Grenzeloos inzicht

Hier kan men onderwerpen plaatsen zoals : wijsheid , inzicht , tarot , orakels enz.
Gast1

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Gast1 » 11 jul 2020, 14:00

gusteman schreef:
11 jul 2020, 12:19
Waar Ik het wel even over wil hebben: hoe kan jij niet of verkeerd begrijpen wat Vitharr bedoelt wanneer je Kristoff wèl vlot begrijpt?
Want dat plaatst mij voor raadsels.
Dank voor de vraag gusteman, maar het is mijn niet duidelijk waar ik Vitharr niet of verkeerd begrijp en waar ik Kristof (met één f) wèl vlot begrijp.

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Susan » 13 jul 2020, 17:30

voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

gusteman

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door gusteman » 13 jul 2020, 21:49




De wereld zou een meer aangenaam verblijf zijn moesten mensen eens willen leren inzien dat hun kont niet het middelpunt van het heelal is.

Gebruikersavatar
taigitu
Orakel
Berichten: 14687
Lid geworden op: 04 dec 2011, 14:37

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door taigitu » 14 jul 2020, 13:18

De afbeelding die er eerst stond is niet meer beschikbaar.
Ik zet er even deze bij... over konten gesproken.


Afbeelding
Laatst gewijzigd door taigitu op 14 jul 2020, 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
.

.

Vraag je af wat anderen van je denken
en je bent voor altijd hun gevangene.


Lao Tse

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Susan » 14 jul 2020, 13:30

gusteman schreef:
13 jul 2020, 21:49

De wereld zou een meer aangenaam verblijf zijn moesten mensen eens willen leren inzien dat hun kont niet het middelpunt van het heelal is.
Prachtig, ;P! geweldig dit, kan ook als zelf inzicht gebruikt worden.. [clap]
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Vitharr
Brabbeldas
Berichten: 8161
Lid geworden op: 23 jul 2012, 10:39

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Vitharr » 14 jul 2020, 17:28

Ik ben er niet zo zeker van dat dit klopt. Meetresultaten lijken toch uit te wijzen dat alles in het universum zich gemiddeld genomen van mijn kont af beweegt waarbij de snelheid toeneemt met de afstand.

Toegegeven, de onnauwkeurigheid van de meting maakt dat het ook 1 van jullie konten kan zijn maar het lijkt toch een Aardse kont te zijn die de hoofdrol speelt. [think] :mrgreen:
Morgen is vandaag ook gisteren....

gusteman

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door gusteman » 14 jul 2020, 17:34

Susan schreef:
14 jul 2020, 13:30
Prachtig, ;P! geweldig dit, kan ook als zelf inzicht gebruikt worden..
By all means, be my guest !

Gast1

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Gast1 » 15 jul 2020, 06:06

gusteman schreef:
14 jul 2020, 17:34
Susan schreef:
14 jul 2020, 13:30
Prachtig, ;P! geweldig dit, kan ook als zelf inzicht gebruikt worden..
By all means, be my guest !
Blijkbaar trek je het het je aan ... [think]

'Grenzeloos inzicht'?

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Susan » 16 jul 2020, 19:20

gusteman schreef:
14 jul 2020, 17:34
Susan schreef:
14 jul 2020, 13:30
Prachtig, ;P! geweldig dit, kan ook als zelf inzicht gebruikt worden..
By all means, be my guest !
"nee hoeft niet meer.
De wereld zou een meer aangenaam verblijf zijn moesten mensen eens willen leren inzien dat hun kont niet het middelpunt van het heelal is.
Dat heb ik heel lang geleden al geleerd hoor.
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Gast1 » 16 jul 2020, 20:01

gusteman schreef:
14 jul 2020, 17:34
Susan schreef:
14 jul 2020, 13:30
Prachtig, ;P! geweldig dit, kan ook als zelf inzicht gebruikt worden..
By all means, be my guest !
Heel eenvoudig en alweer meteen heel snel naar aanleiding van een gewaardeerde post van jou aan mij gericht in een ander topic:

gusteman schreef:
16 jul 2020, 19:06
Kijk eens aan zeg, hoe schattig ... de grote trol komt het kleine trolletje een hart onder de riem steken.

Flink zo [clap] [clap] [clap]

En is dat nu een uiting van die allesomvattende (universele) liefde?
O ... :grin:

... een toonbeeld van verdraagzaamheid pur sang met een onmiddellijk oordeel. :rolfl:

En ja, dat is een uiting van 'die allesomvattende liefde' ... maar dat dien je dan wel weer te begrijpen, terwijl je blijkbaar niet in de gaten hebt wat je zojuist schreef.
Zie, dit is wat je schreef:
gusteman schreef:
16 jul 2020, 19:06
Indien iemand in een ernstige discussie komt aanzetten met een idioot argument dan getuigt dit van een totaal gebrek aan respect voor de andere ...
En dat laat je hier weer overduidelijk zien.
En nog eenvoudiger is het om dat te laten zien waar je zelf om vraagt mijn vriendelijke vriend:
gusteman schreef:
16 jul 2020, 19:06
Maar je zal moeten kunnen hard maken dat het gaat om een belediging of om een scheldwoord.
en zie ... slaag ik daar nu alzo heel snel in of niet?

Of ben ik nou toch die grote trol?
Wellicht valt jouw bekende stilte mijn zuidelijke lieverd.

Maar geloof het of niet, ik verdraag je en niet enkel jou.

:loveU:

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Susan » 19 jul 2020, 22:55

Hunkeren doet vrees ontstaan, vrees maakt afhankelijk...

Hoe groter die afhankelijkheid is, des te groter de innerlijke armoede.
Als je deze armoede, deze eenzaamheid gaat beseffen, probeer je ze te verbloemen, de leegte op te vullen met kennis of activiteit, met afleiding of geheimzinnigheid. Hoe meer men dat doet, des te dieper de werkelijke oorzaak van de eenzaamheid verborgen raakt.
Het 'ik' is onverzadigbaar, 't is net een kom met een barst erin, een bodemloze put die nooit of te nimmer gevuld kan worden.

Als men veel over de wereld reist, valt het op hoezeer de aard van de mens overal eender is, of het nu in India of Amerika is, dan wel in Europa of in Australië.
Dat geldt vooral voor leerlingen van middelbare scholen en universiteiten.
We produceren een bepaald menstype - want we schijnen allen uit dezelfde vorm voort te komen - dat hoofdzakelijk gericht is op het vinden van veiligheid, op belangrijk lijken of op het beste ervan te maken en daar zo min mogelijk bij na te denken.

Conventionele opvoeding maakt onafhankelijk leren denken bijzonder moeilijk.
Conformiteit voert naar middelmatigheid; het streven naar succes smoort de ontevredenheid, remt de spontaniteit af en doet vrees ontstaan; en vrees verhindert een intelligent begrijpen van het leven. En met het toenemen van de jaren worden geest en hart steeds doffer.

Wij allemaal zijn door ons milieu en onze opvoeding erin getraind persoonlijke voordelen en veiligheid na te jagen en voor ons onherroepelijk verwarring en ellende teweeg bij onszelf en in de wereld, omdat die training in ieder individu de psychologische barrières optrekt die scheiden en een ieder apart houden van de anderen. Zolang we succes tot doel hebben kunnen we onze vrees niet kwijt raken, want het verlangen om te slagen gaat onvermijdelijk gepaard met de vrees voor mislukking.

Om die reden zou men jonge mensen niet moeten leren naar succes op te zien.
De cultus van succes voert naar wedijver, nijd, vijandschap en tenslotte naar oorlog.
In zo'n soort maatschappij zijn wij grootgebracht en onze agressiviteit en verwarring zijn opvallend.

Vraag: Hoe kun je je vrij maken van vrees?
Krishnamurti: Je moet eerst weten waarvoor je bang bent, is het niet?
Je kunt bang zijn voor je ouders, voor de leraren, bang voor je examen te zakken, bang voor wat je zuster, je broer of je buurman zou kunnen zeggen; je kunt ook bang zijn dat je niet zo goed of zo knap bent.

Nou, weet je dat?
Als je 't weet, ga er niet voor op de loop, maar ga dan na waarvoor je bang bent. Als je weten wilt hoe je vrees kunt kwijtraken, dan moet je haar niet willen ontvluchten, maar in de ogen kijken, dat is juist wat je helpt er vrij van te komen.
Zolang we vrees willen ontvluchten, kijken we er niet naar, maar zodra je stopt en naar de vrees kijkt, begint deze al op te lossen.
Het op de vlucht slaan is de oorzaak van de vrees.

We zijn als maar het vechten om rijker te worden, beroemder, knapper; - ik wil groter zijn dan jij, en jij wilt groter zijn dan wat ook!
Ambitie betekent dus eigenlijk trachten iets te zijn dat we niet zijn.
En wat is nu belangrijk?
Proberen iets te zijn wat we niet zijn, of begrijpen wat we wel zijn?
Het spreekt vanzelf dat we eerst naar onszelf kijken en gaan begrijpen wat we zijn.

Jiddu Krishnamurti
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Susan » 21 jul 2020, 22:10

Soms geeft iemand je een advies dat heel mooi en inspirerend klinkt, maar waarbij je toch geen goed gevoel hebt.
Je kunt het horen vanuit de zaal met een podium ervoor, vanachter je scherm bij een filmpje of gewoon tijdens een ontmoeting op straat. Je merkt dat de opmerking je niet werkelijk raakt, innerlijke verwarring oplevert of dat je hem na vijf minuten alweer vergeten bent.

Prachtig en verraderlijk
Woorden zijn prachtig, maar soms verraderlijk. Ze kunnen zo goedgekozen en welluidend zijn dat je er in eerste instantie diep van onder de indruk bent. Toch kan er iets niet helemaal kloppen aan wat je hoort. Je verstand is tevreden gesteld, maar je gevoel schudt zeer beslist haar hoofd. Dat ligt meestal aan de oorsprong: de woorden die tot je zijn gesproken komen niet uit het hart van de spreker, maar slechts uit het hoofd.

Deze woorden zijn niet doorvoeld, doorleefd of gemeend. Ze zijn ooit in een boek gelezen, uit de mond van anderen gehoord en nagepraat. Ze worden uitgesproken vanuit effectbejag; het is de bedoeling dat je de ander nu heel verlicht en inspirerend vindt en liefst ook de goede raad opvolgt.

Woorden die niet uit het hart komen, kunnen jouw hart onmogelijk bereiken. Hoe mooi of juist de uitspraak ook klinkt, hoe beroemd de persoon ook mag zijn die deze uitspreekt en hoeveel lezers, volgers, fans hij of zij ook heeft, je kunt de wijze woorden niet ‘ter harte nemen’.

Alleen uit persoonlijke ervaring, gevolgd door reflectie en overpeinzing, kan zich wijsheid vormen. Die ervaring hoeft niet heel intens te zijn, want dat zou betekenen dat alleen levens met hoge toppen en diepe dalen waardevolle inzichten opleveren. Aandachtige mensen kunnen uit het eenvoudige, alledaagse leven diepe inzichten onttrekken, zoals je calvados kunt destilleren uit boerenappels.

Bloed, zweet en tranen
Goede raad geven die niet is geworteld in ervaring is goedkoop. Veel kostbaarder zijn wijze woorden die voortkomen uit lessen die met bloed, zweet en tranen zijn getrokken uit het leven zelf. Deze woorden hebben de kracht en mildheid van iemand die zichzelf niet verheven boven het onderwerp acht, maar vanuit bescheidenheid, verbondenheid en empathie spreekt. Ze zijn goud waard.

Susan Smit
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Gast1 » 22 jul 2020, 06:52

Grenzeloos inzicht Susan en Susan :grin:

En o zo toepasselijk momenteel. ;P!

Ik dacht meteen aan deze muziekstukken:




chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door chuen » 30 jul 2020, 20:54

Geloof me niet
30 juli 2020
Is Flint / ETZNAB toon 13
is het achttiende Zonneteken van de 20 gezichten van de Zon
Het staat voor kracht en moed.


Afbeelding
Afbeelding
‘’The glyph illustrates the pyramid through a view from Above. Flint delivers that perspective like
a bolt out of the blue.
We are presented with Truth that we knew all along. We may have covered it up, afraid to face the Truth that would compel us to change. The world may have hidden a Truth. Or, the Truth may be a Spark of Divine Wisdom that was hidden beyond the veil in our unconscious thoughts. Whatever the Truth may be, it will be the Truth we were ordered to know in this Time and Place. Flint’s Truth can set us free of illusions.’’
https://jaguarspirit.com/2017/01/07/13- ... ascension/
23 juli 2020

Statue of Liberty lit up by lightning

SOUND OF SILENCE - Gregorian
Hopi Profetie
En kijk niet buiten jezelf om de leider te zoeken.
‘Er is een rivier die nu zeer snel stroomt. Ze is zo groot en stroomt zo snel dat mensen bang zullen zijn. Zij zullen zich proberen vast te klampen aan de oever, ze zullen het gevoel hebben dat ze worden verscheurd en dat ze hevig zullen lijden. Weet dat de rivier haar bestemming heeft. De ouderlingen zeggen dat we de oever los moeten laten, en ons afduwen naar het midden van de rivier. Onze ogen open en ons hoofd boven water houden. We moeten niets persoonlijk opvatten [think] , zeker niet onszelf, want als we dat doen, komen onze spirituele groei en reis tot stilstand. De weg van de eenzame wolf is niet meer. Komt allen samen. Verban de woordenstrijd [think] uit je houding en woordenschat. Alles wat we nu doen moet op een heilige manier en als een feest gedaan worden. Wij zij degenen op wie we hebben gewacht.’

Juni 2020
“The Hopi spiritual leaders have spoken their urgent warning and message to the United Nations and around the world, yet there has been no response.’’
“All the stages of Hopi prophecy have come to pass, except for the last, the purification. The intensity of this purification will depend on how humanity collaborates with creation. We are entering the last days.’’
“When you are taking care of yourselves, you are taking care of everything else. Do not lose the spiritual dimension of this crisis; have the eagle aspect from above and see the whole; see more broadly.’’
https://thevoice.us/hopi-nation-prophec ... rous-time/
De druk wordt enorm, omdat veel mensen blijven ‘’slapen’’.

Have the eagle aspect from above and see the whole; see more broadly
Afbeelding
Terwijl we stromen met de stroom van de 9e golf:
Net als bij een stromende rivier is het veel gemakkelijker om met de stroom mee te gaan en jezelf in de stroming naar je bestemming te laten dragen. Vechten tegen de stroom veroorzaakt strijd, pijn en onnodige ontberingen.
Hoe meer je denkt, hoe minder je ‘’ziet’’ wat er op je afkomt. Want voelen is het nieuwe denken.
Polarisatie. Het wij-zij denken. Lage vibraties …..
Onze hersenen creëren een zintuigelijke illusie van scheiding, die we meestal geloven. We zien onszelf als afzonderlijke individuen en we verdelen de werkelijkheid in dualiteiten: dit en dat, zelf en ander, wij en zij.
Lagere trillingen zijn zwaar en houden verband met dichte materie. Net zoals intenties met hoge vibraties zoals liefde, mededogen en hoop fysieke materie kunnen manipuleren, kunnen intenties met lage vibraties zoals angst, haat en woede hetzelfde doen.
In plaats van te hopen op begrip en erkenning van de ander, is het wijzer om jezelf te helpen en in je kracht te komen. Wanneer je je oude pijn hebt losgelaten, verandert je frequentie.
Afbeelding
Gekozen ‘’sl..pwandelaars’’. ‘’verstrikt in de 3D wervelwind’’. Achteruit lopen ...
Lage vibraties …..Angst.
Afbeelding
‘’Naarmate de ‘’wervelwind’’ groeit en sterker wordt ... blijf in je centrum, want als je verstrikt raakt in de wervelwind, zal het moeilijk zijn om eruit te komen. Blijf in je centrum, wat er ook om je heen gebeurt.’’
“Kuuyux” Ilarion Merculieff on behalf of the Wisdom Weavers Heart-Council Team

Cut Not a Man With Words for the Wounds Are Slow to Heal. 5D denkers….
Aanwijzing:
Afbeelding

Illusie :wink:

Samen met deze gave van keuze hebben alle tweebenige wezens een innerlijk aanvoelen van weten wat juist en fout is. Daarom, geeft de gave van keuze ons de mogelijkheid om vanuit bewustzijn te kiezen. We moeten niets persoonlijk opvatten, zeker niet onszelf, want als we dat doen, komen onze spirituele groei en reis tot stilstand.

‘’5D’’ muziek, leven op een hogere vibratie
Pascal Letoublon - Friendships (Original Mix)
Achteruit lopen ... [think]

Afbeelding
Aanwijzing in onze droom :
Onze geest-clan kan een dier zijn, of een plant, een steen, of een speciaal voorwerp dat spirituele kracht heeft aangenomen. Je clan is een reservoir van krachtige energie.
‘’As Cesar Milan wrote: “Dogs, on the other paw, live only in the present ' in the moment. Living in the moment means dogs are only concerned with what's happening to them right now, not what happened to them last week or what's going to happen next Tuesday…’’
http://muttmeditation.com/dogs-are-alwa ... nt-moment/

Cesar Milan calm a dog in seconds

Honden reageren op je energie. Hoe voel je je ? ben je in balans ?
Mensen reageren op je energie. Alles is energie en alles is verbonden met al het andere
Je hebt de neiging om je emoties te uiten, wanneer je boos bent, in ''........'' gedrag. Maar wat je echter beter kunt doen is assertief gedrag vertonen. Door empathie te tonen.. Je amygdala kalmeren. Raak niet verstrikt in de ‘’wervelwind’’ , want de druk om je heen wordt enorm…..
Afbeelding

Aanwijzing in onze droom :
Spreeuwen dansen in Utrechtse lucht [RTV Utrecht]

Afbeelding
Zonder tegen elkaar aan te vliegen. En wat ik me realiseerde was dat ze niet denken, ze maken zich geen zorgen over het verleden of de toekomst. "
Een ander met rust laten. Geen zorgen over het verleden of de toekomst. Simpel.
Afbeelding
Niemand kan je helpen. Je dient zelf van de 3e naar de 5e ‘’etage’’ te ‘’springen’’.
Afbeelding
Wanneer wetenschappers 'ontdekken' wat inheemse mensen al eeuwenlang weten

Simpel. In het Nu leven en de purificatie ‘’overleven’’.
Geen fantasie, maar 5D energie.
Terwijl we stromen met de stroom van de 9e golf:
We zijn hier niet om het goede en het slechte te genezen, we zijn hier niet om het verkeerde recht te maken, we zijn hier voor één doel ... om de bestendigheid van de waarheid weer te vinden. De universele waarheid. Diep in ons hart weten we dat deze droom instort. De angst, de zorgen en de controle van anderen, die vaak nog steeds wanhopig vasthouden aan de laatste rietjes van de oude stervende 3D realiteit. Het instortmechanisme van de oude realiteit is al lang begonnen. Het leven is een droom.

De kwaliteit van je droom hangt af van of je verstand of je ziel de controle over je leven heeft.
Concentreer je op schoonheid.
Uit je hoofd naar je … Daar is lef en veel moed voor nodig. Het gaat erom dat je het voelt. Je blijft in balans wat er ook om je heen gebeurd en raakt niet verstrikt in de wervelwind die steeds heviger gaat worden. Want iedereen op Aarde is nu aan de beurt.

‘’Deze generatie gaat bepalen, of de Aarde wordt schoongeveegd.’’ Illarion Merculieff

Werk aan jezelf. Geen angst . Kijk niet buiten jezelf om de leider te zoeken.
Afbeelding

Geloof me niet

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80367
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door Tammy » 12 aug 2020, 21:39


Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door chuen » 13 okt 2020, 11:22

Op 21 december 2012 zeiden de Maya's, dat de mensheid een nieuw Tijdperk zal binnengaan en een verhoogd Bewustzijn zal beginnen. "El Fin de los Tiempos" ( het einde der tijden)
Onze wereld ondergaat nu al ongekende, extreme en snelle veranderingen.
Afbeelding
Kosmische boodschappen die uit het galactische centrum komen. Een nieuwe opkomende mondiale beschaving.
Afbeelding
luisteren op een dieper niveau

13 oktober 2020 is Ben(riet/buis), de Rode Hemelwandelaar toon 10 LAHUN Planetair
De ouderlingen zegen, we moeten het ‘riet’ zijn om het licht van de geest door het kanaal te laten stromen. We kunnen niets zien als we beweren dat we alles weten. Omdat we niets weten, staan we ervoor open om ALLE dingen te weten. Als we neerknielen in nederigheid, wordt het vlees van ons ego weggebrand en staan we ‘’goddelijk’’ open om de ‘’goddelijke’’ waarheid te horen.
Onbuigzame denkbeelden brengen je uit balans. Sterker nog, hoe minder je denkt hoe meer je voelt. Doe als het riet; buig mee, maar breek niet. Simpel is heel moeilijk, en moeilijk is heel simpel…
Afbeelding
Hoop dat het met iedereen goed gaat.
Ik blijf hier even ‘’hangen’’. Ik woon aan de kust, ik zie mezelf daar achter de PC zitten. (val niet van m’n stoel af) Mooi uitzicht op onze bijzondere planeet. Zie de onrust in Nederland en de gehele wereld. De ‘’5D’’ energie vanuit het galactische centrum is krachtig. En dit is nog maar het begin.

Afbeelding
“Somewhere along the way, I think the original teachings got lost among all the people.”
Nowaten Potawatomi-medicijnman

Geloof me niet
Het doel hierboven is, om ruimte vast te houden en begrip en mededogen toe te staan voor wat we allemaal doormaken als collectief. De frequenties veranderen naarmate we hoger en hoger beginnen te vibreren. Als we onze geest en ons hart openen voor wat er overal om ons heen is, erkennen we de noodzaak van samenkomen in plaats van uitsluiting. Vertrouwend op onze gedachten. Het is allemaal een illusie geweest.
We ervaren allemaal een collectieve "inwijding, reiniging en ontwaken" die is voorspeld door ELKE inheemse cultuur over de hele wereld. Deze wereldwijde pandemie heeft ons al laten zien 'we zijn NIET gescheiden'. Iedereen is aan de beurt.
In de geestenwereld zijn we al allemaal met elkaar verbonden, het vuur dat leven zonder einde voortbrengt.
Afbeelding
Het is nu vooral naar beneden kijken, wie het weer voelt …… Veel mensen zitten helaas gevangen in de ‘’wervelwind’’. Verstrikt in de illusie.(- a great half reality-.) De Aquarius energie (purificatie) doet z’n werk. Het gaat volgens plan. De druk op onze samenleving zal alleen maar toenemen.
Onthoud dat je je aanpast aan een hogere vibratie en dat je je uiteindelijk zult aanpassen. Ook oude patronen, gedragingen en overtuigingen worden naar de oppervlakte geduwd. Er gebeurt veel in je. Je bent een energiewezen. Wanneer je lichaam sneller begint te trillen, creëer je een weten in het lichaam dat automatisch zal zijn, het zal gewoon een deel van jou zijn. Het is een acceptatie, een weten van licht en waarheid. geen angst.

De beste verdediging is, om je hart open te houden. Uit je hoofd, naar je …
De ouderlingen zeggen : ‘’Het is niet wat u weet, maar of u het zich zult herinneren.’’

The Return of the White Buffalo Calf Woman Prophecy - Native American Stories
De Prophecy is , dat ze zal terugkeren in een tijd van grote nood. Een van de zeven sterzusters van de Pleiaden.
Afbeelding
Binnenkort komt de blanke man naar ons toe en zegt: help ons!


Crazy Horse's Final Message - Lakota Legends
Upon suffering beyond suffering:(feit)
The Red Nation shall rise again and it shall be a blessing for a sick world; a world filled with broken promises, selfishness and separations; a world longing for light again.
I see a time of Seven Generations when all the colors of mankind
will gather under the Sacred Tree of Life and the whole Earth will become one circle again. (feit)
In that day, there will be those among the Lakota who will carry knowledge and understanding of unity among all living things and the young white ones will come to those of my people and ask for this wisdom.
I salute the light within your eyes where the whole Universe dwells. For when you are at that center within you and I am that place within me,
we shall be one.(feit)
- Crazy Horse, Oglala Lakota Sioux (circa 1840-1877) De uitkomst staat al vast.

Help us … De druk wordt…
Afbeelding
‘’I would like to leave the last words with the granddaughter of the famous holy man Black Elk. Her name is Grace Black Elk. She said about 50 years ago, "One day soon, the white man will come to us and say: help us! ‘’
https://thehill.com/changing-america/op ... ive-elders De uitkomst staat al vast.

‘’After a large flash lights the sky, charcoal and ashes fall to cover the earth, and new grass will grow and the waters clear, and ‘’God’s’’ children will play together. We must follow the spiritual leaders
into the sacred places for guidance, to experience a land without modern-day technological and economic illusion. In the spirit world we are all connected, the fire that generates life without end.’’
https://www.wilderutopia.com/traditions ... ed-places/ De uitkomst staat al vast.
Afbeelding
“’An old system is dying. An outworn system. It is in is dead rows.’’
"Overal in Amerika en daarbuiten hebben we deze ongelooflijke tijd beloofd dat we nu leven; van echt een nieuwe opkomende mondiale beschaving. Aan de ene kant hoor ik de doodskreten van een oude tijd, maar ik hoor ook de geboortepijn van de nieuwe."
2014: Chief Phil Lane Jr. White Buffalo Prophecy

11:11min. Opletten?. Laat je niet misleiden, raak niet verstrikt in de ‘wervelwind’ ……Weet dat er iets bijzonders gaat gebeuren. Mondiale beschaving :wink: . Blijf je in balans? De uitkomst staat al vast.
Afbeelding
‘’ Nowaten (he who listens) verkreeg zijn wijsheid door echt te luisteren. Niet door de hele dag naar het nieuws of opinies te luisteren, maar door te luisteren op een dieper niveau, door zich te verbinden met de natuur, met onze bron - Moeder Aarde, met spirit. Nowaten observeerde dat de mensheid op een kantelpunt is aangekomen en waar de echte uitdaging ligt voor ons als ‘human tribe’.
Nowaten Potawatomi-medicijnman

DOWN to EARTH - Nowaten over verbondenheid
‘’I find it sad for humans for not knowing who the really are ‘’
“Somewhere along the way, I think the original teachings got lost among all the people.”
‘’Dat hoeven we alleen maar te- Voelen- ‘’(tip)Nowaten

Om te hopen dat het zelf gaat veranderen. …
Afbeelding

Afbeelding
original teachings : Walk in beauty

Afbeelding
original teachings:
-In the spirit world we are all connected, the fire that generates life without end.-
-Understand that you must purify your thoughts of everything that you think is real. For, you live in a great illusion, a great half reality.-
Afbeelding
-Voel- wat er om je heen gebeurd…. De beste verdediging is, om je hart open te houden. Uit je hoofd, naar je … Het gaat om liefde .

Dakota Chief Speaks of Indigo Star Children
original teachings :we are spiritual beings having a human experience


Learn to get in touch with the silence within yourself, and know that everything in life has purpose. There are no mistakes, no coincidences, all events are blessings given to us to learn from.
Elisabeth Kubler-Ross
Afbeelding
Universele wet van vrije wil
De universele en spirituele wetten zijn afkomstig van onze familie uit de cosmos en zijn afkomstig van Orion. :roll:
Een ander met rust laten. De wet van vrije wil…..(niet moeilijk, het gaat om de liefde )
originele leringen: we zijn spirituele wezens die een menselijke ervaring hebben.
Afbeelding
Afbeelding
Het heilige balspel is begonnen…

Geloof me niet

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door chuen » 09 dec 2020, 15:10

Geloof me niet
8 december 2020 was Muluc , toon 1
Muluc ik het negende Zonneteken van de 20 gezichten van de Zon. In Maya betekent Muluc: maan, regen, water en waterdruppel, de rivier
Muluc is het gezuiverde gevoel, de subtiele, zuiverende kracht van stromend helder water.

21 december 2012 Diep in het hart van Moeder Aarde, in de heilige Maya-grotten van Guatemala, deelt Don Alejandro Cirilo Perez Oxlaj enkele van de profetieën die hem door zijn Oudsten zijn geleerd. Everyone get up Iedereen. [think]

Afbeelding
Op een zachte of harde manier wakker worden?… Iedereen gaat mee, of we nu willen of niet.
Afbeelding
‘’ Er stroomt een rivier nu heel snel. Het is zo groot en snel dat mensen die bang zullen zijn. Ze zullen proberen zich aan de kust vast te houden. Ze zullen het gevoel hebben dat ze uit elkaar worden gescheurd en zullen enorm lijden. Weet dat de rivier zijn bestemming heeft. De oudsten zeggen dat we de kust moeten loslaten, ons naar het midden van de rivier moeten duwen, onze ogen open moeten houden en onze hoofden boven het water moeten houden. ’’ Hopi
Afbeelding
Het is knap dat je hier ook kan blijven ’’hangen’’. Geen 1 seconde….. :wink:
Het besef van je vrije wil geeft je de verantwoordelijkheid om te kiezen tussen de krachten van licht en donker. Velen willen beneden terug naar het ‘doodlopende’ pad, terwijl we zien en voelen dat het niet meer werkt. De intensiteit van de zuivering zal de komende jaren gaan afhangen van hoe de mensheid samenwerkt met de schepping. (geen angst..)
Afbeelding
De ‘’deur’’ wordt pas geopend, als je serieus en in balans bent. In je hart.
De meeste mensen op de planeet zijn niet voorbereid op de verschuiving in bewustzijn. Maar het gebeurt niettemin, en voor degenen die niet weten wat er aan de hand is, zal het geen gemakkelijke of comfortabele ervaring zijn.
Veel mensen wakkeren onbewust het ‘’vuurtje’’ aan. Macht over andere mensen is zwakte, vermomd als kracht. Niet in het hart. Heb geen oordeel, want ze zijn hier met een missie. Iedereen heeft een missie. Welke laatste ‘’3D’’ lessen willen ze nog volgen ? Uiteindelijk blijft er een keuze over: kronkelen en protesteren en wegrennen van de ‘’beitel’’, of het verandering proces omarmen zonder het plan te kennen.

De universele wet schrijft voor, dat we ons niet mengen in de vrije wil van anderen.
Ongeacht of we denken dat hun acties verkeerd zijn. We dienen ons niet in hun acties te mengen.
Zoals eerder vermeld, er bestaat geen afrekening of ‘’Hel’’. Het zijn lessen.
Het menselijk ras zal alleen overleven als we onze geest in dienst stellen van ons hart,
aldus Inheemse ouderen. (simpel, en geen ontkomen aan)
Afbeelding
Gefocust op de problemen. Je hoofd stelt alleen maar vragen.
Je ego ‘’vecht’’ met je hart. Purificatie. Welke ‘’3D’’ lessen wil je nog volgen?
Want alles wat op je gereflecteerd wordt , is een test. Waar je op concentreert, wordt je werkelijkheid. (quantum).
Proberen het gewicht van de wereld te dragen?. Draag in plaats daarvan het gewicht van het huidige moment. Welke gevoelens probeer je te vermijden?
Dat we verdwaald zijn en een goeroe nodig hebben?. Dat we iets moeten doen om onze vrede, gelukzaligheid en tevredenheid te vinden?. De goeroe ben jij….Iedereen is gekozen. Jij bent gekozen. Herinner je wie en wat je bent.
Simpel. Je bent hier me een missie. Een missie om wakker te worden en een verandering door te voeren voor een andere samenleving. De inheemse teachers zeggen, dat je jezelf moet helen. Dat is je grootste bijdrage aan de mensheid.
Afbeelding
‘’Still others will appear as if untouched by what is occurring. The ones who remember the original teachings and have reconnected their hearts and spirit.’’ Hopi.
Je hoofd ‘’leegmaken’’ om te horen.
Thuis blijven is onthaasten i.p.v. steeds sneller te gaan rennen.. Daardoor meer voelen en begrijpen. In je hart blijven is minder gedachten per seconde, en is kijken in de ‘’tijdschacht’’. Toekomst en verleden zien. We zijn dan verbonden met de bron.
Wakker worden:
Aquarius energie: We zijn hier niet om het goede en het slechte te genezen, we zijn hier niet om het verkeerde recht te maken, we zijn hier voor één doel ... om de bestendigheid van de waarheid weer te vinden. De Illusie (h)erkennen voordat we de ‘’5D ‘’wereld in stappen. De universele waarheid. Want alles om ons heen (spirituele gebeurtenissen) gebeurd nu met een reden .
Afbeelding
Want alles wat op ons gereflecteerd wordt , is een test.
Het gaat er om, dat je dit voelt…Een ander hoeft niet te luisteren. Anderen hoeven niet te luisteren. Alles wat je wilt weten, weet je al. Inheemse teachers maken je wakker , en vertellen wat je eigenlijk zelf ook al weet. Inheemse teachers kunnen dit niet in logische of rationele termen uitleggen. Dit is wat je zelf dient te overwinnen. Vertrouw op hun kennis. Wereldvrede komt eraan. Geloof in een goede afloop, ondanks dat je af en toe twijfelt. Dit is normaal. De mensen die deze periode het best gaan doorstaan zijn mensen van het ‘vuur’. De mensen die vertrouwen en in het hart blijven.
Afbeelding
-Only in the ancient teachings will the ability to understand the messages be found.-
Afbeelding
geduld raakt op …?
Mensen schakelen zichzelf uit, omdat de druk om ons heen steeds groter wordt en ze niet in staat zijn, om de verbinding met hun hart te herstellen. Gevangen in de’’ wervelwind’’. Je bent water, hartfalen…..
Om de purificatie te overleven: tips van ‘’boven’’….
The Spirit Told Us How to Prepare for Armageddon. Spirit ? [think]

Afbeelding
‘’Het geheim van de verandering is om je energie niet te richten op het bestrijden van het oude, maar op het realiseren van het nieuwe. –Socrates’’
Afbeelding
Het ritme van ons hart in evenwicht brengen met het ritme van de Aarde. ‘’Wakker’’ worden. Het lichaam luistert naar ritmes die je geest niet eens kan horen.
Ons nieuwe zelf opnieuw uitvinden. Balans. De terugkeer naar zuiverheid. Het gaat om liefde. Eerst voor jezelf, daarna je familie. Dan de mensen om je heen. Volg je hart, want dat klopt!
Drink veel water, blijf rustig, in balans en in het hart. Blijf bewegen. De nieuwe energie helpt je op weg. Je gaat het voelen.

2 november 2020 j.l. , was het begin van een spiritueel intense tijd in de geschiedenis en een die wordt gekenmerkt door een specifieke uitlijning van planeten gedurende duizenden jaren.
Op weg naar 21 december 2020
Afbeelding
Op 21 december 2020 gebeurt er iets bijzonders De laatste keer dat dit voorkwam was bijna 4000 jaar geleden. Dit zorgde toen voor een grote transformatie in de samenleving. Op 21 december 2020 staan Jupiter en Saturnus conjunct op 0° Waterman.
De oorspronkelijke bewoners van Australië komen al jarenlang op deze dag (zij vieren dan de Summer Solstice) bij de Heilige berg Uluru ter voorbereiding op 21 december 2020
Zó belangrijk is deze Zonnewende. De Collectieve Activatie, die zich daarnaast ook richt op de Pleiaden - de 'Zeven Zusters' geheten - en op het 'rijzen van Het Nieuwe Lemurië'. Dit zal zijn om 09:02PM '’Uluru tijd'.
Afbeelding
Afbeelding
21 december 2020 12:32PM De Aarde zal op een hoger niveau trillen en mensen die op dat niveau bestaan, kunnen erop afstemmen. De komende jaren worden spiritueel intens.
Om er toegang toe te krijgen, dien je het meedogenloze denken dat typisch de westerse geest bezighoudt, ‘verlaten’. Je gidsen zitten op je te wachten totdat je zelf die stap vooruit neemt.
En je hebt veel gidsen. Vertrouw erop dat ze er zijn. 11:11 zien ? .
Afbeelding
Nederig om je weer te kunnen verbinden met je prachtige zielenfamilie die geduldig op je wacht. Gewoon vragen…… Voordat je gaat slapen, roep de hulp in van je gidsen. Vraag aan ze, of ze je geest en lichaam willen ‘helen’ terwijl je slaapt. Voelen.
Maar ze respecteren ook de wet van vrije wil. De ‘’deur’’ wordt pas geopend, als je serieus en in balans bent. Geen angst.
Chief Golden Eagle / Standing Elk leert de vertaling van de sterrensymbolen van Roswell
Een bevestiging van :roll:
\V Universal Law of Free Will 11 11

Geloof is niet een blind geloof in iets. Geloof is kennis, waaraan geen twijfel bestaat.
Wat voor het oog onzichtbaar is, voelen we in het hart.

De vibratie in je hart en hersenen te voelen. Iets oers en ouds in onze zenuwstelsel reageert. Voelen…vibratie… Het lichaam luistert naar ritmes die de geest niet eens kan horen. Volg je hart terwijl het klopt in harmonie met universele energieën
Het wekt de wetten die in je zijn, die in de ziel van je wezen gecodeerd zijn
Afbeelding
Onze zenuwstelsel reageert.
Heartbeat ASMR | listening with a stethoscope


Gorilla testing heartbeat by stethoscope ti(c)k to(c)k De klok is aan het tikken…
Profetie:“It is important to understand that these messages will be found upon every living thing, even within our bodies, even within a drop of blood.(Hopi)
Als je op dit moment aanwezig bent, in je hart en vertrouwt, zal alles voor zichzelf zorgen. Dit maakt deel uit van wat
de natuur :wink:
inheemse volkeren heeft geleerd.
Ilarion Merculieff namens het Wisdom Weavers Heart-Council Team
https://bioneers.org/a-message-of-wisdo ... -zp0z2004/
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Still others will appear as if untouched by what is occurring. The ones who remember the original teachings and have reconnected their hearts and spirit. Hopi.
Zoals eerder vermeld, het vraagt om balans en moed. Zeer veel moed.
https://theshamanictimes.com/hopi-indig ... world.html

Terug naar de ‘’realiteit’’, waar alles op r….. loopt. Simpel is heel moeilijk, en moeilijk is heel simpel…..Het aquarius web weven.
Het heilige (Aztec) balspel is begonnen…
Het ga jullie goed

Geloof me niet

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door chuen » 21 dec 2020, 12:33

Geloof me niet
21 december 2020 een belangrijke dag. 12:34h …
Toon 1 Witte wind IQ/IK
Toon 1 Activeer je magnetische krachten door alle wezens te zien als een deel van jezelf
IQ/IK is het tweede Zonneteken van de 20 gezichten van de Zon. Ik betekent in Maya: lucht, wind of (levens-)adem.

Opnieuw zoeken naar de Heilige Boom
Afbeelding
" I see a time of seven generations when all the colors of mankind will gather under the sacred Tree of Life and the whole Earth will become one circle again..’’
Chief Crazy Horse
Afbeelding
The sacred Tree is je Hart. All the colors of mankind will gather….. Feit.

It was foretold that these things would come to pass…
‘’The Ancient Ones taught us that the life of the Tree is the life of the people. If the people wander far away from the protective shadow of the Tree, if they forget to seek the nourishment of its fruit or they should turn against the Tree and attempt to destroy it, great sorrow will fall upon the people. Many will become sick at heart. The people will lose their power. They will cease to dream dreams and see visions. They will begin to quarrel among themselves over worthless trifles. They will become unable to tell the truth and to deal with each other honestly. They will forget how to survive in their own land. Their lives will become filled with anger and gloom. Little by little, they will poison themselves and all they touch.

It was foretold that these things would come to pass, but that the Tree would never die. And as long as the Tree lives, the people live. It was also foretold that the day would come when the people would awaken, as if from a long, drugged sleep; that they would begin, timidly at first but then with great urgency, to search again for the Sacred Tree.
https://www.fwii.net/profiles/blogs/ava ... directly-1
Afbeelding
Afbeelding
Als je je leven beschouwt als een tocht over een onbekende rivier, dan kun je misschien zelf niet je bestemming zien liggen, maar de rivier weet het.
De rivier weet waarnaar zij naar toe stroomt, want ze is al vanaf het begin met het eindpunt verbonden…
Het is alles loslaten waar je aan je vast zit of gewend bent in deze ‘3D’ wereld. Het is het loslaten van de oever. Ga naar het centrum van je hart . Het centrum van het leven. De rivier.
De rivier weet exact waar het naar toegaat. Je geest heeft absoluut geen flauw idee. Vertrouw het purificatieproces
Zoek die mensen op, die geestverwanten zijn en die verbinding maken. Dit is je nieuwe stam
Afbeelding
Inademen
Laat een frisse wind waaien zodat je schoon schip maakt met alles wat je belemmert uit het verleden.
Wind brengt energie voor een onderzoekende geest, kennis en wijsheid.
Dit is de wind die het hart en de psyche, het lichaam en de geest reinigt. Dit is de levensadem die alle negatieve energie en ziekte geneest, of het nu van fysieke of psychologische aard is, maar vooral als het probleem voortkomt uit woede . Een dagteken van reiniging en zuivering,
De (wervel) wind. Raak niet verstrikt in de wervelwind.
Het symbool van Wervelwind is een dubbele spiraalvormige helix in stijgende rook.

Sage burning and Native American healing music
Reinig je aura. We hebben mensen nodig, die een bijdrage leveren aan de energie die we graag in de wereld willen zien. Gewoon ‘’duwen’’….Speeltijd is over…..
Afbeelding
Een nieuwe cyclus. Het gaat vandaag over de Aarde.
Afbeelding
21 december 2020 12:34h …
Afbeelding
De Grote Conjunctie
Een ander pad
Verschillende inheemse oorspronkelijke Australische ouderen zijn onlangs begonnen met het delen van het verhaal van "the Magic Box". Een lering die door de eeuwen heen is doorgegeven.
De profetie zegt dat op het moment van de Grote Conjunctie op deze Zonnewende van 21 december 2020… een bepaalde ceremonie in Uluru het potentieel heeft om enkele oude kristallen te activeren, die daar lang geleden zijn achtergelaten door onze met sterren bezaaide voorouders.
En dat deze activering een golf van licht naar de leylijnen/energiebanen van de Aarde zal sturen, om te worden verankerd door mensen die wakker zijn.
Afbeelding
Breathe in….. Inademen
‘’The dark side is the Universe breathing out; the white side is the Universe breathing in. This 26,000 Universal cycle is spoken about in many cultures/religions throughout the world.
‘’In 1948, we moved into the Age of Aquarius. Since that time, the Universe has been in ‘shunting’ mode. On December 21st, 2020, she says the Universe will move out of shunt mode and will begin to breathe in, as we move into the new 13,000-year cycle.’’
https://christinedeacon2.wordpress.com/ ... -dec-2020/
Geloof me niet

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door chuen » 14 apr 2021, 11:15

Geloof me niet
14 april 2021 is CIB, Uil toon 11
Afbeelding
In de Maya-traditie staat ‘gele Mens’ voor wedergeboorte
De uil is de mystieke veerman die aardbewoners begeleidt op de terugweg naar de sterren terwijl hij de fakkel omhoog houdt.
Afbeelding
Onze voorouders hebben zo’n transitie op Aarde al een keer eerder meegemaakt. Op weg naar vrede.
Waar kies je voor om je op te concentreren? We voelen (intuitief) dat we niet door kunnen blijven gaan op het huidige pad. Het werkt niet meer. De Aarde hoeft niet gered worden, die neemt haar plaats in zoals voorspeld. Dit is eeuwen geleden al gezien. De uitkomst is al bekend. Het gaat volgens plan.De Aquariusenergie doet rustig z’n werk. De ontmoedigende problemen waarmee we als menselijk ras worden geconfronteerd, kunnen niet worden opgelost door logica en redenering.
Afbeelding
nieuws. Klimaatverandering, politieke onenigheid, protesten, onrust, gebrek aan vrede, onbalans. Allemaal tekenen van instorten van onze oude wereld. De –druk- op onze samenleving wordt groter en heviger, net zolang het nodig is. Het coronavirus is een waarschuwing. Na het virus komt de volgende –uitbarsting/ klap- volgens inheemse elders. We gaan niet meer terug naar ’’ normaal’’.
De Aarde onder onze voeten is in beweging. De mensheid zal door Moeder Aarde worden opgejaagd terwijl ze zichzelf geneest. Net zolang iedereen het voelt. Springen…
Afbeelding
Er zijn mensen die rustig en in balans blijven (naar het schouwspel kijken), en voelen wat er gebeurd. In het hart. focus. Laat je niet afleiden door wat er OM je heen gebeurd. De nieuwe Aarde wordt geboren.
Afbeelding
‘’Indigenous Elders ask the question: “What are you choosing to focus on? Are you choosing to focus on that which you are trying to move away from or that which you are trying to move towards?” Because, they say, what we choose to focus on becomes our primary reality.’’ (tip)
https://transitionnetwork.org/news-and- ... t-burnout/
Voel je inmiddels hoe het werkt?.... focus op het deel wat IN je, eeuwig is. Het ‘slapende’ deel , wat langzaam wakker wordt. Dit zijn de teachings . Als je het maar voelt. Wakker worden, kan op verschillende manieren. Er is geen foute manier. Iedereen wordt uiteindelijk wakker.

Lavinia Meijer – Koyaanisqatsi vibratie
'Het leven uit balans': Koyaanisqatsi Al Je voorouders kijken met je mee, of je meehelpt met de transitie op Aarde. Doe wat goed voelt. Shifting , zich aanpassen aan een nieuwe werkelijkheid. Je bent al een prachtig wezen. Twijfel nooit aan jezelf. (hart) vibratie.
Een tijdperk van terugkeer naar natuurlijke manieren. Onze generatie is hier om te helpen dit tijdperk te beginnen. Open de deur. ‘’Respect is like a mirror. The more you show it to other people, the more it will reflect back to you.’’ -Gautama Buddha
Voor de komende 7 generaties….
Afbeelding
Going with the flow
Het individu dat zich overgeeft aan de grotere schoonheid. Overeind blijven in deze bijzondere tijd op Aarde. Door die sluiers heen breken, dat persoonlijke scherm van rook en mist dat een leven lang over je ziel is gedraaid, en te erkennen wie je werkelijk bent en waarom je bent. Als je dat doet, wordt alles in je leven duidelijk en krijgt het pad dat je bewandelt richting en doel.
Afbeelding
Begin je langzaam te voelen hoe de purificatie werkt ? Het proces voelen…Doe wat goed voelt.
Afbeelding
‘’Laat mensen die verstrikt zitten in de ‘’wervelwind ‘’ los…’’
Michael Bastine Algonquin healer

2021 Algonquin Mike Bastine on COVID-19 & Native Prophecy
Na de pandemie gaan we niet terug naar het ‘’oude pad’’.
10:50 – 18:00 min. Laat mensen die verstrikt zitten in de ‘’wervelwind ‘’ los… Ze raken dieper in de problemen door de Aquarius energie. De Aquarius energie geeft precies wat je wilt. Velen willen helaas op een harde manier wakker worden geschud.
16:00 min De Europese beschaving zal blijven instorten en de weg van de Aardse mensen zal terugkeren. Onze systemen gaan uiteindelijk ‘’crashen’’.… Voel je inmiddels de ‘’verborgen’’ diepere boodschap ? Geen angst.
Afbeelding
Zelfonderzoek . Een nieuw gedrag. Alles wat je nodig hebt, wordt in het NU voor je gepresenteerd.. Blijf in het huidige moment. In het hart. Laat je niet afleiden door wat er OM je heen gebeurd. In balans blijven. Deel uitmaken van het Grote Mysterie . Vraag het aan je hart.
Zelfonderzoek is als een kronkelende rivier. Ze begeleidt ons door het gebied van het niet weten. Ze leidt ons als we ons laten leiden. Hoe opener we zijn in het zelfonderzoek, hoe sterker haar kracht wordt. (tip)
Afbeelding
Afbeelding
Heilige ruimte, je vibrale kern.
Hoe meer je de stilte ingaat, hoe meer je leert over je ware zelf en je vermogen om in de samenleving te functioneren. Begrijpen wat inheemse elders en familie uit de kosmos met ons wil delen. Het groot Mysterie is overal. Het heeft niet een bepaalde vorm of verschijning, geen regels die het beperken. Het is aanwezig in de hele schepping en gaat de materie te boven. Het is spirituele energie, spirituele intelligentie, de oorspronkelijke bron en de schepper van alle levensvormen, van al het bestaan. Het is de kern van alle dingen.
Afbeelding
Wanneer het vuur ontsteekt, willen mensen eruit. Ze denken dat ze schade oplopen wanneer deze pijn ze transformeert. Maar dit is precies de juiste plek om te zijn.
De meeste mensen nemen niet de tijd om innerlijk diep genoeg te kijken, omdat het in eerste instantie een pijnlijke verkenning kan zijn. Dus houden we vast aan valse overtuigingen, verkeerde patronen van zelfkennis omdat ze ons ervan weerhouden om belangrijke innerlijke veranderingen aan te brengen of we proberen anderen te 'repareren/veranderen' in plaats van dingen in onszelf recht te maken.
Je begint dan buiten je Heilige Ruimte te opereren en vergeet je dat jij en AL het leven deel uitmaken van het Grote Mysterie . Je zult dan door tegenstellingen blijven leren totdat je je herinnert dat je een deel bent van de eenheid van al het leven.
Afbeelding
Wij zijn mensen van de cirkel. Ben je in controle, of wordt je weggeslingerd?…
De Aquarius energie wordt de komende jaren steeds krachtiger en slingert je weg als niets oplost.…. Een kans om ‘’simpel’’ te worden. In het hart. In het centrum.…. Want dan voelen, denken of handelen we MET mededogen. Heb vertrouwen in het purificatieproces.
De profetieën verwijzen terug naar een tijd waarin onze persoonlijke vibraties hoger waren, toen we vriendelijk en medelevend waren voor alle levende wezens en niet alleen voor de menselijke soort.
We zijn weer op weg naar die vibratie/energie…concentreer je op schoonheid. Vertrouw elke cel in je lichaam! (simpel)Laat de mensen met rust , die niet wakker worden. De wet van vrije wil.

Hand Feeding Robins - Robin Birds Everywhere . Hoor je en voel je de vibratie?…
Het mooie is als je in de hoogste frequentie zit, zul je merken dat de energie om je heen meegaat. Bewust van onszelf zijn en alles om ons heen. We hebben een ruimer bewustzijn. We staan open, in verbinding met onszelf en de mensen om ons heen. We voelen ons verantwoordelijk voor ons gevoel voor hoe we ons gedragen en hoe we het leven willen ervaren. Het loslaten van situaties die niet meer passen. Neem zelf het voortouw.
Dit is de sleutel tot het graven in wat bekend staat als vrije wil. Vrije wil is in de groep, de cirkel. Vrije wil is in het individu dat zich overgeeft aan de grotere schoonheid . In zich overgeven, ontdekken wie hij of zij werkelijk is. Vrije wil is niet uitgaan en alles doen wat je wilt doen. Vrije wil is voelen van binnen en handelen vanuit respect, rust en schoonheid. De grootvaders vragen iedereen om zijn hart te kennen, te vinden en te voelen wat het centrum van het leven is.
Afbeelding
Je oordeelt niet meer.. Een kans om wakker te worden. Want alle kennis is IN je en niet buiten jezelf te vinden.Je helpt mensen ongeacht hun problemen, maar iedereen dient zijn eigen pad in deze bijzondere tijd (vooruit)te wandelen. De wet van vrije wil. Jij voelt de vibratie…De Aquarius vibratie…Dezelfde informatie is afkomstig van onze familie’s uit de kosmos.Van Orion en andere delen van de kosmos.

Best UFO Footage- James Gililland Speaks About Star Nations and Star Knowledge
2:14-2:23 min. Ze zijn snel . Ze werken met …. Licht, geluid en vibratie.….Familie van Orion, de meesters van Egypte.

‘’The earth people they have which you call good , they have which you call bad’’
‘’You'l resonate to whatever it is.’’ Chief golden light EAGLE .

Chief Shares Knowledge About Star Nations, UFO's
1:50 -1:54 min. In welke ‘’XD’’ frequentie/vibratie werk je op dit moment ?
Waarom onze familie uit de kosmos, niet op Aarde kan leven . Onze familie uit de Kosmos wil met je werken, maar dan dien je je frequentie te verhogen. Een mens die wakker is, begrijpt dat zijn/haar gedachten lichter moeten zijn. Oude ‘’3D,4D bagage’’ achter je laten. Aquarius energie voelen.
Afbeelding
Vanaf het begin hebben ze al gelijk. We gebruiken al onze zintuigen. We gebruiken ons onderbuikgevoel, ons hartgevoel, onze intuïtie. moed.
Afbeelding
De inheemse teachers zeggen, dat je jezelf moet helen. Dat is je grootste bijdrage aan de mensheid.
En dus zeggen de oudsten dat we uit het hoofd moeten- vallen- en in het hart moeten gaan.

De Aarde wijst de weg. Weet dat veel mensen niet willen ‘’springen’’….. Angst. ‘’Spring’’ en vertrouw op je intuitie. Het loopt goed af als je springt. We Are Nature!
“The greatest wisdom is in simplicity. Love, respect, tolerance, sharing, gratitude, forgiveness. It's not complex or elaborate. The real knowledge is free. It's encoded in your DNA. All you need is within you. Great teachers have said that from the beginning. Find your heart, and you will find your way.”
― Carlos Barrios, Mayan elder and Ajq'ij of the Eagle Clan
Afbeelding
Een andere vibratie. De groep, de cirkel. Het is niet het einde, maar het begin. (cirkel) Door wetenschap en technologie te combineren met voorouderlijke kennis, kunnen we als we willen een nieuw systeem creëren.
Afbeelding
Vraag het aan je hart.
Geloof me niet

chuen
Student
Berichten: 160
Lid geworden op: 29 apr 2016, 09:29

Re: Grenzeloos inzicht

Bericht door chuen » 19 jul 2021, 12:38

19 juli 2021 is Road/Eb. De dag van ons lot, en daar leiden alle wegen naar toe. toon 3
Luister naar je eigen waarheid. De waarheid is alleen beschikbaar voor degenen die de moed hebben om alles in twijfel te trekken wat hen geleerd is.(simpel)
Afbeelding
Navajo: Het gezegde betekent dat als een persoon onwetend wil blijven over bepaalde feiten, hij of zij niet wakker worden gemaakt met de waarheid.

Geloof me niet
Afbeelding
Gerald Auger
‘’Creator created everyone & everything for a reason; to serve a purpose. We are truly pitiful as human beings when we think we have the right to overstep Creator's Absolute Law to judge, condemn & persecute Creator's creation.’’
Afbeelding
Gerald Auger

-We are truly pitiful as human beings-
Afbeelding
Met volledig mededogen kijk je terug naar de Aarde en zie je alle mensen hieronder. Veel van hun lichamen zijn dicht en zwaar, de ogen overschaduwd door verdriet, angst en zorgen. De meesten zijn geblinddoekt zonder dat ze het weten. Het licht in hen is gedimd. Je kijkt terug op je eigen leven en ziet hoe je zo blind was.
Je voelde je zo apart en helemaal alleen. Je dacht dat je zo klein was, dat je nauwelijks een verschil kon maken. Illusie….. :wink:
Afbeelding
Face Everything And Rise. Wanneer je de ‘’piramide’’ van het ware lot beklimt, zal je deze energie van verbinding in je hart voelen. Op een spiritueel pad zijn, belet je niet om tijden van duisternis door te maken; maar het leert je hoe je de duisternis kunt gebruiken als een hulpmiddel om te groeien.
- De beslissing om in het gat te vallen of door het portaal te gaan, is aan jou. - White Eagle (Hopi)
Afbeelding
Face Everything And Run

Het leven is helemaal niet wat we denken dat het is. We vertrouwen op onze menselijke zintuigen om de werkelijkheid te peilen, maar ze zijn uiterst beperkt.
Ons dagelijks bestaan voelt zeker echt. Onze zorgen en problemen voelen zwaar en de dagen gaan langzaam voorbij.

Maar heb je ooit je eigen bewustzijn, je zintuigen, je overtuigingen in twijfel getrokken als de basis van je begrip van het leven?
Wanneer bewustzijn ontstaat met onwetendheid, creëert het dualiteit, ik versus het zien van externe beelden. Dit zijn allemaal illusies. Product van bewustzijn.
Veel mensen blijven ‘slapen’ in deze bijzondere tijd op “Aarde’’.
De druk zal daardoor steeds heviger om ons heen gaan worden . Wat we om ons heen ervaren en voelen stelt nog weinig voor. De ontmoedigende problemen waarmee we als menselijk ras worden geconfronteerd, kunnen niet worden opgelost door logica en redenering.
Afbeelding
‘’The thing that you have to understand about nature and natural law is, there's no mercy.’’
Oren Lyons, faithkeeper of the Onondaga Nation
‘’We are all from the earth, and when earth, the water, the atmosphere is corrupted then it will create its own reaction. The mother is reacting. In the Hopi prophecy they say the storms and floods will become greater. To me its not a negative thing to know that there will be great changes. Its not negative, its evolution. When you look at it as evolution, it's time’’
Elder "Red Crow"

Elder "Red Crow" speaks about changes and evolution. Life is sacred…..(tip)
Afbeelding
Wees heel zeker. (tip)
Je pijnappelklier is een kosmische antenne
Het probleem dat de meeste westerse mensen hebben om hun overtuigingen niet te veranderen, is de blinde acceptatie van mentale 3D-programmering. Angst. Vluchtgedrag.
Als je twijfelt, geloof je niet. Twijfel in de hersenen zorgt voor een biochemische reactie. Het activeert een neurondrager in de hersenen die van de hypofyse naar de pijnappelklier stroomt en de 'toegangspoort' blokkeert. De twijfel is er, omdat je niet gelooft. En angst veroorzaakt statische elektriciteit in het auraveld. De Pijnappelklier is je ‘’interface’’ tussen de hogere dimensies en het fysieke rijk.
Afbeelding
Kosmische antenne . Face Everything And Rise
In deze staat realiseer je je onder andere dat de stoffelijke wereld wordt gecreёerd door waarneming en bewustzijn. We begeven ons naar de Wereld van de 5e Cirkel. De Navajo noemde het verhuizen naar de 5e wereld.

Afbeelding
White Eagle (Hopi)
Leven in een –kwantum- realiteit.
Message From White Eagle, Hopi
‘’This moment humanity is going through can now be seen as a portal and as a hole. The decision to fall into the hole or go through the portal is
up to you.
If they repent of the problem and consume the news 24 hours a day, with little energy, nervous all the time, with pessimism, they will fall into the hole. But if you take this opportunity to look at yourself,
take care of yourself and others, you will cross the portal. Take care of your home, take care of your body.
Afbeelding
Connect with the middle body of your spiritual House.
Afbeelding
rethink life and death
Connect to the egregor of your spiritual home. Body, house, medium body, spiritual house, all this is synonymous, that is to say the same. When you are taking care of one, you are taking care of everything else.
Do not lose the spiritual dimension
of this crisis, have the aspect of the eagle, which from above, sees the whole, sees more widely. There is a social demand in this crisis, but there is also a spiritual demand. The two go hand in hand. Without the social dimension, we fall into fanaticism. But
without
the spiritual dimension, we fall into pessimism and lack of meaning.
Afbeelding
You were prepared to go through this crisis. (tip)
Take your toolbox and use all the tools at your disposal. Learn about resistance with indigenous and African peoples: we have always been and continue to be exterminated. But we still haven't stopped singing, dancing, lighting a fire and having fun. Don't feel guilty about being happy during this difficult time.
You don't help at all by being sad and without energy.
It helps if good things emanate from the Universe now. It is through joy that one resists. Also,
when the storm passes,
you will be very important in the reconstruction of this new world. You need to be well and strong. And, for that, there is no other way than to maintain a beautiful, happy and bright vibration.
This has nothing to do with alienation. This is a resistance strategy. In shamanism, there is a rite of passage called the quest for vision. You spend a few days alone in the forest, without water, without food, without protection. When you go through this portal, you get a new vision of the world, because you have faced your fears, your difficulties ... This is what is asked of you. Let them take advantage of this time to perform their vision seeking rituals. What world do you want to build for yourself? For now, this is what you can do: serenity in the storm.
Afbeelding
Calm down and pray. Everyday.
Establish a routine to meet the sacred every day. Good things emanate, what you emanate now is the most important thing. And sing, dance, resist through art, joy, faith and love.’’

https://www.goforhealing.com/index.php/ ... opi-nation


A message from White Eagle of the Hopi Nation, delivered 16-03-2020
Afbeelding
Een kosmische burger worden. bright vibration………
Ogen dicht en zoeken……. Niemand ontloopt de purificatie. Niemand.(simpel) . Dus werk aan jezelf. Vertrouw het proces. Niet twijfelen. (tip) Als de storm voorbij is…. geduld. Het gaat om balans en liefde.
Afbeelding
Iedereen is aan de beurt. Laat mensen die verstrikt zitten in de ‘’wervelwind ‘’, los…

21 mrt. 2021 Did the Prophecies of the Elders of Indigenous people of America Come True? | Gerald Auger
‘’Ancestors spoke of a TIME where humanity would go through a global shift in consciousness. Before that TIME would be mass chaos, confusion & destruction throughout out the land. The world would forget about Creator & fall to its knees.
Natural Law exists for a reason.’’
‘’It was said the energy of the spiritual awakening is quickening. Do good things, good things will come (tip). Do bad things, bad things will come.You can lie to yourself, your fellow human being but you cannot lie to …”. Gerald Auger
Eeuwen geleden al gezien. Je moeilijkste opdracht/taak ooit. Je wilt toch slagen voor de ‘’test’’ ?
Het gaat er niet om wat je weet, maar of het weer (her)innert.
Anticiperen op wat gaat komen. Vraag het aan je hart.
Afbeelding

Alle ‘’……’’ om ons heen zal pas stoppen, als we realiseren dat we spirituele mensen in een menselijk lichaam zijn . Voel hoe groot de druk de komende jaren gaat worden. Geen angst.(tip)
Afbeelding
Geloof me niet
De waarheid is alleen beschikbaar voor degenen die de moed hebben om alles in twijfel te trekken wat hen geleerd is.

Plaats reactie