor een uitgebreide uitleg over numerologie kun je hier terecht.

Lees meer via de link:
https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/sp ... kenis.html
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door Kristof Piessens » 29 aug 2022, 15:26

Mijn geboortegetal is volledig opgeteld een 7...
25 in totaal = 7 dus
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door Determinist » 29 aug 2022, 15:31

Wel grappig dat het universum uitgaat van het decimale stelsel.
Daarom doe ik alles hexadecimaal, wordt ik er niet door gestoord.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door taigitu » 29 aug 2022, 15:44

Kristof Piessens schreef:
29 aug 2022, 15:26
Mijn geboortegetal is volledig opgeteld een 7...
25 in totaal = 7 dus
Dus: De invloed van de 7 laat zien dat je een goed logisch denkvermogen hebt,
maar je tegelijkertijd kunt openen voor de spirituele wijsheid van het hogere bewustzijn.
ook die stroming is herkenbaar in je reacties.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door taigitu » 29 aug 2022, 15:48

Determinist schreef:
29 aug 2022, 15:31
Wel grappig dat het universum uitgaat van het decimale stelsel.
Daarom doe ik alles hexadecimaal, wordt ik er niet door gestoord.
Ik maak het niet ingewikkelder dan nodig.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door Fenna » 29 aug 2022, 16:06

Mijn geboortegetal is 9.
Poepie eigenwijs :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door univers » 29 aug 2022, 16:46

Poepie eigenwijs :mrgreen:
Zeg maar gerust stront. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door univers » 29 aug 2022, 16:49

Om eerlijk te zijn, heb ik me nooit met getallen bezig gehouden, wel bij het winkelen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door Fenna » 29 aug 2022, 17:40

univers schreef:
29 aug 2022, 16:46
Poepie eigenwijs :mrgreen:
Zeg maar gerust stront. :mrgreen:

[jaja]
Maar wel lief, als ik wil. :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door univers » 29 aug 2022, 17:44

Maar wel lief, als ik wil. :mrgreen:
Als je slaapt. :mrgreen:
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door Fenna » 29 aug 2022, 21:30

Verdorie.
Je hebt me door :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door taigitu » 30 aug 2022, 09:19

Sorry.
De link die ik plaatste is die van de afbeelding van die site.
Dus kon niemand op de site zelf kijken wat er bij de cijfers hoort.

Hier de juiste link:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/sp ... kenis.html


Nog een link met meer info:
https://www.wetvanhartcoherentie.nl/eng ... 1212-1234/
Laatst gewijzigd door taigitu op 30 aug 2022, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door taigitu » 30 aug 2022, 09:26

Fenna schreef:
29 aug 2022, 16:06
Mijn geboortegetal is 9.
Poepie eigenwijs :mrgreen:
Geboortegetal 9:
De 9 kan iemand tot spirituele verlichting brengen, geeft visioenen en goddelijke wijsheid en helpt om het geleerde te integreren en te vervolmaken.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door chuen » 01 sep 2022, 09:48

888 , 3 x 8 =24, 2+4=6
Afbeelding
Zesde zintuig, of subtiel waarnemingsvermogen, is ons vermogen om de subtiele dimensie of de onzichtbare wereld van engelen, geesten, hemel waar te nemen
Vertegenwoordigt het derde oog of het oog van de geest, geassocieerd met goden en de concepten van meditatie en spirituele verlichting. Het was oorspronkelijk uitsluitend voor 'kennishouders' en priesters.
Veel mensen op ‘’Aarde’’ beginnen nu wakker te worden en zien ook de signalen . :wink:


Kevin Nadjiwon on Spirituality of the Anishnabe

888 = Nr: 6 > 37:37 t/m 39:48min
Nadjiwon vertelt precies wat er op “Aarde” staat te gebeuren. Gehele filmpje is leerzaam. [jaja]

1492 Columbus ontdekt de Nieuwe Wereld
1992...na 500 jaar, Ufo vloot boven Mexico stad...

Vanaf 1992 zijn overal in de wereld, ceremonies van inheemse wijsheidbewaarders. De westerse wereld slaapt nog.
Grain Valley, Missouri 2010

Return To the Sacred Fire
‘’Terwijl de wereld op de rand van totale veranderingen op Aarde staat, kwamen in de zomer van 2010 inheemse leiders en stamoudsten uit heel Amerika de lange reis naar Grain Valley Missouri maken, voor een speciale top die wordt bijeengeroepen om de precolumbiaanse vredesprofetie van hun volk te vervullen.
De profetie zegt dat tijdens de volgende periode van 500 jaar, te beginnen in 1992, het potentieel zou ontstaan voor de Adelaar en de Condor om samen te komen, in dezelfde hemel te vliegen en een nieuw bewustzijnsniveau voor de mensheid te creëren. De profetie spreekt alleen over het potentieel, dus het is aan de mensheid om ervoor te zorgen dat er een nieuw bewustzijn kan ontstaan.”
Vuur. Return To the Sacred Fire

Spiritueel vuur [burn] ontstaat wanneer je synchroon loopt met je authentieke waarheid, die hoog vibrerend is.
Je hebt dit vuur nodig om te voorkomen dat je in wanhoop vervalt of afgemat en cynisch wordt. Je hebt dit vuur nodig om je ogen open te houden, om te blijven luisteren, kijken en kijken naar de horizon van je leven.


UFO Footage over foothills of Tepoztlan Mexico 1992 (Original Footage)
Afbeelding
1992 Ufo vloot boven Mexico stad...
Duizenden ooggetuigen, radarwaarnemingen en heeft wetenschappelijk onderzoek doorstaan.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door Determinist » 01 sep 2022, 11:36

Wat een onzin allemaal.
Wij hebben hier standaard de gregoriaanse kalender, welke weer afgeleid is van de juliaanse.
Daarbij zijn er diverse aanpassingen geweest. Van een kosmisch significante jaartelling is niet te spreken.

Iemand heeft dus alleen al voor onze jaartelling het bepaald en is door anderen weer aangepast.

En dan hebben we ook nog de

Egyptische kalender
Hebreeuwse kalender
Chinese kalenders
Koptische, innuit, Japans, Islamitisch, enzovoort enzovoort

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_calendars

Dus belangrijke wereldse gebeurtenissen hebben een betekenis met westerse moderne jaartallen en numerologie?

KUL

Gebruikersavatar
Kristof Piessens
Leraar
Berichten: 1547
Lid geworden op: 05 mar 2015, 23:36

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door Kristof Piessens » 01 sep 2022, 12:08

En sommigen zijn zodanig gebaseerd op de telling van het aantal volle manen op 1 jaar (volledige omenteling om de zon) 365 dagen kun je niet delen door 12 (juliaans 10) daarom werd er beslist om de 4 jaar een extra dag bij te doen, de maanden hebben een compleet oneven aantal dagen, om zeker te zijn van een volledig omloopbaan baseren ze zich vooral op de sterrenstand toch is de jaartelling volgens mij berekend op een complete misvatting van tijd, grappig dat ik dat uiteindelijk toch wel als bedenksel van de mens beschouw.
Duister voedt zich met licht, licht voedt zich met licht, lichtkracht versterkt elkaar zonder hulp van het duister, zonder licht kan duister geen bestaan kennen.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door Determinist » 01 sep 2022, 12:50

Kristof Piessens schreef:
01 sep 2022, 12:08
...is de jaartelling volgens mij berekend op een complete misvatting van tijd, grappig dat ik dat uiteindelijk toch wel als bedenksel van de mens beschouw.
Tijdsmeting en de daarbij behorende manier van omschrijven is puur een menselijk bedenksel.
En daarmee zijn er dus ontelbare varianten van meten en omschrijven, in het verleden en afhankelijk van plaats en cultuur.
Wat bij de ene nul is is bij de ander 1. Bij de ene gaat het in andere stapjes dan bij de ander.
De ene telt het aantal seizoenen, de ander het aantal zonsopgangen vanaf de geboorte of dood van een heilige, de ander het aantal volle manen etc etc.

Wat we precies nu eigenlijk meten weten we nog steeds niet. Niemand weet wat "tijd" nu eigenlijk is. Het enige wat we kunnen doen is een periodiek systeem verzinnen waarbij "iets" op regelmaat voorkomt en we tellen dan het aantal "iets" wat optreedt. Aantal zonnen opkomsten? En van 1 zonsopkomst naar de volgende noemen we 1 dag.

In ieder geval handiger te meten dan het aantal keer dat de koning moet schijten. Want zo regelmatig is dat nu ook weer niet.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: wat betekent het als ik steeds getallenreeksen zie als 11:11, 12:12 en 12:34?

Bericht door Fenna » 01 sep 2022, 13:19

:post: Determinist
Tijd is een menselijk bedenksel. ;P!
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie