Buitenaardse contacten

Alles over UFO's en Aliens , Roswell , Alien abductees en Area51 en nog veel meer kun je hier vinden. The truth is in here.
Plaats reactie
zara
Student
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 feb 2014, 15:37

Buitenaardse contacten

Bericht door zara » 25 apr 2016, 19:07

Bericht van Oktagon ,wiens computer in reparatie is en via deze laptop van Zara op dit WSF, een oprispende gedachte lanceert en graag via zijn internet-verbinding met ook een copie naar Zara's laptop een reactie zou kunnen ontvangen.

"Mijn hoofd is elke dag gevuld met variabele geluidsfrequenties en de medici noemen dat tinitus en geven er verschillende oorzaken aan,mijn gedachte is dat je allerhande stromingen van lichaams-vloeistoffen waarneemt.

Ik las enkele dagen geleden in een futuristisch verslag over aliens,dat men de mogelijkheid veronderstelt om via het aanwezige paranormaal vermogen seinen dit contact te leggen en kreeg ineens het idee dat de tinitus-frequenties zouden kunnen duiden op interstellaire seinen.

Hersenonderzoek gebeurt momenteel al jarenlang door frequenties op te vangen voor de diverse hersenfuncties om zodoende storingen te kunnen vaststellen.
Men zou een soort vliegershelm met schedelsensoren tbv. een frequentie-ontvanger en zender moeten kunnen verbinden met een versterker,die via een grote schotel met zend-en ontvangvermogen dan een contact mogelijk maakt.
Dat apparaat zou frequenties via een multi-vertaler dan
moeten kunnen omzetten in voor beide einden van de "lijn"verstaanbare begrippen.
Hoe denken belangstellenden over mijn idee;om een dergelijke apparaat te ontwikkelen en te bouwen zouden de huidige ontwikkelaars van onderzoekstoestellen mogelijk binnen een tiental jaren iets kunnen ontwikkelen! ?" :aliensmile:

Mogelijk zullen er taalfouten aanwezig zijn,ik gebruik voor de eerste maal deze lap.



Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Buitenaardse contacten

Bericht door Tammy » 26 apr 2016, 04:24

Groetjes aan Oktagon en ik hoop dat zijn computer gauw weer gemaakt is. :grin:

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: Buitenaardse contacten

Bericht door univers » 26 apr 2016, 14:05

"Mijn hoofd is elke dag gevuld met variabele geluidsfrequenties en de medici noemen dat tinitus en geven er verschillende oorzaken aan,mijn gedachte is dat je allerhande stromingen van lichaams-vloeistoffen waarneemt.
Dat heb ik al zo lang ik mij dat kan herinneren, heb jaren terug een test ondergaan, daar bleek dat ik geluiden kon horen, die noormaal voor het menselijk oor niet waarneembaar zijn.
Tegenwoordig kan men de geluiden uit het Heelal opvangen met ultrasonische apparatuur.
Zo weet ik ook waar dat gebrom vandaan komt dat ik steeds hoor, ze hadden toen opname van de zon gemaakt, en dat was hetzelfde geluid wat ik altijd al gehoord had.
Het rare is, ik ben zo doof als een kwartel, maar die geluiden blijf ik horen, het lijkt wel of het in mijn hoofd zit.
Jaren geleden heb ik een ruimteschip gezien, later ook contact mee gehad, ik weet precies wanneer hij overkomt, dat hoor ik aan het geluid, ik huppel dan als een gek naar buiten, maar ik heb het tot nu toe, niet meer kunnen waarnemen.
Misschien is er wel een stekkie los bij mij. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door univers op 26 apr 2016, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

zara
Student
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 feb 2014, 15:37

Re: Buitenaardse contacten

Bericht door zara » 26 apr 2016, 18:08

@Univers,via lap Zara komt Oktagon:

Je verhaal klopt met mijn waarnemingen van de "tinitus-frequenties;er vindt geen ontvangst via de oorschelpen plaats;als ik mijn gehoorgangen van buiten afsluit met mijn pinken,blijft de frequentie-geluidsdruksterkte- gelijk.

Verhaal me verder over het vertalen van die frequenties,als die meer doorgeven dan die alleen. [think]

Gebruikersavatar
Tammy
Forumbeheerster
Berichten: 80370
Lid geworden op: 04 feb 2005, 18:20

Re: Buitenaardse contacten

Bericht door Tammy » 27 apr 2016, 04:00

Ik vind dit heel apart wat ik hier lees.
Ik ken mensen die tinitus hebben zoals men dat noemt.
Maar wat Univers en Oktagon schrijven is iets waar ik eens over ga nadenken.
Vooral Univers die het geluid herkent. [think]

Somewhere, something incredible is waiting to be known.

Carl Sagan.

zara
Student
Berichten: 28
Lid geworden op: 26 feb 2014, 15:37

Re: Buitenaardse contacten

Bericht door zara » 22 feb 2018, 01:16

Na bijna twee jaar later ben ik genoodzaakt om via ZARA aan Tammy te vragen of ze al nagedacht heeft over het verschijnsel Tinitus. :knuffie:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Gast1

Re: Buitenaardse contacten

Bericht door Gast1 » 22 feb 2018, 09:40

zara schreef:
22 feb 2018, 01:16
... het verschijnsel Tinnitus.
Ik ben er geheel mee vertrouwd en heb het zelf ook.

Gebruikersavatar
Amazone
Student
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 feb 2018, 22:11

Re: Buitenaardse contacten

Bericht door Amazone » 17 mar 2018, 19:29

Interessant om te lezen. Maar bedoel je helderhorendheid met het uitzenden en oppikken van bedoelde frequenties?

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Buitenaardse contacten

Bericht door oktagon » 18 mar 2018, 18:14

Als je tinitus op zich bedoelt, nmm. hoor je de activiteit van alle vloeistofstromen door je schedel,dus via aders en slagaders in en buiten het hersensgedeelte en vochtkanalen van lymfvaten en zweetafvoeren.
Wat de buiten-lichamelijke geluiden betreft kun je gevoelig zijn voor hoge en lage frequenties die tussen de 20 en 20000 Herz liggen(=trillingen per sec.)

De grootste gevoeligheid ligt tussen de 2kHz en 5kHz.
Er zal mogelijk een optelsom komen van alle frequenties die je hoort en mensen zijn afhankelijk van hun persoonlijke gevoeligheid .

Ik was in WOII gevoelig voor hoge industriele en huiselijke geluiden met daarbij neerduikende jachtbommenwerpers en dat gebeurde bij ons meestal omtrent etenstijd in 1944/45 en was het eerste in de huiselijke kelder. Granaat-ontploffingen waren kort en tijdelijk schrik veroorzakend.

De inwendige productie van geluid ben ik pas op latere leeftijd bewust geworden en dat stoorde me niet;bij andere opvangenden is dat blijkbaar wel het geval!
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Gebruikersavatar
oktagon
Leraar
Berichten: 1867
Lid geworden op: 21 sep 2007, 17:24

Re: Buitenaardse contacten

Bericht door oktagon » 18 mar 2018, 18:19

Ik ben nog niet aan het vernieuwde systeem van Mr.Dieter gewend en produceer wel eens duplicaten,dus bij deze ? [burn]
Elke vraag,hoe stom ook gesteld,geeft blijk van aanwezigheid van enige vorm van intelligentie!
Doe maar gewoon,dan doe je gek genoeg (aanvulling APM)

Plaats reactie