De Pharmacratische Inquisitie

Christendom, Islam, Boeddhisme, het leven, de dood, bijbel- en koranteksten. Al ben je agnost of polytheïst, je bent hier welkom om er over te praten.
Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 29 apr 2018, 11:08

Neem me niet kwalijk Gast1. Uiteraard bedoel ik https://nl.wikipedia.org/wiki/Antropomorfisme

Antropomorfisme betekent 'van menselijke gedaante'.
De bekende man in de Maan

Afbeelding

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 29 apr 2018, 11:30

Goed, de laatste voor vandaag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hierboven zie je een paar afbeeldingen van de fontein die voor het Vaticaan staat. [ook wel de fontein van de jeugd genoemd] Lijkt wel erg veel op de Amanita Muscaria vind je niet?

Fontein van de Jeugd...

Afbeelding

Manneke Pis staat in iets wat veel op de vorm van de Amanita Muscaria lijkt

We gaan nu een beetje onsmakelijk verhaal vertellen over....pis!

Als die Sjamanen zich hadden volgegeten met de Amanita Muscaria, moesten ze natuurlijk ook wel eens piesen. Men kwam er toen al snel achter dat in de urine van de Sjamaan, ook deze werkzame stof voor kwam. En omdat urine in principe steriel is, kon je dit dus rustig drinken, het werd soms wel tot 6 keer toe gebruikt. Ook de rendieren waren verzot op deze paddestoel, en het duurde dan ook niet lang voor de Sjamaan snel met een schaal of ketel aan kwam rennen om de pis van die rendieren op te vangen en te drinken.

Bovenstaande klinkt miss. een beetje raar in de oren in onze huidige tijd, maar toen was dat voor een Sjamaan heel normaal. Ook in het heden zijn er nog mensen die hun eigen urine drinken als een soort therapie...

Urinetherapie (ook: urotherapie) is het op regelmatige basis drinken van eigen urine met het oog op genezing van kwalen en ziekten. Het is een therapie die niet door de geneeskunde is aanvaard.

Urinetherapie is een oud Indiaas Ayurvedisch gebruik die een groot aantal gezondheidsvoordelen claimt, zoals voor het genezen van de ziekte. Volgens de Ayurveda wordt urine verondersteld duizenden biochemische mengsels te hebben, waarvan slechts een 200 zijn bestudeerd. Toch beweren zij dat die allemaal een ongelofelijke reeks belangrijke voedingsstoffen, enzymen, hormonen, natuurlijke antistoffen en immune verdedigingsagenten bevat. bron http://www.zomoetdat.nl/zomoetdat%20alt ... erapie.htm

Dus als je straks weer eens in Brussel rond loopt, en je ziet onderstaande knaapje, denk dan nog eens aan dit verhaal

Afbeelding

Zoals jullie wellicht wel weten, gebruiken fonteinen niet steeds opnieuw vers water, maar [her]gebruiken ze dat water steeds opnieuw....

En natuurlijk is er ook een Vrouwke Pis... en zelfs een hondje pis :)

Afbeelding
Johannus 7 36 Wat is dit voor een rede, die Hij gezegd heeft: Gij zult Mij zoeken, en zult Mij niet vinden; en waar Ik ben, kunt gij niet komen? 37 En op den laatsten dag, zijnde de grote dag van het feest, stond Jezus en riep, zeggende: Zo iemand dorst, die kome tot Mij en drinke. 38 Die in Mij gelooft, gelijkerwijs de Schrift zegt, stromen des levenden waters zullen uit zijn buik vloeien.
Oja, voor penis of kutje kun je natuurlijk ook gewoon iets 'heiligs' nemen...

Afbeelding

Afbeelding

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 29 apr 2018, 11:38

Gast1 schreef:
29 apr 2018, 06:24
Arminius schreef:
26 apr 2018, 17:20
Hier houd ik het even bij. Genoeg te onderzoeken lijkt mij zo. De komende dagen meer. :wink:
;P!

Recte vos in via Arminius!
Mooi van die bijzondere sterren uit het sterrenbeeld Orion in de relatie met de drie wijzen.
Je ziet dat ik je stukken tot hier 'onderzocht' heb en ik laat het even bezinken.
Werkelijk heel veel herkenning waarbij ik me afvraag:

"Hoe ben jij tot die inzichten gekomen?"
"Welke wegen hebben jou er toe geleid?"
Veel lezen, veel speuren op het Wereld Wijde Web en een behoorlijk grote doses fantasie Gast1 [jaja]

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 29 apr 2018, 12:07

Gast1 schreef:
29 apr 2018, 10:30
Arminius schreef:
28 apr 2018, 15:17
Uiteraard! Ik beweer nergens dat mijn woorden de absolute waarheid zijn. Ik stel slecht de hypothese: zou het niet zo kunnen zijn dat...?
En zo heb ik dat dan ook steeds begrepen Arminius, heb jij dan de indruk dat er wél iemand is die jouw schrijverijen als absolute waarheid ziet?
Zoals jij schrijft doet me -jawel- exact denken toen ik begon te schrijven op het forum 'Wereldgeheimen' zaliger.
Op een forum kan men vaak verkeerd worden begrepen, vandaar dat ik veiligheidshalve maar even waarschuw. :wink:

Gebruikersavatar
univers
Observer
Berichten: 33354
Lid geworden op: 27 jan 2013, 11:10

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door univers » 29 apr 2018, 12:09

Veel lezen, veel speuren op het Wereld Wijde Web en een behoorlijk grote doses fantasie Gast1
;P!
Een mens is net een open boek, je moet het enkel kunnen lezen.

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 29 apr 2018, 12:39

Nog een toetje voor de zondag

Een van mijn favoriete komedianten

George Carlin On Religion



:rolfl:

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 29 apr 2018, 13:22

Gast1 schreef:
Ik heb eerder al over Mithras geschreven, weet je nog?
Welnu, bij het Mithraisme was een mitra het hoofddeksel van de god Mithras -een Perzische zonnegod overigens-.
Als je gaat zoeken op internet, dan kun je zien dat het hoofddeksel van Mithra toch anders is. Meer een smurfenmuts.

Afbeelding

Hier Mithra zelf met zijn zogenaamde Frygische muts
https://nl.wikipedia.org/wiki/Frygische_muts

Afbeelding

Afbeelding

We also learn that the Phrygian liberty cap, which was a popular head piece amongst the public and the most zealous factions of the French Revolution, is originally associated with two pagan deities Mithra and Cybele.

Bron: https://mushroom-atlantis.blogspot.nl/2 ... magic.html

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Witte wel » 29 apr 2018, 17:42

Mooie topic Arminius. ;P!
Heb mij al vaker afgevraagd, en mogelijk dat deze topic wél een antwoord geeft, waarom de hoeveelheid twaalf steeds weer terug komt.
Heb al vaker de vraag gesteld maar tot op heden geen nuttige respons gekregen op diverse fora. Heb wel enkele bevestigingen gekregen maar geen verklaringen waar de twaalf verdeling aan gerelateerd is. Die relatie is voor mij belangrijk in de zoektocht naar sleutels.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Susan
Ik Ben
Berichten: 8400
Lid geworden op: 19 apr 2012, 05:58

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Susan » 30 apr 2018, 10:00

Een paar losse stukjes over de symboliek van getallen in de bijbel:

Openbaringen 1:5 noemt Jezus “de Vorst van de koningen der aarde”. Het Griekse woord waar vorst de vertaling van is, is Archon. Dit woord komt in het Griekse Nieuwe Testament 37 keer voor. In Bijbelse numerologie betekent het getal 37 “Christus als het vleesgeworden Woord”. In vroegere tijden gebruikten ze nog niet onze moderne getallen, hetgeen we Arabische cijfers noemen. De Grieken en Hebreeën gebruikten de letters van hun alfabet, gelijk de Romeinen “Romeinse cijfers” gebruikten. Omdat de Bijbel in het Hebreeuws en Grieks is geschreven, is elke letter in de originele tekst eveneens een getal.
Als we bijvoorbeeld de Griekse naam voor Jezus gebruiken, hetgeen Iesous is, en we het getal van Zijn naam optellen, dan vormt zich het getal 888, hetgeen 37 x 24. Het getal 37 is Christus als het vleesgeworden woord en 24 het getal dat met priesterschap wordt geassocieerd. Vandaar dat de mathematische en geestelijke betekenis van Iesous (Jezus) toont dat Hij het vleesgeworden Woord is en dat Hij eveneens de Hogepriesters naar de ordening van Melchizedek is.

HET GETAL NEGENTIEN
Als men vraagt naar de betekenis van "Egypte", is het antwoord meestal: de wereld. Toch is dat maar gedeeltelijk waar. Paulus noemt het de begeerte van het vlees, die ingaat tegen de Geest (Gal.5:17). God roept Zijn zonen niet op om de wereld te verlaten, maar om in de wereld te wandelen door de Geest en niet te voldoen aan het ik-gerichte en aardsgezinde begeren van het vlees (Gal.5:16).
Dit wordt bevestigd door het gebruik van het getal negentien. Alle getallen in de bijbel hebben een betekenis. Zes duidt bijvoorbeeld op de mens, zeven op goddelijke volmaaktheid, acht op nieuw leven. Het getal negentien duidt op het aardse, het vleselijke, het ongeestelijke.
Het Grieks kent geen aparte symbolen voor getallen zoals wij. In plaats daarvan worden de letters gebruikt, die elk een getallenwaarde hebben. Als men de letters van een Grieks woord optelt, krijgt men van dat woord de getalswaarde die vaak de betekenis ervan bevestigt. Het getal 19 is een opmerkelijke factor in bijvoorbeeld de Griekse woorden, die het volgende betekenen:
de aarde: 19 (1x19)
het vlees: 361 (19x19)
Egypte: 1064 (7x8x19)
vijandschap jegens God : 1064 (7x8x19)
het beest : 247 (13x19)

Koninklijk priesterschap, Gods volmaakte regering, Verkiezing tot goddelijke heerschappij
Het getal 12 wijst in de bijbel op uitverkiezing tot een bediening met goddelijk gezag. Er zijn 12 stammen, 12 apostelen, 12 fundamenten en 12 poorten van het hemelse Jeruzalem, 12 x 12.000 eerstelingen voor God en voor het Lam. Elisa ploegde met het twaalfde span: hij was tevoren gekend en uitverkoren tot het uitoefenen van een bediening met goddelijke autoriteit.
God traint zijn heersers 12 jaar. Dit bijbelse patron komt oa. terug bij David en Jozef. Jozef was 18 jaar toen hij door zijn broers aan Egypte werd verkocht, en hij was 30 jaar toen de farao hem aanstelde als onderkoning. David werd op 18 jarige leeftijd als erg talentvolle muzikant bij Saul geroepen om de boze geest van de HEERE te stillen, 12 jaar later werd hij koning.

http://www.bijbelinfo.nl/Woordenschat/G ... index.html

http://www.bijbelknopendoos.nl/kn13.htm

https://www.heinpragt.com/symbols/getallen1.php
voor wie weet, hoeft niets verklaard te worden
voor wie niet weet, is geen verklaring afdoende

Gast1

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Gast1 » 30 apr 2018, 10:29

Arminius schreef:
29 apr 2018, 11:38
Gast1 schreef:
29 apr 2018, 06:24
"Hoe ben jij tot die inzichten gekomen?"
"Welke wegen hebben jou er toe geleid?"
Veel lezen, veel speuren op het Wereld Wijde Web en een behoorlijk grote doses fantasie Gast1 [jaja]
Hahaha, een eerlijke eerlijkheid die ik erg kan waarderen.

Gast1

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Gast1 » 30 apr 2018, 10:32

Witte wel schreef:
29 apr 2018, 17:42
Heb mij al vaker afgevraagd, en mogelijk dat deze topic wél een antwoord geeft, waarom de hoeveelheid twaalf steeds weer terug komt.
Heb al vaker de vraag gesteld maar tot op heden geen nuttige respons gekregen op diverse fora. Heb wel enkele bevestigingen gekregen maar geen verklaringen waar de twaalf verdeling aan gerelateerd is. Die relatie is voor mij belangrijk in de zoektocht naar sleutels.
Hihihi ... 'plager' dat je bent ... :wink:

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Witte wel » 30 apr 2018, 10:33

Juist ja, de symboliek in de bijbel. Maar die is later op bestaand aangepast. Dat hebben we kunnen opmaken uit deze topic. Waar ligt de oorsprong. En ik doel niet op symboliek maar op de relatie met twaalf eenheden. Daar valt niet veel over te vinden. De bijbel is een vertelling gebaseerd op bestaande omstandigheid. Dat de bijbel daar het getal 12 symbolisch in heeft verwerkt begrijp ik maar wend af van de oorspronkelijke intentie. En die oorsprong wordt ook door de bijbel afgedekt.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Witte wel » 30 apr 2018, 10:50

Gast1 schreef:
30 apr 2018, 10:32
Hihihi ... 'plager' dat je bent ... :wink:
Eens komt hier iemand binnenvallen met de wijsheden die voor mij nog een aanvulling kunnen zijn. En mogelijk dat Arminius die aanvulling kan verstrekken. Wie zal het zeggen.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Gast1

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Gast1 » 30 apr 2018, 10:54

Witte wel schreef:
30 apr 2018, 10:33
Juist ja, de symboliek in de bijbel. Maar die is later op bestaand aangepast. Dat hebben we kunnen opmaken uit deze topic. Waar ligt de oorsprong. En ik doel niet op symboliek maar op de relatie met twaalf eenheden. Daar valt niet veel over te vinden. De bijbel is een vertelling gebaseerd op bestaande omstandigheid. Dat de bijbel daar het getal 12 symbolisch in heeft verwerkt begrijp ik maar wend af van de oorspronkelijke intentie. En die oorsprong wordt ook door de bijbel afgedekt.
Oké ende klasse.
Mag ik daar later op terug komen Witte wel?
Graag wil ik me even aan de rode draad houden van dit voor mij best wel interessante topic en ik was op pagina 3 gebleven.
Ik ga even terug naar de 'zon' van Arminius, de God der Goden en het Licht der Lichten en "de Zon" [Zoon/Sun] van God.
En zo (om)schrijft Arminius het en daarin ga ik zelfs 100% met hem in mee.
Binnen een ander topic hebben we -een paar forumleden, waarvan ik er één ben- het over de aureool, stralenkrans of nimbus, het 'halo' bij Mithras, Apollo, Helios en Horus.

Ik ga even een pagina uit mijn manuscript tevoorschijn halen wat al bijna 5 jaar ligt te wachten op een hervatting:
Een merkwaardig feit is dat vanuit de oudheid het gevleugelde motief in alle culturen terug te vinden is. In de oude wereld maar ook in de nieuwe wereld en in soms in dezelfde tijdperiodes.

Zelfs tot op de dag van vandaag, maar dat is geen verbazing, zie je vleugels. Vleugels die verwerkt zijn in heel veel bedrijfslogo’s en die vooral te maken met vervoer en vliegen.

Kijk eens naar onderstaande logo’s met die uit het verre verleden:

Afbeelding

De schijf is ruim 4000 jaar 'aanbeden' ... Waarom? ...

De afbeelding van een wezen met vleugels wordt vaak gezien als een symbool voor goddelijkheid. Afbeeldingen van een schijf met vleugels komen veelvuldig voor op muur reliëfs en muurschilderingen van zoal de oude beschavingen zoals Soemerië, Assyrië, Babylonië, Perzië (het hedendaagse Iran), Anatolië, en het oude Egypte.

Afbeelding

Waar haalden de oude culturen dit vandaan? Niet alleen in het oude Midden-Oosten, maar ook in Peru, China en andere landen rondom de gehele wereld.
Het lijkt mij niet dat ze deze 'fantasieën' overal bijna tegelijkertijd 'toevallig' verzonnen ... Toch?

De gevleugelde Zonneschijf ...

Afbeelding

Dit oude symbool wordt vaak geassocieerd met Egypte, hoewel het ook gebruikt werd door de Perzen en Assyriërs en ook door de verre culturen in Zuid-Amerika en Australië. Het bestaat uit een Zon geflankeerd door twee vleugels. De Egyptenaren beelden traditioneel twee slangen op de vleugels af, die de Godinnen representeerden die het “Hoge en het Lage” Egypte beschermen. Thomas Milton Stewart legt de mythologische betekenis uit:

Horus, de uit de Maagd-geboren verlosser van de Egyptenaren, kwam de wereld in om de vijanden van de grote God, Ra te vernietigen. Daarom veranderde Horus zichzelf in de vorm van de gevleugelde Zonneschijf, en bracht met hem de Godinnen Nekhebet en Uatchit in de vorm van twee slangen. Na hun succesvolle oorlog tegen de vijanden van Ra, beval Horus Thoth, de God van geheime wijsheid, dat de gevleugelde Zonneschijf met de staande slangen erop naar de heiligdommen van alle Goden van de landen van het Zuiden en Noorden moesten worden gebracht”.

De auteur gaat verder over de symboliek:

“De symbolische punten in voorgaande legende zijn zeer oud, want zij behoren tot de vroegste periode. De gevleugelde schijf, welke als hiëroglief betekent ‘om te worden – te zijn – te creëren“, en is een onderdeel van de symbolische versiering van elke tempel, weergegeven boven elke poort en deur, en is een symbool van de vroegste expressie van het leven na de dood, dat onze dag heeft bereikt”.
Het symbool is een representatie van de beklimming van de ziel naar het Goddelijke, met de hulp van de Slang van wijsheid en kennis:
“En de betekenis van de gevleugelde Zonneschijf is dit, – Het is het symbool van perfecte aspiratie naar het Goddelijke, van de zuivering van de lagere natuur, en van de laatste beklimming richting de eenheid met die Ene”.


-G.A. Gaskell, Egyptian Scriptures Interpreted Through the Language of Symbolism Present in All Inspired Writings.

Egyptische mystici gebruikte de gevleugelde Zon voor rituele magie en aanroepingen:

“Typisch voor het element van lucht, bestaat dit uit een cirkel of Zonneachtige disk omsloten door een paar vleugels. In rituele magie hangt het over het alter in oostelijke richting en wordt gebruikt wanneer er een beroep wordt gedaan op de bescherming en samenwerking van de sylfen”. -Hope, Murry, Praktical Egyptian Magic.
De gevleugelde Zon wordt vandaag de dag nog steeds gebruikt door groepen als de Vrijmetselaars, de Theosofen en de Rozenkruisers.
“De Gevleugelde Globe is bij uitstek het symbool van de Rozenkruiser, hoewel de Illuminati er aanspraak op mogen maken, en het kan worden toegegeven dat het van Egyptische afkomst is. De gevleugelde bol is het symbool van de volmaakte ziel die op haar vlucht terug is naar de bron van haar creatie in de Elyzeese velden aan gene zijde”.


-Swinburne, Clymer, The Rosicrusians Thier Teachings.

Het spreekt voor zich dat het symbool dat bij Egyptologen bekend staat als de "gevleugelde zonneschijf" erg doet denken aan de afbeeldingen van de "gevleugelde schijf" uit het oude Mesopotamië. Er is een Egyptische tekst welke bekend is als: "de legende van Horus van Behutet en de gevleugelde schijf", uit de Ptolemaeïsche periode (305 v.Chr tot 30 n.Chr.) over de Egyptische god Horus Heru-Behutet die omhoog naar de horizon vloog in de vorm van de grote Gevleugelde Schijf, vanwaar hij zijn vijanden aanviel met zo'n voortreffelijke kracht dat ze niet konden horen of zien en ieder van hen doodde zijn kameraad. (Deze legende was mogelijk de inspiratie voor de vliegmachines in de film "Stargate".) Heru-Behutet in de vorm van de Gevleugelde Schijf werd beschreven als "schitterend met vele kleuren". Later vroeg Horus aan de schriftgeleerde Thoth om het symbool van de Gevleugelde Schijf in iedere tempel en heiligdom te plaatsen omdat dit het symbool van Horus was geworden om zijn vijanden te waarschuwen om deze plaats onmiddellijk te verlaten voordat men in aanraking zou kunnen komen met zijn gevreesde kracht.

Historici nemen aan dat de vleugels van de valk een symbool waren voor de hemel. Tijdens de vijfde Egyptische dynastie werd dit symbool uitgebreid met een "zonneschijf" tussen de vleugels, bekend als de Behedeti ("hij van de kleurige vleugels"). De slangen (uraei) zijn het symbool van wijsheid, en worden aangetroffen op afbeeldingen uit het late Oude Koninkrijk. De oude Egyptenaren zagen de zon op zichzelf als een ei, namelijk het ei van de zonnegod Ra (uitgesproken als Ré of "ray") die straalde van licht. Volgens verscheidene occultisten zou het verwijzen naar het omhulsel, het ei, of voertuig van de ziel.

Gast1

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Gast1 » 30 apr 2018, 11:03

Witte wel schreef:
30 apr 2018, 10:50
Gast1 schreef:
30 apr 2018, 10:32
Hihihi ... 'plager' dat je bent ... :wink:
Eens komt hier iemand binnenvallen met de wijsheden die voor mij nog een aanvulling kunnen zijn. En mogelijk dat Arminius die aanvulling kan verstrekken. Wie zal het zeggen.
Ik hoop dat Arminius daar inderdaad helderheid in kan brengen, mijn associatie en connectie met het getal 12 gaat elk voorstellingsvermogen te boven.
Misschien is het dit wel wat Susan schrijft:
Het getal 12 wijst in de bijbel op uitverkiezing tot een bediening met goddelijk gezag.

Gebruikersavatar
Fenna
Kletskous
Berichten: 13578
Lid geworden op: 05 mar 2013, 17:16

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Fenna » 30 apr 2018, 11:26

Arminius schreef:
29 apr 2018, 12:39

George Carlin On Religion



:rolfl:
Super :rolfl:
Afbeelding
Afbeelding

Gast1

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Gast1 » 30 apr 2018, 11:34

Hij is inderdaad leuk ... hihihi ...

Gast1

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Gast1 » 30 apr 2018, 11:36

Arminius schreef:
29 apr 2018, 11:08
De bekende man in de Maan

Afbeelding
... en die kijkt niet bepaald vrolijk naar zijn grotere broer ... :-|

Gebruikersavatar
Witte wel
Wetenschapper
Berichten: 4667
Lid geworden op: 14 sep 2012, 16:52

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Witte wel » 30 apr 2018, 12:53

Gast1 schreef:
30 apr 2018, 11:03
Ik hoop dat Arminius daar inderdaad helderheid in kan brengen,
En daar doelde ik ook op. ;P!
Fenna schreef:
30 apr 2018, 11:26
George Carlin On Religion

Super :rolfl:
Ja die is goed hѐ.
Afbeelding
Geleuvde gij dâ zelluf?
Afbeelding

Arminius

Re: De Pharmacratische Inquisitie

Bericht door Arminius » 30 apr 2018, 14:30

Ik ben er achter dat ik zonder uitleg permanent van dit forum ben verbannen. [geband op IP adres] Ik heb hierover een mail gestuurd aan de Beheerder. Tot ik antwoord heb wacht ik even met verder zaken hier plaatsen. Mocht ik iets verkeerd hebben gedaan, dan bied ik hierbij mijn welgemeende excuses aan.
Information

You have been permanently banned from this board.

Please contact the Board Administrator for more information.

A ban has been issued on your IP address.
[Wellicht is de reden dat mijn geposte afbeeldingen iets aan de grote kant zijn, ik pas graag de afmetingen aan als ik de kans krijg.]
Laatst gewijzigd door Arminius op 30 apr 2018, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie