Het Trailer Topic

Plaats hier alles over wat er in de media (films, tv programma's en boeken) verschijnt. Ook cultureel gerelateerde onderwerpen zoals festivals, bijeenkomsten, muziek en kunst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 29 nov 2014, 07:02

Afbeelding


Trailer 'Jurassic World' eerder vrijgegeven.

In eerste instantie werd gedacht dat de volledige trailer van 'Jurassic World' op 27 november werd vrijgegeven, maar filmstudio Universal heeft vandaag al de beelden gepubliceerd. Eergisteren verscheen er ook al een eerste teaser.


Volgens filmwebsite Filmtotaal.nl gaf Universal de trailer eerder vrij om concurrentie met 'Star Wars: The Force Awakens' te voorkomen. Van deze actiefilm komt er ook op vrijdag een eerste trailer in de filmzalen.

'Jurassic World' speelt zich 22 jaar na de eerste populaire film van Steven Spielberg af. Een nieuwe attractie op eiland Isla Nublar moet ervoor zorgen dat er meer bezoekers komen, maar dat gaat mis.

Colin Trevorrows regisseerde de film. Onder andere Chris Pratt en Bryce Dallas spelen er in mee. De film komt juni volgend jaar in de bioscopen.

BRON.
https://www.youtube.com/watch?v=RFinNxS5KN4

<<<<<<<<<<<<


Dit soort films blijven leuk, mede door de specials effects.
Knap gemaakt. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 29 nov 2014, 07:15

The Age of Adaline .

Acteur Michiel Huisman is te zien in de romantische film The Age of Adaline. De tegenspeelster van Huisman is actrice Blake Lively, onder andere bekend uit de serie Gossip Girl. In de trailer is te zien hoe de twee verliefd op elkaar worden.

The Age of Adaline vertelt het verhaal van Adaline Bowman (Blake Lively) die al eeuwen 29 jaar oud is. Ze is een passioneel persoon, maar heeft moeite met relaties. Totdat Ellis Jones (Michiel Huisman) voorbij komt.

De film wordt in april volgend jaar verwacht.

BRON.

https://www.youtube.com/watch?v=7UzSekc0LoQ


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<


Dit lijkt mij een prachtige film.
Moet ineens denken aan een film met Christopher Reeve lang geleden.
Kom niet op de naam van die film.
Maar dat ging ook over tijd.
Dit zijn films waar ik erg van kan genieten.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Il guercio

Het trailer Topic

Bericht door Il guercio » 31 aug 2015, 03:02

https://www.youtube.com/watch?v=qKykxE7CBbc

Prachtige film, uit 1973 alweer, met prachtige scénes, geweldig spelende acteurs (Martin Sheen en een nog piepjonge Sissy Spaceck) van een van de beste regisseurs (in mijn ogen), en een moeilijk te maken keus of je aan de kant van ``goed`` of ``kwaad`` staat. Prachtige begeleidende muziek.
Dit is de ultieme roadmovie, losjes gebaseerd op ware gebeurtenissen. ;P! ;P! ;P! ;P! ;P!

Il guercio

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Il guercio » 03 sep 2015, 16:15

De trailer van Koyaanisqatsi, een overdonderende film (eind jaren zeventig), bestaande uit beelden en muziek, maar waarvan de boodschap (hoewel ik betwijfel of de regisseur Godfrey Reggio over een boodschap spreekt; ik denk dat hij als antwoord geeft op de vraag of de film een boodschap bevat zal antwoorden dat de film constatering en registratie van feiten is en dat het aan het publiek is om er een boodschap in te zien, of niet), mij wel duidelijk lijkt. Muziek van Philip Glass is perfect bij de beelden afgestemd. De muziek en het beeld oan het eind van de film is, misschien wat langdradig, maar dat is ook de bedoeling (denk ik).

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q= ... g_tkxev03Q

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 13 okt 2016, 04:05

Spectaculaire beelden van Planet Earth II opgedoken.

De Britse omroep BBC heeft een trailer van de langverwachte natuurserie Planet Earth II op internet gezet. De serie is het vervolg op de Planet Earth-serie die tien jaar geleden voor het eerst werd uitgezonden.


De makers lieten eerder weten dat de nieuwe reeks de wereld vanuit een compleet nieuw perspectief laat zien. Daarbij is gebruik gemaakt van de nieuwste filmtechnieken, zoals de laatste ontwikkelingen rondom het stabiliseren van camerabeelden, het op afstand opnemen van shots en het gebruik van drones.


De Britse bioloog David Attenborough neemt voor deze reeks de voice-over voor zijn rekening. Vanaf wanneer de nieuwe reeks precies wordt uitgezonden is nog onduidelijk, maar lang gaat het in ieder geval niet meer duren. De Britse omroep spreekt over ,,binnenkort".

BRON.
https://www.youtube.com/watch?v=92bmDq2h92Q

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 25 jul 2017, 12:54

https://www.youtube.com/watch?v=vgS2L7W ... r_embedded


Ik vind die kinderen zo leuk. :grin:
Ik noem ze altijd de Steven Spielberg kids.
Het zijn een bepaald soort kinderen die geknipt zijn voor de movies.
Zoals dat jochie toen in ET.
Ik pik ze er zo uit, geweldig om te zien. ;P!

Het eerste seizoen heb ik al gezien.
Nu even wachten op het vervolg. :tv:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 25 jul 2017, 12:57

https://www.youtube.com/watch?v=LoYGbDp ... r_embedded

Iets houdt zich schuil aan de rand van het gebied dat door de Federation wordt gecontroleerd. Starfleet zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ontdek vanaf 25 september wekelijks een gloednieuw tijdperk van Star Trek op Netflix.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 27 aug 2017, 19:33

En deze week op Netflix verschenen:
Ga ik deze week bekijken. :uhhhm:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 21 sep 2017, 14:02

https://www.youtube.com/watch?v=T504u17Ao9A

Ik weet nu al dat ik deze film geweldig mooi zal vinden. :grin:
De Engelse uitspraak en de actrice Judi Dench die zo mooi kan praten , dat is voor mij al voldoende om naar deze film uit te kijken. :wink:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 11 nov 2017, 04:33

https://www.youtube.com/watch?v=3DwDgIH ... ture=share

Ik zit al klaar in mijn tv stoel. :grin: :tvtoestel:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Maxi
Leraar
Berichten: 2154
Lid geworden op: 24 jun 2006, 20:39

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Maxi » 12 nov 2017, 00:37

Tammy schreef:Afbeelding


Trailer 'Jurassic World' eerder vrijgegeven.

In eerste instantie werd gedacht dat de volledige trailer van 'Jurassic World' op 27 november werd vrijgegeven, maar filmstudio Universal heeft vandaag al de beelden gepubliceerd. Eergisteren verscheen er ook al een eerste teaser.


Volgens filmwebsite Filmtotaal.nl gaf Universal de trailer eerder vrij om concurrentie met 'Star Wars: The Force Awakens' te voorkomen. Van deze actiefilm komt er ook op vrijdag een eerste trailer in de filmzalen.

'Jurassic World' speelt zich 22 jaar na de eerste populaire film van Steven Spielberg af. Een nieuwe attractie op eiland Isla Nublar moet ervoor zorgen dat er meer bezoekers komen, maar dat gaat mis.

Colin Trevorrows regisseerde de film. Onder andere Chris Pratt en Bryce Dallas spelen er in mee. De film komt juni volgend jaar in de bioscopen.

BRON.
https://www.youtube.com/watch?v=RFinNxS5KN4

<<<<<<<<<<<<


Dit soort films blijven leuk, mede door de specials effects.
Knap gemaakt. :grin:

Leuke science fiction. Ik moet wel zeggen de special effects zijn goed, maar ik vond de dino's in JP 1, 2 en 3 een stuk beter en geloofwaardiger, meer griezelig ook. Ze waren dan ook echt op set in de vorm van kostuums en robots. Jurassic World is helemaal op het groene scherm gemaakt. De enige robot die ze gemaakt hebben is de kop van dino stervende dino in de "wei".


The Age of Adaline was een leuke film, rustig, leuke pace weer iets anders dan wat ik tegenwoordig gewoon ben.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 14 nov 2017, 10:37

Ik heb even ook de link van de trailer erbij gezet Maxi, want sommige filmpjes zijn niet te bekijken op anderen apparaten soms. :grin:


Was leuk deze film maar ik denk dat wat jij voelt bij de beelden misschien ook is dat je het al kent.
Special effects blijven prachtig maar na de eerste verbazing en bewondering kijk je er misschien anders tegenaan.
Je kent het al.

Die andere film ken ik ook , speelt die Nederlandse acteur in mee.

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 30 dec 2017, 11:34

https://www.youtube.com/watch?v=AlzVKnJWJ9Y


Nog een paar daagjes en dan zijn ze op Fox te zien. :nice:

They are back jippieeeee ! ;P! :mrgreen:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 02 apr 2018, 18:54

Bhagwans wilde wereld in de woestijn van Oregon.

Wat begint als utopie in de woestijn, eindigt met een grote biologische aanval. De waanzinnige Netflix-docu Wild Wild Country reconstrueert de opkomst en ondergang van de Bhagwan-commune in Oregon.

Lees meer info op onderstaande link :

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/03/30/bh ... n-a1597726



Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 12 apr 2018, 09:20




A Quiet Place is een film die een kijkadvies verdient: Ga straks in de bioscoop niet in de buurt zitten van popcornetende en colaslurpende medebezoekers, want dat zou een groot deel van de impact van dit sciencefictionachtige horrorverhaal vergallen.

Net als de hoofdpersonen in de film van John Krasinski aan den lijve ondervinden, is stilte op zijn plaats. Voor de personages is dat zelfs een levensvoorwaarde. Wie niest, te hard praat of stampvoet, loopt het gevaar in deze apocalyptische wereld weggegrist te worden door monsterachtige wezens die de wereldbevolking al vrijwel hebben uitgeroeid. Zij reageren namelijk op het minste of geringste geluid.

Een gezin heeft weten te overleven. Krasinski en zijn (echte) echtgenote Emily Blunt spelen een echtpaar dat zich met hun kinderen volledig heeft aangepast aan hun nieuwe leefomstandigheden. Ze gaan blootsvoets, fluisteren zo zachtjes mogelijk en maken vooral gebruik van gebarentaal. De dialogen in deze film zijn dan ook heel schaars.

Krasinski maakt van dit overlevingsdrama een bloedstollende kijkervaring, want het gevaar ligt voortdurend op de loer. De permanente dreiging, met soms een desastreus gevolg, grijpt de kijker steeds meer bij de keel. Hoogtepunt is een bevalling van de moeder. Hoe breng je een kind ter wereld zonder geluid te maken?

https://www.ad.nl/show/rampage-probeert ... ~aa8e27c3/

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Hoop dat hij gauw op Netflix komt, lijkt mij prachtige film. :grin: :tvtoestel:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
Determinist
Wetenschapper
Berichten: 2882
Lid geworden op: 27 jul 2010, 09:45

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Determinist » 12 apr 2018, 12:09

Tammy schreef:
12 apr 2018, 09:20
Hoop dat hij gauw op Netflix komt, lijkt mij prachtige film. :grin: :tvtoestel:
Dit is een film om in de bios te kijken !!!

Gast1

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Gast1 » 12 apr 2018, 12:17

Ik verkies Netflix, want altijd is er wel weer zo'n popcornetende en colaslurpende medebezoeker die vaak ook zijn bek niet kan houden.
En elke keer neemt dat de echte beleving weg en tja ... ik kan het niet laten om mensen op hun gedrag aan te spreken.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Het Trailer Topic

Bericht door univers » 12 apr 2018, 12:26

En de centjes van de bioscoop, kan je lekker andere dingen mee doen.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Gast1

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Gast1 » 12 apr 2018, 12:34

Zo is dat, bijvoorbeeld popcorn of suikervrije cola kopen.

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80372
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Het Trailer Topic

Bericht door Tammy » 12 apr 2018, 14:40

Suikervrije cola is geen cola Gast1.
De echte cola is met suiker.
Vergeet die hysterische suiker hype en drink een lekker glas echte cola met daarbij popcorn.
Ga je echt niet meteen dood van amigo. :wink:

Voor jou :

Afbeelding

Determinist, bioscoop met altijd kletsende mensen is niks meer voor mij, erger ik me aan.
Heel vroeger in mijn jonge jaren heb ik bijna zo`n kletsmajoor paar rijen achter mij aangevlogen.
Bloedlink was ik van dat geklets.
Jaren geleden al gestopt met bioscoop, kletsmajoren en moeite om dat hele grote scherm in mijn koppie te krijgen maakte dat ik er niet meer heen ga.

Lekker Netflix nu thuis op mijn grote tv in stilte. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Plaats reactie