Nieuwe AI van CM.com maakt bemande helpdesks overbodig

Artificiële intelligentie verwijst naar systemen die intelligent gedrag vertonen door hun omgeving te analyseren en - met een zekere mate van zelfstandigheid - actie ondernemen om specifieke doelen te bereiken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lowlandsrouter
Wetenschapper
Berichten: 3451
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:48

Nieuwe AI van CM.com maakt bemande helpdesks overbodig

Bericht door lowlandsrouter » 20 sep 2023, 02:11

Grote bedrijven kunnen met veel minder mensen hun callcenters bemannen vanwege een nieuwe AI-technologie van CM.com. Het techbedrijf uit Breda zet LLM’s in die leren communiceren alsof ze medewerkers van een bedrijf zijn.

Momenteel lopen de laatste private testen bij zes bedrijven, onder wie Pathé CZ, Wijnvoordeel en Yoursurprise, met een generatieve AI die bedrijfsspecifieke data combineert met de bekendste taalmodellen, ook wel: LLM’s. Afhankelijk van het bedrijf en de sector bepaalt een beslisboom welke AI wordt ingezet met welk doel. Uiteindelijk gaat het altijd om het beantwoorden van vragen van consumenten aan een klantenservice.
https://www.emerce.nl/nieuws/nieuwe-ai- ... -overbodig

Alles wordt weggeautomatiseerd en het wordt er beter op; 24/7 helpdesks bv
https://starthemel.nl

De singulariteit is nabij :grin: This is the way.

It may be that our role on this planet is not to worship God - but to create him.
Arthur C. Clarke

Plaats reactie